Vitutusketju

  • 10 669 643
  • 56 216

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Gellner
Ei makseta, ei ainakaan tuntityöntekijöille.

Kyllä teitä on nyt jannut kusettu ja rankasti.
Työntekijä on oikeutettu palkalliseen sairaslomaan, jahka työntekijä on ollut yhtäjaksoisesti 1kk töissä kyseisessä lafkassa.

Jos näin ei ole käynyt, on työnantaja kyllä fiilannut tyhmää prolea silmään ja pahasti.



Alla metallialan noudattama työehtosopimus.

Mom. 1. Työnantaja maksaa työntekijälle sairausajan palkkaa keskituntiansion mukaisesti sen pituisen kalenteriajanjakson työtuntijärjestelmän mukaisilta työpäiviltä kuin seuraavasta käy ilmi:

Työsuhde, joka ennen työkyvyttömyyden alkua on jatkunut yhtäjaksoisesti

vähintään 1 kuukauden mutta alle 3 vuotta 28 päivää

3 vuotta mutta alle 5 vuotta 35 päivää

5 vuotta mutta alle 10 vuotta 42 päivää

10 vuotta tai kauemmin 56 päivää


Eikun sairaslomalle lomps ja omiaan pyytämään jos 1kk on täynnä.

K

EDIT.

Vai onko kyseessä joku ihme ala, jolla naurettava työehtosopimus ???
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiistaina saadun tilin piti jäädä lähes kokonaan säästöön ja velkojen maksuun, mutta kas kummaa, maksettavaksi napsahtikin uuden kämpän takuuvuokra sekä ylioppilaskunnan jäsenmaksu. Eilen, täysin tietämättä noista nyt ilmi tulleista maksuista tilasin vielä piilolinssejä 6 paria ja niistäkin tulee lasku viikon sisään. Piti sitten pyytää isiltä lainaa ja olenpa sinne päin velkaa jo ihan muutenkin, joten ei tässä paljoa naurata. Kesätöistä olisi kiva saada rahaa säästöönkin, mutta eipä näillä menoilla tunnu niin käyvän!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Huoh. Tänään piti mennä kaverille saunomaan ja maailmaa parantamaan, mutta olen yöllä näköjään hommannut kivan pikku flunssan. Olo ei ole kovin kipeä, mutta kuitenkin liian nihkeä siihen, että viitsisin lähteä saunomaan...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Otetaan 1500. vitutus himaan.

Juuri kun luulin, että olo alkaa olemaan paranemaan päin niin mitä vielä. Torkahdin sitten äsken istualtani ja sen jälkeen mittasin kuumetta 38.6.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Ostin kaupasta Pena-sedän Cantonin pataa, eli siis Uncle Bensin kerroskastikkeen. No kun tulin kotiin ja aloin purkaa ostoksia, havaitsin, että jotain saatanan mönjää tarttui käteen. No eikös perkele sen purkin kansi ollutkin osittain auki! Joku saatanan huligaani on siis mitä todennäköisimmin kaupassa tehnyt käytännön pilan meikäläiselle ja kääntänyt purkin kannen osittain auki. No nyt se purkki on sitten roskiksessa käyttämättömänä... tiedä kuinka kauan se oli hyllyssä ollut osittain auenneena. Mahdollisesti oli jo pilaantunut, en ainakaan halunnut riskeerata mitään.

Ja kuin kaiken huipuksi Hervanta-teinit ovat taas riehuneet. Yksi asuntolan pyöräpohjaisista roskiksista oli työnnetty pihaan tuovaa mäkeä alas. Siellä se nyt oli kyljellään tien vieressä. Perkele kun pistää vihaksi. Pari viikkoa sitten ne kusipäät terrorisoivat meikäläisen pyörää, joka oli heitetty noin viiden metrin päähän pyörätelineestä sillä seurauksella että ohjaustanko oli 45 asteen kulmassa. Onneksi paikalle sattui puolituttu tyyppi, jonka kanssa saimme väännettyä tangon kuntoon.

Vituttaa. Meikäläistä vainotaan. Hervanta-teinit tai illuminaatti... mikä auttaisi meikäparkaa...

