Gellner kirjoitti:Mä olen nyt päättänyt että aion päästä Soneran asiakasneuvojan puheille. Tänään jonotin yhtä soittoa 53 minuuttia jonka jälkeen nauhoite kertoi että palveluaika on päättynyt. No, huomenna uusi yritys. Olen kyllä nyt ihan varma että vaikka olenkin meilannut Soneralle ja maksanut laskun ajoissa, niin liittymäni menee siitä huolimatta kiinni, ellen tavoita ketään Soneralta.
Soita vaihteeseen ja selvitä, kuka on call center-, asiakaspalvelu- tms. päällikkö ja soita hänelle ja valita. Tai soita pokkana yrityspalvelun puolelle ja kerro ongelmasi. Eivät he sinua pysty laskun kanssa jeesaamaan, mutta pyydä sitten, että yhdistävät hlöasiakaspuolelle. Näin onnistuin Elisan kanssa, kun jonotus ei onnistunut.