kopo kirjoitti:Vituttaa se, että Metallica-keskustelu onkin yhtäkkiä inttikeskustelu.
CaGe kirjoitti:Vituttaa ihan saatanasti kun minulle on selviämässä että minut heitetään pihalle oppilaitoksesta. vittu
PeteX kirjoitti:Yrittäjän päivän vitutus
Vittu mitä jengiä ja mitkä systeemit.
Master Chief kirjoitti:Vitun Penguins! Ette sitten voineet voittaa varsinaisella peliajalla!
tinkezione kirjoitti:Väliäkö tuolla, pisteet kotiin. On se Staal muuten ihme vempula. Jotta ei off-topiciksi menisi, niin vituttaa tuo Fleury, kun sille tulee ihan ihme nukahduksia joka matsissa.
No voihan tohon vetää aina perinteiset, kännykkä taskunpohjalla jossain/äänettömällä/olin suihkussa jnejne.. mutta kyllähän se vituttaa jos ollaan heti tivaamassa miks ei vastata!J.Petke kirjoitti:"Etkö nähnyt että olin soittanut sulle?"
Ja etenkin viime kausi kun kaikki olivat niin kovasti Ässien kannalla. Hyi!NemI kirjoitti:Minua vituttaa nykyajan lätkäfanit.Ei tässä tuohussa ole enää tunnetta mukana. JA:n keskusteluissakin keskitytään lähinnä kehumaan toisiaan, toistensa joukkueita, pelaajia, valmentajia, faneja...
''Lempi joukkue X, sympatiat Y:lle''
Ei näin!
Sympatiaa ei tueta tässä lajissa.
Tähän on olemassa yksi hyvä lääke, nimittäin teeppäs pari tulikuumaa koskenkorva-valkosipulipunssia. Eli normaaliin juomalasiin viisi senttilitraa kossua, kaksi valkosipulinkynttä pieniksi paloiteltuna sekaan, lisätä voi myös teelusikallisen sokeria jos haluaa, sekä päälle lasi täyteen tulikuumaa vettä. Sitten sekoitetaan hyvin.Eino_Mies kirjoitti:Vituttaa tämä perhana räkätauti, jota on jatkunu jo pitkälle toista viikkoa. Kurkku kuin santapaperia ja nenä vuotaa yötä päivää. Saisi jo pikkuhiljaa parantua, mikä lie pandemia liikkeellä, kun moni muukin on valitellut samoja vaivoja.
Pingu kirjoitti:Puhelin meinaa taas temppuilla, eilen lopetettuani puhelun ilmestyi näytölle "1 puhelu tullut". Se olikin tullut jo tunti aikaisemmin, mutta silloin ei mitään havaintoa puhelusta. Kuulemma oli hälyttänyt normaalisti, mutta ei vaan soinut täällä päässä.
Enpä ole kokeillut, kiitos vihjeestä. Joku aika sitten tuo katkaisi puheluita miten sattui, ja sai olla selittelemässä että en lyönyt luuria korvaan.Jykke1978 kirjoitti:Oletko ottanut akkua irti? Se auttaa ainakin Nokian puhelimissa moneenkin vikaan ja voipi auttaa myös puhelimesi kohdalla, jos se ei auta niin sitten huoltoon.