Vitutusketju

• 10 698 871
  • 56 253

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
keittiöremontti

miks v...ssa ei voi onnistua tehdä keittiökaappeja ja tasoja kuvien mukaan oikein tehtaalla..... vaikka käyvät tekemässä tarkastusmittaukset ja kaikki muut tarvittavat asiat hoitavat

ei helv.... pikkuisen pinna palaa....

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Iskelmäradio. Työharjoittelupaikassa kuuluu työskentelyalueen radiosta lähinnä ko. kanava eikä sekään niin hyvin koko aikaa.

Kaksi sanaa, radiolliset kuulosuojaimet. Meikäläisen paras hankinta ikinä!

Ai joo, vituttaa tää flunssa. Limaa keuhoissa ja pää täynnä räkää, olo inhottava ja kuumetta toki ei missään välissä ole vahingossakaan.

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai joo, vituttaa tää flunssa. Limaa keuhoissa ja pää täynnä räkää, olo inhottava ja kuumetta toki ei missään välissä ole vahingossakaan.

Sama vika. Kaksi viikkoa sitten olin viikon kuumeessa ja nyt ollu kaks päivää aivan hirveä olo, töihin en mee vaikka ampuisivat. Vituttaa niin ettei veri kierrä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Päänsärky vituttaa. Viime yönä ei meinannut tulla nukkumisesta yhtään mitään. Sellainen puristava tunne. Nyt sitten väsyttää. Onneksi ei tarvii lähtee tänään minnekään.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Saatana, mä oon niinku ihmiseks muuttunu Aku Ankka ainakin noin niinku tuurin osalta.

Mondeon PITI olla valmis ja käyttökunnossa jo aikapäiviä sitten, mutta yks iso ongelma vaan on, eikä remonttireiska osaa sitä korjata.

Nimittäin lefti ei vaan lähe pyörimään vaikka sen pitäis ku auto lämpenee tiettyyn pisteeseen. Kun annetaan suoraan virtaa, niin sitten toimii hienosti ja niin pitääkin ku se on uusi vipperä. Jossain vaiheessa se viesti vaan jää matkalle mutta ku ei tiedä että missä. Johdotkin on rassattu siltä väliltä täysin, ku kaunokainen seisoi tossa vuoden päivät, vaan ei auta. Hienoa maksaa kolme vuotta vielä lainaa autosta, jolla uskaltaa ajaa muutaman kilsan ja sitten aina pysähtyä jäähdyttelemään...

Niin ja sitten sekin vielä että ku myllyn kierrokset menee päälle 3000 rpm, niin hyytyy sitten siihen. "Vaihda tulpat" sanottiin ja niinhän mä vaihdoin mut sama vika. Jos joku tietäväinen osaa näillä tiedoilla auttaa, niin olen valmis maksamaan jos vika hoituu sillä...

Sen siitä saa kun kännissä törttöilee, mutta eiköhän tässä ole siitä jo tarpeeksi kärsitty. Ja jotku vielä sanoo mua "onnen-MusanMakeks". Vittu ykskin tulee vastaan ja kertoo mulle kuinka hyvätuurinen mä oon, niin leivon lättyyn kysymättä.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitun toistuva flunssa saatana.
No, josko sitä jaksaisi vielä huomisen ja ensi viikonkin olla töissä. Sitten koittaisi talviloma. Enköhän ole senkin lomaviikon kipeänä.
Vituttaa vaan...

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaako?

Vaihtoehdot 1-3

1. "jääkiekkoa äijänsuolla"
2. "jääkiekkoa" ja kaljaa baarissa
3. kaljaa ja salkkarit kotona

Kyllä, ei ollut vaikea valita, tulin kotiin.

Hyvää yötä Lukko, Toivola ja kumppanit!

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun paska Tappara, Kalpalla b-junnuja muutama kappale ja muutenkin ukkoja poissa ja sitten menette häviämään tollaselle sakille, kiitos vaan, eipä olisikaan rahat pitkävedosta kelvannut.

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Vituttaa pariskunnat, jotka tulee punttisalille nuolemaan ja halailemaan. Ihan saatanan ärsyttävää. Toki pariskunnat voi käydä yhdessä salilla, mutta joku roti sentään siinä kiehnäämisessä. Salille tullaan nostamaan rautaa ja muu saa jäädä salin ulkopuolelle.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa pariskunnat, jotka tulee punttisalille nuolemaan ja halailemaan. Ihan saatanan ärsyttävää. Toki pariskunnat voi käydä yhdessä salilla, mutta joku roti sentään siinä kiehnäämisessä. Salille tullaan nostamaan rautaa ja muu saa jäädä salin ulkopuolelle.

Tempase ens kerralla videokamera/kännykkäkamera esiin ja ala "ohjaamaan" niitä. "Just noin, suutele kaulaa. Tartu pepusta. Purista rinnoista." jne.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Justiinsa. Ei se kuudes sija olisi ketään kiinnostanutkaan. Ehkä se on vain taktiikka, että käydään tsekkaamassa säälärit ja haetaan pelituntuma sieltä.
Juurikin näin IFK. Tehtäiskö lauantaina Tampereella maali? Tai jopa kaksi.
Eniten vituttaa se, kuinka sinisilmäinen sitä itse voi olla. Alkoi jo toivo heräämään paremmasta, kun joukkue (=Vesce) skarppasi, mutta onneksi ei tämän enempää.
Sen sijaan huvittaa on Stadin jengien fanien itkut, kun molemmilla on menossa vituiksi.

Vittu että vituttaa tää kuume. Maanantaista asti lasaretissa. Eilen kuume kävi jo lähempänä 39celsiusta, tänää ollu parempi päivä paitsi et parhaillaa kuume on taas nousussa. Vitullinen kurkkukipu kruunaa vitutuksen.
Ei oikeen huvita ylppäreihinkään lukea tälläsessä kuosissa. Tosin, tulisko niihin muutenkaan luettua...

Cassu

Jäsen
Kauden ekaa kiekkopeliä pääsin kattomaan ja oli kyllä surkea peli. Onneksi ei tarvinnu itse lippua maksaa. Mutta peliäkin suuremman vitutuksen aiheutan minä itse. Ei voi olla mahdollista, että jokaisen hienon ihmisen saa karkotettua läheltään! Mutta kyllä se vittu multa onnistuu oikein hyvin!

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vieläkin vituttaa eräs kaveri nimeltä Sorakangas! Tuota selkeämpää huutojäähyä ei voi antaa. Onneksi ne tasoittuu pitkässä juoksussa...

Loistavan fiiliksen kruunasi digiboksin totaalinen hajoaminen illan päätteeksi. Huomenna welholle masiina kainalossa. Luultavasti joutuu tyytymään johonkin perus lootaan vähäksi aikaan kunnes oma saadaan korjattua.

Että näin. Tuli vaan mieleen.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Sivutulon kuukauden liksasta lähti 60% kun verokortti löysi paikan päälle vasta tänään ja palkka oli jo laskettu...

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pikkuvarvas poikki ja töissä pitää olla. Prkl
Oikeinko poikki, vai vaan murtunut?
Sivutulon kuukauden liksasta lähti 60% kun verokortti löysi paikan päälle vasta tänään ja palkka oli jo laskettu...
Saat ne rahat takaisin jouluksi 2009 korkojen kera, jos se jotain lämmittää.

Itseäni hieman vituttaa tuo orastava flunssan alku, kun sitä ei nyt pysty lääkitsemään, niinkuin kuuluisi. Pitää näet ajaa autolla tässä kohtapuolin.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa, kun kirjoitukseni vitutus-ketjuun katosi jonnekin bittiavaruuteen. Kirjoitus koski Espoon kaupunginhallituksen (tai mikälie) evakkoa homeen vuoksi. Samalla lapset ovat keräämässä hengityselinsairauksia ja astmaa jo nuorella iällä päiväkodeiksikin kutsutuissa homeloukuissa.

Korvatulehduskin sitten otti ja muuttui angiinaksi, koskahan sitä olis terve vuonna 2008?

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa, kun raahauduin talvilomalla töihin, jotta saataisiin firman uudet sivut nettiin. Nyt kaatui sekin homma, kun herra Isoherra ei ole ilmaantunut paikalle. Huvittavaa on se, että nyt pitää sitten odotella ensi viikkoon hyväksyntää vanhalta kääkältä, joka ei ymmärrä mitään kirjoituskonetta monimutkaisemmasta laitteesta.

Prkl.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Autonkatsastus. Vittu ihan omaa tyhmyyttä pitää käyttää rakkinetta uudestaan katsastuskonttorin sedällä. Äijä vielä vinoili, että onpahan sentään hyvät päästöarvot. Itsellä oli vähän semmoinen olo, että mitä vitun väliä niillä päästäarvoilla on, kun itse on niin vitun tyhmä ettei viitsi laittaa jokaista pikkujuttua kuntoon.
Tämä sitten varmaan piti kokea, ettei jatkossa tee samaa virhettä?

Bullet for my valentinen Tavastian keikan peruuntuminen pistää vituttamaan. Jos jotain positiivista hakee, niin onneksi sain viestin keikan peruuntumisesta nyt kun vielä olen himassa enkä matkalla Helsinkiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy