Se, että mies ottaisi vastuuta teoistaan ei tietenkään ole edes mainitsemisen arvoinen vaihtoehto?Nyt on tasan kaksi vaihtoehtoa. Menet tunnustamaan kaverille ennen kuin se ämmä ehtii laulamaan ja pistät sen muijan piikkiin, että otti sulta väkisin, käytti sun räkäkännitilaa hyväksi ja toivot että kaverisuhde säilyy. Tai sitten kiellät kaiken. Tietysti tässä yksi olennainen kysymys on, oliko silminnäkijöitä?
Paskamainen tilanne sinänsä, sillä uusia muijia löytää aina mutta hyvän kaverin löytäminen onkin hankalampaa.
Saako parhaan kaverin tyttöystävää naida edes vahinkossa? Voi vittu mikä moka tuli tehtyä.
Timo Soini: Maiden myynti venäläisille on lopetettava
Elämä on.
Saako parhaan kaverin tyttöystävää naida edes vahinkossa? Voi vittu mikä moka tuli tehtyä.
Itselleni tuli täysin vastaavanlainen mahdollisuus eteen viikonloppuna kun parhaan kaverini tyttöystävä oli päättänyt laittaa hieman arkea jännemmäksi ja ehdotti suoraan seksiä minulle kun olimme porukalla jatkoilla kaverini luona.
Vituttaa ensinnäkin, että kaverilla on tommonen muija joka näemmä vähät välittää suhteestaan ja vituttaa myös, että joku muija luulee voivansa heittää miespuoliselle henkilölle vastaavanlaisia ehdotuksia.
Voisin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos minä menisin tyttöystävän parhaalle kaverille ehdottomaan vaakamamboa.
Et kai kuitenkaan vetänyt paljaalla?
Et kai kuitenkaan vetänyt paljaalla?
Siis itse jätin tilaisuuden käyttämättä. Vaikka yleensä olenkin aika koomassa aina jos alkaa alkoholi uppoamaan, niin jossain se raja on hyvä olla.
Ensinnäkin, tapauksestani on jo aikaa, vaikka kirjoituksestani voisi päätellä sen tapahtuneen nyt viikonloppuna. Toiseksi kyseessä on juuri vastaava tilanne, mitä tässä lainaan. Syy tähän ehdotteluun tuli siitä, kun kaverini jäänyt lähes suoraan rysän päältä kiinni, ja hänen muijansa halusi kostaa sen teon. Se vituttaa, että suostuin siihen pienessä sivumyötäisessä. Uskon kyllä, että kostanut hän olisi sen jokatapauksessa, mutta ei meikäläisen olisi silti tarvinut vastata haasteeseen. Ja kertoa en aio koskaan, kun siitä on jo kuitenkin aikaa kulunut, eikä kaveri sitä vieläkään tiedä, niin mitä sitä turhaan vanhoja penkomaan.Itselleni tuli täysin vastaavanlainen mahdollisuus eteen viikonloppuna kun parhaan kaverini tyttöystävä oli päättänyt laittaa hieman arkea jännemmäksi ja ehdotti suoraan seksiä minulle kun olimme porukalla jatkoilla kaverini luona.
Eiköhän me olla ihan viimeisestä päästä tässäkin muutoksessa? Harvemmin Suomessa keksitään mitään omaa, vaan kaikki kopiodaan naapurimaista.Vitun digiuudistus. Mikä vitun kiire Suomella on kaikissa asioissa toimia jonain koelaboratoriona.
Mun mielestä ihmiset useimmiten käyttävät termiä "kiire" silloin kuin ovat olleet liian laiskoja tehdäkseen jotain.b) lässyttävät jotain siitä, miten kiire on ollut eikä siksi ole ehtinyt tehdä