Mainos

Vitutusketju

  • 10 703 912
  • 56 258

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Mabo kirjoitti:
Koettu. Tämän vuoden Helsingin turnaus oli aika pitkälti tämän kaltainen omalla osalla. Ainoastaan vammat jäivät pienemmiksi. Jalat olivat toki tohjona patjojen käytön jälkeen ja välillä oli vaikea päästä ylös. Toisena päivänä meillä oli enää 5+maalivahti. Meikäläinen lähti liikkelle pöntön kautta ja 30 min tästä oltiin jo täysissä vermeissä maalissa. Eipä tämä estänyt osallistumasta myöhemmin kesällä järjestettyyn Espoon turnaukseen. Siellä ei hellettä ollut vaan koko päivän satoi vettä. Oli kivat lätäköt keskellä kenttää. Silti se oli helvetin hauskaa.

Vituttaa vaan että pitää vielä 5 pitkää päivää odottaa marskicupiin.
Helsingin turnauksessa tosiaan oli kuuma, ja ainakin jokainen meitä vastaan pelannut jengi kärsin jonkinasteisesta "nestehukasta", edellisillan johdosta. Kuten myös sivuunkirjottaneen joukkue.
Mutta kaikinpuolin hyvä turnaus.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Speedye kirjoitti:
Itseäni vituttaa aivan sama asia. Aurinko paistaa koko päivän asuntoon joten aikamoinen pätsi on kyseessä. Aamulla herää aina aivan hikisenä kun on niin saatanan kuuma.

Nimenomaan. Voi melkein sanoa etten ole nukkunut näillä keleillä kunnolla kuukauteen. Odotan syksyä ja vilposia iltoja, jolloin on mukavaa mennä nukkumaan kun sitä peittoa oikeasti tarviikin johonkin.

On muuten saastainen fiilis herätä aamulla, kun pää on täysin hiessä. Krapula-fiilis.
 
Vituttaa, että kello on jo näin paljon ja taas on edessä paluu arkeen. Vitutusta lieventää kuitenkin se, etten ehtinyt kunnolla edes päästä kiinni viikonloppuun.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Saisi jo koko vitun kesä päättyä. Juuri mikään ei ole mennyt niinkuin ajatteli ennakkoon, huonompaan suuntaan vaan. Vitun asiakaspalveluduuniakin nähty taas tarpeeksi, nyt jo kaipaa takaisin omiensa pariin. Kolme viikkoa vielä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Helteet pehmentävät vanhan pään ilmeisesti lopullisesti. Lauantaina onnistuin tiputtamaan selvinpäin motellihuoneen avaimen laiturilankkujen välistä järveen. Suht vittumaista oli etsiä sitä laiturin alta sukeltelemalla eikä sitä tietenkään löytynyt. Duunin seinäkalenterissa oli merkintä hammaslääkäristä 8.8., mutta tarkistussoiton jälkeen oikeaksi päiväksi ilmenikin 8.9. Olin jo kovaa vauhtia menossa ABI (-ekr) juhliin tämän viikon perjantaina, kunnes huomasinkin kutsusta tarkistettuani, että se on vasta viikon päästä perjantaina. Vielä kun löytyisi kadottamani kännyn laturi jostain, niin homma alkaisi olla pulkassa.
 

Salama44

Jäsen
Suomalainen maileri Göteborgin EM-kisoissa, joka jättää juoksun kesken viimeisellä kierroksella, koska toteaa maaliin juoksemisen olevan turhaa. Suomalainen keihäänheittäjä joka heittää kauden tärkeimmässä kilpailussa iltakarsinnassa alle 75 metriä. Hei haloo, siellä on kisat! Luulisi ainakin vituttavan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sonera vituttaa. Sain muikkarin laskusta jonka maksoin viikko ennen eräpäivää. Kolme tuttuani tarkisti että ihan oikealla tilinumerolla ja viitteellä olen maksanut. Ei muuta kuin soitto Soneran asiakaspalveluun, jossa nauhoite kertoo, että jonotusaika on yli puoli tuntia. Tässä on nyt parin päivän ruokikset menneet kännykkä korvassa istuen, turhaan. Ei sinne pääse läpi, ja meilien käsittelyssäkin on ruuhkaa. Vittu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gellner kirjoitti:
Sonera vituttaa. Sain muikkarin laskusta jonka maksoin viikko ennen eräpäivää.

