HN kirjoitti:Telkkaristahan tuli jokin aika sitten dokumentti ihmisistä, jotka rakastavat eläimiä oikein tosipaljon...
Sieltä on tullut myös lukuisia dokumentteja ihmisistä jotka rakastavat lapsia oikein tosipaljon...
HN kirjoitti:Telkkaristahan tuli jokin aika sitten dokumentti ihmisistä, jotka rakastavat eläimiä oikein tosipaljon...
Kypsää.HN kirjoitti:Telkkaristahan tuli jokin aika sitten dokumentti ihmisistä, jotka rakastavat eläimiä oikein tosipaljon...
Olen tiedostanut aina, että "ohjelmoinnissani" on vikaa tämän asian kohdalla. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta hankkia lapsia, koska tiedän, ettei minusta vanhemmaksi olisi.HN kirjoitti:Noh, leikki sikseen. En mä ainakaan ole kieltämässä sulta oikeutta rakastaa kissojasi. Kunhan totesin, että et tiedä, mistä puhut vanhemman ja lapsen välisen tunnesiteen kohdalla. Se side on meillä ihan luonnostaan äärettömän vahvana, ja on äärimmäisen epätodennäköistä, että ihmisen ja eläimen välille voisi muodostua yhtä vahva side - ellei sitten "ohjelmoinnissa" ole jotain vikaa. En ainakaan osaa keksiä mitään syytä, miksi biologia toimisi niin.
HN kirjoitti:Pedofilia on häiriö seksuaalikäyttäytymisessä. Nyt ei ollut puhe eläinten nussimisesta, vaan siitä, voiko ihmisen ja eläimen välillä olla yhtä vahva tunneside kuin kahden ihmisen välillä - ja jos voi, onko se kuinka tervettä ja/tai "luonnollista".
HN kirjoitti:Kiskaiset mäyrällisen mallasta plus pari-kolme jäykkää ja sanot sille anopille, että saatana. Oven avaat pelkät kalsarit päälläsi ja tarjoat appiukollekin oitis kaljan. Anopilta et edes kysy, että ottaisiko sekin.
Veikkaan, että HN viittasi tuolla "ohjelmoinnilla" mielumminkin perverssiin tunnesiteeseen ihmisen ja eläimen välillä kuin syvään kiintymykseen, jota lemmikkiään kohtaan voi kokea. Ei sinun tunteitasi kukaan ole kieltämässä, mutta itsekin hiukan ihmettelin yöllä tuota viestiäsi lukiessani, että kuinka voit verrata sitä vanhemman ja lapsen suhteeseen, jos et kerran itse ole isukki. Mutta ymmärsin kyllä pointtisi, siis sen, että kiintymyssuhteesi kissoihisi on todella syvä.Murmeli kirjoitti:Olen tiedostanut aina, että "ohjelmoinnissani" on vikaa tämän asian kohdalla. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta hankkia lapsia, koska tiedän, ettei minusta vanhemmaksi olisi.
Grub kirjoitti:Vitun Mika Toivola... tuollaiset apinat vaihtoaitiosta vittuun iäksi. Saatan käskyttäjä sikailuun. Perkele... voitto ei lämmitä paljon paskaakaan.
JussiK kirjoitti:Tuota kyseistä ilmiötä olen saanut niiiin monesti todistaa. Ei se tunnu niin pahalle kun tässä tullut kohta vasta 18 vuotisen elämän aikana nähtyä niin paljon pahempiakin asioita. Ennen se ei tuntunut ollenkaan missään mutta nyt kun näitä tyyppejä tuntuu olevan puolella jos toisella, niin on alkanut vähän nousta pieni kuumotus otsalle.
Mikä näillä tyypeillä on, että pitää puuttua toisten tekemisiin ja sitten porukassa jauhaa paskaa? Eikö omasta elämästä löydy tarpeeksi mielenkiintoisia asioita joille nauraa tai joita toteuttaa? Ei näköjään.
En väitä että olisin itse jotenkin puhdas pulmunen tässä asiassa mutta jotain rajaa sentään.
Grainger kirjoitti:Koko perkeleen poronmunanpurijalauma pitäisi heittää Uralin taakse, jos nyt vain HIFK:lle häviävät. Saatana, kun kerrankin Tepsi saisi HIFK:ia kiinni, niin eiköhän Nokka miehistöineen mene häviämään HIFK:lle. Perkele.
Karhu2 kirjoitti:Huom! Eläinrakkaiden ei välttämättä kannata lukea.
Tämä ja tuon tapaiset asiat vituttavat. Nyt, aina ja ikuisesti. Ei voi kuin ihmetellä tuollaista.
Genesis kirjoitti:Tätä tapahtuu aina, AINA. Paras ratkaisu on olla oma itsensä ja kerätä mukavaa sakkia ympärilleen. Ihminen on ihmiselle susi ja kalja on ihmiselle elinehto. Näillä mennään ja tähän on tultu.
JussiK kirjoitti:Tottahan se on. Mutta luulisi että nämäkin tyypit alkaisivat pikkuhiljaa kasvamaan ihmisinä ja pitämään huolen omista asioistaan. Itse olen joutunut aikuistumaan viimeaikoina aikalailla erilaisista syistä.
Kai näille ylimielisille tyypeille kanssa jää joskus luu käteen.