Vitutusketju

  • 10 561 365
  • 56 142

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
tiki10 kirjoitti:
Mua vituttaa toi mäkihyppy. Ei se Ammanin hyppy nyt niin paljon parempi ollut, että olisi ansainnut maailmanmestaruutta. Harri Olli hyppäsi pidemmälle. Vituttaa, että tossa lajissa voitta se jolla on parhaat kaverit tuomaristossa. Vittu.

Sama. Odotetaan ku Sporttila pääsee vauhtiin salaliittoteorioineen. Vituttaa myöskin se, että suomalainen on aina häviävänä osapuolena mäkihypyssä kun 0.1 pisteillä pelataan.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
jarne kirjoitti:
Sama. Odotetaan ku Sporttila pääsee vauhtiin salaliittoteorioineen. Vituttaa myöskin se, että suomalainen on aina häviävänä osapuolena mäkihypyssä kun 0.1 pisteillä pelataan.

Jooh en jaksa enää tätä palstaa. Joo kyllä se oli salaliitto joka on kestänyt vuodesta 1917 asti (Suomi itsenäistyi). Siitä lähtien jokainen kisajärjestäjä on kabineteissa pelannut Suomen ulos voittotaistelusta, juuri näin se oli. Lisäksi kaikille suomalaisille tulee huonot tuulet ja norjalaiset varasti älymonot. Sii voiko ihminen olla enempää puusilmä, verratkaa noita alastuloja, esim Ahonen on voittanut monesti tuollaiselle liukutelemarkilla, mutta nyt kun se kääntyy Suomea vastaan niin se on karmea salaliitto.

Onnea mäkihyppyyn ja yhdistettyyn! Jätkät venyi kauden tärkeimmissä kisoissa hyvin, älkää kuunnelko näitä jossittelijoita Suomesta.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa janarit jotka jaksavat vittuuntua mäkihypystä, formuloista tai hiihdosta. Kyseisten lajien parasta antia kun on Sporttilan salaliittoteoriat ja mestarilliset skuupit itse urheilusuoritusten jälkeen.

"Satun tietämään..."
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
HN kirjoitti:
Telkkaristahan tuli jokin aika sitten dokumentti ihmisistä, jotka rakastavat eläimiä oikein tosipaljon...

Sieltä on tullut myös lukuisia dokumentteja ihmisistä jotka rakastavat lapsia oikein tosipaljon...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
HN kirjoitti:
Telkkaristahan tuli jokin aika sitten dokumentti ihmisistä, jotka rakastavat eläimiä oikein tosipaljon...
Kypsää.

HN kirjoitti:
Noh, leikki sikseen. En mä ainakaan ole kieltämässä sulta oikeutta rakastaa kissojasi. Kunhan totesin, että et tiedä, mistä puhut vanhemman ja lapsen välisen tunnesiteen kohdalla. Se side on meillä ihan luonnostaan äärettömän vahvana, ja on äärimmäisen epätodennäköistä, että ihmisen ja eläimen välille voisi muodostua yhtä vahva side - ellei sitten "ohjelmoinnissa" ole jotain vikaa. En ainakaan osaa keksiä mitään syytä, miksi biologia toimisi niin.
Olen tiedostanut aina, että "ohjelmoinnissani" on vikaa tämän asian kohdalla. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta hankkia lapsia, koska tiedän, ettei minusta vanhemmaksi olisi.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Sä taisit nyt missata pointtini. En kyllä ole yllättynyt. Aivan samaahan käyttävät pedofiilitkin puolustuspuheissaan.
 
Viimeksi muokattu:

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
HN kirjoitti:
Pedofilia on häiriö seksuaalikäyttäytymisessä. Nyt ei ollut puhe eläinten nussimisesta, vaan siitä, voiko ihmisen ja eläimen välillä olla yhtä vahva tunneside kuin kahden ihmisen välillä - ja jos voi, onko se kuinka tervettä ja/tai "luonnollista".

Ok, itse en edes nähnyt ao. dokumenttia joten en voi sanoa muuta mitä vihjauksesta tuli mieleen. Perusteluissasi olet mielestäni oikeassa. Joten ok. Siirrytään takaisin vituttaviin asioihin.

Vituttaa huutavat ihmiset. Puhukaa hiljempaa saatanan urpot.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eeli eeli, lama sabaktani!? Tissiposki-apina ja rasvaton maito aka Simon Amman.

Vituttaa kaikkeus. Nyt tekisi niin mieleni vetää kalsarit, mutta koskapa olen viime huhtikuusta ollut selvinpäin, niin en vedä.

Tämä johtaa toiseen vitutuksen aiheeseen.

