Vitutusketju

  • 10 669 688
  • 56 216

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä ihme siinä on kun vaan jaksaa vituttaa.

On se kumma, kun kesä on kauneimmillaan, mutta otsassa jaksaa vaan asustella tuo kolmimetrinen ky*pä. Sama uskomaton kädetys naisasioissa onnistuu vieläkin. Mutta se nyt ei mikään yllätys olekkaan. Rahat on aina loppu, ehdin jo viimeviikolla tuuletella kun tilillä oli jopa rahaakin, niin sitten tuli oikein mukava opintolainan korkojen maksu. Pe**ele.

Toivottavasti nyt pääsisi edes opiskelemaan, niin saisi sitä rahaakin.

Ei voi kyllä sanoa muuta kuin että vittu.

VITTU!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oikeastaan ei vituta yhtään, mutta olin Hadankassa ja siellä ei ollut yhtään HardCore IFK-fania. Kyllä Strömbergien, Risto Kurkisten jne. kavereita löytyi, muttei IFK-faneja a'la JHag, Senior, Johannes & Korak näkynyt. Minulle tarjoiltiin kuitenkin. Ai niin, paikalla oli Matti Murto, muttei hän, jonka paita roikkuu katossa! Hyvää kesälomaa kaikille Petoluolan kanta-asiakkaille.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Kempes
Oikeastaan ei vituta yhtään, mutta olin Hadankassa ja siellä ei ollut yhtään HardCore IFK-fania. Kyllä Strömbergien, Risto Kurkisten jne. kavereita löytyi, muttei IFK-faneja a'la JHag, Senior, Johannes & Korak näkynyt. Minulle tarjoiltiin kuitenkin. Ai niin, paikalla oli Matti Murto, muttei hän, jonka paita roikkuu katossa! Hyvää kesälomaa kaikille Petoluolan kanta-asiakkaille.

No helvata sentään. Missä sä olet oikein ollut? Olemme juuri nauttineet rutkasti Grappaa meidän parvekkeella. Olisit soittanut.

Grappa parantaa ennakkoluulotkin.
Korak (Grappa-tieteiden dosentti) ja Punaiset_Lasit ( Grappa-tieteiden tohtori). Väitöskirja tulossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Korak
Korak (Grappa-tieteiden dosentti) ja Punaiset_Lasit ( Grappa-tieteiden tohtori). Väitöskirja tulossa.

Ja väitöskirja meni meni jo (en tiedä minne)! Kustos tosin karkasi jonkun ohmon kanssa vetämään lärvit. Loppupeleissä olen yksin grappoineni...


Edit: Ai niin tässä ketjussahan piti jonkin vituttaa. No mua vituttaa kaikki naiset jotka ei tajua, että mä olen niitten elämänsä mies...
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Stereot paskana, ei rahaa korjauttaa. V...U
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Vituttaa.

Torstaisessa tapaamisessa onnistuin jotenkin rikkomaan kaksi vuotta moitteetomasti, myös koko SA-int-ajan, mutta sitten se sainoikin sopimuksensa irti sammuilemalla koko ajan ja muuta hauskaa. Tai näin ainakin luulin. Eilen menin ostamaan uutta puhelinta ja löin sen lataukseen yön ja työpäivän yli, ja töihin otin vanhan kännykän - ihan vain varmuuden vuoksi. No eilisen illan ja tämän päivän vanha kännykkä onkin toiminut moitteettomasti. Kyllä minun uusi luuri piti ostaa, mutta vasta myöhemmin syksyllä, kun on enemmän rahaa kertynyt.

Muutkin asiat vituttaa. Tekisi niiiiiiiin mieli lähteä tänään viihteelle, mutta huomenna on työpäivä ja se on niiiiiin mukavoo olla töissä krapulassa. No ehkä sitä tulee silti lähdettyä.

Myös se vituttaa, että kirjoitan vasta nyt ensimmäisen kerran the vitutusketjuun, patoutumisia on siis saattanut tapahtua.

Ja totta kai ikuinen vitutuksen aihe: naiset.
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti vilperi#18

Torstaisessa tapaamisessa onnistuin jotenkin rikkomaan kaksi vuotta moitteetomasti, myös koko SA-int-ajan, mutta sitten se sainoikin sopimuksensa irti sammuilemalla koko ajan ja muuta hauskaa.
Mustahan meinas torstaina tulla valtuutettu Nokian huoltoedustaja, kun tota sun konetta B1n kanssa hakkailin ja siellä hevipaikassa kokosin Bisnesmanin kapulaa useammasta osasta kuin Nokia olisi ikuna tarkoittanut. Todennäköisesti en kummassakaan tapauksessa aiheuttanut ainakaan suurempia lisätoimintoja puhelimiinne.

Mutta aiheeseen:
Kesto vitutus, työt! Ei pitäis näin lauantai-iltana moisia miettiä mutta kun ylihuomenna sinne pitäis taas mennä. Ja sekös pientä vituttaa.
Jos yhtään riittäis pokka ja usko tulevaisuuteen, haistattaisin niille kaikille pitkät paskat, käskisin työntää kellokorttinsa perseeseen ja kiipeisin aidan yli vapauteen. Vielä kun toi vitutus vähän tästä kasvaa, niin saatan vaikka lähteäkin.

Muuten meneekin sitten ihan mukavasti.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Taas vituttaa!

Mulla on aivan ihania ystäviä, mutta en osaa antaa heille mitään takaisin.

Vituttaa myös, että tuli tuhlattua rahaa täysin turhaan vitutuskänniin ja jo etukäteen vituttaa huominen vitutuskrapula.

Kiitos ja Anteeksi.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah, minuapas ei vituta mikään, elämä hymyilee ja silmät säteilee.

Mutta jotten saisi haukkuja siitä että kirjoitan täysin tyhjänpäiväisen viestin tänne, voisin sanoa että vituttaa ehkä se että jääkaapissa ei ole tarpeeksi hyviä suomalaisia porkkanoita.

Koska ne, jos jotkut, saavat minut hymyilemään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15
, voisin sanoa että vituttaa ehkä se että jääkaapissa ei ole tarpeeksi hyviä suomalaisia porkkanoita.

Koska ne, jos jotkut, saavat minut hymyilemään.

Kotimaisia porkkanoita ei ole koskaan, missään liikaa.
Tulin tänne nyt yöllä käväisemään ja valmistauduin irvimään ja kinastelemaan lähinnä tuonne sotaveteraaniketjuun... mutta eihän siellä tapahdu mitään!

Sanonpa sitten sen, että minua vituttaa Jatkoajan Kesätyttökisan 2003 voittajan turha vaatimattomuus. Tytöllä oli jo välillä ihan asiallisesti maininta viestien allekirjoituksessaan tuosta upeasta saavutuksesta... MUTTA MIHIN SE MAININTA ON NYT KADONNUT?
Zilla hei, laita vaan rohkeesti se takaisin näkyviin. Jos jotkut kateelliset siitä rupeevat jotakin urputtamaan, niin saat olla varma että Sinulle löytyy puolustajia!

Terveisin ÄTPPOMK:n Perheellisten Vanhojen Setien Seura. Lyhemmin sanottuna ÄTPPOMKPVSS.

Good Night
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator

Terveisin ÄTPPOMK:n Perheellisten Vanhojen Setien Seura. Lyhemmin sanottuna ÄTPPOMKPVSS.

Koko nimeltäänhän se on ÄTPPOMK:n Perheellisten Vanhojen Setien Seura, Joka Suojelee Kesätyttökilpalussakin Ansioituneita Nuorukaisia Palstan Limanuljaskoiden Jonninjoutavilta Virtuaaliklähmimisiltä eli ÄTPPOMKPVSSJSKANPLJV.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tuo Osbournes on todella turha ohjelma bliibattuna versiona, joka toinen sana on "bliib" tai "boing", ja suun ympärille tulee ihme häivytys, miksi?. No vaihdoin jo kanavaa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseä vituttaa yleisesti ihmiset, jotka ovat olevinaan aina oikeassa, ei siinä sinällään pahaa, mutta turha sitä muille on kokoajan tuputtaa. No eiköhän huomenna taas joudu vastaavia kestämään, piru.

Toinen morkkiksen aihe on kesä, siis ei kesä vaan sen valuminen ohi, mutta onhan tässä toki aikaa korjata tilanne vielä, katsotaan nyt sitten miten sekin kääntyy.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Marek lähtee.

SM-liigasta katoaa taas yksi persoonallinen pelaaja. Aivan kuin heitä nyt muutenkaan olisi täällä liikaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Maple Leaf
Marek lähtee.

Ei voi muuta sanoa kuin että VITUN VITTU! Pena tekee varmaan sopimuksen nyt Hedbergin kanssa, niin saadaan kaupan päälle tupla vitutus.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Lauantaina tuli otettua vähän reilummin taas vaihteeksi. Filmi meni poikki jo hyvissä ajoin ennen ilta yhdeksää ja sitten kun heräilin kaverin sängystä neljän jälkeen niin outo tunne suussa... jep, vihreät pikkumiehet ovat vieneet etuhampaan puolikkaani. Vanha polttopallo-onnettomuus, mutta tälläpä kertaa ei toista puolikasta voi enää liimata, kun se on jossain kylän raitilla (todennäköisesti).. Myös toinen etuhammas on jälleen arahko, mutta ilmeisesti onneksi ei ole lähdössä irti. Nuo muut ruhjeet eivät oikeastaan vitutakaan.

