Vitutusketju

  • 10 589 715
  • 56 164

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kyllä syö miestä. Nektariinia pureskellessa puraisin siemenkoteloon turhan voimakkaasti ja paikkahan se sitten irtosi etuhampaasta. Peilissä virnuilee siis entistäkin törkeämpi näky.

Apua lienee luvassa ehkä maanantaina tai tiistaina. Ei naurata ei.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Normituuri peleissä jatkuu.

Vakiossa 10 oikein -> Harava tiputti yhdeksään.
V75:sessa 5 oikein -> 2 pieleen menneessä lähdössä oma heppa jäi toiseksi. Lunastusta yhteensä 4,8e. JES!

Päätin tehdä pitkästä aikaa pitkävetoa tänään, eikä jaksanut mitään järjestelmiä alkaa väsäämään vaan ajattelin että 5 kohdetta kahdelle lapulle 5 euron panoksella.

Lappu nro1:

Everton - Liverpool 1
LPS - HyPS 2
FC Kuusankoski - KäPa 2
TP-Seinäjoki - PS Kemi 2
Viikingit - Atlantis 2!

Lappu nro2:

Newcastle - Fulham 2
Portsmouth - Wigan 1
Elfsborg - AIK X
Jaro - MyPa 2
Esbjerg - FC Kööpenhamina 2!

Viikinkien voitto nyt oli selvä, mutta kiitokset sinne tanskanmaalle tasapelistä vitun homonaamat, opetelkaa pelaamaan. Onneksi kohta on lotto, 10 rivistä todennäköisesti jokaisessa on 3 oikein.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa Hämeen Sanomien tämän päiväinen kirjoitus,missä karavaanarit, jotka oikein virallisesti kuuluvat SF-Caravan-jäsenyhdistykseen ja siihen kuulumattomat tavalliset leirintämatkailijat ovat rinnastettu taas ihan toisiinsa tosta noin vain.

Koska ihmiset alkavat puhumaan oikeilla,virallisilla nimikkeillä karavaanareista ja pelkistä leirintämatkailijoista.

No, ok... Kaikki ovat kai ihan virallisesti,virallisesti karavaanareita, mutta kyllä itse miellän ainakin, että sellainen matkailija, joka kuuluu SF-Caravan-liittoon ja jonka asuntoautossa tai asuntovaunussa on karavaaninumero, on oikein virallisesti se karavaanari.

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=41245

Hämeen Sanomille tiedoksi, että jos puhutaan karavaanareille sopivista alueista Hämeenlinnan lähiseuduilla, niin eipäs unohdeta sitten Tammelan Majamäkeä, Janakkalan Viralaa tai Lammin Tilkunpeltoa. Nämä kaikki ovat SF-Caravan-liiton alueita, ja näissä voivat yöpyä vain nämä karavaanarit, jotka kuuluvat liittoon. Ei siis pelkät leirintämatkailijat.

Mutta Hämeen Sanomien jutussa lienee tarkoitettavan yleisiä leirintäalueita,mutta sanottakoon niitä siksi, ei karavaanialueiksi. Karavaanialue ja yleinen leirintäalue kun ovat kaksi aivan eri asiaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Europoli kirjoitti:
Exäni, josta en ole vielä päässyt kokonaan yli, läpättää uudesta ihastuksestaan koko ajan. Fiilis on kuin olis janoon kuolemassa ja toinen puhuis vedestä kaiken aikaa. Onko tosiaan ihan mahdoton pysyä pelkkinä ystävinä kaiken jälkeen? Onko ihan pakko olla tunteita ko. hlöä kohtaan? Ja voisko hän vähän ajatella miltä musta tuntuu? Vittusaatana.

Kannattaisiko ottaa exään vähän etäisyyttä? Sano suoraan, ettei sua kiinnosta kuulla noita juttuja, jos et voi olla erossa hänestä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa, toinen tappio hatrickissa putkeen. Vittu.
 

Kaivanto

Jäsen
SSee kirjoitti:
Normituuri peleissä jatkuu.

Vakiossa 10 oikein -> Harava tiputti yhdeksään.