Niin ja tentti maanantaina. Pitää lukea. No ei pitäisi olla mikään paha nakki, mikäli vanhoihin tentteihin on uskominen.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Mun sydämmellä on kypärä

Voi vitun vittu! On sitten meinaan viimeisen päälle kamala kappale tämä Samulin uusin mun sydämmellä on kypärä -renkutus. Pitäisi kieltää moinen. Ja kun se perhana jää vielä soimaan päähän niin, ettei se lakkaa ennen kuin heittäytyy rekan alle. Kokeiltu on!

...mä ooon yyyksin ja se tuntuu hyvältä...
...mä oooon viisaas, mun sydämellä on kypärä...
...mä ooooon kaunis, vaikka itse sanonkin...


...eivätkä ne saaneeet pois tätä loistavaa tunnelmaa...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pajatso kilisee tyhjäksi... ensin meni Zidlicky... nyt meni Santala... ei paljon naurata.

Eiköhän Karalahti, Kultanen, Pärssinen, Pikkarainen ja Söderholmkin keksi ennen liigan alkua uuden osoitteen?
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jere ja Söde säilynee.

Muitten osalta tottakai flygarin veto miljoonineen on
aikas raju.

Katellaan elokuussa, keillä mennään!
Uho tai rauha alkaa siitä. Ainakin valmentaja
vaihtui noin 5* paremmaksi
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Rok
Huoh. Tänään piti mennä kaverille saunomaan ja maailmaa parantamaan, mutta olen yöllä näköjään hommannut kivan pikku flunssan. Olo ei ole kovin kipeä, mutta kuitenkin liian nihkeä siihen, että viitsisin lähteä saunomaan...
Hah. Ei montaa minuuttia tarvinnut kaverien suostutella, niin meikäläisen löysi jo saunan lauteilta. Ja sen jälkeen hyö saivat jollakin ilveellä houkuteltua meikäläisen paikalliseen varhaisaikuisten bilemestaan.

Monta kertaa olen ko. paikassa käynyt, ja aina tuloksena on ollut suunnaton tuskanhiki ja vitutus. Uskomattoman paskaa musiikkia ja hirveän painostava paikka. Vaan tuon lihatiskin kun saisi siirrettyä johonkin siedettävämpään kuppilaan...

Ja kotio pääsin sitten puoli neljän maissa. Kurkusta en kulauttanut kuin pari keppanaa, mutta eikös se flunssa tänäänkin jyllää voimissaan. No, mutta sentään tietoisuus siitä, että huomenna pääsen taas ikkunoita jynssäämään, piristää...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Loman päätteeksi tulipa vaan mieleeni...

vitutusta nostattaa vähintään toiseen potenssiin se, että kaveri, omalla totaalisella kännillään onnistuu pilaamaan kokonaisen "seurueen" illan, yhden **..holistin sekoilun tähden saa kärsiä monen päivän vitutuksesta.

No, jäipähän viimeisimmäksi vierailuksi minulta.

Onneksi se on jo ohi...

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Tietyllä tasolla hieman vituttaa, sillä huomenna alkaa asepalvelukseni. Kello 12.18 pitäisi hypätä junaan ja suoria Riihimäelle. Ehkä minä tästä selviän. Pirulainen. Enpä taida kirjoitella Jatkoaikaankaan muutamaan toviin. Joten: koska leikkikoulu kutsuu, minua vituttanee.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Tietyllä tasolla hieman vituttaa, sillä huomenna alkaa asepalvelukseni. Kello 12.18 pitäisi hypätä junaan ja suoria Riihimäelle. Ehkä minä tästä selviän. Pirulainen. Enpä taida kirjoitella Jatkoaikaankaan muutamaan toviin. Joten: koska leikkikoulu kutsuu, minua vituttanee.


Relaa. Riksu, Suomen helpoin paikka suorittaa asevelvollisuus. VMTK:n kerhohuoneella on tietokoneet, joilla pääsee komeasti nettiin ja Jatkoaikaan. Epäilisin, että jo ensi viikolla pääset käymään tuossa paikassa - ehket kuitenkaan vielä koneelle.

Riksu on helppo paikka, lomat ja iltavapaat pyörivät. Mene sitten ihmeessä Viestimieskuoroon, sieltä tulee komeita keikkakomennuksia kesken leirien tms. Ja lisäksi kuntoisuuslomia kertyy tuosta touhusta, allekirjoittaneella muistaakseni yli 10 vrk. Erittäin suositeltavaa. Edustustilaisuuksissa oli kivaa. Usein kahvitarjoiluja ja keikkamatkoja ympäri Etelä-Suomen. SUOSITTELEN.

Itselläni on pari tuttua myös Riksussa. Toinen on alikessuna ja toinen on samassa veneessä teikäläisen kanssa.

Niin joo, Riihitähti ja Pizzastar myyvät hyvää pitsaa, vanhan valuutan aikaan sen hinta oli 25mk varusmiehille varuskuntaan kuljetettuna.

Punainen talo ei taida enää toimia. Siellä oli legendaarisia iltavapaa-keikkoja, todelliset perseet olalla. Ihme, ettei PK:ta tai muuta napsunut. No me osasimme käyttäytyä kännissä.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Tietyllä tasolla hieman vituttaa, sillä huomenna alkaa asepalvelukseni. Kello 12.18 pitäisi hypätä junaan ja suoria Riihimäelle. Ehkä minä tästä selviän. Pirulainen. Enpä taida kirjoitella Jatkoaikaankaan muutamaan toviin. Joten: koska leikkikoulu kutsuu, minua vituttanee.

Joo sama vitutuksen aihe täälläkin. Palveluspaikkana on vaan Parolannummen Panssariprikaatti! Hiljasta tulee olemaan myös minun kirjoittelun laita.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Sistis
Relaa. Riksu, Suomen helpoin paikka suorittaa asevelvollisuus. VMTK:n kerhohuoneella on tietokoneet, joilla pääsee komeasti nettiin ja Jatkoaikaan. Epäilisin, että jo ensi viikolla pääset käymään tuossa paikassa - ehket kuitenkaan vielä koneelle.

Riksu on helppo paikka, lomat ja iltavapaat pyörivät. Mene sitten ihmeessä Viestimieskuoroon, sieltä tulee komeita keikkakomennuksia kesken leirien tms. Ja lisäksi kuntoisuuslomia kertyy tuosta touhusta, allekirjoittaneella muistaakseni yli 10 vrk. Erittäin suositeltavaa. Edustustilaisuuksissa oli kivaa. Usein kahvitarjoiluja ja keikkamatkoja ympäri Etelä-Suomen. SUOSITTELEN.

Riihimäen helppoudesta asevelvollisuuden suorittamispaikkana olen minäkin kuullut monesti. Ei minua enää vituta niin paljon kuin eilisiltana. Tietokoneet ja Jatkoaika-mahdollisuus ovat loistavia asioita, vaikka moinen lysti ei ihan heti olekaan mahdollista. Viestimieskuoroon olen ajatellut mennäkin, eivätkä nuo mainitsemasi edustustilaisuudet, kahvitarjoilut, kuntoisuuslomat ja keikkamatkat missään nimessä vähennä aikomukseni toteutumisen potentiaalia.

Punainen talo on ainakin pystyssä, ja kaksi vuotta sitten siellä vielä oli jotakin meininkiä. En sitten tiedä, onko enää.

Vähiin käy aika, lähtö on jo lähellä. Vittu!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Kolmas Johannes


Vähiin käy aika, lähtö on jo lähellä. Vittu!


Hyvin se sujuu, iloinen mieli vaan... Ei vaan, (tai ilman muuta, jos iloiseen mieleen pystyt) kyllä muistuu elävästi mieleen omat vitutuksen/hämmennyksen tuntemukset kun 3.7.2000 aamulla odottelin Vekaranjärvelle lähtöä.

No, eihän se reissu kestänyt kun vuoden.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Vähiin käy aika, lähtö on jo lähellä. Vittu!

Taitaa olla ensimmäinen oikeassa, äärimmäisessä, kaiken alleen peittävässä vitutustilassa kirjoitettu viestini tähän ketjuun. Mutta jeesus että voi vituttaa, niin kovaa ettei oikein tiedä miten päin olisi. Ja syy taitaa olla sama kuin 3. Johanneksella. 6 kk poissa elämästä.

Jotkut teistä varmaan muistavat oman näkemykseni tästä koko saatanan pelleilystä, mikä vielä lisää vitutuksen määrää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Hellettä pukkaa ja meikäläisellä on antibioottikuuri, jonka aikana pitää välttää aurinkoa. Perjantaina päättyy ja varmasti niin tekevät myös helteetkin...

Niin ja tentti illalla. Sekin vituttaa. Jatkan lukuja.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vituttaa

Olimme 10 päivää mökillä ja vain ensimmäisenä päivänä paistoi aurinko.

9 päivänä ilma oli tasaisen harmaa lämpötilan keikkuessa 12 ja 17 asteen välillä.

Nyt istun työpöytäni takana ja Helsingin virallinen lämpötila on 27,9.

Syö muuten miestä rotan lailla!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Vituttaa

Viestin lähetti InSideHockey

Nyt istun työpöytäni takana ja Helsingin virallinen lämpötila on 27,9.
Syö muuten miestä rotan lailla!

No, etpä ole ainoa. Eka työpäivä loman jälkeen, hiki valuu ja vituttaa. Mitään tuuletusta ei ole ja tämä vanha kivitalo oikein imee lämpöä itseensä. Ainoa helpotus on tieto siitä, että työpäivän jälkeen pääsee uimaan. Vetää muuten just pilveen, vittu.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niimpä, 28 astetta lämmintä ja töissä ollaan.
Meidän työ on ulkotyötä, mutta tässä ilmassa se ei ole laisinkaan kivaa.

Hiki valuu ja pitää hymyillä iloisesti ihmisille.
Vittu.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuuma on joo ulkona, mutta täällä tähtitorninmäen sisällä lämpötila onneks pysyy aina siinä +20 asteessa, joten työskentelyolosuhteet on todella passelit.

Ainii tää oli vitutusketju. No mua vituttaa se, että PeteX mainitse vetävän just pilveen. Mäkin oon menossa töitten jälkeen uimaan.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Vituttaa

Vituttaa olla töissä tällä kelillä. Vituttaa Peter Reidin idioottimaiset kommentit. Vai mitä sanotte siitä, että seuran rahatilanne on huonompi, kuin millään ikinä ja mies kehtaa toitottaa, että hänellä on rahaa käytössä enemmän kuin pystyy tuhlaamaan. Vittu.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Vituttaa

Tulossa jo kolmas hellepäivä putkeen. Minä teen sisällä toimistossa työtä, ja täällä on aivan helvetin kuuma! Lisäksi olen työstä uupunut. Tammikuusta asti(intti loppui) on paiskitu duunia ilman lomaa, vapaata vain viikonloput ja juhlapyhät. Kesäloma alkaa kahden viikon kuluttua, mutta silloinkin pitäisi ruveta keskittymään kun yliopiston Kauppatieteellinen taas syyskuussa jatkuu, takana puolitoista vuotta, edessä monta. Lomalla on pakko jo suunnittella koulujuttuja, ei kiinnosta, ei. Vituttaa, ulkona helle ja mä teen taas väsyneenä tätä työpaskaa vielä puolitoista viikkoa. Oloa ei yhtää helpota se, että poltin itseni täysin sunnuntaina golf-kierroksella. Aurinkorasva unohtui kotiin ja nyt iho on täysin palanut. Jatkuva tuska hartoissa ja käsivarsissa, öisin ei tarvitse nukkua.

VITTU!
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Lisäksi vituttaa tämä allergia. Äänestä ei saa kohta enää mitään selvää kun limakalvot ovat paksua tavaraa. Kulkisi edes henki tässä helteessä.

Kokeile antihistamiineja (esim. Alzyr), niitä saa ilman reseptiä apteekista. Toimii ainakin täällä kohtuullisesti, joskin hillitön unentarve tulee sivuoireena. Toisaalta näillä keleillä helppo nukahtaminen on pelkkää plussaa. Perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös