Aqua qua Mac?Kaadoin vettä macin päälle ja se oli ilmeisesti siinä. Fuuuuu…!
Ei paha ollenkaan. Se olis paha, jos palautuspäivä olisi ollut eilen.Vituttaa. Unohdin kokonaan että mun piti kirjoittaa Venäjän ja Suomen väleistä ja yhteisestä historiasta 1917–2023 ja palautuspäivä on huomenna. Wish me luck.
Niin. Onneksi tässä on koko loppuilta ja yö aikaa :DEi paha ollenkaan. Se olis paha, jos palautuspäivä olisi ollut eilen.
Minustakin tupakointi pitäisi siirtää ulkoa takaisin sisätiloihin.Täydellinen ilma ja aurinkoinen terassi. Mutta mikäs sen mukavampaa kun haistella röökinsavua. Eikö näitä terasseja Stadissa nyt saa savuttomiks. Kerran sanoin yhdelle että riittäiskö toi 5:s rööki 30 minuuttiin, mutta kun en halua riitaa haastaa niin olen ääneen kommentoimatta jatkossa...
Tilanne tänään VT7:lla: ajelin rauhakseltaan länteen päin Haminan kohdalla. Liikenne oli jokseenkin rauhallista eikä itselläkään kiire minnekään niin nopeus ehkä 110 nopeisrajoituksen ollessa 120km/h. Autoni ohittaa Ukrainan kilvissä oleva auto, jossa lapsiperhe menossa kanssani samaan suuntaan. Ohittavan auton ollessa vielä vasemmalla kaistalla takaa lähestyy huomattavaa ylinopeutta iso katumaasturi, joka koukkaa vasemmalta ohi ja kiilaa suoraan meikäläisen eteen. Ukranainalaisten autosta painetaan ohi reippaasti oikealta ja kuskin puolen ikkunasta heilahtaa käsi ulos näyttäen keskisormea Ukranalaiselle autolle... Arvannette varmaan minkä maan kilvissä katumaasturi oli?
Tilanne tänään VT7:lla: ajelin rauhakseltaan länteen päin Haminan kohdalla. Liikenne oli jokseenkin rauhallista eikä itselläkään kiire minnekään niin nopeus ehkä 110 nopeisrajoituksen ollessa 120km/h. Autoni ohittaa Ukrainan kilvissä oleva auto, jossa lapsiperhe menossa kanssani samaan suuntaan. Ohittavan auton ollessa vielä vasemmalla kaistalla takaa lähestyy huomattavaa ylinopeutta iso katumaasturi, joka koukkaa vasemmalta ohi ja kiilaa suoraan meikäläisen eteen. Ukranainalaisten autosta painetaan ohi reippaasti oikealta ja kuskin puolen ikkunasta heilahtaa käsi ulos näyttäen keskisormea Ukranalaiselle autolle... Arvannette varmaan minkä maan kilvissä katumaasturi oli?
Oh, tuo kärsivä Venäjän kansa, joka on viaton.
Se oli kans söpöä kun sanoivat että siinä vastaiskussa venäjän puolelle olis voinu tulla vaikka uhreja. Aatella. Ukrainassa onneks on uhreilta vältytty since 2/2022
Joo ja 100% faktat kun kaikkien tiedossa, niin oikeestaan puhetta tai tekstiä ei edes tarviis.Venäjällä on vähän se, että sata prosenttia on pilannut nollan prosentin maineen. En jatka tästä, sillä en halua toista pelikieltoa Venäjä-mielipiteistäni. Modet sanoivat, että se on kk seuraavaksi. Aika tylyä, että konekiväärillä meinaavat, mutta minkä sille mahtaa.
Tötmäsin tuossa kahvitunnilla twitterissä videoon, jossa poikaa pahoinpidellään ja tekijät kuvaa taphatumaa.. Itse olen lapsena kokenut lievää kiusausta ja itsellä on aikalailla tuon pieksettävän pojan ikäinen mukula niin
alkoi oikein fyysisesti tulla paha olo.
Tuollaiseen tilanteeseen kun törmäisi niin saattaa olla että kamalasti ei armoa tuntisi.
Hyi helvetti.
En ala linkkaamaan sitä tänne mutta varmasti haluavat löytävät sen twitteristä.
Jollain tavoin pitäisi saada toi väkivalta loppumaan.
Kertokaa te lapselliset, että eikö enää ole isän kädessä kuri perheissä? No en mä nuorimpaisena remmiä saanut, toisin kuin sisarukseni, mutta tukkapöllyä ja muuta sellaista kyllä. Hyvin pysyin ruodussa ja jotenkin suurimmitta sähläilyittä olen elänyt. Paino sanalla "suurimmitta". :)Nuoret kiusaavat lyhytkasvuista pariskuntaa Helsingin Laajasalossa – kuunvaihde tuo mukanaan uuden pelon
Paikallisten nuorten julmasta kiusaamisesta on ilmoitettu alueen kouluille sekä poliisille.www.is.fi
Tällaiset uutiset vituttavat aina. Mitään järkeä en näe tässä toiminnassa ja tuomitsen sen sataprosenttisesti.