Vitutusketju

  • 10 589 941
  • 56 164

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa.
Kaverin tyttis puukotti sen hengiltä. Luin lehdestä tapauksesta jo aamulla, mutta sain vasta äsken tietää että kaverihan se oli. Molemmat mukavia tyyppejä, joten aika raskas olo just nyt.
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Vihaan Hammarbytä. Ja Petter Furuseth Olsenia.

Yksi maali vähemmän niin olisi tullut 1700 euroa. Nyt tuli 60...
 

krobbe

Jäsen
Ziran kirjoitti:
Vihaan Hammarbytä. Ja Petter Furuseth Olsenia.

Yksi maali vähemmän niin olisi tullut 1700 euroa. Nyt tuli 60...

Minä puolestani vihaan yliaikamaaleja. Moniveto kiinni muutoin, mutta HJK:n 5. maali ja VPS:n kavennus 4-1:een olivat molemmat liikaa! Ja molemmat vielä ajassa 90 min, vittu!
 

Rocco

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Jos et luota niin paljoa kykyihisi, että pystyisit lähtemään tuosta vaan ja saamaan uuden paikan, niin pyydä työnantajalta väliaikainen työtodistus. Sen luulisi herättelevän jonkun verran, jos he aikovat sinut pitää.

Kävin tänään tällaisen tekemässä, ja pakko sanoa etten koskaan ole nähnyt esimiestäni noin ystävällisenä. Kyseli että minne olen menossa, mutta en tietenkään vastannut mitään. Katsotaan miten sen noita-akan asenne jatkuu tästä eteenpäin.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa olla niin erilainen kuin muut. Tällä hetkellä se vituttaa mm. ryyppäämisessä, jota haluan toki harrastaa (vaikka seuraukset ovatkin monellakin tavalla aika karmeat, kun kohtuujuomista en vaan osaa), mutta en siellä, missä kaikki kaverini - yökerhoissa. Baarit, pubit, ravintolat ja terassit ovat hyviä paikkoja, mutta yökerhoja vierastan nykyään kovasti - ainakin ennen puolta kolmea, jolloin ei muualle enää pääse.

Kertokaahan mulle - miksi ihmeessä niihin yökerhoihin pitää ängetä jo ennen puoltayötä, jolloin muutkin paikat ovat auki? Ovatko ne todella niin paljon parempia paikkoja kuin mainitsemani baarit, pubit, ravintolat ja terassit?

Vittu - ollaan sitten selvin päin, kun yksinryyppääminen on tylsää ja ensimmäinen merkki alkoholismista.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Lainaa firman ainoaa pakettiautoa ruuhka-aikana tutulle ja anna sen tankata diesel-autoon ysivitosta.

Kallistako? Elämä on.
 

ace

Jäsen
Pee kirjoitti:
Kertokaahan mulle - miksi ihmeessä niihin yökerhoihin pitää ängetä jo ennen puoltayötä, jolloin muutkin paikat ovat auki? Ovatko ne todella niin paljon parempia paikkoja kuin mainitsemani baarit, pubit, ravintolat ja terassit?

Vittu - ollaan sitten selvin päin, kun yksinryyppääminen on tylsää ja ensimmäinen merkki alkoholismista.

Ei todellakaan ole parempia paikkoja. Olen täysin samassa tilanteessa, kavereiden kanssa alkuillan jossain alottelemassa, muut lähtee johonkin pintaliitopissispaikkaan ja itse suuntaan aivan muualle. Muutaman kerran ovat saaneet houkutelluksi mukaansa yökerhoon ja joka kerta olen ollut kyllästyä kuoliaaksi. Ei vaan kiinnosta ne nirppanokkaihmiset joita sellaiset paikat ovat pullollaan

Eikä yksin ryyppäämisessäkään mitään vikaa ole. Välillä on kivaa dokata itsekseen ja funtsia syntyjä syviä. Sitäpaitsi yksin kun on baarissa, on paljon suuremmat mahikset että joku typy tulee kyseleen että "mitä sä täällä yksin istut?" Sen jälkeen on vain itsestä kiinni herääkö seuraavana aamuna yksin...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ace kirjoitti:
Eikä yksin ryyppäämisessäkään mitään vikaa ole. Välillä on kivaa dokata itsekseen ja funtsia syntyjä syviä.

Yrittänyt toki olen moista muutaman kerran, mutta todennut, ettei se itselleni oikein sovi; yleensä tulee vain pahempi olo, toisin kuin seurassa kitatessa. Eri asia on toki pohjien juonti itsekseen ennen vaikkapa lätkämatsiin lähtöä, mutta pelkässä ryyppäämismielessä olen todennut yksinjuomisen itselleni sopimattomaksi vaihtoehdoksi.
 

Aksu

Jäsen
Pitkästä aikaa tähän ketjuun. Meni tämän illan tapahtumien takia useamman viikon suunnittelu ja työ vituiksi. Ja samaan syssyyn menee näillä näkymin huominenkin. Jos ei olis kultaa nostamassa mielialaa niin menis ens yö juomisen ja vitutuksen merkeissä. Elämä jatkuu... Vituttaa kuitenkin, mutta kai nämä epäonnistumiset ruokkii jatkossa jotain. Olosta tekee vittumaisen sekin, että voi rehellisesti kattoa peiliin ja sanoa tehneensä kaiken oikein mikä vaan inhimillisesti katsottuna oli mahdollista, mutta... näihin asioihin vastuulliset haetaan varmasti jälkikäteen.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vitun Ivan Huml haista paska! Kiitos vaan hienosta teostasi. On siinä meillä todellinen hummeri. Jos nyt saatana todellakin lähdet niin toivon että joku on sinua muistuttamassa lentokentällä että näin ei Suomessa toimita. Ei tule ikävä!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Speedye kirjoitti:
Jos nyt saatana todellakin lähdet niin toivon että joku on sinua muistuttamassa lentokentällä että näin ei Suomessa toimita.
Näköjään toimitaan kun kerta lähtee
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Speedye kirjoitti:
Vitun Ivan Huml haista paska! Kiitos vaan hienosta teostasi. On siinä meillä todellinen hummeri. Jos nyt saatana todellakin lähdet niin toivon että joku on sinua muistuttamassa lentokentällä että näin ei Suomessa toimita. Ei tule ikävä!

Mitä vittua itket jos ei palkka juokse? TPS on köyhä seura. Ei ole enää rahaa. Oli joskus 10 vuotta sitten.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
mtmela kirjoitti:
Mitä vittua itket jos ei palkka juokse? TPS on köyhä seura. Ei ole enää rahaa. Oli joskus 10 vuotta sitten.

Älä sinä pohjoisen poika itke. Itse pelasitte vielä divaria 5 vuotta sitten joten sillä en hirveästi pätisi. Ei hätää, ette tekään ensi vuonna mestaruutta voita.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Mtmela koittaa sanoa että ei kukaan ammattilainen mielellään pelaa seurassa, jolla on talouvaikeuksia.

Ei pelannut 12v sitten Kärpissä, eikä pelaa tänä vuonna Palloseurassa.

Että älä sinä etelän mies huijo.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
#55 kirjoitti:
Mtmela koittaa sanoa että ei kukaan ammattilainen mielellään pelaa seurassa, jolla on talouvaikeuksia.

Ei pelannut 12v sitten Kärpissä, eikä pelaa tänä vuonna Palloseurassa.

Että älä sinä etelän mies huijo.

Voisit laittaa jotain faktaa tiskiin näistä talousvaikeuksista. Meillä on kuitenkin kaksi kovinta paluumuuttajaa(Hurme ja Berg) joten tuskin seura jolla on talousvaikeuksia tuollaisia pelaajia hankkisi. OK, TPS:llä ei mene yhtä hyvin kun 90-luvulla, mutta jokaisella seuralla tulee notkahduksia. Vähän niinkuin Kärpilläkin nyt.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
#55 kirjoitti:
Mtmela koittaa sanoa että ei kukaan ammattilainen mielellään pelaa seurassa, jolla on talouvaikeuksia..


Mistäs se on päätelty, että Iivana lähti talousvaikeuksien takia?
Mä kyllä syyttäisin ennemmin meitin ystävällistä ja aina niin aurinkoista rakennusmestaria, kuin maksamattomia palkkoja.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ilmaisin itseäni väärin, ei ole faktoja talouvaikeuksista.
Toivottavasti TPS:llä ei niitä olekkaan, oma viestini oli vain eräänlainen vastine mtmelan ja Speedyen postauksille, joissa näihin talousvaikeuksiin viitattiin.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Menee hermot tyttöystävään kun se valittaa et ei tehä mitää ja sit ehdotan jotai nii sitä ei kiinosta menee hermot tollaseen. Voiku joku kertoa jos on samanlaiseen ihmiseen tutustunu joskus kun sitä vituttaa tai se on suuttunu se on maailman vittumaisin ihminen , mutta sitten ku sil on hauskaa ja se on ilonen nii se on maailman ihanin nainen. Tuntuu välillä kuin seurustelisi kahden eri naisen kanssa apua!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Speedye kirjoitti:
Voisit laittaa jotain faktaa tiskiin näistä talousvaikeuksista. Meillä on kuitenkin kaksi kovinta paluumuuttajaa(Hurme ja Berg) joten tuskin seura jolla on talousvaikeuksia tuollaisia pelaajia hankkisi. OK, TPS:llä ei mene yhtä hyvin kun 90-luvulla, mutta jokaisella seuralla tulee notkahduksia. Vähän niinkuin Kärpilläkin nyt.

Niin faktoja talousvaikeuksista, laitappa itse faktoja kehiin Hurmeen sopparista. Näin Turussa asuvana, ja läheltä TPS:n sponsoripyrkimyksiä seuranneena kerron sinulle, että jos Hurmeen sopimusta ei ole, ja ykkössentterin sijaan haetaan Try-outpelaajia ECHL-tasolta, niin RAHAT ovat loppu. Kärpät tuottavat voittoa minimissään 500 000e per kausi, joten miten kykenet vertaamaan näitä seuroja keskenään edes? Minä sentään käyn jokaisessa TPS:n kotiottelussa omalla rahallani, vaikka olen asunut täällä alle puoli vuotta.
 
Bloogi kirjoitti:
Menee hermot tyttöystävään kun se valittaa et ei tehä mitää ja sit ehdotan jotai nii sitä ei kiinosta menee hermot tollaseen. Voiku joku kertoa jos on samanlaiseen ihmiseen tutustunu joskus kun sitä vituttaa tai se on suuttunu se on maailman vittumaisin ihminen , mutta sitten ku sil on hauskaa ja se on ilonen nii se on maailman ihanin nainen. Tuntuu välillä kuin seurustelisi kahden eri naisen kanssa apua!
Eiköhän meissä jokaisessa ole monta ihmistä. Varmaan jokainen on välillä turhautunut omaan elämäänsä ja sen rajoihin, ei silloin kiinnosta mikään, ei minigolf tai rakastelu venesatamassa ja sitä rataa. Ehkä parasta on kärjistää tilanne yhdessä naurettavaksi ja unohtaa, ainahan noita tulee. Ja riippuu tietenkin henkilö(i)stä. Vaikka yleensä on kyseessä henkilö, joka on neuvoissa erikoistapaus (hymiö).

Vituttaa käyttämättömät tilaisuudet, miksi asioita pitää aina siirtää, no ehkä sitten myöhemmin, niinpä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
dude kirjoitti:
Lainaa firman ainoaa pakettiautoa ruuhka-aikana tutulle ja anna sen tankata diesel-autoon ysivitosta.

Kallistako? Elämä on.

Laukesko koko paska vai selviääkö ihan ilmauksella sun muilla pikkutoimenpiteillä? Itse myönnän häpeäkseni aikanaan tankanneeni firman dieselautoon ysivitosta, mutta onneksi tajusin sen käytännössä heti kun olin sitä hetken aikaa sinne pistoolilla posottanut. Sen jälkeen pistin äkisti isolla teipin polttoaineluukkuun sisäpuolelle jossa luki, notta diesen only :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös