Vanhempien tuliaiset. Toivat laivalta jonkinlaisia ulkomaalaisia oluita ja jotain muuta alkoholipitoisia juomia. Ei kylläkään ollut mitenkään hääppöisiä, tosin mitäpä sitä voi odottaa.
Panettaa niin saatanasti!!!
Ei syytä huoleen, tuo on tyypillinen nuoruusiässä esiintyvä vaiva, joka kyllä iän myötä helpottaa. Krooninenkin vaiva saadaan kuriin lääkkeellä kauppanimeltään Vaimo ja jos sekään tehoa niin viimeistään Lapsi-niminen lääke poistaa vaivan.
Naiivius on perseestä, mutta ollaaan nyt sitten mukana.Ei toimi ainakaan täällä. Ainakaan kokoaikaisesti. Mutta kun ottaa lääkettä nimeltä alkoholi näiden edellä mainittujen lisäksi oikein urakalla, niin panetus vähenee ainakin siksi aikaa, kun makaa sammuneena katuojassa (kotoa kumminkin ajetaan pois, jos siellä tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon viunaa tinttaat). Varjopuolena sanoisin tässä variaatiossa olevan seuraavan aamun vieläkin kovempi panetus, mitä oli ennen kännäystä.
...
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!
Ei toimi ainakaan täällä. Ainakaan kokoaikaisesti. Mutta kun ottaa lääkettä nimeltä alkoholi näiden edellä mainittujen lisäksi oikein urakalla, niin panetus vähenee ainakin siksi aikaa, kun makaa sammuneena katuojassa (kotoa kumminkin ajetaan pois, jos siellä tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon viunaa tinttaat). Varjopuolena sanoisin tässä variaatiossa olevan seuraavan aamun vieläkin kovempi panetus, mitä oli ennen kännäystä.
2. Naimisiinmeno ja lapsen saaminen vähensivät ainakin minun kohdallani tarvetta päästä höyläämään naapurin Mirkkua joka kolmas sekunti. Jos tämä ei toimi sinun kohdallasi niin sille tuskin voinemme paljoakaan..
3. Tätä katuojavariaatiota en ole henk.koht. kokeillut mutta uskon kyllä todisteluusi tässä asiassa. Pikemminkin olen havainnut ainakin ajoittain tämän alkoholi-nimisen "lääkkeen" useinkin vaikuttavan sekä itseeni että kuvailemaani "vaimo"-nimiseen lääkkeeseen enemmänkin panetusta lisäävästi.
Täällä minä sinkkustatuksella omaa terveyttäni vitutukseen ryyppään, kun toisen tyttösystävä pohtii samaa kuin minä: miksi Arin piti lähteä?
RIP 1983-2008. Toivottavasti Sinun nyt on parempi olla.
Yritä pärjätä. Itse olen ollut ainakin pariin kertaan samassa tilanteessa.
Kiitos. Oikeasti.
Tuntuu vaan niin helvetin väärältä edelleen, miksi näin piti käydä. Ei vaan voi ymmärtää, vaikka ei tilanne sinänsä mikään uusi ole.
Spurs. Kiitti vaan kun kusitte mun pitkävetoni.