Minua vituttavat sellaiset ihmiset, jotka lainaavat kampetta, eivätkä koskaan muista palauttaa niitä tai sitten tuhoavat ne.
Kirjat ja levyt ovat jostain syystä tavaroita mitä ei yksinkertaisesti saa takaisin. Tai no, saa nyt tietenkin koskaan, mutta hyvin harvoin. Siksipä niitä ei pidä lainata.
Sen sijaan ei voi sanoa, että ihan suoraan vituttaa, mutta ihmetyttää semmoiset ketkä eivät suostu lainaamaan rahaa. Toki on semmoisia ihmisiä keille ei voi lainata, mutta jotkut eivät suostu kenellekään eikä missään olosuhteissa.
Parhaimpina tietysti nämä ketkä eivät suostu lainaamaan vaikkapa tunniksi, että pääsee seuraavalle automaatille, jos ollaan jossain missä ei kortti käy ja ei satu olemaan käteistä.
Kävipä kerran niinkin, että minulla oli iso seteli ja olimme menossa bussiin ja jonnekin kaupungille tms. Kysyin eräältä opiskelukaveritytöltä, että voitko maksaa tämän, niin rikon setelin sitten jossain muualla. No, eihän se ilman neuvottelua käynyt, tietenkään. Emme edes olleet siis menossa kotiin päin, missä tämä kolikko olisi jopa voinutkin unohtua jopa päiväksi.
Siihen olen jo tottunut, että Suomessa ei voi kierroksia ostaa, jos paikalla on yli yksi henkilö itsensä lisäksi. Se nyt ei vaan toimi ja se ei tule muuksi muuttumaan.
Valkohuuli, taidamme muuten pyöriä samassa porukassa vai voiko tuollaisia ihmisiä olla kahta? Nuo jutut mitä eräs henkilö saa aikaan ovat kyllä erittäin legendaarisia.