Pikku kalsareissa olisi ehkä jopa siedettävää ottaa vastaan anopin tuittuilevan despotismin alla kärvistelevä avovaimon perhe, yksin.

Olen yksin kotona perkele ja joudun kahvittamaan yksin appivanhemmat. Appiukossa ei mitään vikaa, loistotyyppi, eikä avovaimon pikkusiskossa eikä heidän koirassakaan. Mutta se anoppi, joka vetelee ihme pultteja varoittamatta. Mulla ei ole mitään pakoreittiä.

Muija sopinut heidän käymisestään meillä, vaikka itse on töissä iltavuorossa. Jos muija olisi himassa, voisin vetäytyä lukemaan toiseen huoneeseen. Vittu jos ne on vielä täällä American Idolsin ja Vaimomatskua aikana, niin mun pää räjähtää. Mua vituttaa nyt oikeasti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
HN kirjoitti:
Kiskaiset mäyrällisen mallasta plus pari-kolme jäykkää ja sanot sille anopille, että saatana. Oven avaat pelkät kalsarit päälläsi ja tarjoat appiukollekin oitis kaljan. Anopilta et edes kysy, että ottaisiko sekin.

Kuulostaa suunnitelmalta. Tosin jopa liian hyvältä toteutettavaksi, siinä täytyy olla jokin karmeisiin seurauksiin johtava muuttuja, jota en nyt huomaa.

Täten tässä asiassa joudun myöntämään, että olen vässykkä ja pysyttelen selvinpäin, kaffekuppi sitten illemmalla sormessa täristen, tekohymy kasvojani kipeyttäen, hiljaa heidän kotiinlähtöä mielessäni rukoillen.

P.S. Kunnioitan allekirjoitustasi. Minä olen munamies.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Koko perkeleen poronmunanpurijalauma pitäisi heittää Uralin taakse, jos nyt vain HIFK:lle häviävät. Saatana, kun kerrankin Tepsi saisi HIFK:ia kiinni, niin eiköhän Nokka miehistöineen mene häviämään HIFK:lle. Perkele.

Muutenkin ollut paska viikko maanantai-illasta lähtien.

EDIT: Nyt vituttaa se, että TPS ei voita edes KalPaa. Kärppälauma silti Uralin taakse.
 
Viimeksi muokattu:

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitun Mika Toivola... tuollaiset apinat vaihtoaitiosta vittuun iäksi. Saatan käskyttäjä sikailuun. Perkele... voitto ei lämmitä paljon paskaakaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Murmeli kirjoitti:
Olen tiedostanut aina, että "ohjelmoinnissani" on vikaa tämän asian kohdalla. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta hankkia lapsia, koska tiedän, ettei minusta vanhemmaksi olisi.
Veikkaan, että HN viittasi tuolla "ohjelmoinnilla" mielumminkin perverssiin tunnesiteeseen ihmisen ja eläimen välillä kuin syvään kiintymykseen, jota lemmikkiään kohtaan voi kokea. Ei sinun tunteitasi kukaan ole kieltämässä, mutta itsekin hiukan ihmettelin yöllä tuota viestiäsi lukiessani, että kuinka voit verrata sitä vanhemman ja lapsen suhteeseen, jos et kerran itse ole isukki. Mutta ymmärsin kyllä pointtisi, siis sen, että kiintymyssuhteesi kissoihisi on todella syvä.

Edit: Jypin tappio kuuluu ketjun aiheeseen.
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Grub kirjoitti:
Vitun Mika Toivola... tuollaiset apinat vaihtoaitiosta vittuun iäksi. Saatan käskyttäjä sikailuun. Perkele... voitto ei lämmitä paljon paskaakaan.

Edes Timo Soini ei muuten näytä yhtä paljon perussuomalaiselta kuin Mika Toivola.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Puhutaan paskaa seläntakana?

Tuota kyseistä ilmiötä olen saanut niiiin monesti todistaa. Ei se tunnu niin pahalle kun tässä tullut kohta vasta 18 vuotisen elämän aikana nähtyä niin paljon pahempiakin asioita. Ennen se ei tuntunut ollenkaan missään mutta nyt kun näitä tyyppejä tuntuu olevan puolella jos toisella, niin on alkanut vähän nousta pieni kuumotus otsalle.

Mikä näillä tyypeillä on, että pitää puuttua toisten tekemisiin ja sitten porukassa jauhaa paskaa? Eikö omasta elämästä löydy tarpeeksi mielenkiintoisia asioita joille nauraa tai joita toteuttaa? Ei näköjään.

