Vitutusketju

  • 10 564 279
  • 56 146

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Itselläni on ollut "ilo" kärsiä muutamaan otteeseen noidannuolesta. Voltaren Rapid on paras lääke. Lääkäri määrää, pistämätöntä myös krapulaan.
Ei olisi pitänyt maalata piruja seinälle. Tänä aamuna SE iski taas. Ja nyt sitten kärsitään duunissa, kun selkä ei kestä yhtään varomatona liikettä. Voltaren helpottaa, mutta relaksanttia voi ottaa vasta illalla, kun se väsyttää niin armottomasti. Shaatana.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Kyllä puhkes hyvä vitutus kukkaan taas NRJ:tä kuunnellessa.

Voi vittu mikä kanava ja mitä "toimittajia"! Jos mä olisin diktaattori ni mä antasin niiden sakille viis minuuttia aikaa feidata minkä jälkeen pistäsin pari hornettia täsmäretkelle...
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Naapurin pärinäjannu ja muuta jännää

Enpäs tiedä onko oikea ketju muuten, mutta puretaan nyt vitutusta ainakin. Meinaan tuo naapuritalon pärinäjannu alkaa keräämään henk. koht. vitutusta oikeen tunteella. Tämä sankari on keksinyt että kaikista on helvetin kivaa, kun hän lyö mönkijänsä käyntiin klo.23 ja huudattaa puoli tuntia sitä. Sitten kun on herätetty naapurit, niin mennä pyörimään paskarinkiä kadun puolelle. Omassa kämpässä on ikkunat sekä parkkipaikalle että kadulle, niin on saanut seurata oikeen aitiopaikalta (1. kerroksessa tietenkin). Ei voi olla mönkijällä ajo niin hauskaa, että sitä pitää yölläkin harrastaa, vai pitääkö pimeässä ajaa ettei muut näe kuinka tyhmältä näyttää tai tunnista.

Eipä kai tuollaiselle järjenjättiläiselle mitään voi vuokrakämpässä paljoakaan, mutta soitanpa piruuttani isännöitsijälle. Se on sentään tolkun ihminen, ja sen kanssa voi puhua ihan asiaa.
Jos ei muuten niin, mukailen Axel Foley:n tempausta, ja vedän uretaania pakoputken täyteen niin siinähän päristelee. Tommoset turhuudet sais kieltää lailla kaupunkialueella.

Lisäksi vituttaa se että autosta hajosi pakoputki, ja katalysaattorin kohdalta tietysti. Tuota ylimääräistä rahaa olikin taas ihan liikaa.
 

J.Petke

Jäsen
Enpäs tiedä onko oikea ketju muuten, mutta puretaan nyt vitutusta ainakin. Meinaan tuo naapuritalon pärinäjannu alkaa keräämään henk. koht. vitutusta oikeen tunteella. Tämä sankari on keksinyt että kaikista on helvetin kivaa, kun hän lyö mönkijänsä käyntiin klo.23 ja huudattaa puoli tuntia sitä. Sitten kun on herätetty naapurit, niin mennä pyörimään paskarinkiä kadun puolelle. Omassa kämpässä on ikkunat sekä parkkipaikalle että kadulle, niin on saanut seurata oikeen aitiopaikalta (1. kerroksessa tietenkin). Ei voi olla mönkijällä ajo niin hauskaa, että sitä pitää yölläkin harrastaa, vai pitääkö pimeässä ajaa ettei muut näe kuinka tyhmältä näyttää tai tunnista.

Eipä kai tuollaiselle järjenjättiläiselle mitään voi vuokrakämpässä paljoakaan, mutta soitanpa piruuttani isännöitsijälle. Se on sentään tolkun ihminen, ja sen kanssa voi puhua ihan asiaa.
Jos ei muuten niin, mukailen Axel Foley:n tempausta, ja vedän uretaania pakoputken täyteen niin siinähän päristelee. Tommoset turhuudet sais kieltää lailla kaupunkialueella.

Lisäksi vituttaa se että autosta hajosi pakoputki, ja katalysaattorin kohdalta tietysti. Tuota ylimääräistä rahaa olikin taas ihan liikaa.

Jos ei kehoitukset auta niin ei muuta kun poliisille puhelu ja pyyntö, että käyvät muistuttamassa paskaringin ajajalle, että toiset yrittää nukkua. Kyllä se poliiseja uskoo viimeistään.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
On se jo saatanan vittu, kun eivät kassaneidit voi kuunnella, kun sanon sillä normaalivolyymisella puheäänellä "pankkikortti" työntäessäni ne helevetin muovilätkät siihen kassalle. Ok, onhan se oma moka etten summan suuruutta tarkistaessani katso kumpi maksupuoli siinä kuitissa lukee, mutta jos sen jo kertaalleen selvästi sanoo niin luulisi puheen menevän perille. Jos mulla tekee sillä maksuhetkellä rahasta tiukkaa niin kyllä mä sitten pyydän sitä luottopuolta höyläämään.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
vituttaa tällä hetkellä yksi joukkueellinen narreja ja rankasti, erityiseti herrat shedden, puurula sekä hirsovitsi.. joo, tää on mun jokerit... vittu hävetkää!!!!!!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jan Lundell. Kimmo Kuhta. HIFK:n pakisto etunenässä Kovanen ja Korhonen. Pena.
 
vituttaa tällä hetkellä yksi joukkueellinen narreja ja rankasti, erityiseti herrat shedden, puurula sekä hirsovitsi.. joo, tää on mun jokerit... vittu hävetkää!!!!!!

Tismalleen samaa olin tulossa postaamaan. Kävelkää kotiin sieltä Tampereelta saatana, noita "vaan 7 omiin tänään" -tuloksia on nähty nyt jo vittu ihan liikaa yhdelle kaudelle "mestarijoukkueelta". Kiitos aivan vitun paljon Shedden, kukakohan siellä ei enää pelaa joukkueelleen Jokereissa?
 
K

kiwipilot

vituttaa tällä hetkellä yksi joukkueellinen narreja ja rankasti, erityiseti herrat shedden, puurula sekä hirsovitsi.. joo, tää on mun jokerit... vittu hävetkää!!!!!!

Sama. Tuolla rosterilla 7-3 turpaan, en tajua. Onneksi tulosveto osui, lieventää hieman vitutusta.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Kyllä puhkes hyvä vitutus kukkaan taas NRJ:tä kuunnellessa.

Voi vittu mikä kanava ja mitä "toimittajia"! Jos mä olisin diktaattori ni mä antasin niiden sakille viis minuuttia aikaa feidata minkä jälkeen pistäsin pari hornettia täsmäretkelle...


Älä muuta viserrä. Itseäni vituttaa aina kun kuulee edes pätkän NRJ:tä jossai. Kampissa oleva kilpailu, missä joku tyyppi istuu autossa on NRJ:tä parhaimmillaan.

"Hei, laitetaan joku äijä istuu auton vitun pitkäks aikaa" Kuka helvetti noita keksii? "HitmusicOnly...
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Miten voi ihmistä vituttaa näin paljon yksi saatanan selostaja. Nimittäin Jarmo Lehtinen. Ei kukaan ole yksinkertaisesti noin saatanan huono. Oon nyt 75 minuuttoa kuunnellut ja emäntä ei enää jaksanut kuunnella kiukuttelua vaan lähti nukkumaan.

"Juan ja Mexes joutuvat perääntymään" = pelaa pallon maalivahdille.

"Mitä muuta voi pelaaja mies tehdä tilanteessa" = de Rossi kopauttaa Raulia nilkoille

"Cannavaro on pelannut tänään puolustusvoittoisesti"

plus paljon muuta vastaavaa läppää.

Anteeksi avautumiseni.
 

J.Petke

Jäsen
Miten voi ihmistä vituttaa näin paljon yksi saatanan selostaja. Nimittäin Jarmo Lehtinen. Ei kukaan ole yksinkertaisesti noin saatanan huono. Oon nyt 75 minuuttoa kuunnellut ja emäntä ei enää jaksanut kuunnella kiukuttelua vaan lähti nukkumaan.