Eikös noissa ole merkintä: "Mikäli lasku on jo maksettu, on muistutus aiheeton"?

Kannattanee ihan laittaa vaan meiliä aiheesta, soittamalla nuo ongelmat eivät nimittäin selviä. Itselläni oli kerran ongelmia, kun yrittivät laskuttaa jo kaksi kuukautta aiemmin irtisanomastani nettiliittymästä. Asiakaspalvelussa sanottiin vain, että "tämä ei ole meidän asia, vaan teidän pitäisi ottaa yhteyttä tähän numeroon...", jossa todettiin taas sama asia. Lopulta asia ratkesi, pitkälti meilien perusteella. Olin yhteyksissä jo kuluttajaneuvojaankin, jonka mielestä irtisanomiseni oli ollut pätevä, ja hän neuvoi uhkailemaan Soneraa kuluttaja-asiamiehellä. Olinkin jo lähettämässä "uhkaus-mailia", mutta juuri ennen sitä sain tiedon, että "olemme lähettäneet teille uuden 'hyvityslaskun', kiitos mielenkiinnosta palveluitamme kohtaan".

Hyvityslasku oli siis edellisen laskun kumoava, nollan euron lasku. Ilmeisesti tarvitsivat vain sellaisen omia kirjanpitojaan varten.

Tuossa sinun tapauksessasi nimittäin on kaikki ookoo, pystyt kyllä tarvittaessa todistamaan, että olet maksanut laskusi eräpäivään mennessä, ja siinä ei Soneralla ole nokan kopauttamista. Älä suotta tuhlaa rahojasi asiakaspalveluihin soittamiseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Eikös noissa ole merkintä: "Mikäli lasku on jo maksettu, on muistutus aiheeton"?
Tuossa sinun tapauksessasi nimittäin on kaikki ookoo, pystyt kyllä tarvittaessa todistamaan, että olet maksanut laskusi eräpäivään mennessä, ja siinä ei Soneralla ole nokan kopauttamista. Älä suotta tuhlaa rahojasi asiakaspalveluihin soittamiseen.

Jep, huolestuttaa vain se että muikkarissa uhataan sulkea nettiliittymäni tällä viikolla, mikäli laskua ei makseta. Muikkari on lähetetty minulle viime viikolla vaikka olin maksanut laskun jo 15.7, eräpäivä olisi ollut 28.7. Jotain häikkää on nyt kyllä Soneran päässä.

edit: Jaaha, Soneran nauhoite kertoo nyt että osa asiakkaista on saanut virheellisen laskun. Voisihan tuo nauhoite kertoa myös sen että miten asiakkaan tulee nyt toimia vai onko Sonera itse tietoinen että keiden kohdalla kämmi on käynyt. Ei tässä muuten mitään olisi, mutta kun ressaa että menevät mokomat sulkemaan liittymäni.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sistis kirjoitti:
Olin yhteyksissä jo kuluttajaneuvojaankin, jonka mielestä irtisanomiseni oli ollut pätevä, ja hän neuvoi uhkailemaan Soneraa kuluttaja-asiamiehellä.
Tuo ei muuten ikinä toimi. Laskutusasioita käsittelee jannut, joita ei vähempää voisi kiinnostaa firmaa kohtaan tehtävät uhkaukset kun firma on iso. Lähinnä useasti ottavat ne henk.koht. ja asia saa vain entistä hitaampaa käsittelyä. Kuluttaja-asiamiehellä uhkailevat asiakkaat ovat yleinen vitsi isommissa firmoissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ruutiveijari kirjoitti:
Tuo ei muuten ikinä toimi. Laskutusasioita käsittelee jannut, joita ei vähempää voisi kiinnostaa firmaa kohtaan tehtävät uhkaukset kun firma on iso. Lähinnä useasti ottavat ne henk.koht. ja asia saa vain entistä hitaampaa käsittelyä. Kuluttaja-asiamiehellä uhkailevat asiakkaat ovat yleinen vitsi isommissa firmoissa.

