Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Vituttaa tuo kaikkien rakastama Mika Saukkonen.
Sama. Kyllä Mauri Myllymäki pesee Saukkosen ja monet muut suomalaiset urheilu"selostajat" 100-0.
Vituttaa tuo kaikkien rakastama Mika Saukkonen.
Voin rauhoittaa. Ei kuulu taudin kuvaan.Hitsi vähän jo huolestuttaa että onko musta tulossa joku homo, näinkö nyt oon alkanut ikävöimään jotain ämmää.
Miksi ihmisten pitää pysähtyä vaihtamaan kuulumisia, tarkistamaan kuittia tai puhumaan puhelimeen keskelle kulkuväylää? Miksi vitussa pesueiden pitää liikkua Stockmannin kapeahkoilla käytävillä avorivissä?
Ymmärrän, että jotkut liikkuvat hitaammin kuin toiset, mutta pitääkö sitä olla tieten tahtoen edessä ja mulkoilla vihaisesti jos kohteliaasti pyytää tilaa?
Kävin äsken Itäkeskuksessa. Rupesi vituttamaan.
Miksi ihmisten pitää pysähtyä vaihtamaan kuulumisia, tarkistamaan kuittia tai puhumaan puhelimeen keskelle kulkuväylää? Miksi vitussa pesueiden pitää liikkua Stockmannin kapeahkoilla käytävillä avorivissä?
Ymmärrän, että jotkut liikkuvat hitaammin kuin toiset, mutta pitääkö sitä olla tieten tahtoen edessä ja mulkoilla vihaisesti jos kohteliaasti pyytää tilaa?
Laskun yhteydessä oli myös ilmoitus että kuukausimaksu muuttuu nykyisestä 8,90€/kk olikohan se nyt 19,90€/kk. Reilu firma minun mielestäni.
Hieman vituttaa, sain näet sykemittarin lahjaksi. Jaa miksikö se vituttaa? Ehdin nimittäin kahta päivää aiemmin ostaa sellaisen itse. Täytyy yrittää myydä tuo lahjaksi saatu, lahjan antaja kun on sellainen, ettei voi sanoa, että palauttakaa se kauppaan ja antakaa jotain muuta tilalle.
Vaatekaapit taas täynnä....
Huomenna töihin, lomat on tältä osin lusittu.
Älä kerää liikaa voimia, ettei palkankorotus tule loputilin muodossa.Noh, pitää tässä kerätä voimia ja patoutumia, niin saan vaadittua tarpeeksi suuren palkan.
Huomenna töihin, lomat on tältä osin lusittu. Noh onneksi vielä 33&34 viikot lomaa. Se mikä tässä jurppii on että paikka missä olen töissä laitettiin kiinni ja mut siirrettiin toiseen osoitteeseen. Perusasiat & duuni samaa mutta säädöksi se menee kun pitää opetella uuden kiinteistön asiat, hemmetti. Noh positiivista on se että nyt voin kulkea fillarilla duunissa kun löytyy suihkutilat missä voi käydä virkistäytymässä ennen työvuoron alkua.
Notta vittuakos tässä, duunit kutsuu.