Jos haravajärjestelmäsi runkoon on osunut 10, se ei todellakaan tarkoita, että sinulla olisi ollut Vakiossa 10 oikein. Jos ihmiset kerran teette niitä haravia, selvittäkää, mikä harava on. Sääliksi käy niitä kioskin kassoja, jotka joutuvat selittelemään pettyneille 'vakiomiljonääreille', että kuponkia ei oikeasti muurata lähes umpeen muutamalla satasella.
 
Vittu saatana. Tuuletin huonetta ennen nukkumaanmenoa, tuloksena kipeä kurkku ja umpitukossa oleva nenä. Ei luulisi muutaman asteen vaikuttavan näin perkeleesti, varsinkin jos on paksu peitto päällä. Menee taas koko tuleva viikko tästä paskasta toipuessa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vituttaa nämä maanantait, se perinteinen maanantaivitutus.
Vituttaa oma saamattomuus, olisi ollut liikuntaa 2 ekaa tuntia, en mene koska maanantaivitutus on liian suuri.

Väsyttää. Väsyttää. Väsyttää.

Ei ole rahaa.

EDIT: Minultakin jäi tuuletusikkuna auki, ei tullut ONNEKSI flunssaa. Oli vaan vittumaista herätä yöllä kylmyyteen ja laittaa ikkuna kiinni.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kaivanto kirjoitti:
Jos haravajärjestelmäsi runkoon on osunut 10, se ei todellakaan tarkoita, että sinulla olisi ollut Vakiossa 10 oikein. Jos ihmiset kerran teette niitä haravia, selvittäkää, mikä harava on. Sääliksi käy niitä kioskin kassoja, jotka joutuvat selittelemään pettyneille 'vakiomiljonääreille', että kuponkia ei oikeasti muurata lähes umpeen muutamalla satasella.


Häh? Eihän tässä nyt toki mitään amatöörejä olla. En todellakaan missään maininnut mitään muuta kuin sen, että haravassa oli 10 oikein ja harava sitten haravoi sen yhdeksään oikein -> eli ei voittoa -> huono tuuri, että ei antanut edes sitä 10-oikein. Sisälukutaito kunniaan tai jotain.

Nyt vituttaa myös ihmiset, jotka aliarvioivat minua. :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
puuha-petessä on 96% Denise Richardsia. Kenen etu se sitten on eriasia, kuva otettu leirillä jossa aivan väsyneenä ja paskaisena..
No 3viikkoa vituttaa juurikin nyt..
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Voi ei mikä formula kisa tuossa pleikkarilla äsken. Viimesellä kierroksella lähdin ohittamaan Satoa ja tämä sitten peittääkin yhtäkkiä ja ajan suoraan Hondan kylkeen ,ja etusiipi säpäleiksi. Kisasta sain kuitenkin yhden pisteen ,mutta ei paljon lohduta ,että tallikaveri Räikkönen oli viides ,kun Rellukaksikko otti kaksoisvoiton ja repäisi pienen kaulan valmistajien pisteissä.
 

Jindebyne

Jäsen
Lainasin faijan upouutta autoa kun piti päästä pari asiaa hoitamaan ja oma auto on 80.000 km huollossa. No kävipä sitten niin, että tyttöystävä soitti ja sanoi, että hakisin yhden maton sisustuskaupasta joka sopii olohuoneeseen kuin valettu. Olin liikkeessä hakemassa mattoa n. 2minuuttia ja palasin takaisin parkkipaikalle. Joku oli todennäköisesti peruuttanut isäni auton perään vähän reippaanlaisella vauhdilla ja siinä on nyt oikein mojovan kokoinen lommo. Itse tottakai tarjoudun tarvittavat kulut maksamaan, kun auto minun käytösäni oli, mutta ihme kyllä en löytänyt mitään viestiä tms. tältä peruutuskeisarilta jossa olisi ollut yhteydenottoon vaadittavia tietoja. Kuskin puolen ikkunaan oli liimattu keltainen muistilappu missä luki lohduttavasti "Anteeksi". Tässä vaiheessa kysyin itseltäni suoraan, että "Mitä vittua?".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Trancezz kirjoitti:
Lainasin faijan upouutta autoa kun piti päästä pari asiaa hoitamaan ja oma auto on 80.000 km huollossa. No kävipä sitten niin, että tyttöystävä soitti ja sanoi, että hakisin yhden maton sisustuskaupasta joka sopii olohuoneeseen kuin valettu. Olin liikkeessä hakemassa mattoa n. 2minuuttia ja palasin takaisin parkkipaikalle. Joku oli todennäköisesti peruuttanut isäni auton perään vähän reippaanlaisella vauhdilla ja siinä on nyt oikein mojovan kokoinen lommo. Itse tottakai tarjoudun tarvittavat kulut maksamaan, kun auto minun käytösäni oli, mutta ihme kyllä en löytänyt mitään viestiä tms. tältä peruutuskeisarilta jossa olisi ollut yhteydenottoon vaadittavia tietoja. Kuskin puolen ikkunaan oli liimattu keltainen muistilappu missä luki lohduttavasti "Anteeksi". Tässä vaiheessa kysyin itseltäni suoraan, että "Mitä vittua?".

Jos oikein vittumainen olet, niin saahan tekijän selville mm. sormenjäljistä ja käsialasta (luulisi että poliisi asiaan edes jotain sanoo?). Anna mennä vaan, mitä sää ny ite tommosia alat maksamaan...
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Trancezz kirjoitti:
Kuskin puolen ikkunaan oli liimattu keltainen muistilappu missä luki lohduttavasti "Anteeksi". Tässä vaiheessa kysyin itseltäni suoraan, että "Mitä vittua?".
Tästä tuli mieleen joku sketsi tai vastaava, että olisikohan kyseinen mulkvisti kirjoittanut lappuun ihan_sama_mitä, jolloin muut tilanteen nähneet luulee hänen laittavan ystävällisesti omat yhteystietonsa? Meitä on moneen junaan, vituttaahan tuollaiset.
 

Radek

Jäsen
Vittu sentään kun rehellisen työn takia palaa osa opintotuista! Saatana verot maksetaan niinku kuuluu ja sit vielä tuet palaa! Pitäiskö sit maata saatana sängyllä koko kesä ja räkiä kattoon? Siitäkö tää yhteiskunta sitten hyötyy, kun työnteosta kerran rankaistaan!
VITTU
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Hemmetti kun on kivaa taas. Postilaatikosta tippui huomautus 250e laskusta jonka luulin maksaneeni. Omaa huolimattomuuttanihan tuo on mutta vituttaa se silti. Varsinkin kun tilillä on 50e... ei saatanan saatana millä helvetillä mä tuonkin maksan? Voi vitun vittu.

- tinke.80

EDIT.
Eniten tässähän vituttaa se että veronpalautuksia on tulossa 1300e mutta ne tulee vasta joulukuun 2. päivä... saatanan saatana. Ja tietenkin kurssista minne hain ei tullut minkäänlaista vastausta. Ei kieltävää eikä myöntävää... on tää huikeeta.
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Harvoin vituttaa mutta nyt kyllä vituttaa, kun ei ole mitään tekemistä.

Työpaikka on mutta, siellä on nyt hommat silleen että töitä on tiedossa vasta aikaisintaan ensi viikolle. Olisi myös pari keikka hommaa tiedossa toisesta paikasta, mutta pelkästään sen ajatteleminenkin vituttaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Radek kirjoitti:
Vittu sentään kun rehellisen työn takia palaa osa opintotuista! Saatana verot maksetaan niinku kuuluu ja sit vielä tuet palaa! Pitäiskö sit maata saatana sängyllä koko kesä ja räkiä kattoon? Siitäkö tää yhteiskunta sitten hyötyy, kun työnteosta kerran rankaistaan!
VITTU