En väitä että olisin itse jotenkin puhdas pulmunen tässä asiassa mutta jotain rajaa sentään.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JussiK kirjoitti:
Tuota kyseistä ilmiötä olen saanut niiiin monesti todistaa. Ei se tunnu niin pahalle kun tässä tullut kohta vasta 18 vuotisen elämän aikana nähtyä niin paljon pahempiakin asioita. Ennen se ei tuntunut ollenkaan missään mutta nyt kun näitä tyyppejä tuntuu olevan puolella jos toisella, niin on alkanut vähän nousta pieni kuumotus otsalle.

Mikä näillä tyypeillä on, että pitää puuttua toisten tekemisiin ja sitten porukassa jauhaa paskaa? Eikö omasta elämästä löydy tarpeeksi mielenkiintoisia asioita joille nauraa tai joita toteuttaa? Ei näköjään.

En väitä että olisin itse jotenkin puhdas pulmunen tässä asiassa mutta jotain rajaa sentään.

Tätä tapahtuu aina, AINA. Paras ratkaisu on olla oma itsensä ja kerätä mukavaa sakkia ympärilleen. Ihminen on ihmiselle susi ja kalja on ihmiselle elinehto. Näillä mennään ja tähän on tultu.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Grainger kirjoitti:Koko perkeleen poronmunanpurijalauma pitäisi heittää Uralin taakse, jos nyt vain HIFK:lle häviävät. Saatana, kun kerrankin Tepsi saisi HIFK:ia kiinni, niin eiköhän Nokka miehistöineen mene häviämään HIFK:lle. Perkele.

Saatanan saatana menivät sitten voittamaan ei muuta kun porolauma juosten sinne Uralin taakse ja toivottavasti eivät tule takaisin!
 

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Huom! Eläinrakkaiden ei välttämättä kannata lukea.

Tämä ja tuon tapaiset asiat vituttavat. Nyt, aina ja ikuisesti. Ei voi kuin ihmetellä tuollaista.
 

Mace

Jäsen
Karhu2 kirjoitti:
Huom! Eläinrakkaiden ei välttämättä kannata lukea.

Tämä ja tuon tapaiset asiat vituttavat. Nyt, aina ja ikuisesti. Ei voi kuin ihmetellä tuollaista.

Totaalisen kuvottavaa toimintaa kokonaisuudessaan. Täytyy todeta, että onneksi tuolla ei selviä torumisella moisesta perseilystä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Genesis kirjoitti:
Tätä tapahtuu aina, AINA. Paras ratkaisu on olla oma itsensä ja kerätä mukavaa sakkia ympärilleen. Ihminen on ihmiselle susi ja kalja on ihmiselle elinehto. Näillä mennään ja tähän on tultu.

Tottahan se on. Mutta luulisi että nämäkin tyypit alkaisivat pikkuhiljaa kasvamaan ihmisinä ja pitämään huolen omista asioistaan. Itse olen joutunut aikuistumaan viimeaikoina aikalailla erilaisista syistä.

Kai näille ylimielisille tyypeille kanssa jää joskus luu käteen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
JussiK kirjoitti:
Tottahan se on. Mutta luulisi että nämäkin tyypit alkaisivat pikkuhiljaa kasvamaan ihmisinä ja pitämään huolen omista asioistaan. Itse olen joutunut aikuistumaan viimeaikoina aikalailla erilaisista syistä.

Kai näille ylimielisille tyypeille kanssa jää joskus luu käteen.

Ikävä kyllä on paljon idiootteja, jotka eivät kasva koskaan aikuisiksi. Näistä nyt yleensä tulee niitä todellisia surkimuksia, jotka kaivavat muiden asioita helpottaakseen omaa tuskaansa ja kyvyttömyyttään tehdä asioille jotakin.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen alkoi oikein urakalla ahdistaa JYPin surkea kausi. Tänään ei näköjään ole yhtään helpompaa, vaan on täysi vitutus päällä. Oma moka, kun piti uskoa mahdollisuuksiin loppuun asti, vaikka kaikki asiat ovat tällä kaudella menneet päin anaalia. Kaksi kotipeliä vielä jäljellä, joten jospa sitä saisi itsensä sen verran kasaan, että viimeiseen edes jaksaisi mennä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hohoo, nenä valuttaa välillä kiiltävää pikkuräkää ja välillä kuivaa totaalisesti. Niistettäessä mukana tulee verta, mutta ei kuitenkaan ala valua kunnolla. Öljyän sieraimia, mutta se auttaa vain hiukan. Toivottavasti tulee taas huomiseksi kova pakkanen, jotta tämä vaiva ei ainakaan helpottaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös