Vaatteet pois ja järveen!
Äiti kielsi!
Vaatteet pois ja järveen!
Järkyttävä kankkunen ja saman talon somalinidut soittelevat alaoven summeria kysyäkseen "mikä sinu nimi?" Voi vittu. Olenko se vain minä, vai lisääntyvätkö kyseinen ihmisryhmä kuin bakteerit? Joku vuosi sitten taloon muutti pari somaliperhettä. Nyt tuntuu, että pieniä kasipalloja vilistää joka saatanan nurkassa.
Minä en oikeastaan edes saa pitää yhteyttä kavereihin, koska minulla ei voi olla enempää omia menoja. Kaikki lasketaan, jos olen kolme tuntia pelissä niin hän tarvitsisi kolme tuntia "omaa aikaa". Hauskinta on että lasten kuljettamiset harjoituksiinkin ovat minun menojani, koska minä haluan että lapset harrastavat urheilua.
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata. Tuo on jo kohtuullisesti alkanutkin, nuorin poika kuulemma vihaa isäänsä...
Vaimolla on joku periaate että kaikki tarvitsee kostaa ja nytkin kun pari päivää sitten riideltiin niin hän ilmoitti minulle että tekee elämästäni helvetin, noh ei tarvitse tehdä. Se on sitä jo. Minä en oikeastaan edes saa pitää yhteyttä kavereihin, koska minulla ei voi olla enempää omia menoja. Kaikki lasketaan, jos olen kolme tuntia pelissä niin hän tarvitsisi kolme tuntia "omaa aikaa". Hauskinta on että lasten kuljettamiset harjoituksiinkin ovat minun menojani, koska minä haluan että lapset harrastavat urheilua.
No, lasten takia ei todellakaan kannata elää painajaismaisessa parisuhteessa.
Paitsi jos vaihtoehtona on elämä yksin ilman lapsia tai lasten tapaamisia, kuten joissain tapauksissa sitten lopulta kuitenkin käy. Minun on helppo ymmärtää, että ajatus avioerosta, jossa vaimo onnistuu manipuloimaan sekä sosiaalitoimen että lapset isäänsä vastaan, täyttää ihmisen kauhulla.
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata. Tuo on jo kohtuullisesti alkanutkin, nuorin poika kuulemma vihaa isäänsä. Raha-asioistakin ollaan tapeltu koska minä kuitenkin tuon lähes kaiken tulon taloon, mutta silti minulla ei saisi olla omia menoja. Lapsille on kuitenkin todella tärkeää että vaatteet ovat tip top ja niitä on paljon, mutta jos minä tarvitsisin jotain niin siihen joudun suunnilleen salaa piilottamaan rahat.
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata.
Vittu! Kuumetta tällä hetkellä 37,8°C ja olisi tyttöystävän synttärit tänään. Voi vitun vitun vitun vittu. Meikäläinen kun on kuumeessa keskimäärin kerran kolmessa vuodessa niin se aika osui sitten nyt. Perkele.
Vittu! Kuumetta tällä hetkellä 37,8°C ja olisi tyttöystävän synttärit tänään. Voi vitun vitun vitun vittu. Meikäläinen kun on kuumeessa keskimäärin kerran kolmessa vuodessa niin se aika osui sitten nyt. Perkele.
Ei perkele, tänäänkö se olikin. Ja meikäläinen meni jo hankkiin liput Sauna open airiin... Heh, pari kaveria ja jotain tuttuja vuosien takaa on ainakin pelissä mukana. Nummi for victory!Kesän tärkein (ainoa) peli, legendaarinen Hämeenlinnan derby tänään Pullerilla ja nilkka ei kestä pelaamista. Vitutus hipoo pilviä. Tähtäin on asetettu jo saunailtaan.
Jos haluaa nähdä huippufutista niin joskus klo 15 jälkeen Pullerille kannustamaan Nummi voittoon Käikälästä.