Yksi vuoden vittumaisimmista juhlista on täällä taas ja sekös vituttaa. Perkeleen yhteisöllisyys, perkeleen iloiset naamat + vappupallot joka paikassa ja perkeleen puistopiknikit. Minä pysyttelen kotosalla ja toivon, että tämä vappu menee pian ohi.
Älähän nyt...Yksi vuoden vittumaisimmista juhlista on täällä taas ja sekös vituttaa. Perkeleen yhteisöllisyys, perkeleen iloiset naamat + vappupallot joka paikassa ja perkeleen puistopiknikit. Minä pysyttelen kotosalla ja toivon, että tämä vappu menee pian ohi.
1,5 viikkoa ollut yskää, limaa irtoaa ja pää aivan tukkoisen ja heikon oloinen. Samalla on koko ajan kylmä tai kuuma. Sairastelu on kyllä ihan helvetin perseestä. Vittu.
Kauniit tilatolliset helmet, taulukot, voi laittaa milloin tahansa ja vastaanottaja on onnensa kukkuloilla.Mä kun kuvittelin että ressi helpottaa kun on tietty aika vuodesta tehty. Tässä mä valvon ja mietin mihin aikaan kehtaa lähettää ekat mailit. Vielä se ei ole. Mietittynä on jo taulukot mitä laittaa.
Luin ensin, että ehkä sä käyt syöttämässä meetvusrtia (sille pululle) - eipä ihme, että huutelee, jos aamupalaa ei ole tarjolla vielä......
Toi vitun pulukin huutaa tossa ikkunan alla. Ehkä mä käyn syömässä meetvurstia.
Haudassa?Milloin sitä oppisi pitää vaan turpansa tukossa?
Oppisi edes ajan ja paikan.Haudassa?
Ja viisutkin vielä joillain vitun juryilla. Ja miksi se on AINA Ruotsi? Saatanan Hannu Hanhet.Ei vittu mikä viikko. Ensiksi viedään ykkösvaraus, sitten pitää katsoa Leijonien surullista taaperrusta ja nyt naapurin muovibiisi vei viisutkin. Ja vielä sunnuntai jäljellä...
Osta auto niin ei tartte noista vittuuntua. Tai hanki rimpuilurauta. Sitkutellessa ei mualiman murheet täräjä.Vituttaa tyypit, jotka juoksee pysäkille ehtiäkseen siellä olevaan bussiin ja sitten bussissa aletaan ihmetellä, että missäs se matkakortti on tai että pitäis lippu hankkia sovellukseen.
Istun tässä bussissa matkalla töihin, joku tyttö juoksi kyytiin. Kyydissä sitten alkoi kaivaa matkakorttia laukusta, en tiedä mikä oli ongelma, mutta ei toiminut (oliko sitten saldo loppu vai minkälainen homma). Sitten piti alkaa ilmeisesti hommaamaan sitä lippua puhelimen sovelluksesta. Tässä vaiheessa pysäkillä seisseen bussin kuski totesi jotain että "anteeksi, bussilla on aikataulu" ja tyttö jotain "mutku mutku".
Jos ei ole lippua valmiina, niin menkää seuraavalla bussilla vitun idiootit. Tai vaihtoehtoisesti lähtekää ensi kerralla aikaisemmin kotoa. Vituttaa myös ulisijat, jotka saaneet tarkastusmaksun, kun lippu sovellukseen tullut vasta, kun menty kulkuneuvoon. Hankkikaa se lippu ENNEN kulkuneuvoon menemistä tai lopettakaa parkuminen.
On auto. Työpaikka Hgin keskustassa, minne turha ajaa autolla varsinkin, kun ei omaa parkkipaikkaa siellä. Pk-seudulla on toimiva julkinen liikenne. Ainoastaan idiootit haittaavat sen sujuvuutta.Osta auto niin ei tartte noista vittuuntua.