Vitutusketju

  • 10 669 298
  • 56 216

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ei kannata ottaa nokkiinsa järkevistä kommenteista. Se vasta ottaisi päähän, jos näistä keleistä erityisen paljon nauttisi, koska se viittaisi sairaalloiseen masokismiin.

Ihminen on subtrooppisen ilmanalan "eläin". Tälläinen lämpö on omiaan normaalille ihmiselle.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihminen on subtrooppisen ilmanalan "eläin". Tälläinen lämpö on omiaan normaalille ihmiselle.
Oulussa naisille pahojaan tekevät pakolaispellet ovat subtrooppisen ilmanalan "eläimiä". Jos sympatisoit ja löydät itsesi siitä kategoriasta, niin eiköhän niiden jengistä sinullekin tilaa löydy.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa kun muut tulevat kertomaan, että mikä on oikea lämpötila jossa on hyvä oleskella ja elellä.

Kiitos nyt aivan VITUSTI. En muuten olisi tiennytkään mikä on minulle sopivaa. Menenpä räjäyttämään pollani tuonne oikeaan lämpötilaan.

Kuten jo aikaisemmin sanoin. Ei täällä ole kenenkään pakko olla. Muuta Grönlantiin vai huippuvuorille jos aurinko ja lämpö kiusaa. Vituttaa oikeastaan kaikki turhista marisijat jotka valittavat asioista joille eivät voi mitään, tai eivät tee asialle mitään vaikka voisivat.
 
George Parros ei saa vissiin nimeään Stanleyn cuppiin. Voi saatanan saatanan. Mies ansaitsisi kyllä nimensä sinne siinä missä muutkin.. noh.. kai se sentään sormukseen saa kovasta työstään old school -lookin lähettiläänä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Oulussa naisille pahojaan tekevät pakolaispellet ovat subtrooppisen ilmanalan "eläimiä". Jos sympatisoit ja löydät itsesi siitä kategoriasta, niin eiköhän niiden jengistä sinullekin tilaa löydy.

Täällä Vaasassa on taas juoppoja ja narkkareita jotka eivät osaa keskustella asioista vaan provosoituvat ja menevät henkilökohtaisuuksiin, kun kommunikaatiokyvyt loppuvat. Jos haluat niin hommaan sinulle patjapaikan heidän kommuuneistaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Lässynlässyn. Mikäs se sinä olet muille tuputtamaan oikeaa lämpötilaa? Muuta sinä vaikka afrikkaan niin ei tarvitse sinunkaan kärsiä talvesta, kylmästä, paskan ja lumen satamisesta ja siitä kesän lyhyydestä. Saat sitä ihanaa hellettä aivan tarpeeksi.

En minä mitään tuputakaan, tarjoan vain vaihtoehtoja, naurattaa vain edelleen että säästä valitetaan.
Enkä ole edelleenkään valittanut kylmästä ja rännästä, todennut vain että 11 kk täällä on kuvatunlaiset olosuhteet. Olen ihan sinut sään kanssa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joku vitun apina oli mennyt kaatamaan rekkansa hämeenlinnanväylällä. En olisi vittu halunnutkaan lyhintä mahdollista reittiä kotiin.
Mutta eipä kait tästäkään olisi saanut valittaa, kun en yrittänyt asialle mitään tehdä/voinut sille mitään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ja minä vaihtoehdon sinulle sekä subtrooppisille ystävillesi. Mielestäni jopa huomattavasti paremman vaihtoehdon.

Hehehehhe minähän sanoin että minä olen sinut sään kanssa.
Subtrooppisella tarkoitin sitä että ihmiselle tutkitusti luonnollisin alue on subtrooppinen alue ja näin kylmässä pohjolassa, tai kuumassa tropiikissa asuminen on "epäluonnollista". Samoin kuin jotkut eläimet ovat arktisia tai trooppisia, on ihmisen fysiologia luonnollisimmillaan subtrooppisen ilmanalan alueilla, kuten välimeren seutuvilla tai vaikka Floridassa.
Missään en ole sanonut olevani ystävä subtrooppisen alueen asukkaiden kanssa. Sisälukutaitoa kannattaa käyttää.
 
Ei kai tuossa helteessä muuten mitään, jos sisälämpötila pysyisi viileänä. Onhan se kivaa nukkua kun on +28 sisällä. Turha yrittää tuulettaa edes illalla, kivitalo nyt ei hetkessä viilene. Jos sitä rahaa olisi niin oisin jo viime kesänä hankkinut jonkinlaisen ilmastointilaitteen. Vituttaa siis tää kaupungissa olo. Pitäis varmaan muuttaa kesäksi porukoiden rantasaunalle. Lisäksi vituttaa taas tuleva viikonloppu ja kariutuneet suunnitelmat. Tulis nyt äkkiä juhannus.
 

Cube

Jäsen
Eivätkös mummot muuten ole sellaisia, jotka valittavat aina liian kuumasta?

No älkää nyt vakavasti menkö tuota ottamaan. Ihan sama minulle kuka tykkää mistäkin, kunhan se ei nyt aivan jatkuvaksi valittamiseksi mene. Itse kuitenkin olen melkoinen käärme siinä mielessä, että en pidä kylmästä tai oikeastaan kestäkään sitä kovin hyvin, mutta liian lämmin ei voi olla. Sen takia kesä onkin niin hienoa aikaa, kun voi juuri herättyään valua silmät puoliummessa parvekkeelle ja lysähtää aurinkotuoliin käynnistelemään itseään (en viittaa masturbointiin, vaikka kaipa sekin olisi ihan ok idea).

Sen sijaan varsinainen auringonotto ei ole meikäläisen juttu, koska se tuntuu yleensä tosi tylsältä puuhalta.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
George Parros ei saa vissiin nimeään Stanleyn cuppiin. Voi saatanan saatanan. Mies ansaitsisi kyllä nimensä sinne siinä missä muutkin.. noh.. kai se sentään sormukseen saa kovasta työstään old school -lookin lähettiläänä.

Tosiaan Parros sai vain 34 ottelua runkkarissa ja 5 poffeissa. Sääli sinänsä.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Sellaiset ihmiset, joiden mielestä kaikessa on aina jotain vikaa, keksivät valittamisen aiheen mistä tahansa - jopa hienosta säästä.
Mikä on kenenkäkin mielestä hienoa. Ei tuolla ulkona kesällä tee mieli olla kärventymässä ja hyttysten syötävänä. Kesä-, heinä- ja elokuu on ne rasittavimmat kuukaudet, kaikki muut ok. Minkätakia yleensäkin kylmyydestä valittaminen on hyväksyttävämpää kuin kuumuudesta?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mikä on kenenkäkin mielestä hienoa. Ei tuolla ulkona kesällä tee mieli olla kärventymässä ja hyttysten syötävänä.

Enpä paljon hienompaa tiedä kuin eilisiltainen sää stadikalla. Enkä yhtään hyttystä huomannut. Yhden huuhkajan tosin.

Minä kuulun siihen ryhmään, joka on täysin kyllästynyt loskapaskasadepimeisiin, joita riittää n. 2/3 vuodesta Suomessa. Tämänhetkinen lämpötila ja valoisuus on kyllä aivan huippua. Ja nyt on vasta alkukesä. Jes!
 

ipaz

Jäsen
Tosiaan Parros sai vain 34 ottelua runkkarissa ja 5 poffeissa. Sääli sinänsä.

Noiden virallisten nimisäännösten lisäksi NHL tekee poikkeuksia mm. loukkaantumisen takia sivussa olleiden pelaajien kohdalla tai muuten vaan erityissyistä antavat pelaajalle oikeuden nimeen pystiin. Toivottavasti tuota jälkimmäistä käytetään Parrosin kohdalla.

The NHL makes exceptions for players who do not meet the standard because of injury or other extenuating circumstances.
 

scholl

Jäsen
Ei kannata ottaa nokkiinsa järkevistä kommenteista. Se vasta ottaisi päähän, jos näistä keleistä erityisen paljon nauttisi, koska se viittaisi sairaalloiseen masokismiin.

Itse kyllä nautin. Pärjään ihan hyvin jopa 50 asteen lämpötiloissa. Olen aina osannut kroppani jotenkin totuttaa noihin olosuhteisiin ja on ollut mukavaa. En yleensä saa mitään auringonpistosta, rusketun hyvin, mikään ei kolota ja nautin lämmöstä ja auringosta totaalisesti. Nyt tosin olen oppinut ymmärtämään niitä, jotka eivät nauti eli sydänsairaat, kun itsekin olen tilanteessa, jossa voin olla vain pari tuntia auringossa, koska kun ruumiinlämpö nousee niin pumppu alkaa todella ikävästi kiusaamaan. Korkea syke, tykytys, rintakivut eivät ole kovin mukavaa, joten ymmärrän, jos joku ei nauti.

pernaveikolle suosittelisin seuraavan kerran menemään prätkällä stadionille. Itse ainakin ohitin himamatkalla ehkä n. arviolta 5km matkalla varmaan satoja autoja. Ei mitään ongelmia Urheilukadun ruuhkassa, missä autot seisovat pysähtyneiden bussien perässä, vaan kaikista ohi ja Manskulla sama juttu. Kaiken lisäksi ei mitään parkkipaikkaongelmia. Kokenut otteluissa kävijä kyllä luonnollisesti tietää, miten niihin kuuluu mennä, joten oli siellä muitakin prätkiä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sinähän olet lähes varmasti joku kasvissyöjä laukunkantaja hippi. Varmaankin siitä syystä niitä vaunupareja ei ollut...
Se nyt vain on joskus tuollaista.

Niinhän se taitaa olla. En ole kasvissyöjä tai laukunkantajakaan, kuin hippikään.
Rehellinen humalainen nuori mies tulossa baarista katsomasta jalkapalloa.
Heitin vain ilmoille sen, että kun kerran tiedetään jonkun tapahtuman vetävän paljon porukkaa, niin yleensä se lössi haluaa sieltä myös pois tapahtuman loputtua, niin eikö sitä yhtä vaunuparia enempää voi laittaa.
Turhaa valitusta, meni jo ja vihelsi mennessään.

Edit: poistettu lainattavasta tekstistä turha osio..
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Noiden virallisten nimisäännösten lisäksi NHL tekee poikkeuksia mm. loukkaantumisen takia sivussa olleiden pelaajien kohdalla tai muuten vaan erityissyistä antavat pelaajalle oikeuden nimeen pystiin. Toivottavasti tuota jälkimmäistä käytetään Parrosin kohdalla.

The NHL makes exceptions for players who do not meet the standard because of injury or other extenuating circumstances.

Mikäköhän se erityissyy voisi Parrosin kohdalla olla? Pointtinahan näissä säännöissä kai on juuri se, että jotenkin rajataan kaiverrettavien nimien määrää ja itse en ainakaan tiedä miksi juuri Parros olisi oikeutettu tähän poikkeukseen. Sinänsä mulle on ihan sama keiden nimet sieltä löytyvät.

Vitutusta aiheuttaa tänään se, että auto on huollossa ja kyseinen operaatio maksaa lähemmäs tuhat euroa. Täytyy vain olla ajattelematta asiaa ja maksaa kiltisti.
EDIT: Ja vaihdetaan nyt vielä takajarrujen levyt samaan konkurssiin, niin saa sitten samalla sen tonninkin rikki.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihminen on subtrooppisen ilmanalan "eläin". Tälläinen lämpö on omiaan normaalille ihmiselle.
Ihmisellä on paljon muitakin hyödyttömiä ominaisuuksia luonnostaan.

Oikeastaan minua ei enää nykyään ota päähän lämpimät kelit sinänsä, koska niitä ei kestä kuitenkaan kuin parisen kuukautta ja lopulta tulee paras vuodenaika eli (alku)syksy. Lisäksi lämpimät illat ovat ihan jees. Enemmän kypsyttää jengi, joka ei ymmärrä, että kuumuus voi käydä toisten kupoliin. Aivan sama otanko nokoset riippumatossa ja menenkä piknikille, ellen sitten toteuta toimintaani varjossa. Suora auringonpaiste vain ahdistaa, saa suorastaan v-mäiselle päälle.

Sitä paitsi talvella saa puseroa päälle, jos viluttaa, kesällä ei asialle voi mitään. Mutta hyvä kuitenkin, että jotkut pystyvät nauttimaan lämmöstä. Itse en vain ole koskaan siihen täysin pystynyt, teinpä mitä tahansa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Polvi leikattiin tiistaina ja lääkäri lupas, että perjantaina saa kävellä jo ilman keppejä. Ei näytä kyllä siltä kun koko jalka on ihan turvoksissa ja mustelmilla.
Ottaa päähän, kun nää helteet sattu just tälle samalle viikolle. Ei toivoakaan päästä minnekään. Hyvä kun edes sängystä pääsee ylös.
Tottakai hyvä, että se leikattiin ja että jatkossa pystyy elämään kuten normaalit ihmiset, ettei tarvii jokaisella askeleella pelätä, että millon se polvilumpio naksahtaa taas pois paikoiltaan.
Säryt on vaan niin perkeleelliset, ettei mitään järkeä. Panacodia ja Buranaa naamaan yhteensä 7 nappulan verran päivässä, eikä edes tunnu missään.
No kai tää tästä joku päivä...
 

Birchman

Jäsen
Pääsykokeet painaa päälle. Välillä tuntuu, että osaa kaiken ja kouluun todellakin mennään! Sitten välillä taas pitää itseään niin helvetin tyhmänä ja pitkäaikaistyöttömyys ja surkeus valtaa mielen. VITTU!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
No onhan se nyt niin että kun ei tarvitse seistä loskassa vilua kärsimässä pilkkopimeässä neljän aikaan päivällä, niin en helvetissä valita kun ulkona tarkenee ilman fredrikssonia ja näkee liikkua ilman taskulamppua. Pian se kaikki kurapaska, pohjoistuuli ja helvetillinen pimeys ovat taas seuranamme.

Minua vituttaa, kun työpaikalla on jotain sekundavessapaperia, mitä täytyy taitella parin sentin paksuinen kerros ennen kuin uskaltaa aloittaa pyyhkimisoperaation.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Järkyttävä kankkunen ja saman talon somalinidut soittelevat alaoven summeria kysyäkseen "mikä sinu nimi?" Voi vittu. Olenko se vain minä, vai lisääntyvätkö kyseinen ihmisryhmä kuin bakteerit? Joku vuosi sitten taloon muutti pari somaliperhettä. Nyt tuntuu, että pieniä kasipalloja vilistää joka saatanan nurkassa. Kuka huutaa siellä rasistiksi? En ollut ennen. Elämä ja duuni opetti.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sellaiset ihmiset, joiden mielestä kaikessa on aina jotain vikaa, keksivät valittamisen aiheen mistä tahansa - jopa hienosta säästä. Hellittäisivät edes hetkeksi, rentoutuisivat ja nauttisivat! Vetäisivät shortsit jalkaansa, kävisivät uimassa, kävelisivät paljain jaloin nurmikolla, menisivät piknikille, heittelisivät frisbeetä tai pelaisivat petankkia, ostaisivat jäätelöä, istuskelisivat terasseilla, vetäisivät pussikaljakännit puistossa, tallustelisivat kaupungilla kauniita ja vähäpukeisia vastaantulijoita vilkuillen, viettäisivät ruokatuntinsa torilla tuoreita herkkuja maistellen, päivettäisivät kalpean, kireän ja hilseilevän ihonsa kauniiksi ja terveeksi auringonpaisteessa, ottaisivat päiväunet riippumatossa, istuskelisivat iltaa laiturilla, hymyilisivät ja olisivat iloisia!

Nim. "Huonouninen siitepölyallergikko ja hikoilija, joka ottaa ilon irti kesästä"

Höpö höpö! Tämä wannabe inuiitti/jupikki ei vain nyt satu nauttimaan näistä helteistä. Muuten olen hyvin sopeutuvainen. Tosin en oikein pidä uimisesta, jäätelön syöntikin on epäterveellistä, kalja taas on junttien juomaa, torin herkut on törkeen kalliita, auringon palvominen voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa ihosyöpää, vähäpukeisten ihmisten vilkuileminen on tosi pervoa ja jotenkin positiivisuus on niin pinnallista. Muuten elämä kyllä hymyilee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös