Vittu, meidän rappuun on muuttanut ryssiä! Ei jumalauta, tästä ei hyvää seuraa. Jompikumpi kuolee joko minä tai alakerran Dimitri.
Onneksi pääsen omakotitaloon ensi vuonna.
Niin tai pieneen betoniseen yksiöön.
Vittu, meidän rappuun on muuttanut ryssiä! Ei jumalauta, tästä ei hyvää seuraa. Jompikumpi kuolee joko minä tai alakerran Dimitri.
Onneksi pääsen omakotitaloon ensi vuonna.
Vittu! Pokeri vituttaa nyt ja lujaa! Eilen taistelin hienosti neljänneksi turnauksessa, mutta sehän se on vituttavin paikka, koska 3 ensimmäistä saivat vain rahaa siitä. Tänään turnaus päättyi, kun kaveri veti viimeisellä suoran.
Viimeisin oli TT-A4o pf allin ja vihu veti suoran täyteen riveriltä.
Luulin ensin avautumisen syyksi, että joku ohitti visionin vaarallisesti Audilla, mutta ilmeisesti kyse on korttipelistä.Viimeisin oli TT-A4o pf allin ja vihu veti suoran täyteen riveriltä.
Luulin ensin avautumisen syyksi, että joku ohitti visionin vaarallisesti Audilla, mutta ilmeisesti kyse on korttipelistä.
Kunnioitusta 10:llä sillä jos jollakin kuka ei asu Epsjanassa? on tuollainen vitutus La Ligan pelien jälkeen, niin... :)@ @ @ @. @ Espanyol. @ Real Madrid. @ Barcelona.
.........
EDIT = Tekstissä jokainen @ sana on korvattu @ merkillä. Säästetään kesän kunniaksi nuorempien lukijoiden silmiä ja herkkää mieltä.
Voi hilavitkutin kun ei toimi taaskaan Soneran nettisivut! Pientähän tämä on, anteeksi.
Voi helevetin sisko, kun tunkee asiansa joka asiaan jotka ei sille kuulu ja esittää äitiä. Perkele sentään, ette voi uskoa kuinka tollanen ottaa päähän.
Noh, eipä tuo korko nyt niin päivälleen ole.
Vittu! Pokeri vituttaa nyt ja lujaa! Eilen taistelin hienosti neljänneksi turnauksessa, mutta sehän se on vituttavin paikka, koska 3 ensimmäistä saivat vain rahaa siitä. Tänään turnaus päättyi, kun kaveri veti viimeisellä suoran.
Eikös pankki veloita suoraveloituksella korot ja lyhennykset sovittuna päivänä? Itse en ainakaan ole koskaan mitään laskuja saanut, mutta aina on ajallaan tililtä rahat veloitettu. Näin siis Nordeassa. Että siltä pohjalta suosittelen, että pidät huolen siitä, että tilillä tarvittava summa rahaa löytyy.
Hah! Itsellä täysin sama juttu. Onneksi nykyään vähempi, mutta hitto että se vituttaa välillä.
Voikohan ikävään kuolla?