Niin, kaikilla muilla on valinnan mahdollisuus loman ajankohdan suhteen, mutta ei minulla. Joka vuosi kesä-, heinä- ja elokuu...
Vituttaa tämä GTi auton kanssa painiminen. Varaosia ei ole missään koskaan hyllyssä ja sitten tilataan 2 viikon toimitusajalla 50% kalliimpia osia kuin karvalakkimalleissa. Taas jouduin tilaamaan 120e osan joka olisi maksanut perus nuhapumppuun 50e. Tuollakin 70 eurolla olisin saanut monta kaljalippistä ja spoilerin.
Digiaikaan siirtyminen pännii. Onko tosiaan, niin, että digipömpeli maksaa enemmän, jos siinä on sellainen ominaisuus, että pystyy katsomaan toista kanavaa silloin kun dvd-soitin äänittää?
vituttaa herätä varttia vaille 4. ja minä ku luulin herääväni edes kahden aikoihin. ens päivänä kumminki samaan aikaan herätys ja rytmi hymyilee entistä paskemmin.
Kannattaa välttää miesseuraa niin saattaa välttyä ikäviltä kivuilta oudoissa paikoissa. Vaikka enhän minä nyt tietenkään varmaksi sano, että nämä kaksi asiaa liittyisivät jotenkin toisiinsa...Tuli taas oltua hyvässä (mies)seurassa Saimaalla, ja nyt on taas ikävä. No parin päivän päästä taas nähdään, mutta silti. Ja sekin kun ei tiedä mikä vaivaa, kun on ihme kipuja ties missä.
Kattelin tossa tulevan kauden NHL pelejä. Syyslomalla ollaan Friscossa ja oli tarkoitus nähdä San Josen kotipeli paikan päällä. Yllättäen San Josella on lomani aikana vain vierasmatseja. Nyt kyllä VITUTTAA armottomasti.
Vituttaa aika rankasti. Koulupäivä meni päin persettä...
Perse. Kävin lenkillä ja astuin rotvallin reunalle jotenkin huonosti ja muljautin nilkkani. Ilmeisesti ei käynyt pahempaa, kun mitään turvotusta ei näy. Eikä särkykään ole mitään muuta kuin pientä kivistystä. Mutta taitaa olla niin, ettei nyt oikein voi urheilla vähään aikaan. Ja vituttaa, jos Tammerfestin juhlinnassa pitää linkata. Noh, ehkä sitten saa sympatiapisteitä tytöiltä...
Vituttaa Lippupalvelu. Varasinpa Poets of the Fallin keikalle neljä lippua ja menin hakemaan niitä Stockalta. Miksi vitussa nettivarauksista joutuu maksamaan jotain vitun nettimaksua vielä per lippu jotain 60 senttiä? Ei kyse ole mistään isosta summasta, mutta vituttaa tuollainen nettipalvelumaksu.