Samaa mieltä vaikka omista opiskeluista onkin jo 15 vuotta aikaa..
Eli opiskelijoiden on turha itkeä lisää opintotukia ja roikkua opiskelemassa lähes 10 vuotta.
Tulorajat pitää nostaa huomattavasti korkeammalle että opiskelijat voivat tehdä riittävästi töitä ja tienata itse osan opiskelun kustannuksista.
Samalla tulee sitä arvokasta työkokemusta mitä työnantajat arvostavat kun valmistumisen jälkeen alkaa etsiä töitä.
Progressiivinen verotus, lisätyö-% ym asiat ovat sitten työelämässä niitä kirosanoja. Duunia jos haluat paiskia, niin ei kannatta kun verokarhu haukkaa puolet.
PRKL kiinteä yhtäsuuri veroprosentti kaikille ja pieni sellainen.
Kyllä valtio saa omansa pois kasvaneen kulutuksen myötä arvonlisä-, polttoaine-, ym-veroina. Sitä paitsi työllisyyshän siinä samalla kasvaa kun palkansaajilla on enemmän mitä kuluttaa. Tarvitaan lisää myyjiä, huoltomiehiä, timpureita ym ym..

P.S ja olueen ja viihteeseen se korotettu opintotuki kuitenkin palaisi..
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
SamSpade kirjoitti:
Tulorajat pitää nostaa huomattavasti korkeammalle että opiskelijat voivat tehdä riittävästi töitä ja tienata itse osan opiskelun kustannuksista.

Kyllähän tämä sama aihe itseäkin vituttaa aina silloin, kun mieleen tulee. Itselläni on n. 1400 euron opintotuen takaisinperintä vuodelta 2004 valitusputkessa korottomalla maksuajalla. Voimassa olevien säännösten mukaisesti olen ollut oikeutettu vuodelta 2004 opintotukeen kokonaiselta kahdelta kuukaudelta, kun tulorajat ovat ylittyneet. Opintoja sain ko. vuonna kasaan n. 50 opintoviikon verran. Oma mokahan se tietysti on kun tukea tuli noin paljon nostettua vaikka tulorajat olivatkin hyvin tiedossa, mutta silti voisi kysyä, että yhdenvertaisuus, missä pelaa?
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa että ihmiset joilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä kahden aikuisen ihmisen väliseen ystävyyteen puuttuvat siihen, arvostelevat sitä ja kertovat mikä on sallittua ystävyydessä ja mikä ei. Helvetti sanon minä! Kyllä minä ystävyyden ja suhteen erotan tässä vaiheessa elämääni! Mitä se teille kuuluu koska minä ystäviäni näen ?
 

Jindebyne

Jäsen
lake79 kirjoitti:
Jos oikein vittumainen olet, niin saahan tekijän selville mm. sormenjäljistä ja käsialasta (luulisi että poliisi asiaan edes jotain sanoo?). Anna mennä vaan, mitä sää ny ite tommosia alat maksamaan...

Kävin tänään poliisiasemalla kertomassa tapauksesta lapun kanssa, ja lapun ottivat talteen. Samalla kun kerroin missä tämä episodi oli tapahtunut jne. niin poliisi kertoi, että kyseiseltä parkkipaikalta on lopetettu viime perjantaina tallentava kameravalvonta ylimääräisten kustannusten takia. Voiko ihmisellä olla näin kissannussima tuuri?
 
Vituttaa tuttujen puolesta. Äitiltä lähti eilen työpaikka alta tosta vaan. Työntekijöille ei vaan oltu etukäteen kerrottu mitään. Aamulla oli työkaveri mennyt töihin ja oli vaan lappu ovella. Ja sisällä pelkät tyhjät seinät. No "onneksi" äiti oli vaan osa-aikaisena ja oli just saanu palkan sieltä. Vituttaa vaan tollanen "reilu" pomo. Lisäksi kaverilta lähtee kämppä alta. Ilman omaa syytään. Pari viikkoa aikaa etsiä uusi. Itse olen tällä viikolla molempina aamuina saanut odottaa kyytiä töihin puoli tuntia turhanpäiten. Vituttaa kökkiä ulkona odottamassa. Tosin minulla sentään on jonkinlainen työ, vaikka ei siitä oikeaa palkkaa makseta. Ja minulla on vielä asunto.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa huono rahatilanne. Perkele. Tänäänkin tuli tuhlailtua tuota rahaa. Vituttaa. Kiekkopeleihin uppoaa kuitenkin sievoinen summa.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa jaarittelevat hämeenlinnalaiset radioaalloilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös