Vitutusketju

  • 10 587 544
  • 56 164

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sähkölaskussa oli tasauslasku, 131€ ylimääräistä ja muutenkin oli noussut 15€. Kivaa.
Sano että saat sähkösi Fortumilta niin mua ei vituta niin paljon.. Itselle päjähti meinaan 174€ tasauslasku, tai itseasiassa maksumuistutus tasauslaskusta jota en ole vtu saanut.. Ei siinä mitään, kivahan se on perjantaina töiden jälkeen jonotella niitten asiakaspalveluun :S
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Hmm... Mikähän juttu näiden sähkölaskujen kanssa nyt on? Sain viimeksi reilu neljä kuukautta sitten tasauslaskun ja isohan se oli, mutta ei siinä mitään. Nyt vaan olisi pitänyt laskun tulla jo aika päiviä sitten, ei vaan oo näkyny (3kk laskutusväli)... Ja sen kyllä tietää, ettei siitä mitään hyvää seuraa, jos laskut eivät tule ajallaan.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa MTV3.

Tarkemmin Plustv.

Avasin kanavat nyt virallisesti kun sain vuoden vaihteessa katsella niitä 3kk ilmaiseksi. Eli minulla on nuo kanavat ollut nyt auki n.1kk. Lähettivät tänään laskun missä minulta veloitetaan korttimaksu ajalta 1.3-31.8. Eli tuosta ajasta minulla on kanavat ollut sen kuukauden verran. No joo, tuon voi varmasti selvittää asiakaspalvelun kanssa. Mietityttää vaan jos olisin halunnutkin avata nuo kanavat vasta 2 vuoden päästä, minkäköhänlainen lasku siitä olisi rapsahtanut?

Toinen seikka:

Laskun yhteydessä oli myös ilmoitus että kuukausimaksu muuttuu nykyisestä 8,90€/kk olikohan se nyt 19,90€/kk. Reilu firma minun mielestäni. Sillon kun kanavat avasin he varmasti tiesivät että näin tulee käymään mutta eihän siitä uusille asiakkaille kannata mainita. Täytyy tästäkin ottaa puhelu asiakaspalveluun ja pyytää "aikaa tutustua" uusiin kanaviin esim 3kk. Ja jos ei mitään tipu, suljen k.o kanavat. Pieni kusetetuksi tullut olo on.
 

Jarzki

Jäsen
Vituttaa tuo kaikkien rakastama Mika Saukkonen.

Jelena Isinbajeva lähtee yrittämään ensimmäistä kertaa ME-korkeudesta 502. Ensimmäinen jää limboksi. Toinen hyppy, Isinbajeva tippuu lähes riman päälle ja lopulta potkaisee riman pois kannattimiltaan, Saukkonen toteaa: "oooo ei huono ei huono yritys!" Sitten vielä kolmas ja viimeinen yritys. Hyppy on jo hyvännäköinen, mutta ei vieläkään kovin lähellä yli menoa. "Kenties paras yritys näistä kolmesta".

Ihanko totta Mika?

Koko kultaisen liigan Pariisin osakilpailun parhaita hetkiä oli, Pitkämäen heiton ohella, se, että meinasi ääni katketa jossain vaiheessa lähetystä. Mutta mikäs siinä, mukavahan tuota eläytymistä on kuunnella, vaikka vähintäänkin koomisen kuuloista se kyllä on.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No älä sitten tule uni.

Reilu pari tuntia pyörin sängyssä. Sitten katsoin kellosta että se näytti olevan jo yli kuusi, niin pistin housut jalkaan ja lähdin pihalle, jossa käppäilin pari tuntia ympäriinsä. Yks naikkonen on etelän matkoilla, niin senköhän takia mä en nyt saa unta. On meillä tosi usein ennenkin kyllä ollut viikon taukoja ettei olla nähty, mutta nyt se on vähän kauempana. Hitsi vähän jo huolestuttaa että onko musta tulossa joku homo, näinkö nyt oon alkanut ikävöimään jotain ämmää. No nyt tää nynnyily kyllä saa riittää.

Ja hitto soikoon totta puhuen tää ei ollut eka kerta tänä vuonna kun tulee tällainen olo. Tossa joskus 1-2 kuukautta sitten tuli mietittyä pitkä yö ihan samaa ämmää. Mikähän sen rakastumisen raja oikein on.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vituttaa aamuinen bussikuski jolle ei ole taidettu opettaa mitä tarkoittaa, kun pysäkillä seisoo joku käsi ojennettuna sivulle. No onneksi ehdin seuraavalla bussilla vielä töihin, toki olisi ollut mukavempi olla töissä 25 minuuttia ennen töiden alkamista kuin 10 minuuttia aikaisemmin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Edessä olevat ihmiset.

Kävin äsken Itäkeskuksessa. Rupesi vituttamaan.

Miksi ihmisten pitää pysähtyä vaihtamaan kuulumisia, tarkistamaan kuittia tai puhumaan puhelimeen keskelle kulkuväylää? Miksi vitussa pesueiden pitää liikkua Stockmannin kapeahkoilla käytävillä avorivissä?

Ymmärrän, että jotkut liikkuvat hitaammin kuin toiset, mutta pitääkö sitä olla tieten tahtoen edessä ja mulkoilla vihaisesti jos kohteliaasti pyytää tilaa?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi ihmisten pitää pysähtyä vaihtamaan kuulumisia, tarkistamaan kuittia tai puhumaan puhelimeen keskelle kulkuväylää? Miksi vitussa pesueiden pitää liikkua Stockmannin kapeahkoilla käytävillä avorivissä?

Ymmärrän, että jotkut liikkuvat hitaammin kuin toiset, mutta pitääkö sitä olla tieten tahtoen edessä ja mulkoilla vihaisesti jos kohteliaasti pyytää tilaa?

Luulisi tosiaan että ihmisen aivokapasiteetti riittäisi kertomaan sen asian että joku saattaa olla kaupassa muullakin asialla kuin tapaamassa tuttuja ja halaamassa kauan kadoksissa ollutta ystävää keskellä käytävää. Esimerkiksi lauantaisin näkee ylläkuvattua toimintaa täkäläisissä kaupoissa aika useasti.

Itse en enää edes pyydä tilaa kohteliaasti, vaan jyrään kylmästi päin. Kyllä ne väistyy kun 110 kiloa ihraa tulee iholle. Joskus saatan ylikävelyn sijasta toki ystävällisesti todeta halaajille ja jutustelijoille että "painukaa vittuun siitä". Se tehoaa kummasti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kävin äsken Itäkeskuksessa. Rupesi vituttamaan.

Miksi ihmisten pitää pysähtyä vaihtamaan kuulumisia, tarkistamaan kuittia tai puhumaan puhelimeen keskelle kulkuväylää? Miksi vitussa pesueiden pitää liikkua Stockmannin kapeahkoilla käytävillä avorivissä?

Ymmärrän, että jotkut liikkuvat hitaammin kuin toiset, mutta pitääkö sitä olla tieten tahtoen edessä ja mulkoilla vihaisesti jos kohteliaasti pyytää tilaa?

Samoin on tilanne jäähalleissa. Keskellä käytävää lönnitään ja vaaputaan ja poristaan höyräri ja kahvikuppi kourassa. Melkoisesti tulee pujotella, jotta pääsisi mm. tupakoitsemispaikalle.

Alun perin minua vitutti tuon saatanan neekeribiachin rääkyminen Wimbledon-finaalissa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisi sitä vakavampiakin vitutuksen aiheita olla, mutta kerrotaan nyt se, mikä on tuoreimpana mielessä. Nimittäin ne teiden varsilla ja risteyksissä olevat pienet sydämen muotoiset, kirjavat pahvilaput joissa lukee esim: Marika&Sami, Piia&Marko tai Sanna&Petri. Nythän on hääjuhlien kuumin sesonki, mutta eikö niitä ajo-ohjeita voi muulla tavalla vieraille antaa, kuin noilla perhanan possunpunaisilla pahvitekeleillä jossain tienviitan kyljessä. Tekisi mieli käydä repimässä ne matkan varrella sieltä huitsin helvettiin.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu!
Se on helvetin hienoa, kuinka ihminen huomaa virheensä näin jälkikäteen, eli sillon ku on liian myöhäistä.. Raastaa niin pirusti.. Ainoat hetket ku tästä olosta pääsee eroon on sillon ku on töissä tai kaverien seurassa.. Tää on eka kerta moniin kuukausiin ku oikein vituttaa/on huono olo.

I'll always love you, no matter what you do
I'll win you back for me if you give me a chance
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vitun Yle Extra ja Live Earthin esittäminen. Neekerimaailmanmusiikkia tulee enemmän kuin vettä Esterin perseestä.

Vittu että kiinnostaa. Metallicaa ei näytetty ainakaan suorana. Haistakaa vittu.

Yleisö taputtaa näille tusinaneekereille vain siksi, että ne älysivät lopettaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämä että oli avuton ja tyhmä rimppakinttu samaan aikaan tuolla alakerran pyykkihuoneella tossa reilu tunti sitten. Oikein kunnolla heitti Hannele Laurit, siis kuten niissä speden ydinvoima ja muissa vastaavissa naisen logiikka -sketseissä. Noh, siis se oli varannut pesuhuoneen kahdeksi tunniksi, jonka jälkeen oli mun varaamat kaksi tuntia, mutta tää saamarin aikuispissis siellä vaan möllötti. Tai en mä jaksa nyt kännissä alkaa tota tapausta selittää. Mutta jos sillä hetkellä olisi sattumoisin kadulla kävellyt joku ohikulkija, niin olisin kyllä huutanut ikkunasta että olisko se voinut tulla edes yhdeksi minuutiksi kuuntelemaan sitä saamarin horoa, ja kertomaan sille miten asiat on. Noh, en mä nyt halua ketään moittia, mutta olis kyllä edes ihan vähän voinut sillekkin cosmopissikselle siunaantua järkeä päähän. Säälittää oikein sitä datanomia tai tradenomia joka joutuu sen kanssa olemaan. Voi elämän kevät. Anna mun kaikki kestää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eiköhän perkele jostakin meikäläinen ole napannut flunssan. Tämä tuntuu ihmeelliseltä, mutta kun kevättalvella kävimme avovaimon kanssa Haaparannan Ikeassa, alkoi välittömästi ovesta sisään mennessä tuntua flunssalta.

Eilenkin tuli siellä käytyä ja alkoi heti sisään mentyä tuntua, kuin olisi kuumetta. Ja just mittasin ja mittari näytti 37,5. Tämä on kai merkki siitä, että valkoisen miehen ei pidä menemän Ikeaan.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
jeh, nyt vituttaa, tyttöystävä ei tullut yöksi kotiin ja sen päälle vielä armoton krapula. Jups, voisi neiti sentään olla edes rehellinen, mutta kun ei...pitää kertoa puhelimeen sepustuksia, jotka on liian helppo todistaa valheiksi, jopa tässä sietämättömässä päänsäryssä.

Menee varmaan Naisasiat-ketjun puolellle pikkuhiljaa tämä avautuminen, mutta kylläpä osaa pintä ihmistä vituttaa. Eipä tässä muuta, nyt pitää odotella että neiti päätyy kotiin ja keksii varmaan aika mielenkiintoisen tarinan reissun taustalle. Nyt en oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa...

perkeles...
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Laskun yhteydessä oli myös ilmoitus että kuukausimaksu muuttuu nykyisestä 8,90€/kk olikohan se nyt 19,90€/kk. Reilu firma minun mielestäni.

Melkoista puuhastelua maikkarilta. Vitun hienoa varmaan teitä tilaajia kohtaan että R-kioskit myy kolmen kuukauden siivuja nytkin 19,90 euroa zipale. Sitähän minä en siis tiedä edes missä vaiheessa nuo hinnat nousevat mutta mielenkiintoista touhua jos nuo halppispaketit eli jonkunlaiset muutaman kuukauden katseluoikeudet jäävät kyseisen kioskin valikoimiin niinkuin Canal Digitalin vastaavat paketit. Nimenomaan niin että varsinaiset tilaajat joutuvat kaivelemaan kuvettaan rankemmin kuin tuon yhden "jakson" ostajat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieman vituttaa, sain näet sykemittarin lahjaksi. Jaa miksikö se vituttaa? Ehdin nimittäin kahta päivää aiemmin ostaa sellaisen itse. Täytyy yrittää myydä tuo lahjaksi saatu, lahjan antaja kun on sellainen, ettei voi sanoa, että palauttakaa se kauppaan ja antakaa jotain muuta tilalle.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Hieman vituttaa, sain näet sykemittarin lahjaksi. Jaa miksikö se vituttaa? Ehdin nimittäin kahta päivää aiemmin ostaa sellaisen itse. Täytyy yrittää myydä tuo lahjaksi saatu, lahjan antaja kun on sellainen, ettei voi sanoa, että palauttakaa se kauppaan ja antakaa jotain muuta tilalle.

Höh, anna jollekkin lahjaksi..

Perkele, tuli sitten tanssittua eilen eräässä suositussa raflassa pöydällä housut kintussa muutaman tutun kanssa, ja kukaan ei nähnyt..HÄVETTÄÄ!!
 

scholl

Jäsen
Vaatekaapit taas täynnä. Juuri joku aika sitten lähetin tosi paljon vaatteita Kolumbiaan, mutta sitten on tullut taas ostettua aika sikana kesävaatteita, joten ongelma on vanha tuttu. Se on nimenomaan nyt ongelmallista, kun en esim. saa urheilla ja olen ollut viikonpäivät matkustamatta, joten lähes kaikki vaatteet puhtaina. Pakko varmaan viedä enemmän vaatteita Ruotsiin, vaikka olenkin siellä harvemmin, koska eihän tästä oikeasti tule mitään.

Mä en tiedä onko muiden asunnoissa vaatekaapit eritavalla suunniteltuja. Itselläni on sellaiset aika perinteiset kaapit ja niitä on kymmenkunta täynnä. Joskus haluan kyllä asunnon, minne saan yhden huoneen vaatteille. Ei tarvitsisi olla kuin tavallaan yksi huone lisää. Jos nimittäin miettii, että nyt seuraava huone makuuhuoneestani on huone, missä on kirjahyllyt, kirjoituspöytä, printteri ja muut hässäkät ja tämä toinen kirjoituspöytä (=toinen tietokoneeni) on toisella puolella asuntoa niin tuo puoli on ihan tarpeeksi hyvin hoidossa niin jos makuuhuoneen vieressä toisella puolella olisi yksi huone vaatteille. Siellä voisi olla yksi iso hyllystö lattiasta kattoon kaikille erilaisille matkalaukuille ja keskellä huonetta sitten pakkaus/vaatteiden lajittelupöytä ja muuten huoneen kaikki sivut vaatekaappeja, eikä ikkunaa. Seuraavassa asunnossa tuo vitutusta aiheuttava puute on pakko saada korjattua.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vaatekaapit taas täynnä....


Vähän samaa ongelmaa pukkaa täälläkin. Kaapit ovat täynnä ja pyykissäkin on riittävästi. Tosin itsellä ongelmaksi muodostuu se, että aina loma-matkoilta tulee ostettua kaikkea "todella tarpeellista", mikä sitten täyttää kaapit.
UFF:lle vein pari viikkoa takaperin hyväkuntoisia vaatteita, mutta niin vaan pursuaa kaapit taas.
Asiasta kukkaruukkuun. Ihme "missäs herra x menee tänään"- palvelu Brunosta on tullut. Tänäänkin soiteltu mulle pariin otteeseen, että onko hajua kyseisen frendin liikkeistä. Toki olen aina tietoinen, missä hän menee, mutta silti. Ehkä pitäisi olla vähemmän selvin päin ja selvillä ihmisten touhuista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös