Muijan sisko miehensä kera, sekä yksi parhaista kavereista muijansa kanssa ovat menossa näihin juhliin kutsuvieraina. Jonkun tässä maassa on työtkin tehtävä, joten ei olisi kiinnostanutkaan, vittu palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua.
Muijan sisko miehensä kera, sekä yksi parhaista kavereista muijansa kanssa ovat menossa näihin juhliin kutsuvieraina. Jonkun tässä maassa on työtkin tehtävä, joten ei olisi kiinnostanutkaan, vittu palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua.
Tämä sama asia tullee minua vituttamaan vielä pitkiä aikoja. Mikä vittu siinä on, että ei voi samalla kertaa ostaa koko porukalle? Ei siis toimi, vaikka itse ostaisin aina sen ensimmäisen kierroksen.
What can I say? Jatkislaisten seurassa ei vituta niin paljoa. D craic is always ninety with those fellas.Paitsi oikeassa seurassa, kun ne tietää miten käyttäydytään. Four Guinness, please?
Kaupassa on kivaa olla töissa, mutta muutama asia nostaa v-käyrää..
* Kiljuvat pennut. Onhan se äidin oma hanhipallero ihana, mutta onko pakko huutaa ja kiljua. Ja perkele niitä raivokohtauksia kun karkkia/lelua ei saada.
* Mustalaiset. Näille paskoille saari johon eristää. Huutakaa siellä, varastelkaa toisiltanne ja puukottakaa toisianne!
Ja se Mika Saukkonen hiuksista vittuun pilaamasta Kultaisen Liigan kisoja, ÄÄLIÖ!!!
Ugh, olen puhunut. On jo paljon parempi MJE!!
Vituttaa vittuilu. Se on varmaan vitun hauskaa pitää hauskaa toisen kustannuksella. Varsinkin kun nainen näin tekee ja kohteena on mies.
Itsemurhatilastoissa taitaa Suomen miehet jatkossakin pärjätä aika hyvin.
Vituttaa kaverit jotka ei pidä lupauksiaan. Torstaina tarjosin 12 kaljaa kaverille ja sovittii että Perjantaina hän vuorostaan tarjoaa. No eilen soitin ja kaveri vain keuhkoaa puhelimeen eikä vastaa enää. Ovella kävin, mutta vetää vaan oven kiinni eikä avaa. KUOLE VITUN HOMO!
Sie se sälli taidat olla. Useimmat eivät saa yhdeltä naiselta, sie et saa kahdelta!Rockperrystä juuri tulin ja vituttaa suunntattomasti oma saamattmuus naisasioissa jälleen kerran ja vieläpä kahden naisen kohdalla.
Vituttaa riidellä tyttöystävän kanssa, kun se huitelee Tampereelle kavereittensa kanssa. Naiset on kyllä niin epäloogisia ettei mitään rajaa. Ensin se suuttuu, kun vähän kitisen siitä, että se menee bilettämään, noh ei siinä mitään, saatiin se sovittua. No lähdin sitten itse omien koululaisteni kanssa Helsingissä baariin , niin se vetää hillittömät murjotukset siitä, eniten sen takia, että se ei ole päässyt käymään Onnelassa ja nyt menin sitten ilman häntä.
Hohhoijaa, kukas se alun perin sinne Tampereelle lähtikään...
Vitut.
Mietin jo lukiessa, että tällä kaverilla ei kyllä voi olla ikää edes juoda olutta. Profiilin mukaan olin oikeassa, melko yllättävää.
Onkos siinä nyt sitten jotain niin ihmeellistä että alle 18 vuotiaanakin juodaan olutta?
Ihme meininkiä nykyään. Kun minä olin nuori niin silloin käytiin luokkaretkellä Puuhamaassa ja Särkäniemessä.
Onkos siinä nyt sitten jotain niin ihmeellistä että alle 18 vuotiaanakin juodaan olutta?