Vitutusketju

  • 10 567 519
  • 56 146

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Osku Laukkanen, Turku. Tämä ei kaivanne selityksiä.

"Hippoksen sankarit on lyöty... tähän ensimmäiseen minuuttiin!" Voi laupias taivas.
Joo! Voi elämä. Vaikka vastakkain olivat minulle yhdentekevät joukkueet aloin tosissani toivomaan JYP:in voittoa. "Hunajapurkki numero kaksi on avattu!" Hyi olkoon mikä suoritus, "Osku".
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

IS kirjoitti:
Tekoon liittyvät yksityiskohdat, mm. motiivi, on poliisin mukaan vielä osittain hämärän peitossa.

Hienointa näissä tilanteissa on se, että yleensä ei ole olemassa mitään motiivia näille teoille. Ihmishengen hinta tietyissä piireissä on halpa. Itsekin välillä aina törmää näihin röökinpummaajiin joihin kohtelias "En polta!"-repliikki ei tehoa. Yleensä riittää, kun jatkaa matkaa ja purkaa omia turhautumiaan nimimerkin takaa keskustelupalstalla, mutta se ei poista vitutusta näitä ihmiselämän vastineita yleisen miestenhuoneen wc-pöntön takaa seinänrajasta löytyvälle kuonalle kohtaan. Saatanan narkkipaskat. Helpotti.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Loma alkaa parin päivän päästä, mutta sitä ennen pitäisi vielä käydä parissa tentissä ja pitää yksi esitelmä. Enää ei ole paljoa jäljellä, mutta silti rupes kyrpimään, että miten niistä selviää kunnialla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Loma alkaa parin päivän päästä, mutta sitä ennen pitäisi vielä käydä parissa tentissä ja pitää yksi esitelmä. Enää ei ole paljoa jäljellä, mutta silti rupes kyrpimään, että miten niistä selviää kunnialla.

Itselläni on lomaa ollut jo maanantaista lähtien, mutta loman jälkeen keskiviikkona pitäisi sitten pitää esitelmä.. Voi että kun kyrsii...
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Itselläni on lomaa ollut jo maanantaista lähtien, mutta loman jälkeen keskiviikkona pitäisi sitten pitää esitelmä.. Voi että kun kyrsii...
No tässä vaiheessa sinun pitäisi kirjoitella vielä Onnellisuusketjuun, koska siihenhän on vielä viikko aikaa. Nauti nyt vielä lomasta, kun pystyt. Minä yritän kituutella pari päivää arjen keskellä, niin ehkä se sitten rupeaa helpottamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rauman Lukko, se mua vituttaa tällä hetkellä.

Ja että vielä oikein kunnolla vituttaisi, niin ei tämän iltainen paska vielä riittänyt vaan huomenillalla pitäisi samaa paskaa taas mennä katsomaan.

Vittu kun vituttaa toi kausikorttikin saatana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo vituttaa se Lukko täälläkin päässä, ei tartte vittu auttaa saatana!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!
 

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!

Tämä on totta. Mutta toisaalta mikään ei voi vituttaa kun intin loppumisesta on niin vähän aikaa. Elämä on laiffii!
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Se, että periaatteessa ei ole mitään aihetta, että kyrpis, mutta silti kyrpii. Onneksi huomenna pääsee eri puolelle Suomea...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Yleensä tuntuu, että siinä vaiheessa kun asiat rupeaa olemaan kunnossa, niin tapahtuu jotain joka alkaa vituttaa. Mutta nyt on toisin, kaikki vitun asiat kaatuvat päälle yksi toisensa jälkeen.

Kaikki on perseestä ja kaikki vituttaa!
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!

Sama. Pitäisi lukea YO-kokeisiin. Tänään on ollut laiska päivä, mutta minkäs teet kun heräät kello 12 ja kannattamasi joukkueen peli tulee televisiosta. Lisäksi piti käydä koululla... No, eiköhän tärkeimpien aineiden kanssa pysytä aikataulussa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain aamulla varmistuksen epäilyilleni ja kuulin todellakin sairastavani ms- tautia. Joo, eihän se välttämättä koskaan karkaa täysin lapasesta, mutta mun tuurilla...

Vituttaa ja ahdistaa saatana.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Sain aamulla varmistuksen epäilyilleni ja kuulin todellakin sairastavani ms- tautia. Joo, eihän se välttämättä koskaan karkaa täysin lapasesta, mutta mun tuurilla...

Vituttaa ja ahdistaa saatana.

Ei vittu. Osanotot ja tsemppaukset.

Flunssa vituttaa täällä, mutta ei se nyt niin vakavaa ole.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Myötätuulirock 08 ja sen esiintyjälista!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kuten joku on saattanut lukea niin olen täällä tapellut Digitv:n kanssa jo koko viikon. Meillä ei näy ilmaiskanavat... Noh, nyt hokasin että kun ottaa netin irti niin sitten näkyykin kaikki kanavat ykkösestä alkaen.

Kaapelimodeemi kun on jaettu tuosta pistokkeesta haaroittimella kahteen paikkaan. Ei tällainen systeemi kyllä pidempään pelaa, taidan hakea tänne mokkulan kun on kyllä halvempikin kuin tuo kaapelimodeemi. On tosin myös hitaampikin.

Edelleen olen sitä mieltä että koko digiaika on perseestä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sain aamulla varmistuksen epäilyilleni ja kuulin todellakin sairastavani ms- tautia. Joo, eihän se välttämättä koskaan karkaa täysin lapasesta, mutta mun tuurilla...

Vituttaa ja ahdistaa saatana.

Anna ahdistaa ja vituttaa vaan. Kuuluu muuten taudin kuvaan. Mutta muista, että taudin etenemistä on hyvin vaikea ennustaa. Voihan olla, että sinulle ei enää tule pahenemisvaiheita (stuuppeja). Itse olen ERITTÄIN läheltä seurannut jo 11 vuoden ajan läheiseni ms-tautia.

Itse en siis ms-tautia sairasta, mutta paljon voi tehdä oman kunnon ylläpitämiseksi. Liikunta auttaa ja betaiterferoni myös tarvittaessa. Avain-lehdestä löytyy yhteystietoja ms-yhdistysten toiminnasta. Vertaistukea löytyy, jos sitä haluaa.

Ei ms-tauti ole kaiken loppu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös