flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestistä on annettu rikepiste.
Kas hyvä ihminen ja oikein vittuuntuja löysi silti viestin. No haista paska sinäkin.
Kas hyvä ihminen ja oikein vittuuntuja löysi silti viestin. No haista paska sinäkin.
Kai se koronanäytteenotto on pientä siihen verrattuna, että niskaan sataisi ohjuksia ja tykistökranaatteja?
Kummalle puolelle olisit menossa? Onko speksit jossain että millainen painoindeksi & ikä pitäisi olla?Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.
Mä olen vaan vanha. Edes Suomen puolustusvoimat ei enää huoli kertaamaankaan.Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.
Tsemppiä!En tiedä saako näin mitättömästä asiasta näinä päivinä vittuuntua? Mutta minua vituttaa kun en saa tällä hetkellä yhden vuorokauden aikana kuin yhden kupillisen kahvia. Siis yhden vain, sehän tekee olon vain tosi kiukkuiseksi.
Olen tällä hetkellä mielenterveysosastolla potilaana. Ja kaiken kukkuraksi vielä koronaeristyksissä minullakin todetun koronan vuoksi. Täällä saisi normaalisti kahvia ainakin aamulla ja päivällä. Siis ainakin kaksi kupillista kahvia. Lisäksi jos olisi terve niin saisi omista jauheista keittää niin paljon kahvia kuin mieli tekee.
Mutta nyt on kai peruttu koronaryppään takia nuo päiväkahvitkin niin eipä saa sitten varmaan kuin aamulla kahvia vain, sen kupillisen. Itse ei vissiin pääse keittiöön kahvia keittelemään.
Onhan tilanne käsittämättömän surkea kun olen tottunut juomaan ainakin kotonani sen kuusi kuppia kahvia vuorokaudessa. Älkää antako minun kärsiä, tuokaa minulle kahvia!
No juu, en minä oikeasti asialle mitään tee. Kunhan yksin olen vittuuntunut ja kieriskelen kahvin himoissani ja tuskissani... Ja kirjoittelen tänne osoittaakseni että olen fiksu.
Tsemiä. Mysteeriautoa en osaa kommentoida, mutta kroonisena kipupotilaana ehkä osaan samaistua oireisiisi. Rannekanavaoireyhtymästä en tiedä mitään, mutta jatkuva kipu on on lannistavaa ja passivoivaa, pahimmillaan se syö elämänhalun.Kevyt kenttävitutus tänään ollut.
Aamulla oli joku mysteeriauto käynyt pihassa kun olin kaupassa, ei mitään hajua kuka. Kädet on kipeät vaikka vetää lääkkeitä, rannekanavaoireyhtymä(vai mikä lie). Ja perkeleen judokääpiökin vituttaa.
Siten vitutusta seuraa alakulo ja se vituttaa lisää
Kirjoittaja viitannee ihanan itäisen naapurimme veikeään johtajaan.Mutta mikä on judokääpiö?
No nii tietysti, kävin hitaalla.Kirjoittaja viitannee ihanan itäisen naapurimme veikeään johtajaan.
Zurkeaakin zurkeampi zupermies, vituikz men.Vituttaa, että Putlerin paskahousu sekä hänen perskärpäsensä ovat pilanneet kirjaimen Z.
Joo, ja pakolla rauhanturvaamisen, turhapuron elokuvasta. Siinä Härski Hartikainen pakotti nyrkillä uhkaamalla, omiin joukkoihinsa. Liitteenä linkki youtubeen.Itänaapuri lienee varastanut zetansa tästä:
[MEDIA=youtube]-qJWJv9dhzs[/MEDIA]