Hyvä tietää.

Jatkossa pitänee vastaavia ongelmia ilmetessä ottaa ilmeisesti yhteyttä suoraan johonkin puljun isompaan herraan. Tai sitten uhkailla Karpon Hannulla.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sistis kirjoitti:
Hyvä tietää.

Jatkossa pitänee vastaavia ongelmia ilmetessä ottaa ilmeisesti yhteyttä suoraan johonkin puljun isompaan herraan. Tai sitten uhkailla Karpon Hannulla.
Useimmiten ainoa osasto joka tuntee jotain vastuuta työstään on firman rekkuloita käsittelevät henkilöt. Eli reklamaatio nimikkeellä lappua matkaan niin vastauksessakin voi olla jotain järkeä.
 

Ender00

Jäsen
1.10 pitäisi olla uusi kämppä asuttava, kun nykyisen vuokrasopimus loppuu syyskuun lopussa.

Omistuskämppä on täysin mahdoton vaihtoehto, kun asuntojen hinnat eivät ole missään suhteessa mihinkään. Asunnonhan nyt pitäisi helvetti vie olla perusasia ei mikään saatanan ylellisyys homma, jonka vuoksi pitäisi elää kituuttaa 20 vuotta, jotta saa lainansa maksettua.

Asumisoikeuskämpän saanti taas tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa, kun jonotusnumeroni ei ilmeisesti ole mitään kärkipäätä niin eipä ole odotettavissa, että sieltäkään mitään tarjoavat vähään aikaan.

Vuokrakämppiä taas on jokunen tarjolla, mutta ne ovat joko aivan saatanan kalliita (ei tosiaan innosta laittaa 700-800 euroa kuukaudessa asumiseen) tai sitten sijaitsevat jossain helvetin slummissa.

..vittu...pitäisi varmaan irtisanoutua töistä, perustaa joku omafirma ja muuttaa jollekin pikkupaikkakunnalle josta saisi oman kämpän alle 50000 eurolla.

Vituttaa myös nämä jutut "on lottovoitto syntyä Suomeen", "verot takaavat hyvinvointiyhteiskuntamme". Suomessa on saatanan pienet palkat, korkeat verot ja kaikki maksaa ihan helvetisti. Silti sen verran tullut ulkomailla käytyä, ettei tämä Suomen sosiaaliturva/hyvinvointiyhteiskunta nyt niin paljoa parempi ole kuin monissa muissa maissa, että tämä tilanne olisi ymmärrettävä. Kansaa kusetetaan.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sistis kirjoitti:
Hyvä tietää.

Jatkossa pitänee vastaavia ongelmia ilmetessä ottaa ilmeisesti yhteyttä suoraan johonkin puljun isompaan herraan. Tai sitten uhkailla Karpon Hannulla.
Tuo on ihan yhtä tehokasta kuin kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminen. Mikset yksinkertaisesti kerro ensin asiaasi ja ota selvää, oletko edes oikeassa paikassa asioimassa? Jos hän tarjoaa toista numeroa, mikset soita siihen numeroon ja kysy? Vai saatko jotain henkistä tyydytystä, kun soittelet ja vittuilet ihmisille, joita asia ei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa? Vituttaa sellaiset ihmiset, jotka eivät viitsi sen verran nähdä vaivaa, että soittaisivat edes oikeaan palvelunumeroon ja sitten haukkuvat viattomia.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leon kirjoitti:
Tuo on ihan yhtä tehokasta kuin kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminen. Mikset yksinkertaisesti kerro ensin asiaasi ja ota selvää, oletko edes oikeassa paikassa asioimassa? Jos hän tarjoaa toista numeroa, mikset soita siihen numeroon ja kysy? Vai saatko jotain henkistä tyydytystä, kun soittelet ja vittuilet ihmisille, joita asia ei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa? Vituttaa sellaiset ihmiset, jotka eivät viitsi sen verran nähdä vaivaa, että soittaisivat edes oikeaan palvelunumeroon ja sitten haukkuvat viattomia.
Vituttaa myös idiootit jotka eivät tiedä minne pitäisi yhdistää vaan yhdistävät ihan vaan jonnekin. Tuntuu siltä että puolet näissä asiakspalveluissa töissä olevista on joko täysiä idiootteja(siis kaikki lepakot eivät ole tapulissa) tai muuten vaan väsähtäneitä akkoja joilla on jo parikymppisenä hyvä massakuuri päällä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Hyvä tietää.

Jatkossa pitänee vastaavia ongelmia ilmetessä ottaa ilmeisesti yhteyttä suoraan johonkin puljun isompaan herraan. Tai sitten uhkailla Karpon Hannulla.

Kysykää myös aina jokaiselta nimi kenen kanssa asioitte. Itse vuosia sitten asiakaspalvelussa puhelimeen työkseni vastanneena voin kertoa, että hommat tulee hoidettua melko paljon tehokkaammin, jos tietää että vastapuoli tietää ja muistaa kenen kanssa asiasta on sovittu.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Snakster kirjoitti:
Kysykää myös aina jokaiselta nimi kenen kanssa asioitte. Itse vuosia sitten asiakaspalvelussa puhelimeen työkseni vastanneena voin kertoa, että hommat tulee hoidettua melko paljon tehokkaammin, jos tietää että vastapuoli tietää ja muistaa kenen kanssa asiasta on sovittu.
Nykyään tuo ei oikein tehoa, sillä suurimmassa osasta aspoja on ns. logitettu järjestelmä, jossa tieto jää jo automaattisesti asiakastietoihin. Eli kun soitto tulee ja asiakkaan tiedot otetaan esiin on aspalaisen nimi jo kirjaantunut asian hoitajaksi.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Jaahas. Sain juuri kuulla, että lafkamme pitää henkilöstön kehityspäivät kuun lopussa jossain jumalan selän takana. No vielä on hetki aikaa keksiä helvetin hyvä tekosyy ettei tarvitse osallistua. Nämä kinkerit kun eivät ole niitä kaikista mukavimpia tapahtumia maailmassa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pelikielto kirjoitti:
Vituttaa myös idiootit jotka eivät tiedä minne pitäisi yhdistää vaan yhdistävät ihan vaan jonnekin. Tuntuu siltä että puolet näissä asiakspalveluissa töissä olevista on joko täysiä idiootteja(siis kaikki lepakot eivät ole tapulissa) tai muuten vaan väsähtäneitä akkoja joilla on jo parikymppisenä hyvä massakuuri päällä.

Yleensähän vähänkin suurempien firmojen vaihteet on ulkoistettu. Sivusta seuranneena olen huomannut että asiakas aika harvoin tietää minne haluaa puhelunsa yhdistettävän. "Yhdistä nyt vaan eteenpäin" on yleinen lause asiakkaan suusta, kun vaihdetyöntekijä yrittää kysyä tarkentavia kysymyksiä asiakkaalta. Ongelmia tulee myös siinä vaiheessa kun firma ei muista kertoa vaihteelleen firmassa tapahtuneista henkilöstömuutoksista yms. Onko sinut oikeasti joskus yhdistetty Maija Meikäläiselle, vaikka olisit halunnut puhua Matti Virtasen kanssa? Tai olet pyytänyt päästä laskutukseen, mutta sinut onkin yhdistetty markkinointipuolelle?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Leon kirjoitti:
Tuo on ihan yhtä tehokasta kuin kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminen. Mikset yksinkertaisesti kerro ensin asiaasi ja ota selvää, oletko edes oikeassa paikassa asioimassa? Jos hän tarjoaa toista numeroa, mikset soita siihen numeroon ja kysy? Vai saatko jotain henkistä tyydytystä, kun soittelet ja vittuilet ihmisille, joita asia ei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa? Vituttaa sellaiset ihmiset, jotka eivät viitsi sen verran nähdä vaivaa, että soittaisivat edes oikeaan palvelunumeroon ja sitten haukkuvat viattomia.

Siksi, että tähänkin asti olen tehnyt niin, kuin asiakaspalvelun ohjeissa neuvotaan. Soita tähän numeroon. Odota hetki. Kuuntelen kymmenen minuuttia huilulla säestettyä "Tears in Heavenia", kun pääsen läpi, kerron, mistä kiikastaa. Minut ohjataan laskutusepäselvyyksistä vastaavaan paikkaan. Täällä taas jonotusta saman verran. Kun saan yhteyden kyseiseen paikkaan, siellä sanotaan: "Tämä ei valitettavasti kuulu toimivaltuuksiini, ota yhteyttä tähän...". Sama homma, taas odottelua. Ja taas sama homma. Ei täälläkään kuulu kyseisen henkilön toimenkuvaan ja valtuuksiin, mutta hän lupaa selvittää asian ja ottaa yhteyttä parin päivän sisällä. Kun puhelua ei kuulu vielä viidentenä päivänäkään, soitan takaisin tähän viimeksi soitettuun numeroon. Tämä tarina on tosi ja tapahtui minulle helmikuussa 2002.

Minä en saa vittuilusta tyydytystä. Päin vastoin, usein toivoisin, että pystyisin olemaan vittumaisempi asiakas puhelinkeskusteluissa, niin saattaisivat siellä kenties tajua, että jossain on korjaamisen varaa. Mielestäni on kuitenkin kohtuullista asiakkaalta vaatia, että hänen ei tarvitse soittaa kolmeen eri numeroon peräkkäin, varsinkin kyseisen firman ohjeiden mukaan, ja jonottaa jokaiseen useita minuutteja, ja kasvattaa samalla puhelinlaskuaan.

EDIT: Kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminen oli kuluttajaneuvojan ohje, jonka hän antoi minulle keskusteltuani ensin hänen kanssaan. Hän neuvoi tekemään sen ennen kuin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, johon hän ilman muuta suositteli ottamaan yhteyttä. Mainittakoon vielä, että tuolloin ei ollut kyseessä mikään pikkuraha opiskelijalle, vaan 600 mk:n suuruinen kahden kuukauden liittymälaskutus (tammi- ja helmikuulta, ja tuolloin tosiaan ei lasku tullut kuin kahden kuukauden välein), vaikka olinkin jo irtisanonut liittymäni kirjallisesti joulukuussa. Onneksi pystyin todistamaan asian, kun olin tiedustellut joulukuun lopulla, onko kirjallinen irtisanomiseni tullut perille, ja voisiko Sonera tarkistaa asian. Sain silloin vastauksen, jossa kertoivat sen olevan todennäköisesti juuri käsittelyssä. Niin, ja kaiken lisäksi Sonera väitti yhden puhelinkeskustelu perusteella, että irtisanomisilmoitus oli tullut heille tammikuun puolivälissä, eli heidän ensin vaatimansa 600 mk voitaisiin pienentää 300 mk:an. En suostunut tähän.
 
Viimeksi muokattu:

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
vituttaa tällä hetkellä jo mennyt kesäloma... lähinnä sen aikana saadut viisi (5) lisäkiloa.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Vincent kirjoitti:
vituttaa tällä hetkellä jo mennyt kesäloma... lähinnä sen aikana saadut viisi (5) lisäkiloa.


Mä voin lohdutta sua sillä, että olen ottanut Juhannusperjantaista tähän päivään mennessä pois 10 kg. Kuivin, mutta ehdottomasti parhain loma vuosikausiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
H*lvetin pankki. Jos tarvitset lainaa, niin tuleeko raha tilille silloin kun pitää? No ei todellakaan tule. prkl! Mutta se kyllä on varma että kun maksat lainan lyhennystä niin takuulla lähtee tililtä silloin kun pankki sen haluaa, yhtälailla kun Manulle aikoinaan illallinen. V*ttu!

Vincent kirjoitti:
vituttaa tällä hetkellä jo mennyt kesäloma... lähinnä sen aikana saadut viisi (5) lisäkiloa.

No sulla on sentään ollut edes kesälomaa!
 

Rocco

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Siksi, että tähänkin asti olen tehnyt niin, kuin asiakaspalvelun ohjeissa neuvotaan. Soita tähän numeroon. Odota hetki. Kuuntelen kymmenen minuuttia huilulla säestettyä "Tears in Heavenia", kun pääsen läpi, kerron, mistä kiikastaa. Minut ohjataan laskutusepäselvyyksistä vastaavaan paikkaan. Täällä taas jonotusta saman verran. Kun saan yhteyden kyseiseen paikkaan, siellä sanotaan: "Tämä ei valitettavasti kuulu toimivaltuuksiini, ota yhteyttä tähän...". Sama homma, taas odottelua. Ja taas sama homma. Ei täälläkään kuulu kyseisen henkilön toimenkuvaan ja valtuuksiin, mutta hän lupaa selvittää asian ja ottaa yhteyttä parin päivän sisällä. Kun puhelua ei kuulu vielä viidentenä päivänäkään, soitan takaisin tähän viimeksi soitettuun numeroon. Tämä tarina on tosi ja tapahtui minulle helmikuussa 2002.

Minä en saa vittuilusta tyydytystä. Päin vastoin, usein toivoisin, että pystyisin olemaan vittumaisempi asiakas puhelinkeskusteluissa, niin saattaisivat siellä kenties tajua, että jossain on korjaamisen varaa. Mielestäni on kuitenkin kohtuullista asiakkaalta vaatia, että hänen ei tarvitse soittaa kolmeen eri numeroon peräkkäin, varsinkin kyseisen firman ohjeiden mukaan, ja jonottaa jokaiseen useita minuutteja, ja kasvattaa samalla puhelinlaskuaan.

Puhelut ja sitä kautta jonotus Soneralle on ilmaista. Siitä olen sinun kanssa samaa mieltä että ei tarvitsisi asiakkaan soittaa, vaan asiakas yhdistetään paikkaan missä asiasta tiedetään.

Mutta, sen verran tiedän mitä talossa tapahtuu koska olen täällä töissä. Olet ensin todennäköisesti soittanut asiakaspalveluun. Siellä ei tuohon aikaan selvitelty laskutusasioita lainkaan, vaan todennäköisesti sinut käännettiin laskutukseen. Laskutuksessa ei normaali asiakaspalvelija saa tehdä kuin X määrän edes hyvitystä laskusta, vaikka kyseessä olisikin selvä virhe. Tällöin joudutaan työ ohjaamaan selvittelijöille jotka pystyvät laskutuksessa isompiakin juttuja tekemään ja lisäksi selvittämään mistä virhe on johtunut ja korjaamaan sen jatkoa ajatellen. Ja selvittelyt tottakai vie aikaa. Nykyisin asiakkaan ei tarvitse maksaa sitä osuutta minkä asiakas riitauttaa, vaan maksaa sen mikä on selvää ja loput katsotaan sitten myöhemmin kun selvitys on tehty.

Ja itse todellakin toivon että isoissa yrityksissä ei koskaan siirrytä yhden palvelunumeron periaatteeseen. Koska tässäkin talossa on varmasti miljoona asiaa mitä asiakasrajapinnassa työskentelevien pitäisi osata, ja jos kaikki laitetaan yhden palvelunumeron alle, ei varmasti menee kauaa niin kukaan ei osaa vastata mihinkään.

On sitten aivan ihmisestä kiinni kumpaako arvostaa. Sitä että on yksi numero mistä selviää kaikki, vai se että jokaista asiaa varten on oma palvelunumero.

EDIT: Ja Soneran nettilaskutus on perseestä. Voin sanoa sen huoletta. Talossa on käytössä joku uusi järjestelmä, ja sen toimivuus on luokkaa "paska" ja käytettävyys on "neliskanttinen pala pyöreään reikään".. Joku talon ulkopuolelta ostettu järjestelmä jota ei ole moiseen tehtävään edes rakennettu. Mieluummin toivoisin että Sonera ostaisi uudelleen ilmaa Saksasta kuin tuon ohjelman...
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen nyt päättänyt että aion päästä Soneran asiakasneuvojan puheille. Tänään jonotin yhtä soittoa 53 minuuttia jonka jälkeen nauhoite kertoi että palveluaika on päättynyt. No, huomenna uusi yritys. Olen kyllä nyt ihan varma että vaikka olenkin meilannut Soneralle ja maksanut laskun ajoissa, niin liittymäni menee siitä huolimatta kiinni, ellen tavoita ketään Soneralta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös