Vitutusketju

• 10 699 010
  • 56 253

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun oikea polvi hajosi viime elokuussa, eikä paranemista ole tapahtunut juuri laisinkaan. Urheilua se ei estä, mutta lihasharjoitteet, kuten askel- ja takakyykyt sattuvat ihan vitusti. Nyt kipu on vielä noussut potenssiin kaksi ja vielä just nyt kun pääsi selkävaivoista eroon.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syy tähän ehdotteluun tuli siitä, kun kaverini jäänyt lähes suoraan rysän päältä kiinni, ja hänen muijansa halusi kostaa sen teon.

Mulla oli myös akka joka keksi saman tempun kun oletti että olen pettänyt (no olinhan minä, ja vitun monta kertaa, mutta ei se sitä varmaksi tiennyt). Siinä meni 20v. ystävyys ja rippeetkin meidän toimimattomasta suhteesta. Akan osalta ei vituttanut lainkaan, ansaitsin sen, mutta kaverin temppu tuntui aika ilkeältä.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nelosen tunarointi Oscar-gaalan kuvasuhteiden kanssa. Saivat jopa hetkeksi sen oikeaan eli laajakuvaan mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt.

Edit: ei vittu ne tunaroivat äänenkin kanssa. :center:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Eiköhän me olla ihan viimeisestä päästä tässäkin muutoksessa?
No ei olla. Tai osittain, muissa maissa ollaan edellä valinnavapaudessa. Suomessahan tehtiin sellainen viisas päätös, että aletaan kaksisuuntaisessa digiajassa edelläkävijöiksi. No sepä semmoinen ei kiinnostanut ketään, ei edes suomalaisia. Mutta pakko oli kikkailla, koska Suomi on hi-tech Nokia perkele, ja näytetään mallia muulle maailmalle. Ostetaan lisää ilmaa Saksasta.

Jindebyne

Jäsen
Oletko miettinyt miten kertoa parhaalle kaverille, että sen muija on niin ruma ettet edes kännissä työntäisi sapelia tuppeen?

Tämä kieltämättä aiheutti pientä hymähtelyä.

Mutta tuostapa sen huomaa kuinka monta tapaa on tuokin asia käsittää väärin, joten ehkä on parempi olla hiljaa omalta kohdalta. Saattoihan kyseessä ollakin vaan joku hetkellinen päähänpisto hänen puoleltaan. On se kuitenkin vitun jäätävää nähdä tämä daami seuraavan kerran.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Joudun vittu herää näin aikaisin ihan vitun paskoilla yöunilla (max 4h tehokasta) ja sitten vittu vielä kävelemään tuolla ulkona kylmässä kun vien auton huoltoon.

scholl

Jäsen
Miten tuonnäköinen tyyppi kuin Huomenta Suomen muija on voitu päästää telkkariin. Joku lila siivouspuku ja sen alla joku ihmeellinen kireä retale, joka on ilmeisesti 80 luvun jumppapuvusta. Missä on Lenita Airisto? Hoitakaa tuo nainen ulos ruudusta. Pitäisiköhän herätä joku toinenkin aamu näin aikaisin, jotta saa tietää, että onko tänään joku penkkariteema tms. vai voiko tuollainen tyyppi olla oikeasti olemassa.

scholl

Jäsen
Vituttaa tuollaiset selittelyt.

Itseäni ei vituta, kun tiedän osan kansalaisten kapasiteetin.
Vahingossa tarkoittaa käytännössä vajavaisuutta jossain ominaisuudessa. Puuttuu esim. itsekuri tai moraalissa on jotain feelua. Ellei sitten kyse ole siitä, ettei tiedä jonkun olevan kenenkään tyttöystävä.

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Nelosen tunarointi Oscar-gaalan kuvasuhteiden kanssa. Saivat jopa hetkeksi sen oikeaan eli laajakuvaan mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt.

Edit: ei vittu ne tunaroivat äänenkin kanssa. :center:

Eiköhän toi johdu ihan jenkkien ltouhuista. Uskomattoman paljon teknisiä ongelmia yhteen lähetykseen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseäni vituttaa RyanAirin varausjärjestelmän takkuilu. Kyseinen pulju uudisti viikonloppuna tätä palvelua, mutta eipä näytä oikein pelaavan vieläkään. Eilisestä asti olen yrittänyt varailla lentoja, mutta koko ajan tulee jotain "palvelin ei vastaa" -tyyppistä viestiä. Ja sen pari kertaa kun olen päässyt "läpi", hintoihin on lisätty nyt automaattisesti matkavakuutusta ja matkalaukkumaksuja. Ennen ne sai ainakin valita itse. Toivottavasti tuo johtuu vain palvelimen perseilystä.

Joo, tiedän, se on halpalentoyhtiö ja siksi minulla ei ole oikeutta olla vittuuntunut. En minä RyanAirille olekaan - haluaisin vain saada varattua nuo yhdet lennot. Varsinkin kun tarjoukset ovat voimassa torstaille asti.

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Flunssa perkele! Iltamyöhällä kun menin nukkumaan ei ollut hajuakaan siitä millainen olo olisi aamulla. Mistä halvatusta tämä pöpö yön aikana hyökkäsi? Ja on muuten vihaista sorttia tämä tämän kertainen. Eniten vituttaa se että edellisestä flunssasta on kulunut peräti kaksi viikkoa.

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Vituttaa somalit! Pari tuntia sitten venailin frendiä ja vedin röökiä odotellessani. Siihen tuli kolme parikymppistä somalia pyytämään röökiä. Sanoin ilman sen kummempaa vittumaisuutta, että en anna. No, yksi sompuista otti reveleistä kiinni. Otin kaverin irti takista ja samassa kaksi muutakin tuli iskuetäisyydelle. Funtsin jo, että mitenköhän tässä käy. Lähdin kävelemään pois uhkailujen saattelemana ja se tilanne kuivui onneksi siihen.
Pitäisi varmaan jostain hankkia jotain röökejä, jotka sisältää myrkkyä, joita voisi sitten suorastaan jakaa näille mukaville nuorukaisille.

Mao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SuKiKa, TuKi, Slavia Praha
Osku Laukkanen, Turku. Tämä ei kaivanne selityksiä.

"Hippoksen sankarit on lyöty... tähän ensimmäiseen minuuttiin!" Voi laupias taivas.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Foorumi on kyykkykakalla heti kun on tarpeeksi käyttäjiä, itse toki kuormitan lisää mutta pitipä avautua. Muutenkin vähän vituttaa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Foorumi on kyykkykakalla heti kun on tarpeeksi käyttäjiä, itse toki kuormitan lisää mutta pitipä avautua. Muutenkin vähän vituttaa.

Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus:

Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.

Mulla muuta ole.

Brad

Jäsen
Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.

Koko ilta samaa tekstiä. Vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy