Saatana, mä oon niinku ihmiseks muuttunu Aku Ankka ainakin noin niinku tuurin osalta.
Mondeon PITI olla valmis ja käyttökunnossa jo aikapäiviä sitten, mutta yks iso ongelma vaan on, eikä remonttireiska osaa sitä korjata.
Nimittäin lefti ei vaan lähe pyörimään vaikka sen pitäis ku auto lämpenee tiettyyn pisteeseen. Kun annetaan suoraan virtaa, niin sitten toimii hienosti ja niin pitääkin ku se on uusi vipperä. Jossain vaiheessa se viesti vaan jää matkalle mutta ku ei tiedä että missä. Johdotkin on rassattu siltä väliltä täysin, ku kaunokainen seisoi tossa vuoden päivät, vaan ei auta. Hienoa maksaa kolme vuotta vielä lainaa autosta, jolla uskaltaa ajaa muutaman kilsan ja sitten aina pysähtyä jäähdyttelemään...
Niin ja sitten sekin vielä että ku myllyn kierrokset menee päälle 3000 rpm, niin hyytyy sitten siihen. "Vaihda tulpat" sanottiin ja niinhän mä vaihdoin mut sama vika. Jos joku tietäväinen osaa näillä tiedoilla auttaa, niin olen valmis maksamaan jos vika hoituu sillä...
Sen siitä saa kun kännissä törttöilee, mutta eiköhän tässä ole siitä jo tarpeeksi kärsitty. Ja jotku vielä sanoo mua "onnen-MusanMakeks". Vittu ykskin tulee vastaan ja kertoo mulle kuinka hyvätuurinen mä oon, niin leivon lättyyn kysymättä.