Ramchester
Jäsen
Piti tulla vitutusketjuun marisemaan lenssusta, mutta Tommyn letkautus poisti kaiken vitutuksen - kiitos siitä.
Ottaa päähän noin huonot jutut.Tommy kirjoitti:Odota hetki, kuulen kolinaa.. kyllä!
Kiuaskiveni kiipeävät TV:n eteen odottamaan pesislähetyksen alkua.
sampio kirjoitti:Ottaa päähän noin huonot jutut.
sampio kirjoitti:Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.
sampio kirjoitti:Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.
Älä ala mulle, Arsellus.Marcellus Wallace kirjoitti:Joku taitaa asua maalla tai itä-Helsingissä.
Alamummo kirjoitti:Mikset nukkunut sunnuntaina pidempään? Olithan itsekin ollut edellisenä iltana bilettämässä aamuun, mikseivät siis toisetkin voisi olla, kun viikonlopusta puhutaan? Turhaa kitinää.
Hyvä, tee se, olen hengessä mukana.Hazardipakki kirjoitti:Olin päivittäisellä lenkilläni ja marssin suojatien yli, kun joku Mersulla ajanut runkkari päätti tyytätä meikäläiselle. Tule ensi kerralla ulos sieltä leasing-kärrystä, niin katsotaan kenen pilli sen jälkeen piippaa.
Ihmisten nillitys jostain formuloiden siirtämisestä maksulliselle kanavalle. Siis mitä helvettiä? Järki käteen, ei sitä ole mikään pakko katsoa. Eikä se ole mikään kansalaisoikeus. Itseasiassa olen helvetin tyytyväinen, että laittavat sen paskan omalle kanavalleen. Yleisönosastoilla toitotetaan (vapaasta muistista) "en ole koskaan maksanut mitään urheilusta enkä maksa nytkään, jos jonkun lajin televisiointi tulee maksulliseksi, sen seuraaminen loppuu kuin seinään". Hyvä, niin sitä pitää, miksi siis nillität asiasta? Perkele.
Suojateiden kunnioitus on huolestuttavaa vauhtia häviämässä.