Joo! Voi elämä. Vaikka vastakkain olivat minulle yhdentekevät joukkueet aloin tosissani toivomaan JYP:in voittoa. "Hunajapurkki numero kaksi on avattu!" Hyi olkoon mikä suoritus, "Osku".Osku Laukkanen, Turku. Tämä ei kaivanne selityksiä.
"Hippoksen sankarit on lyöty... tähän ensimmäiseen minuuttiin!" Voi laupias taivas.
Kyllä vituttaa itseänikin suunnattomasti.Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.
Koko ilta samaa tekstiä. Vittu.
Kyllä olis vittu J.Rambolla töitä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1493929
IS kirjoitti:Tekoon liittyvät yksityiskohdat, mm. motiivi, on poliisin mukaan vielä osittain hämärän peitossa.
Loma alkaa parin päivän päästä, mutta sitä ennen pitäisi vielä käydä parissa tentissä ja pitää yksi esitelmä. Enää ei ole paljoa jäljellä, mutta silti rupes kyrpimään, että miten niistä selviää kunnialla.
No tässä vaiheessa sinun pitäisi kirjoitella vielä Onnellisuusketjuun, koska siihenhän on vielä viikko aikaa. Nauti nyt vielä lomasta, kun pystyt. Minä yritän kituutella pari päivää arjen keskellä, niin ehkä se sitten rupeaa helpottamaan.Itselläni on lomaa ollut jo maanantaista lähtien, mutta loman jälkeen keskiviikkona pitäisi sitten pitää esitelmä.. Voi että kun kyrsii...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802277307834_ul.shtml
Vittu mitä jengiä. Käytetään jo lastenohjelmiakin tohon helvetin pilakuvapropagandaan.
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!
Saamattomuus!
Sain aamulla varmistuksen epäilyilleni ja kuulin todellakin sairastavani ms- tautia. Joo, eihän se välttämättä koskaan karkaa täysin lapasesta, mutta mun tuurilla...
Vituttaa ja ahdistaa saatana.