Simon kirjoitti:Vituttaa ku köyhät yrittää pummia toisten haulikoita.
Samainen köysi taitaa nyt hieman kiristää teikäläistä ohimoiden kohdalta. Tarkennetaan sen verran, että olen koiraihminen henkeen ja vereen ja tuo IS:n uutinen kiehuttaa täälläkin. Kunhan kommentoin tuota uusavuttomuutta, että "tuokaa mulle haulikko". Hae itte.SaiPa2000 kirjoitti:Vedä sinä kuule köysi kaulaas... jos tuollaisia löpiset tälläisessä asiassa.
Simon kirjoitti:Samainen köysi taitaa nyt hieman kiristää teikäläistä ohimoiden kohdalta. Tarkennetaan sen verran, että olen koiraihminen henkeen ja vereen ja tuo IS:n uutinen kiehuttaa täälläkin. Kunhan kommentoin tuota uusavuttomuutta, että "tuokaa mulle haulikko". Hae itte.
SaiPa2000 kirjoitti:Vittu...tuokaa mulle haulikko ja lahtaan tuon raukkamaisen paskiaisen.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1324751
Hmmm... Toivottavasti ymmärsit tuon Simonin heiton huumoriksi. Niin ainakin itse sen otin.SaiPa2000 kirjoitti:Päätit sitten asiassa, joka koskettaa sinuakin puuttua yhteen helvetin sanaan...loistavaa toimintaa
Tobias kirjoitti:Jos puhut koirasta niin sehän on jo hengetön. Jos taas tuon inhottavan teon tekijästä, niin joku voi tulkita tällaisen jopa laittomaksi uhkaukseksi.
SaiPa2000 kirjoitti:Voi hirveetä...poliisi tuli paikalle
Ihminen, joka sitoo koiran puuhun, riippumatta siitä onko koira hengissä vai ei on raukka paskiainen. Jos koira on kuollut, sen voi kuopata maahan. Jos koira on hengissä...voit vain itse kuvitella.
Annas kun veikkaan...et ole koira-ihminen.
Edit: Kuka ihminen on niin tyhmä, että sitoo JO KUOLLEEN koiran puuhun. (Kysymyksenä vastaukseen on koira kuollut vai ei?)
Blackien viestin ymmärsin huumoriksi tiettyyn rajaan asti. Jos jotain ihmistä vituttaa vitutusketjussa, että joku pyytää haulikkoa (Kun sellaista ei omista), sitä en enää ymmärrä.
Tämähän on vitutusketju. Täällä pitäisi käsittääkseni yrittää ymmärtää jokaisen vitutuksia. Joskus täällä nähdään jopa huumoria, tai ainakin yritelmiä siihen suuntaan.SaiPa2000 kirjoitti:Blackien viestin ymmärsin huumoriksi tiettyyn rajaan asti. Jos jotain ihmistä vituttaa vitutusketjussa, että joku pyytää haulikkoa (Kun sellaista ei omista), sitä en enää ymmärrä.
Simon kirjoitti:Tämähän on vitutusketju. Täällä pitäisi käsittääkseni yrittää ymmärtää jokaisen vitutuksia. Joskus täällä nähdään jopa huumoria, tai ainakin yritelmiä siihen suuntaan.
Murmeli kirjoitti:Tällaisten uutisten yhteydessä olen monesti miettinyt miten reagoisin, jos joku jostain syystä veisi hengen joltain meidän viidestä kissasta. Olen tilanteesta riippuen äkkipikainen ja tuollainen teko voisi vaikuttaa varsin arvaamattomasti. Meille kissat ovat aivan yhtä rakkaita kuin vanhemmille lapset.
Vituttaa, surettaa tuollaiset uutiset. Joidenkin ihmisten kylmyyttä ja tunteettomuutta on vaikea kuvitella.
pernaveikko kirjoitti:Kai on kuitenkin edes aito versio?
Blackie kirjoitti:En seurustele ja siksi onkin helppo huudella. Olen täysin naisen vietävissä, jos hän niin haluaa.
Edit: Edellinen viestini viittasi nimim. BoredOldLady viestiin, jossa sympatiseerasin vahvasti hänen miestään. Ja se oli huumorilla heitetty, älä loukkaannu BoredOldLady :)
Oikein vitutettu. Jos vituttaa niin sitten vituttaa. Ei tuollaista anteeksi pidä pyydellä.BoredOldLady kirjoitti:No, nyt alkaa taas vituttaa, joten paree lopetella. Pyydän samalla anteeksi, että "vituttelen" tässä taas väärin.
tiki10 kirjoitti:Mua vituttaa toi mäkihyppy. Ei se Ammanin hyppy nyt niin paljon parempi ollut, että olisi ansainnut maailmanmestaruutta. Harri Olli hyppäsi pidemmälle. Vituttaa, että tossa lajissa voitta se jolla on parhaat kaverit tuomaristossa. Vittu.
jarne kirjoitti:Sama. Odotetaan ku Sporttila pääsee vauhtiin salaliittoteorioineen. Vituttaa myöskin se, että suomalainen on aina häviävänä osapuolena mäkihypyssä kun 0.1 pisteillä pelataan.
Murmeli kirjoitti:Vituttaa, kun joku päättää toisen puolesta mitä tämä voi rakastaa mitenkin paljon.