Vitutusketju

  • 10 668 671
  • 56 216

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseäni vituttaa RyanAirin varausjärjestelmän takkuilu. Kyseinen pulju uudisti viikonloppuna tätä palvelua, mutta eipä näytä oikein pelaavan vieläkään. Eilisestä asti olen yrittänyt varailla lentoja, mutta koko ajan tulee jotain "palvelin ei vastaa" -tyyppistä viestiä. Ja sen pari kertaa kun olen päässyt "läpi", hintoihin on lisätty nyt automaattisesti matkavakuutusta ja matkalaukkumaksuja. Ennen ne sai ainakin valita itse. Toivottavasti tuo johtuu vain palvelimen perseilystä.

Joo, tiedän, se on halpalentoyhtiö ja siksi minulla ei ole oikeutta olla vittuuntunut. En minä RyanAirille olekaan - haluaisin vain saada varattua nuo yhdet lennot. Varsinkin kun tarjoukset ovat voimassa torstaille asti.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Flunssa perkele! Iltamyöhällä kun menin nukkumaan ei ollut hajuakaan siitä millainen olo olisi aamulla. Mistä halvatusta tämä pöpö yön aikana hyökkäsi? Ja on muuten vihaista sorttia tämä tämän kertainen. Eniten vituttaa se että edellisestä flunssasta on kulunut peräti kaksi viikkoa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Vituttaa somalit! Pari tuntia sitten venailin frendiä ja vedin röökiä odotellessani. Siihen tuli kolme parikymppistä somalia pyytämään röökiä. Sanoin ilman sen kummempaa vittumaisuutta, että en anna. No, yksi sompuista otti reveleistä kiinni. Otin kaverin irti takista ja samassa kaksi muutakin tuli iskuetäisyydelle. Funtsin jo, että mitenköhän tässä käy. Lähdin kävelemään pois uhkailujen saattelemana ja se tilanne kuivui onneksi siihen.
Pitäisi varmaan jostain hankkia jotain röökejä, jotka sisältää myrkkyä, joita voisi sitten suorastaan jakaa näille mukaville nuorukaisille.
 

Mao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SuKiKa, TuKi, Slavia Praha
Osku Laukkanen, Turku. Tämä ei kaivanne selityksiä.

"Hippoksen sankarit on lyöty... tähän ensimmäiseen minuuttiin!" Voi laupias taivas.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Foorumi on kyykkykakalla heti kun on tarpeeksi käyttäjiä, itse toki kuormitan lisää mutta pitipä avautua. Muutenkin vähän vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Foorumi on kyykkykakalla heti kun on tarpeeksi käyttäjiä, itse toki kuormitan lisää mutta pitipä avautua. Muutenkin vähän vituttaa.

Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus:

Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.

Mulla muuta ole.
 

Brad

Jäsen
Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.

Koko ilta samaa tekstiä. Vittu.
 

Tuhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils, Real Madrid
Vielä vähän aikaa sitten sama ku muutamalla minua edellä kirjoittaneella, tällä hetkellä pientä vitutusta aiheuttaa Hattrick.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Osku Laukkanen, Turku. Tämä ei kaivanne selityksiä.

"Hippoksen sankarit on lyöty... tähän ensimmäiseen minuuttiin!" Voi laupias taivas.
Joo! Voi elämä. Vaikka vastakkain olivat minulle yhdentekevät joukkueet aloin tosissani toivomaan JYP:in voittoa. "Hunajapurkki numero kaksi on avattu!" Hyi olkoon mikä suoritus, "Osku".
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

IS kirjoitti:
Tekoon liittyvät yksityiskohdat, mm. motiivi, on poliisin mukaan vielä osittain hämärän peitossa.

Hienointa näissä tilanteissa on se, että yleensä ei ole olemassa mitään motiivia näille teoille. Ihmishengen hinta tietyissä piireissä on halpa. Itsekin välillä aina törmää näihin röökinpummaajiin joihin kohtelias "En polta!"-repliikki ei tehoa. Yleensä riittää, kun jatkaa matkaa ja purkaa omia turhautumiaan nimimerkin takaa keskustelupalstalla, mutta se ei poista vitutusta näitä ihmiselämän vastineita yleisen miestenhuoneen wc-pöntön takaa seinänrajasta löytyvälle kuonalle kohtaan. Saatanan narkkipaskat. Helpotti.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Loma alkaa parin päivän päästä, mutta sitä ennen pitäisi vielä käydä parissa tentissä ja pitää yksi esitelmä. Enää ei ole paljoa jäljellä, mutta silti rupes kyrpimään, että miten niistä selviää kunnialla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Loma alkaa parin päivän päästä, mutta sitä ennen pitäisi vielä käydä parissa tentissä ja pitää yksi esitelmä. Enää ei ole paljoa jäljellä, mutta silti rupes kyrpimään, että miten niistä selviää kunnialla.

Itselläni on lomaa ollut jo maanantaista lähtien, mutta loman jälkeen keskiviikkona pitäisi sitten pitää esitelmä.. Voi että kun kyrsii...
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Itselläni on lomaa ollut jo maanantaista lähtien, mutta loman jälkeen keskiviikkona pitäisi sitten pitää esitelmä.. Voi että kun kyrsii...
No tässä vaiheessa sinun pitäisi kirjoitella vielä Onnellisuusketjuun, koska siihenhän on vielä viikko aikaa. Nauti nyt vielä lomasta, kun pystyt. Minä yritän kituutella pari päivää arjen keskellä, niin ehkä se sitten rupeaa helpottamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rauman Lukko, se mua vituttaa tällä hetkellä.

Ja että vielä oikein kunnolla vituttaisi, niin ei tämän iltainen paska vielä riittänyt vaan huomenillalla pitäisi samaa paskaa taas mennä katsomaan.

Vittu kun vituttaa toi kausikorttikin saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös