Ei kannata ottaa nokkiinsa järkevistä kommenteista. Se vasta ottaisi päähän, jos näistä keleistä erityisen paljon nauttisi, koska se viittaisi sairaalloiseen masokismiin.
Itse kyllä nautin. Pärjään ihan hyvin jopa 50 asteen lämpötiloissa. Olen aina osannut kroppani jotenkin totuttaa noihin olosuhteisiin ja on ollut mukavaa. En yleensä saa mitään auringonpistosta, rusketun hyvin, mikään ei kolota ja nautin lämmöstä ja auringosta totaalisesti. Nyt tosin olen oppinut ymmärtämään niitä, jotka eivät nauti eli sydänsairaat, kun itsekin olen tilanteessa, jossa voin olla vain pari tuntia auringossa, koska kun ruumiinlämpö nousee niin pumppu alkaa todella ikävästi kiusaamaan. Korkea syke, tykytys, rintakivut eivät ole kovin mukavaa, joten ymmärrän, jos joku ei nauti.
pernaveikolle suosittelisin seuraavan kerran menemään prätkällä stadionille. Itse ainakin ohitin himamatkalla ehkä n. arviolta 5km matkalla varmaan satoja autoja. Ei mitään ongelmia Urheilukadun ruuhkassa, missä autot seisovat pysähtyneiden bussien perässä, vaan kaikista ohi ja Manskulla sama juttu. Kaiken lisäksi ei mitään parkkipaikkaongelmia. Kokenut otteluissa kävijä kyllä luonnollisesti tietää, miten niihin kuuluu mennä, joten oli siellä muitakin prätkiä.