Keskiviikkona kunnan hammaslääkärille, mutta epäilen etteivät tällaisia operaatioita siellä hoitele. Ja luulenpa, että sieltä hammaskalustosta jotain muutakin häikkää löytyy. Kuinka inhoankaan hammaslääkärillä tramppaamista! Vituttaa.....
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Ck
Ei voi muuta sanoa kuin että VITUN VITTU! Pena tekee varmaan sopimuksen nyt Hedbergin kanssa, niin saadaan kaupan päälle tupla vitutus.

INWT hengittää edelleen! Kyllä hyvät veljet, valoa näkyy taas tunnelin päässä.

Ainiin, tää oli vitutusketju. Vittu!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Carlos

INWT hengittää edelleen! Kyllä hyvät veljet, valoa näkyy taas tunnelin päässä.

Ainiin, tää oli vitutusketju. Vittu!



Pääasia että aate elää!!
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Mutta jotten saisi haukkuja siitä että kirjoitan täysin tyhjänpäiväisen viestin tänne, voisin sanoa että vituttaa ehkä se että jääkaapissa ei ole tarpeeksi hyviä suomalaisia porkkanoita.

Koska ne, jos jotkut, saavat minut hymyilemään.
Kävin eilen kaupassa ja näin siellä nipun tuoreita kotimaisia porkkanoita ja väistämättä ajattelin Girlzillan kirjoitusta!

Ai niin pitää vituttaa. No vaikka Zidlickyn lähtö änäriin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kuulinpa juuri uutisista, että suomalaismiestä epäillään alaikäisen tytön parituksesta. Hän oli parittanut 16-vuotiasta tyttöä ja yrittänyt saada toista, 15-vuotiasta tyttöä, mukaan bisnekseen. Nuoremman tytön kanssa hän oli ollut usein sukupuoliyhteydessä.

Nyt vituttaa ihan oikeasti. Jos hemmo on tehnyt sen mistä epäillään niin eiköhän jokin vankila saa uuden suosikkiasukkaan. Saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa meterologit. Kuin yhdestä suusta Pekka Pouta ja YLE:n tytöt vakuuttivat tämän päivän olevan vielä aurinkoinen Etelä-Suomessa. Näyttivät oikein hienoja sateliittikuvia, joissa ei näkynyt pilven pilveä muulla kuin idässä ja pohjoisessa. No, minä urpo uskoin heitä, pakkasin rantakamat ja kerroin pikkutytölleni, että kohta mennään uimaan. Taivas on pilvessä, lasten videot pyörii ja meikäläinen kirjoittaa vitutusketjuun, koska vituttaa lomapäivän hukkaan meneminen. Työnnä Pekka se sateliitti perseeseesi!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti PeteX
Vituttaa meterologit. Kuin yhdestä suusta Pekka Pouta ja YLE:n tytöt vakuuttivat tämän päivän olevan vielä aurinkoinen Etelä-Suomessa. Näyttivät oikein hienoja sateliittikuvia, joissa ei näkynyt pilven pilveä muulla kuin idässä ja pohjoisessa. No, minä urpo uskoin heitä, pakkasin rantakamat ja kerroin pikkutytölleni, että kohta mennään uimaan. Taivas on pilvessä, lasten videot pyörii ja meikäläinen kirjoittaa vitutusketjuun, koska vituttaa lomapäivän hukkaan meneminen. Työnnä Pekka se sateliitti perseeseesi!

Päähän ottaa kun täällä Turun seudulla paistaa aurinko ja on niin lämmintä, että työnteko on tuskaista. Ja ruisrokkilaisten silppuamat paperit ärsyttävät myös. Viikonloppuna tietenkin on kylmää ja sateista, arkena vaan paistaa, miksei vois olla toisin päin?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
uudet lenkkarit!

Kävin ostamassa uudet juoksukengät ja 10km lenkillä alkoivat hiertää niin perkuleesti! 139 euroa tais mennä ihan hukkaan. Liikkeeseen soitin ja ilmoitin että: "se teidän asiantuntija myyjä myi mulle huonot kengät". Asialle ei kuulemma voi tehdä mitään kun olen pitänyt kenkiä ulkona. Olis pitänyt juosta olohuoneessa se 10km. lenkki! Perkele että ottaa päähän.
Täytyy kokeillä kenkiä vaan ja toivoa että jalka tottuu niinhin pikkuhiljaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös