Sörkä kirjoitti:Kalsarikänniketjussa tapahtunutta:
Sörkä kirjoitti:Sörkä kirjoitti:
...Oluita en loppuun viitsi juoda (ja siideriin ei tosi mies koske - ei edes pakottavassa tilanteessa)...
Ja arvatkaa kuka saatanan heikkoluonteinen paskahousu meni ja joi kaksi siideriä viime yönä, kun yritti sitä yhtä olutpulloa säästää myöhempään?
Voi saatanan saatana...
Alamummo kirjoitti:Tämä vuodatus aiheutti allekirjoittaneelle ns. putoamisen.
Ikävä kuulla. Vakavia asioita ja äärimmäisen vaikeita kaikille osapuolille. Minulla itsellänikin hieman kokemusta samansuuntaisista jutuista.LaTe_Show kirjoitti:Vittu. Puoliso taas suljetulla osastolla ja hänen ahdistuksensa on taas minun vikaa, minä olen paska ihminen ja minä olen taas kohtuuton, kun yritän toimia järkevästi itseni mutta ennenkaikkea lastemme kannalta.
Pressiboxi kirjoitti:Sörkän kundi on kurimuksessa. Miehisyys lienee menetettyä tavaraa.
Humpauttaja kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!
Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!
Humpauttaja kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!
Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!
Huomenna kolme tenttiä, keskiviikkona yksi tentti ja sitten seuraavan viikon tiistaina kaksi tenttiä. Unohdin ilmoittautua siihen ainoaan huomiseen tenttiin, josta voisi olla jotain hajua ja netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.Jääkuutio kirjoitti:Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana. Kaksi on vielä samana päivänä (to) putkeen.
Vittu, että osaakin vituttaa. Vittu.
Hauptmann kirjoitti:... netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.
Tänään olisi joku matikan tentti, aivan pihalla koko paskasta. Matlabilla kuulemma tehdään jotain fourier-muunnoksia ja muita ilmeisen hienoja jutskia, voi olla että ei tule pisteen pistettä. Oma vikahan tuo, ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta.Jääkuutio kirjoitti:Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana.
Ilmeisesti samassa paikassa opiskellaan. Tämä kyseinen sivuhan on aivan helvetistä revitty. Tuosta tenttikäytännöstä: ainakin viime vuosina olen päässyt tenteistä läpi ilmoittautumattakin. Luulen, että tuo pakko ilmoittautua -homma ei pidä paikkaansa, tosin en ole tästä aivan varma. Jos homma on muuttunut tälle vuodelle niin hiljentäkää minut. Mutta mahdollisesti kannattaa mennä kokeilemaan. Itse kyllä toisaalta pitäisin ihan hyvänä hommana, jos tentteihin olisi pakko ilmoittautua. Keväällä meni jonkun tentin järjestelyt aivan vitun plörinäksi, kun tenttiin tuli miljoona oppilasta enemmän kuin oli ilmoittautuneita. Siinä sitten itse ilmoittautuneena jäin käytävälle ruikuttamaan kun paskapäillä ei-ilmoittautunella kynät sauhusivat salin puolella.Hauptmann kirjoitti:Huomenna kolme tenttiä, keskiviikkona yksi tentti ja sitten seuraavan viikon tiistaina kaksi tenttiä. Unohdin ilmoittautua siihen ainoaan huomiseen tenttiin, josta voisi olla jotain hajua ja netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.
Jääkuutio kirjoitti:Humpauttaja kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!Humpauttaja kirjoitti:Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!
Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana. Kaksi on vielä samana päivänä (to) putkeen.
Vittu, että osaakin vituttaa. Vittu.
Enye kirjoitti:Vitun autokoulu ja se hinta minkä ne siitä kiskoo.
Pelkkä autokoulu maksaa 1300 euroa ja risat, siihen päälle vielä kuljenttajantutkinto- ja ajokorttimaksut sekä ajokorttilupamaksut yms. Niillekin tulee hintaa reilusti yli sata euroa. Vitustako minä ne rahat piersen, häh?
Kyllä ne keksii kiskoa joka asiasta. Ja maksutkin kuulemma vain nousee. PASKA!