Vitutusketju

  • 10 668 691
  • 56 216

Jindebyne

Jäsen
Elämä on.

Saako parhaan kaverin tyttöystävää naida edes vahinkossa? Voi vittu mikä moka tuli tehtyä.

Itselleni tuli täysin vastaavanlainen mahdollisuus eteen viikonloppuna kun parhaan kaverini tyttöystävä oli päättänyt laittaa hieman arkea jännemmäksi ja ehdotti suoraan seksiä minulle kun olimme porukalla jatkoilla kaverini luona.

Vituttaa ensinnäkin, että kaverilla on tommonen muija joka näemmä vähät välittää suhteestaan ja vituttaa myös, että joku muija luulee voivansa heittää miespuoliselle henkilölle vastaavanlaisia ehdotuksia. Voisin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos minä menisin tyttöystävän parhaalle kaverille ehdottomaan vaakamamboa.

Tässä on tullut pohdittua, että miten tommosen jutun voi kertoa parhaalle kaverilleen? Mitä jos hän luuleekin, että olen keksinyt koko jutun jostain syystä, koska eihän kukaan tuollaista halua uskoa omasta kumppanistaan?
 

M10

Jäsen
Itselleni tuli täysin vastaavanlainen mahdollisuus eteen viikonloppuna kun parhaan kaverini tyttöystävä oli päättänyt laittaa hieman arkea jännemmäksi ja ehdotti suoraan seksiä minulle kun olimme porukalla jatkoilla kaverini luona.

Vituttaa ensinnäkin, että kaverilla on tommonen muija joka näemmä vähät välittää suhteestaan ja vituttaa myös, että joku muija luulee voivansa heittää miespuoliselle henkilölle vastaavanlaisia ehdotuksia.

Et kai kuitenkaan vetänyt paljaalla?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Voisin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos minä menisin tyttöystävän parhaalle kaverille ehdottomaan vaakamamboa.

Jos tyttöystäväsi paras kaveri onkin mies...?

Vituttaa kun ei saanut yöllä unta, ja tästä syystä tuli herättyä vasta noin puolisen tuntia sitten. Hyvä juttu kuitenkin ettei tänään mitään menoa ollut.

PS. John Stewart Oscareiden hostina...huigeaa.
 

d2uce

Jäsen
Siis itse jätin tilaisuuden käyttämättä. Vaikka yleensä olenkin aika koomassa aina jos alkaa alkoholi uppoamaan, niin jossain se raja on hyvä olla.

Oletko miettinyt miten kertoa parhaalle kaverille, että sen muija on niin ruma ettet edes kännissä työntäisi sapelia tuppeen?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Itselleni tuli täysin vastaavanlainen mahdollisuus eteen viikonloppuna kun parhaan kaverini tyttöystävä oli päättänyt laittaa hieman arkea jännemmäksi ja ehdotti suoraan seksiä minulle kun olimme porukalla jatkoilla kaverini luona.
Ensinnäkin, tapauksestani on jo aikaa, vaikka kirjoituksestani voisi päätellä sen tapahtuneen nyt viikonloppuna. Toiseksi kyseessä on juuri vastaava tilanne, mitä tässä lainaan. Syy tähän ehdotteluun tuli siitä, kun kaverini jäänyt lähes suoraan rysän päältä kiinni, ja hänen muijansa halusi kostaa sen teon. Se vituttaa, että suostuin siihen pienessä sivumyötäisessä. Uskon kyllä, että kostanut hän olisi sen jokatapauksessa, mutta ei meikäläisen olisi silti tarvinut vastata haasteeseen. Ja kertoa en aio koskaan, kun siitä on jo kuitenkin aikaa kulunut, eikä kaveri sitä vieläkään tiedä, niin mitä sitä turhaan vanhoja penkomaan.
 

Erik Loka

Jäsen
Kyllä Internet Explorer vaan vituttaa, ja se, että jotkut vielä käyttävät sitä. Kiva tehdä nettisivuja kun joka kohdassa täytyy pohtia että miten sen saa näkymään jokaisella selaimella oikein. Firefoxilla toimii aina hienosti, mutta sitten kun katsoo tuolla IE:llä.. satana.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vitun digiuudistus. Boksi löytää 93 kanavaa ja molemmat maksuttomat kanavaniput jäävät löytymättä. Ehkä viisi kanavaa näkyy ja niissa on kaikissa hyvä kuva, mutta kaikki olennaisimmat jää pimentoon. Ostin vielä signaalinvahvistimenkin, mutta eipä se auttanut asiaa. Mikä vitun kiire Suomella on kaikissa asioissa toimia jonain koelaboratoriona.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vitun digiuudistus. Mikä vitun kiire Suomella on kaikissa asioissa toimia jonain koelaboratoriona.
Eiköhän me olla ihan viimeisestä päästä tässäkin muutoksessa? Harvemmin Suomessa keksitään mitään omaa, vaan kaikki kopiodaan naapurimaista.
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Minua vituttavat ihmiset, jotka

a) eivät hoida omaa osuuttaan projekteista
b) lässyttävät jotain siitä, miten kiire on ollut eikä siksi ole ehtinyt tehdä mitään (kummasti sitä aikaa tuntuu tiimin muilla jäsenillä kuitenkin olevan)
c) teettävät omat hommansa muilla.

Kyse ei onneksi ole "kuin" opiskeluun liittyvästä projektista, mutta silti. Perkele.


Huh, helpotti. Ehkä nyt voisi keskustella ko. henkilön kanssa aiheesta ihan asiallisesti, kun on vähän purkanut sydäntään tänne.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sonera. Kirjeessä tuli tieto että jatkossa paperilasku on maksullinen ja että sähköisen laskun voi tilata. No, yritin, en ole ikinä asioinut millään Soneran "omilla sivuilla" netissä eikä ole ainakaan tallessa mitään tunnuksia sinne. Asiakasnumero auttaisi mutta kun ei ole tapana säilytellä laskuja (sieltä kai löytyisi) kun on tottunut maksamaan laskut ja heittämään ne pois. Yhteydenottolomakkeen kautta ei pääse eteenpäin kun kysytään asiakasnumero jota en tiedä kun ei ole tallessa mitään laskua. Puhelimessa "jonotusaika on yli 30 minuuttia". Voi vittujen kevät.
 

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun oikea polvi hajosi viime elokuussa, eikä paranemista ole tapahtunut juuri laisinkaan. Urheilua se ei estä, mutta lihasharjoitteet, kuten askel- ja takakyykyt sattuvat ihan vitusti. Nyt kipu on vielä noussut potenssiin kaksi ja vielä just nyt kun pääsi selkävaivoista eroon.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syy tähän ehdotteluun tuli siitä, kun kaverini jäänyt lähes suoraan rysän päältä kiinni, ja hänen muijansa halusi kostaa sen teon.

Mulla oli myös akka joka keksi saman tempun kun oletti että olen pettänyt (no olinhan minä, ja vitun monta kertaa, mutta ei se sitä varmaksi tiennyt). Siinä meni 20v. ystävyys ja rippeetkin meidän toimimattomasta suhteesta. Akan osalta ei vituttanut lainkaan, ansaitsin sen, mutta kaverin temppu tuntui aika ilkeältä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nelosen tunarointi Oscar-gaalan kuvasuhteiden kanssa. Saivat jopa hetkeksi sen oikeaan eli laajakuvaan mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt.

Edit: ei vittu ne tunaroivat äänenkin kanssa. :center:
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Eiköhän me olla ihan viimeisestä päästä tässäkin muutoksessa?
No ei olla. Tai osittain, muissa maissa ollaan edellä valinnavapaudessa. Suomessahan tehtiin sellainen viisas päätös, että aletaan kaksisuuntaisessa digiajassa edelläkävijöiksi. No sepä semmoinen ei kiinnostanut ketään, ei edes suomalaisia. Mutta pakko oli kikkailla, koska Suomi on hi-tech Nokia perkele, ja näytetään mallia muulle maailmalle. Ostetaan lisää ilmaa Saksasta.
 

Jindebyne

Jäsen
Oletko miettinyt miten kertoa parhaalle kaverille, että sen muija on niin ruma ettet edes kännissä työntäisi sapelia tuppeen?

Tämä kieltämättä aiheutti pientä hymähtelyä.

Mutta tuostapa sen huomaa kuinka monta tapaa on tuokin asia käsittää väärin, joten ehkä on parempi olla hiljaa omalta kohdalta. Saattoihan kyseessä ollakin vaan joku hetkellinen päähänpisto hänen puoleltaan. On se kuitenkin vitun jäätävää nähdä tämä daami seuraavan kerran.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Joudun vittu herää näin aikaisin ihan vitun paskoilla yöunilla (max 4h tehokasta) ja sitten vittu vielä kävelemään tuolla ulkona kylmässä kun vien auton huoltoon.
 

scholl

Jäsen
Miten tuonnäköinen tyyppi kuin Huomenta Suomen muija on voitu päästää telkkariin. Joku lila siivouspuku ja sen alla joku ihmeellinen kireä retale, joka on ilmeisesti 80 luvun jumppapuvusta. Missä on Lenita Airisto? Hoitakaa tuo nainen ulos ruudusta. Pitäisiköhän herätä joku toinenkin aamu näin aikaisin, jotta saa tietää, että onko tänään joku penkkariteema tms. vai voiko tuollainen tyyppi olla oikeasti olemassa.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa tuollaiset selittelyt.

Itseäni ei vituta, kun tiedän osan kansalaisten kapasiteetin.
Vahingossa tarkoittaa käytännössä vajavaisuutta jossain ominaisuudessa. Puuttuu esim. itsekuri tai moraalissa on jotain feelua. Ellei sitten kyse ole siitä, ettei tiedä jonkun olevan kenenkään tyttöystävä.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Nelosen tunarointi Oscar-gaalan kuvasuhteiden kanssa. Saivat jopa hetkeksi sen oikeaan eli laajakuvaan mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt.

Edit: ei vittu ne tunaroivat äänenkin kanssa. :center:

Eiköhän toi johdu ihan jenkkien ltouhuista. Uskomattoman paljon teknisiä ongelmia yhteen lähetykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös