Vitutusketju

  • 10 565 108
  • 56 146

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
wilco kirjoitti:
Niin, ja sitten vielä kirjoittavat siitä internettiin vittuuntuneena, kun eivät uskalla muijalle valittaa.

Mutta älä Blackie välitä, on se päivä huomennakin, yritä silloin päästä tossun alta...

Että silleen...

Vituttaa, että on olemassa juntteja, joita toisten vittuuntuneisuus vituttaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
wilco kirjoitti:
Niin, ja sitten vielä kirjoittavat siitä internettiin vittuuntuneena, kun eivät uskalla muijalle valittaa.

Mutta älä Blackie välitä, on se päivä huomennakin, yritä silloin päästä tossun alta...
En seurustele ja siksi onkin helppo huudella. Olen täysin naisen vietävissä, jos hän niin haluaa.

Edit: Edellinen viestini viittasi nimim. BoredOldLady viestiin, jossa sympatiseerasin vahvasti hänen miestään. Ja se oli huumorilla heitetty, älä loukkaannu BoredOldLady :)
 

Wolves

Jäsen
Simon kirjoitti:
Vituttaa ku köyhät yrittää pummia toisten haulikoita.

Vedä sinä kuule köysi kaulaas... jos tuollaisia löpiset tälläisessä asiassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
SaiPa2000 kirjoitti:
Vedä sinä kuule köysi kaulaas... jos tuollaisia löpiset tälläisessä asiassa.
Samainen köysi taitaa nyt hieman kiristää teikäläistä ohimoiden kohdalta. Tarkennetaan sen verran, että olen koiraihminen henkeen ja vereen ja tuo IS:n uutinen kiehuttaa täälläkin. Kunhan kommentoin tuota uusavuttomuutta, että "tuokaa mulle haulikko". Hae itte.
 

Wolves

Jäsen
Simon kirjoitti:
Samainen köysi taitaa nyt hieman kiristää teikäläistä ohimoiden kohdalta. Tarkennetaan sen verran, että olen koiraihminen henkeen ja vereen ja tuo IS:n uutinen kiehuttaa täälläkin. Kunhan kommentoin tuota uusavuttomuutta, että "tuokaa mulle haulikko". Hae itte.

Päätit sitten asiassa, joka koskettaa sinuakin puuttua yhteen helvetin sanaan...loistavaa toimintaa
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SaiPa2000 kirjoitti:
Päätit sitten asiassa, joka koskettaa sinuakin puuttua yhteen helvetin sanaan...loistavaa toimintaa
Hmmm... Toivottavasti ymmärsit tuon Simonin heiton huumoriksi. Niin ainakin itse sen otin.

Edit: Tarkoitin siis tuota haulikkoläppää.
 

Wolves

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Jos puhut koirasta niin sehän on jo hengetön. Jos taas tuon inhottavan teon tekijästä, niin joku voi tulkita tällaisen jopa laittomaksi uhkaukseksi.

Voi hirveetä...poliisi tuli paikalle

Ihminen, joka sitoo koiran puuhun, riippumatta siitä onko koira hengissä vai ei on raukka paskiainen. Jos koira on kuollut, sen voi kuopata maahan. Jos koira on hengissä...voit vain itse kuvitella.

Annas kun veikkaan...et ole koira-ihminen.

Edit: Kuka ihminen on niin tyhmä, että sitoo JO KUOLLEEN koiran puuhun. (Kysymyksenä vastaukseen on koira kuollut vai ei?)

Blackien viestin ymmärsin huumoriksi tiettyyn rajaan asti. Jos jotain ihmistä vituttaa vitutusketjussa, että joku pyytää haulikkoa (Kun sellaista ei omista), sitä en enää ymmärrä.
 

Tobias

Jäsen
SaiPa2000 kirjoitti:
Voi hirveetä...poliisi tuli paikalle

Ihminen, joka sitoo koiran puuhun, riippumatta siitä onko koira hengissä vai ei on raukka paskiainen. Jos koira on kuollut, sen voi kuopata maahan. Jos koira on hengissä...voit vain itse kuvitella.

Annas kun veikkaan...et ole koira-ihminen.

Edit: Kuka ihminen on niin tyhmä, että sitoo JO KUOLLEEN koiran puuhun. (Kysymyksenä vastaukseen on koira kuollut vai ei?)

Blackien viestin ymmärsin huumoriksi tiettyyn rajaan asti. Jos jotain ihmistä vituttaa vitutusketjussa, että joku pyytää haulikkoa (Kun sellaista ei omista), sitä en enää ymmärrä.

Ei Suomen poliisi ole nopeudestaan erityisen tunnettu.

Kyllä pidän koirista. Olen jo aiemmin kirjoittanut Jatkoajan Koirat-ketjuun varsin positiiviseen sävyyn. Pidän koirista, etenkin Dobermanneista.
Kyllähän tuossa kirjoitin, että vituttaa tuollaiset uutiset.

Miten olisi pitänyt reagoida? Kirjoittaa että antakaa mullekin haulikko? Ja vitut. Antaa poliisin hoitaa asia oikeusvaltion tavoin. Joskin ymmärrän että tuskin täysin vakavissasi suunnittelit haulikolla lahtaamista tämän jutun tiimoilta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
SaiPa2000 kirjoitti:
Blackien viestin ymmärsin huumoriksi tiettyyn rajaan asti. Jos jotain ihmistä vituttaa vitutusketjussa, että joku pyytää haulikkoa (Kun sellaista ei omista), sitä en enää ymmärrä.
Tämähän on vitutusketju. Täällä pitäisi käsittääkseni yrittää ymmärtää jokaisen vitutuksia. Joskus täällä nähdään jopa huumoria, tai ainakin yritelmiä siihen suuntaan.

No joo, alkaa jo vituttaa tää turha selittely.
 

Wolves

Jäsen
Simon kirjoitti:
Tämähän on vitutusketju. Täällä pitäisi käsittääkseni yrittää ymmärtää jokaisen vitutuksia. Joskus täällä nähdään jopa huumoria, tai ainakin yritelmiä siihen suuntaan.

Jos luet ketjua taaksepäin, niin vitutuksia ymmärretään tiettyyn rajaan saakka.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tällaisten uutisten yhteydessä olen monesti miettinyt miten reagoisin, jos joku jostain syystä veisi hengen joltain meidän viidestä kissasta. Olen tilanteesta riippuen äkkipikainen ja tuollainen teko voisi vaikuttaa varsin arvaamattomasti. Meille kissat ovat aivan yhtä rakkaita kuin vanhemmille lapset.

Vituttaa, surettaa tuollaiset uutiset. Joidenkin ihmisten kylmyyttä ja tunteettomuutta on vaikea kuvitella.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Oiskohan tossa koirahommassa joku toinen selitys mahdollinen? Vaikka joku joka on saanut sairaskohtauksen. En kyllä ihan pureksimatta niele että koira olisi tarkoituksella tapettu ao. menetelmin. Tietenkin on asia erikseen kaiken maailman hörhöt jne. jotka nyt muutenkin pitäisi pakkosterilisoida etteivät pääsisi lisääntymään.

Kyllä itsekin olen koiraihmisiä. Oma koira on mulle monia ns. ystäviä tärkeämpi. Annas olla jos sitä joku vahingoittaa. Voin luvata että ei selviä oikeusjärjestelmämme määräämillä sakoilla ensinkään vaan Hammurabin lakia on luvassa.
 

krobbe

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Tällaisten uutisten yhteydessä olen monesti miettinyt miten reagoisin, jos joku jostain syystä veisi hengen joltain meidän viidestä kissasta. Olen tilanteesta riippuen äkkipikainen ja tuollainen teko voisi vaikuttaa varsin arvaamattomasti. Meille kissat ovat aivan yhtä rakkaita kuin vanhemmille lapset.

Vituttaa, surettaa tuollaiset uutiset. Joidenkin ihmisten kylmyyttä ja tunteettomuutta on vaikea kuvitella.

Tietysti ikäviä uutisia tuollaiset, mutta hieman pistää ihmettelemään tuo vertauksesi kissa kontra lapsi. Teillä ei ilmesesti ole lapsia.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Lainatakseni erästä Lapin Ukkoa, jolle eräs kaupunkilaiskloppi pitkään ja itkien avautui leirinuotiolla kuolleesta koirastaan eräällä vaellusreissulla: "no näähän on työkaluja.."
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Joopa joo, flunssa vissiin tulossa päälle. Nyt ei olisi aikaa alkaa sairastelemaan. Vinreksini tuli jo otettua ja nyt peiton alle takaisin.
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
pernaveikko kirjoitti:
Kai on kuitenkin edes aito versio?

Juu, aito on. Vissiin pikkuisen Acerin viilaama tuen mukaan. Perkeleen käyttis blokkas mesen melkolailla mielivaltaisesti ja kyllä teetti töitä. Lievällä googletuksella ohjenuoraksi tuli vanhempien versioiden imutus ja heti kuudennella kerralla tärppäs.

Ja just ny vituttaa armottomasti kanuuna ja töissä pitää vielä kärsiä. Kuusi (6) tölkkiä tuplapukkia ja naula päässä aikaisella miehellä. On muuten melkolailla suunmakuinen bisse, suosittelen naulavarauksella.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
En seurustele ja siksi onkin helppo huudella. Olen täysin naisen vietävissä, jos hän niin haluaa.

Edit: Edellinen viestini viittasi nimim. BoredOldLady viestiin, jossa sympatiseerasin vahvasti hänen miestään. Ja se oli huumorilla heitetty, älä loukkaannu BoredOldLady :)

No, en loukkaannu, en :). Vituttaa samat asiat vieläkin, mutta nyt tilanne ei ole päällä. Ja en ole pirttihirmu, eikä ukko ole tossun alla. Minähän en nössyköitä katsele. Sehän se varmaan vituttaakin asiassa myös, että yrittää olla sen saman aikuisen ihmisen kanssa, johon aikanaan rakastui, mutta sen tilalle on jostain ilmestynyt ajoittain reppana Mr Helpless... laiskuutta vai tyhmyyttä? Yhtä kaikki, vitun ärsyttävää silti.

No, nyt alkaa taas vituttaa, joten paree lopetella. Pyydän samalla anteeksi, että "vituttelen" tässä taas väärin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
BoredOldLady kirjoitti:
No, nyt alkaa taas vituttaa, joten paree lopetella. Pyydän samalla anteeksi, että "vituttelen" tässä taas väärin.
Oikein vitutettu. Jos vituttaa niin sitten vituttaa. Ei tuollaista anteeksi pidä pyydellä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mua vituttaa toi mäkihyppy. Ei se Ammanin hyppy nyt niin paljon parempi ollut, että olisi ansainnut maailmanmestaruutta. Harri Olli hyppäsi pidemmälle. Vituttaa, että tossa lajissa voitta se jolla on parhaat kaverit tuomaristossa. Vittu.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
krobbe & HN: Tuskin minun tarvitsee teille selittää yhtään mitään. Eiköhän se viestistä käynyt selville, ettei lapsia meillä ole.

Vituttaa, kun joku päättää toisen puolesta mitä tämä voi rakastaa mitenkin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös