Vitutusketju

  • 10 541 434
  • 56 130

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten vaikeaa on tehdä takkeihin ja housuihin sellaista vetoketjua, joka toimii. Miltei kaikissa takeissa, se päävetoketju jumittaa melkein aina. Joko kiinni vedettäessä tai aukaistessa. Sama pätee taskuihin, niin takissa kuin housuissa. Kangasta pääsee sinne "väliin"
Hampaat irvessä saat väkisin repiä vetoketjua ja koko ajan odotat, että kestääkö vai ei
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ainakin ompelimossa laadukkaan vetoketjun vaihtaminen takkiin on yllättävän kallista puuhaa. Eli olisko niin, että (ainakin halvoissa) takeissa on halvat vetskarit ja siksi ne jumittavat.
On mulla kalliimpikin versio tuosta vetskarin vaihtamisesta...
Nimittäin, mene naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, jolla on hallussa mm. tuollainen ompelutaito. Vetskarin vaihtaminen käy kädenkäänteessä, mutta ei sulla silti ole koskaan omaa rahaa....

nm. Päivääkään en vaihtais... siltikään...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On mulla kalliimpikin versio tuosta vetskarin vaihtamisesta...
Nimittäin, mene naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, jolla on hallussa mm. tuollainen ompelutaito. Vetskarin vaihtaminen käy kädenkäänteessä, mutta ei sulla silti ole koskaan omaa rahaa....

nm. Päivääkään en vaihtais... siltikään...
Kyä se on juur näin, että hääkakku on maailman kallein elintarvike.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varmaan kaikki tämän tietävätkin, mutta muistutuksena, että jumittavat vetoketjut saa aika hyvällä todennäköisyydellä itsekin kuntoon pihdeillä kiristämällä ym:
Muutama takki on meikäläiselläkin joiden vetoketjut vaativat säännöllisesti em toimenpiteitä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
On muuten mahtava fiilis kun ex alkaa käyttämään lapsia satuuttaakseen sinua. Asia jota en koskaan olisi luullut käyvän.

Pojalla oli vähän sellainen tilanne jota ei toista kertaa tule tässä elämässä, samanlaisia tilanteita varmaan tulee, muttei tätä tilannetta uudellee. Ex päätti jottei minun tarvitse tietää aikatauluja, niin en voi turhaan olla mukana iloitsemassa jätkän kanssa tilanteessa. No eipä tuo tyttärellekkän ollut aikatauluja liiemmälti avannut, joten jäi häneltäkin väliin veljen yksi iso hetki.

Totta kai pystyn olemaan pojan puolesta onnellinen ilman jotta olin mukana,mutta oisin todellakin halunnut olla tuossa hetkessä mukana ja iloita hänen kanssaan.

Onkohna näillä eronneilla naisilla joku helvetin voimaantuneiden naisten tukiryhmä jossa opitaan kusipäiksi ja lyödään ylävitosta kun saadaan potkittua isiä vähän päihin?

Pakko myöntää jotta on kohtuu paljon vituttanut
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On muuten mahtava fiilis kun ex alkaa käyttämään lapsia satuuttaakseen sinua. Asia jota en koskaan olisi luullut käyvän.
...
Pakko myöntää jotta on kohtuu paljon vituttanut
Tässä on nyt pari tapaa lähestyä asiaa:
- Olet niinkuin asia ei olisi liikuttanut sinua pätkääkään... ja saat kusipään leiman, kun et näytä välittävän lapsistasi yhtään...
- Otat asian puheeksi... ja saat kusipään leiman, kun olet vittuilemassa joka käänteessä...

Siitäpä sitten valitsemaan...

PS. Tsemppiä - tiedän tunteen...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkohna näillä eronneilla naisilla joku helvetin voimaantuneiden naisten tukiryhmä jossa opitaan kusipäiksi ja lyödään ylävitosta kun saadaan potkittua isiä vähän päihin?
Kyllähän varmaan monet naiset saa läheisiltä ystäviltä tukea taistelussa ex-miestä vastaan. Naisten kun pitää olla ns. solidaarisia toisiaan kohtaan taistelussa miesten valtaa vastaan. Oikeasti olisi kaikkien kannalta parempi että eron jälkeen lasten asiat hoidettaisiin sovussa.

Mieheni ex oli suhteemme alussa varsin v-mäinen minua kohtaan. Kutsui minua "isän uudeksi huoraksi". Eikä hän missään tilanteessa suostunut puhumaan minulle. Ex vaati etten minä saa olla paikalla kun mies tapasi lastaan. Vielä silloin kun asuimme yhdessä niin ex ilmoitti etten saisi olla kotona kun mies tapaa lastaan. Ihan ihme vaatimuksia. Lisäksi oli monet kerrat kaikenmaailman syitä miksi lapsi ei voi tulla sovittuna viikonloppuna. Ja välillä tuli yhtäkkisiä viikonlopun vaihtoja jotka ei aina sitten meille sopinut. Sitten todettiin että eikö lapsi kiinnosta. Nyt on jonkinmoinen sopu ja rauha saatu aikaiseksi kun ei minusta päässytkään pelkällä kiukuttelulla ja kiusanteolla eroon. Ja lapsikin alkoi ns. tykkäämään minusta niin piti sopeutua tilanteeseen.

Ja minulla oli aikanaan tuttava joka kehui sitä kuinka erilaisten "sairauksien" varjolla oli estänyt ex-miestään tapaamasta lapsiaan moneen kuukauteen. Hänellä oli tarkoitus yrittää vieraannuttaa lapset isästään. En tiedä mikä oli syy tähän "kostoon" kun mies oli kuulemma ihan mukava mutta niin nössö. Muut naiset siinä vaan hymisteli ja jopa ihaili naisen antaumusta. Minä totesin ettei tuossa ole mitään järkeä ihan vaan kiusallaan estää isää tapaamasta lapsiaan. No suuttumus siitä tuli enkä ole enää saanut kutsuja tuon naisporukan luokse. Enkä olisi kaivannutkaan.

Mutta tsemppiä sulle... Jollain tavalla ymmärrän "tuskasi". Exäsi toiminta oli kyllä perseestä...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun lapsen neljästä isovanhemmasta kolme on elossa.

Yksi on täysi narsisti, joka mieluummin riitelee täysin tyhjästä kuin näkee omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Uhkaa tappavansa itsensä saadakseen huomiota ym.

Toinen on sitten juoppo kylähullu, joka suuttuu kun hänelle huomauttaa paskasta käytöksestään. Henkilö on tyhmä kuin saapas, mutta omasta mielestään tietää kaikesta kaiken. Koko ajan äänessä.

Kolmas isovanhempi on sitten kaikinpuolin mainio, mutta mieluummin puolustaa edellä kuvattua puolisoaan kuin osallistuisi ainoan lapsen lapsensa elämään.

Voi vitun vittu. Mikä tota edellistä sukupolvea vaivaa? Kyse ei ole edes vanhenemisesta, vaan kyseiset ihmiset ovat aina olleet samanlaisia.

Pitääkö sitä vaan kääntää toinen poski paskalle käytökselle, jotta lapsella on edes jonkinlaiset isovanhemmat? Minkäänlainen keskustelu on täysin mahdotonta.

Vituttaa tällä hetkellä niin ettei veri kierrä. En muista, että isäni olisi opettanut minulle yhtään mitään elämäni aikana. Ainoastaan, että en halua olla samanlainen. Jotenkin sitä ajatteli, että isovanhemmus muuttaisi ihmistä, mutta ei se mihinkään vaikuttanut.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mun lapsen neljästä isovanhemmasta kolme on elossa.

Yksi on täysi narsisti, joka mieluummin riitelee täysin tyhjästä kuin näkee omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Uhkaa tappavansa itsensä saadakseen huomiota ym.

Toinen on sitten juoppo kylähullu, joka suuttuu kun hänelle huomauttaa paskasta käytöksestään. Henkilö on tyhmä kuin saapas, mutta omasta mielestään tietää kaikesta kaiken. Koko ajan äänessä.

Kolmas isovanhempi on sitten kaikinpuolin mainio, mutta mieluummin puolustaa edellä kuvattua puolisoaan kuin osallistuisi ainoan lapsen lapsensa elämään.

Voi vitun vittu. Mikä tota edellistä sukupolvea vaivaa? Kyse ei ole edes vanhenemisesta, vaan kyseiset ihmiset ovat aina olleet samanlaisia.

Pitääkö sitä vaan kääntää toinen poski paskalle käytökselle, jotta lapsella on edes jonkinlaiset isovanhemmat? Minkäänlainen keskustelu on täysin mahdotonta.

Vituttaa tällä hetkellä niin ettei veri kierrä. En muista, että isäni olisi opettanut minulle yhtään mitään elämäni aikana. Ainoastaan, että en halua olla samanlainen. Jotenkin sitä ajatteli, että isovanhemmus muuttaisi ihmistä, mutta ei se mihinkään vaikuttanut.
Mun mielestä sukulaisuus ei velvoita yhteydenpitoon. Parempi ilman kuin taistella vittumaisten ihmisten kanssa.
Mä olen jättänyt perheelleni esittelemättä juopon enon ja hullun isoäitini ja hyvin ovat omat mukulat ilman noita pärjänneet.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä sukulaisuus ei velvoita yhteydenpitoon. Parempi ilman kuin taistella vittumaisten ihmisten kanssa.
Mä olen jättänyt perheelleni esittelemättä juopon enon ja hullun isoäitini ja hyvin ovat omat mukulat ilman noita pärjänneet.
Näin on. Mun vanhemmat on vaan ainoa suku mitä mulla on. Lapsikin tykkää heistä kun ei vielä vuosiin tule ymmärtämään vaarinsa toksisuutta. Todennäköisesti vaarinsa kuoleekin ennen sitä.

Mä en vaan enää henkilökohtaisesti jaksa olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka on aina oikeassa ja koko ajan äänessä, eikä ota mitään palautetta vastaan. Mua vituttaa, mutta samaan aikaan itkettää. Vittu.
 

ace

Jäsen
Takki ihan tyhjä ja hirveä vitutus. Palkkoja saamatta ja työilmapiiri on pelkkää salailua ja selkään puukottamista. Lähimmät "alemmat toimihenkilöt" onneksi tekee itse duunista joka päivä hauskaa ja mielenkiintoista ja sen suhteen motivaatio pysyy korkealla. Puola on hieno maa, mutta tälläistä toimintaa en ole kokenut missään enkä koskaan aikaisemmin.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Takki ihan tyhjä ja hirveä vitutus. Palkkoja saamatta ja työilmapiiri on pelkkää salailua ja selkään puukottamista. Lähimmät "alemmat toimihenkilöt" onneksi tekee itse duunista joka päivä hauskaa ja mielenkiintoista ja sen suhteen motivaatio pysyy korkealla. Puola on hieno maa, mutta tälläistä toimintaa en ole kokenut missään enkä koskaan aikaisemmin.
Vähän samat fibat nykyisestä työilmapiiristä. Siihen vielä lisättynä vähän kimurantti naissuhde.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Takki ihan tyhjä ja hirveä vitutus. Palkkoja saamatta ja työilmapiiri on pelkkää salailua ja selkään puukottamista. Lähimmät "alemmat toimihenkilöt" onneksi tekee itse duunista joka päivä hauskaa ja mielenkiintoista ja sen suhteen motivaatio pysyy korkealla. Puola on hieno maa, mutta tälläistä toimintaa en ole kokenut missään enkä koskaan aikaisemmin.

Joo mua niin vitutti käydä Puolassa työmatkoilla sen työhierarkian takia. Alemmat lakeilee ylempiä kuin jossain muinaisessa Egyptissä vaikka yritys on suomalainen. Minua kohdeltiin aina kyllä hyvin, mutta edustinkin emomaata. Siellä johto piti ja pitää työntekijöitä ihan koirina. Kun kävin tuotannossa ja kyselin työntekijöiltä "ai te olette keksineet noin kätevän jutun tähän prosessiin" niin operaattorit katsoivat ensin johtoa että saavatko vastata vai vastaako johto. Vittu mitä touhua. Lounaalla menin tuotannon porukan pöytään niin mulle tultiin johdon puolesta sanomaan että tule pois sieltä. Mitä vittua? Puola on hieno maa mutta se kastijärjestelmä oksettaa ja vituttaa. Saksa on samanlainen. Ymmärrän kyllä että pitää olla kunnioitusta ettei tule mitään sannamarinin haaveilemaa kommunismia, mutta joku tolkku nyt sentään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vähän sellainen kokemus itsellä, että sodan käyneiden lapsia ne on. Toisiin se vaikuttaa enemmän, ja joihinkin vähemmän.
Niitähän me ollaan... ja todellakin, toisiin se on vaikuttanut enemmän, toisiin vähemmän... kuten sotakin aikoinaan...
Meidän ikäluokan oli hieman vaikeaa ymmärtää, miten sota oli vaikuttanut vanhempiimme, kun se vain näyttäytyi niin kovin moninaisesti... eikä yleensä mitenkään rakentavasti. Voin vain kuvitella, vaikka minullakin on omia lapsia, miltä ja miten nämä meidän kokemuksemme, lapsuutemme, heijastuvat sitten teidän elämäänne.
Minä olen joutunut painimaan lapsuuteni kanssa koko aikuisikäni, tavalla tai toisella, ja samalla oman taisteluni rinnalla yrittänyt kasvattaa uutta sukupolvea tietäen, ettei tää nyt välttämättä ihan priimaa pukkaa...

Joka tapauksessa, parhaansa suurin osa heistä, meistä, teistä on yrittänyt/yrittää ja joskus jotkut jopa onnistuvatkin...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Naapurivitutus. Tässä muutaman päivän ja yön olen kuunnellut outoa pauketta ja huutoa jostain naapurista. Isännöitsijälle mäkätys on jo harkinnassa, mutta mietin, onko tuo poliisi-asia kohta. Vtuttaa arpoa, mistä kämpästä tarkalleen tuo tulee, kun muuttoliikettä on ollut ja paremmin tunnen lähinnä pari alakerran mummoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naapurivitutus. Tässä muutaman päivän ja yön olen kuunnellut outoa pauketta ja huutoa jostain naapurista. Isännöitsijälle mäkätys on jo harkinnassa, mutta mietin, onko tuo poliisi-asia kohta. Vtuttaa arpoa, mistä kämpästä tarkalleen tuo tulee, kun muuttoliikettä on ollut ja paremmin tunnen lähinnä pari alakerran mummoa.
Soita Seiskaan ja kysy onko niillä tiatoo josko Tauski on muuttanu huudeille?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuntosalien suihkuissa ne tyypit, jotka räkivät samalla kun ovat suihkussa. Ei voi ymmärtää. Täällä lätkäpalstalla varmaan on normaalia enemmän tuota harrastavia. Älkää tulko selittämään, mikään selitys ei riitä.

Kuntosalin vessassa oli joku lappu, jossa luki, että nuuskat roskiin, eikä esim. lattialle, penkeille tai kaappeihin. Varmaan ensin nuuskaaja laittaa nuuskansa lattialle ja sitten menee suihkuun räkimään.

Vitutusketjussa kun ollaan, niin kyllähän tämä korona nro. 2 hieman vituttaa. En pääse kuntosalillekaan räkimisiä kuulemaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuntosalien suihkuissa ne tyypit, jotka räkivät samalla kun ovat suihkussa. Ei voi ymmärtää. Täällä lätkäpalstalla varmaan on normaalia enemmän tuota harrastavia. Älkää tulko selittämään, mikään selitys ei riitä.

Kuntosalin vessassa oli joku lappu, jossa luki, että nuuskat roskiin, eikä esim. lattialle, penkeille tai kaappeihin. Varmaan ensin nuuskaaja laittaa nuuskansa lattialle ja sitten menee suihkuun räkimään.

Vitutusketjussa kun ollaan, niin kyllähän tämä korona nro. 2 hieman vituttaa. En pääse kuntosalillekaan räkimisiä kuulemaan.
Mene ensi kerralla viereen suihkuun ja kuse lattialle.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Radio Rockilla pyörii mainos, jossa miesääni ja teinipoika-ääni keskustelevat. Isä yrittää saada poikaa siivoamaan huoneensa, poika kieltäytyy koska ”ei jaksa” ja haluaa keskittyä vaan pelaamiseen. Lopuksi naisääni kertoo ”järjen äänellä” että tilatkaa nyt kotisiivous niin ei tarvitse turhaan tapella.

Niin sitä pitää.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nuorimmainen aloitti viime yönä oksentamisen. Osumaa tuli tietenkin matolle, yöpuvulle, petivaatteisiin ja totta kai erinäisiin leluihin. Pari Aku Ankka -lehteäkin koki matkansa pään. Tavaraa tulee parin tunnin välein. Nyt kauhulla odotetaan muita mahdollisisia potilaita. Pyykkikone on huutanut aamuyön tunneista lähtien.

Tää on tätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös