Haamu kirjoitti:Tana! Veikkauksen nettisivut tahmaa vieläkin vittu! En olisi vakiota halunnut tehdäkään. "Virhetilanne Veikkkauksen järjestelmässä" ja vittu tuollaisen puljun järjestelmiin pitäisi luottaa ja omia varoja siirtää.
Haamu kirjoitti:Tana! Veikkauksen nettisivut tahmaa vieläkin vittu!
spertti kirjoitti:Voi vitun vitun vittu! Minulla on ollut epilepsia 18-vuotiaasta saakka, eli 9 vuotta. Lääkitys lopetettiin kolmisen vuotta sitten, ja olinkin pari vuota ilman kohtauksia, ja lääkkeitä joilla oli vittumaisia sivuvaikutuksia. Nyt on tullut muutama kohtaus viimeisen vuoden sisään, joista voimakkaimmassa murtui olkapää, ja lapaluu. Ajattelin silti vielä kokeilla jos kohtaukset pysyisivät poissa, mutta olin näköjään saanut yöllä taas kohtauksen.
Ei vaan kiinnostaisi alkaa taas syömään lääkkeitä, joiden johdosta väsyttää koko ajan, ja saatan nukahtaa ihan milloin vain. Lisäksi aluksi ennenkuin elimistö ehtii taas tottua lääkkeisiin on niillä muitakin kivoja sivuvaikutuksia. Viimeksi en esimerkiksi nähnyt välillä kunnolla lukea, ennenkuin olin syönyt kuukauden verran noita myrkkyjä.
Lisäksi joudun luonnollisesti juoksemaan kaikki testit uudestaan, ja luovuttamaan ajokortin, jonka ajoin siis uudestaan pari vuotta sitten, lääkärille.
VITTU!
spertti kirjoitti:Ja jatkoa seuraa... Johan tässä aikaa menikin. Olin duunin jälkeen syömässä, ja heräsin ravintolan lattialta päälaki veressä... Perkele! En vain viitsisi noita lääkkeitä alkaa taas syömä´än kun siitä kärsii sitten ihan kaikki hommat. Ne vetää olon niin kummalliseksi, että oikein pelottaa miten työtkin siitä kärsii.
Vili#16 kirjoitti:Veikkauksen sivut vituttavat täälläkin.
Nooh, katselet rauhassa miten peli päättyy. Jos tuolla satsauksella tulee rahaa, olet tyytyväinen ja jos taas ei mitään, niin sitten tulikivenkatkuista palautetta Veikkaukselle ja rahoja takaisin.Hans Moleman kirjoitti:Aamupäivällä tein Vakioveikkausta, rivi valmiina ja maksamaan, jolloin veti totaalijumiin. Lueskelin iltalehteä tovin, tällä välin oli ladannut loppuun, ja ruudulla oli pelattu Pitkävetoa HPK-JYP 100€:lla...??? Eiku kioskille.
Alamummo kirjoitti:Ylessä voisivat kaikki yhdessä ja erikseen vetää vitun päähänsä. Pesislähetys viivästyy tunnilla jonkun teknisen ongelman takia. Voi vittu!
Ottaa päähän noin huonot jutut.Tommy kirjoitti:Odota hetki, kuulen kolinaa.. kyllä!
Kiuaskiveni kiipeävät TV:n eteen odottamaan pesislähetyksen alkua.
sampio kirjoitti:Ottaa päähän noin huonot jutut.
sampio kirjoitti:Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.
sampio kirjoitti:Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.
Älä ala mulle, Arsellus.Marcellus Wallace kirjoitti:Joku taitaa asua maalla tai itä-Helsingissä.