"Juan ja Mexes joutuvat perääntymään" = pelaa pallon maalivahdille.

"Mitä muuta voi pelaaja mies tehdä tilanteessa" = de Rossi kopauttaa Raulia nilkoille

"Cannavaro on pelannut tänään puolustusvoittoisesti"

plus paljon muuta vastaavaa läppää.

Anteeksi avautumiseni.

Älä suotta anteeksi pyytele, ihan asiaahan tuo teksti oli. En ymmärrä miksi tuonne ei laiteta jotain muuta selostamaan kun kerran vähemmänkin huonoja vaihtoehtoja on tarjolla. Tuntuu siltä, että Lehtinen on katsonut pelaajien kansallisuudet ja tilastot ennen peliä ja tullut selostamaan ensimmäistä otteluaan telkkarissa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä muuta viserrä. Itseäni vituttaa aina kun kuulee edes pätkän NRJ:tä jossai. Kampissa oleva kilpailu, missä joku tyyppi istuu autossa on NRJ:tä parhaimmillaan.

Kelaa paljon niitä vituttaa siellä autossa kun ne joutuu sääntöjen mukaan kuuntelemaan NRJ:tä kokoajan kauppakeskuksen aukioloaikoina :D
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toi IFK:n tappio Lundellin imuroidessa tänään sai päälle kyllä sellaisen vitutuksen, että menee hetken aikaa, ennenkuin mielestä poistuu.

Vitun vittu.
 

scholl

Jäsen
Luottokorteissahan on se 3-4 numeroinen turvakoodi, jota kysytään esim. nettiostoissa. Tämä on eri kuin pin-koodi. Jostain kumman syystä tämä koodi on näkyvillä kortin takana magneettiraidan tuntumassa. Kannattaa laittaa mieleen varoituksen sarana se, mitä faijalleni kävi eilen. Oli käyttänyt Mastercardia viimeksi ruokaravintoloissa. Joku oli lukenut sitten kortin numeron ja sen turvakoodin ja osoitteenhan saa helpolla selville - varsinkin kun oli firman kortti ja tehnyt sitten kymppitonnieuron nettiostot kortilla. Faija ei luonnollisestikaan joudu niitä maksamaan, mutta vaivaa tuosta silti koitui. Tuollainen vituttaa ja huolella. Itse ainakin olen hyvin tarkka jatkossa siitä, etten anna korttia mukaan ravintolassa kellekään niin etten näe mitä sillä tehdään, vaan menen tiskille maksamaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lomat palo lepo.

Nyt kolme viikkoa yhtä soittoa täällä,sitten yksi viikonloppu lomilla ennen toista kolmen viikon kiinnioloa. Ei nappaa ei.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Iskelmäradio. Työharjoittelupaikassa kuuluu työskentelyalueen radiosta lähinnä ko. kanava eikä sekään niin hyvin koko aikaa. Perjantaina koitin etsiä muita asemia ja ainoastaan Auran Aallot löytyi. No, parempi sekin kuin Iskel... No tänään sitten siinä paikassa pääsäntöisesti työskentelvä vanhempi nainen meni vaihtamaan takaisin Iskel.... ja vittu eikös sieltä tullut sitten taas sitä saatanan Huojuvaa Taloa ja vitun Iskelmägaala sitä ja tätät ja vitun Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa... Vittu pudotan pian sen radion hyllyltä "vahingossa" trukin piikeillä.

Ja oikeesti, kuka vitun sadisti on mennyt keksimään jonkun vitun Iskel.....
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
keittiöremontti

miks v...ssa ei voi onnistua tehdä keittiökaappeja ja tasoja kuvien mukaan oikein tehtaalla..... vaikka käyvät tekemässä tarkastusmittaukset ja kaikki muut tarvittavat asiat hoitavat


ei helv.... pikkuisen pinna palaa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös