Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Vituttaa pihit tyypit niin maan perkeleesti. Esimerkiksi Timi.

Mitä ihmeen väliä on jollain 60 centillä? Menee elämä vaikeaksi, kun tollaset vituttaa. Itseäni ei vituta siis pelkästään Timi vaan kyseinen ihmisryhmä. Kaveripiiristänikin löytyy yksi sankari kuka laskee aina kaiken viimeisen päälle, en ihmettelisi yhtään, vaikka mies pitäisi kirjanpitoa omasta elämästään.
(Taitaa itsellänikin mennä vaikeaksi, kun tällaiset asiat vituttaa.)

LOL - hienosti lokeroitua. Meikästä nyt ei esim. saa pihiä millään. Vitutti vaan tuo perustelu. Siis eikö jokainen nettivaraaja tee Lippupalvelun duunin helpommaksi? Siksi en ymmärrä tällaista maksua. Laittaisivat sitten koko paskan yhdeksi palvelumaksuksi - se olisi aivan sama sitten mulle, mutta vituttaa tollainen nettimaksu.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Erikoista kyllä sekin, että jos sen lippupalvelun lipun maksaa Visalla ja tulostaa itse, niin silloinkin menee "palvelumaksu".

Lippupiste ei ota ylimääräsitä välistä ja onkin näin ollen parempi vaihtoehto, jota käyttää (tai ainakin käytti) esim. Ilves.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minua vituttavat sellaiset ihmiset, jotka lainaavat kampetta, eivätkä koskaan muista palauttaa niitä tai sitten tuhoavat ne.

Kirjat ja levyt ovat jostain syystä tavaroita mitä ei yksinkertaisesti saa takaisin. Tai no, saa nyt tietenkin koskaan, mutta hyvin harvoin. Siksipä niitä ei pidä lainata.

Sen sijaan ei voi sanoa, että ihan suoraan vituttaa, mutta ihmetyttää semmoiset ketkä eivät suostu lainaamaan rahaa. Toki on semmoisia ihmisiä keille ei voi lainata, mutta jotkut eivät suostu kenellekään eikä missään olosuhteissa.

Parhaimpina tietysti nämä ketkä eivät suostu lainaamaan vaikkapa tunniksi, että pääsee seuraavalle automaatille, jos ollaan jossain missä ei kortti käy ja ei satu olemaan käteistä.

Kävipä kerran niinkin, että minulla oli iso seteli ja olimme menossa bussiin ja jonnekin kaupungille tms. Kysyin eräältä opiskelukaveritytöltä, että voitko maksaa tämän, niin rikon setelin sitten jossain muualla. No, eihän se ilman neuvottelua käynyt, tietenkään. Emme edes olleet siis menossa kotiin päin, missä tämä kolikko olisi jopa voinutkin unohtua jopa päiväksi.

Siihen olen jo tottunut, että Suomessa ei voi kierroksia ostaa, jos paikalla on yli yksi henkilö itsensä lisäksi. Se nyt ei vaan toimi ja se ei tule muuksi muuttumaan.

Valkohuuli, taidamme muuten pyöriä samassa porukassa vai voiko tuollaisia ihmisiä olla kahta? Nuo jutut mitä eräs henkilö saa aikaan ovat kyllä erittäin legendaarisia.
 

Puster

Jäsen
Siihen olen jo tottunut, että Suomessa ei voi kierroksia ostaa, jos paikalla on yli yksi henkilö itsensä lisäksi. Se nyt ei vaan toimi ja se ei tule muuksi muuttumaan.
Tämä sama asia tullee minua vituttamaan vielä pitkiä aikoja. Mikä vittu siinä on, että ei voi samalla kertaa ostaa koko porukalle? Ei siis toimi, vaikka itse ostaisin aina sen ensimmäisen kierroksen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Muijan sisko miehensä kera, sekä yksi parhaista kavereista muijansa kanssa ovat menossa näihin juhliin kutsuvieraina. Jonkun tässä maassa on työtkin tehtävä, joten ei olisi kiinnostanutkaan, vittu palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Muijan sisko miehensä kera, sekä yksi parhaista kavereista muijansa kanssa ovat menossa näihin juhliin kutsuvieraina. Jonkun tässä maassa on työtkin tehtävä, joten ei olisi kiinnostanutkaan, vittu palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua.

Ensin katsoin että Vesan pumppuongelmia juhlitaan mutta löytyihän sieltä Miljoona(Tusina)rock. Tosin voisin itse juhlia sitä että Vesa joutuu olemaan hetken poissa Seinäjoen baareista joissa se käy leikkimässä baaripöydällä helikopteria yms. Ja tämä siis entiseltä Seinäjokelaiselta joten ei ole edes huhujuttuja :D
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Muijan sisko miehensä kera, sekä yksi parhaista kavereista muijansa kanssa ovat menossa näihin juhliin kutsuvieraina. Jonkun tässä maassa on työtkin tehtävä, joten ei olisi kiinnostanutkaan, vittu palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua.

Kutsu olisi ollut, mutta tie vie muualle. No ehkä sitten sen kymmenen vuoden päästä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tämä sama asia tullee minua vituttamaan vielä pitkiä aikoja. Mikä vittu siinä on, että ei voi samalla kertaa ostaa koko porukalle? Ei siis toimi, vaikka itse ostaisin aina sen ensimmäisen kierroksen.

Paitsi oikeassa seurassa, kun ne tietää miten käyttäydytään. Four Guinness, please?

Jos vituttaisi nyt, niin vituttaisi oikeasti.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Jep vituttaapa oikeen makosasti kun en lähtenyt ilosaareen. Sanoisin jopa vitutuksen multihuipennus.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaupassa on kivaa olla töissa, mutta muutama asia nostaa v-käyrää..

* Kiljuvat pennut. Onhan se äidin oma hanhipallero ihana, mutta onko pakko huutaa ja kiljua. Ja perkele niitä raivokohtauksia kun karkkia/lelua ei saada.

* Tavarat paikoileen. Otetaan tavara jo koriin/kärryyn, mutta kohta tuotetta ei ostetakkaan ja pudotetaan se mihin sattuu. Siis jumalauta pakastetuotteita jätetään lämpimään hyllyyn, sama koskee muitakin kylmäkaappituotteita, on muuten iso hävikki vuodessa. Ilmeisesti osa pikkulapsista (tai w-mäisistä aikuisista) vastaavasti pudottaa juomia ja ruokia pakastimeen silmän välttäessä. Saatana, kun saan kiinni niin tumppaan alasti pakastimeen ja ovi kiinni, perkele ja vaatteet palaviin jätteisiin..

* Mustalaiset. Näille paskoille saari johon eristää. Huutakaa siellä, varastelkaa toisiltanne ja puukottakaa toisianne!

Ja se Mika Saukkonen hiuksista vittuun pilaamasta Kultaisen Liigan kisoja, ÄÄLIÖ!!!

Ugh, olen puhunut. On jo paljon parempi MJE!!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saatanan juopot!! Kesken syvän unen naapuri tuli kotio baarista niin vitunmoisella metelillä, että taisi koko talo herätä. Muutaman tunnin pyörin sängyssä, mut eipä uni tule wittu..

No, notkutaan netissä ja yritetään kohta uudestaan..
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kaupassa on kivaa olla töissa, mutta muutama asia nostaa v-käyrää..

* Kiljuvat pennut. Onhan se äidin oma hanhipallero ihana, mutta onko pakko huutaa ja kiljua. Ja perkele niitä raivokohtauksia kun karkkia/lelua ei saada.



* Mustalaiset. Näille paskoille saari johon eristää. Huutakaa siellä, varastelkaa toisiltanne ja puukottakaa toisianne!

Ja se Mika Saukkonen hiuksista vittuun pilaamasta Kultaisen Liigan kisoja, ÄÄLIÖ!!!

Ugh, olen puhunut. On jo paljon parempi MJE!!

Amen. Tuo kiljuminen on kyllä niin kasvatuksesta kiinni kun vaan olla voi. En ymmärrä miten isät ja äidit malttavat päästää tilanteen tuohon. Luulisi ärsyttävän itseänikin.

Pari pikku juttua lisäksi mikä vituttaa. Kysyt kaupassa patsastelevalta asiakkaalta, että voinko auttaa?

Ei, mä vaan katselen. Sitten kun olet kävellyt noin kolme askelta pois päin niin huudetaan, olis mulla yksi kysymys. Ja tämä johtaa aina siihen vartin-puolentunnin esittelyyn.

Toinen: Mikäs tämän oikea hinta on? Tai nettohinta on?

VITTU, oikea hinta lukee lapussa ja nettohinta on meidän ostohinta ja vittuako se sulle kuuluu.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Vituttaa työpaikan sivari. Kaveri muuten ihan asiallinen ja tekee hommansa, mut sitä ei ilmeisesti normityöajat koske. Työt alkaa seiskalta aamulla, kaveri tulee paikalle hieman ennen kahdeksaa. Samoin iltavuorossa, yhdeltä alkaa, niin kaveri tulee hieman ennen kahta. Parasta tässä on se, että selitys on aina sama; "nukuin pommiin".

Ja kun työpäivä alkaa olemaan lopussa, alkaa n.tuntia aiemmin kaveri vihjailemaan, että jokohan tuota kotiin pääsis.

On sille mainittu asiasta melko monta kertaa, ja nyt ylemmältä taholta ilmoitettiin, että jos töihin tuleminen tuottaa vielä jatkossakin noin suuria ongelmia, voidaan tämä siviilipalvelus keskeyttää ja kokeilla asiaa myöhemmin uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Vittu ku joutuu nykyään katsomaan kultaista liigaa ilman ääniä. Vittu kuka sitä per-Saukkosta jaksaa kuunnella?? Kolmonen tuhoaa kaikki lajit, mitkä se vain haalii kanavalleen. Miksi ne selostajat (esim. Saukko, Uotila) eivät tajua sitä, että puheen määrä ei todellakaan korvaa puheen laatua?? Koko ajan pitää hölöttää jotain tyhjänpäiväistä ja sitten kun tämä sankari ei edes tunnista urheilijoita. Vittu, onneksi Mauri-show jatkuu nelosella, ikävä kyllä vain normi-gp-kisojen merkeissä.

"Ja siinä tulee hyppyvuoroon usa:n amy äkuff, siinä tulee kuviin hyppääjä, hyppääjä kuvissa, omassa hyppyvuorossaan." "Ja sitten keihäänheitto jatkuu, heittovuoroon tuleee... *piitkä hiljaisuus* heittovuoroa odotellaan ja sinne heittäjä nyt astelee paikalle." Vittu!! Tällaista paskaa se suoltaa suustaan. Ei sitä pakko jokaista asiaa ole kertoa, välillä voi olla hiljaa.

Sitäpä kun tämä sankari ei ole vielä tajunnut.

Miettikääpä sitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yllekirjoittanut on aivan oikeassa. Ei noin paljoa tarvitse pölöttää edes radioon selostavan. No, Höyry toki pölötti, mutta ihan muuta kuin mitä itse urheilutapahtumassa oli meneillään. Muisti jopa kerran mainita enoni sankarillisesta menneisyydestä Lieksan Hurttien lätkäjoukkueessa 60-luvun alussa, vaikka selostikin yleisurheilua 80-luvun lopulla.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Vituttaa kaverit jotka ei pidä lupauksiaan. Torstaina tarjosin 12 kaljaa kaverille ja sovittii että Perjantaina hän vuorostaan tarjoaa. No eilen soitin ja kaveri vain keuhkoaa puhelimeen eikä vastaa enää. Ovella kävin, mutta vetää vaan oven kiinni eikä avaa. KUOLE VITUN HOMO!
Lisä mausteen vitutukseen tuo, että en menekkään tänään juhliin mihin piti mennä. No oma ratkasu tuo oli, että eipä sovi valittaa.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Rockperrystä juuri tulin ja vituttaa suunntattomasti oma saamattmuus naisasioissa jälleen kerran ja vieläpä kahden naisen kohdalla.

Ja taas piti yks kaveri taluttaa himaan asti.... Viime vuonna yks piti kantaa selviytymistelttaan. Tajuais ny porukka ottaa kohtuudella, stna.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Vituttaa vittuilu. Se on varmaan vitun hauskaa pitää hauskaa toisen kustannuksella. Varsinkin kun nainen näin tekee ja kohteena on mies.

Itsemurhatilastoissa taitaa Suomen miehet jatkossakin pärjätä aika hyvin.

Joo. Helvetin tuttu tilanne.... Itsellä aivan liikaa kokemusta. Nimim. liian monta henkistä palleille potkaisua kokenut. Noo ei pidä yrittää vaipua itsesääliin vaikka välillä siltä tuntuukin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vituttaa kaverit jotka ei pidä lupauksiaan. Torstaina tarjosin 12 kaljaa kaverille ja sovittii että Perjantaina hän vuorostaan tarjoaa. No eilen soitin ja kaveri vain keuhkoaa puhelimeen eikä vastaa enää. Ovella kävin, mutta vetää vaan oven kiinni eikä avaa. KUOLE VITUN HOMO!

Mietin jo lukiessa, että tällä kaverilla ei kyllä voi olla ikää edes juoda olutta. Profiilin mukaan olin oikeassa, melko yllättävää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rockperrystä juuri tulin ja vituttaa suunntattomasti oma saamattmuus naisasioissa jälleen kerran ja vieläpä kahden naisen kohdalla.
Sie se sälli taidat olla. Useimmat eivät saa yhdeltä naiselta, sie et saa kahdelta!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa riidellä tyttöystävän kanssa, kun se huitelee Tampereelle kavereittensa kanssa. Naiset on kyllä niin epäloogisia ettei mitään rajaa. Ensin se suuttuu, kun vähän kitisen siitä, että se menee bilettämään, noh ei siinä mitään, saatiin se sovittua. No lähdin sitten itse omien koululaisteni kanssa Helsingissä baariin, niin se vetää hillittömät murjotukset siitä, eniten sen takia, että se ei ole päässyt käymään Onnelassa ja nyt menin sitten ilman häntä.

Hohhoijaa, kukas se alun perin sinne Tampereelle lähtikään...

Vitut.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa riidellä tyttöystävän kanssa, kun se huitelee Tampereelle kavereittensa kanssa. Naiset on kyllä niin epäloogisia ettei mitään rajaa. Ensin se suuttuu, kun vähän kitisen siitä, että se menee bilettämään, noh ei siinä mitään, saatiin se sovittua. No lähdin sitten itse omien koululaisteni kanssa Helsingissä baariin , niin se vetää hillittömät murjotukset siitä, eniten sen takia, että se ei ole päässyt käymään Onnelassa ja nyt menin sitten ilman häntä.

Hohhoijaa, kukas se alun perin sinne Tampereelle lähtikään...

Vitut.

Ihme meininkiä nykyään. Kun minä olin nuori niin silloin käytiin luokkaretkellä Puuhamaassa ja Särkäniemessä.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Mietin jo lukiessa, että tällä kaverilla ei kyllä voi olla ikää edes juoda olutta. Profiilin mukaan olin oikeassa, melko yllättävää.

Onkos siinä nyt sitten jotain niin ihmeellistä että alle 18 vuotiaanakin juodaan olutta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös