Vitutusketju

  • 10 669 704
  • 56 216

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minä en ole mummu- enkä pappaikäinen (tai no joo, jos heti kyetessäni olisin duunannu penskan, ja sekin sitten...), mutta silti lasten melutessa pihalla käännän AC/DC:n, Nightwishin, Irwinin tai mitä sitten kuuntelenkaan sen verran kovalle, että musiikki ei jää leikin äänten jalkoihin. Mielestäni ihmisellä on oikeus kuunnella inhimilliseen aikaan musiikkia kotonaan ilman ulkopuolisia häiriöitä.
Taisin esittää asian turhan epäselvästi. Eli tämä pappa laittaa takapihan terassillaan olevan radion niin kovalle että meille sisällekin kuuluu hänen radiosuomensa eikä enää lasten äänet. Meidän pojista nyt ei niin kova meteli lähde (vielä) että se kuuluisi edes sisälle, mutta tuo radio on niin kovalla että se kuuluu liiankin selkeästi...
 
Anoppi helvetistä!

Olen aina vain viattomasti naureskellut anoppivitseille, niin kuin olen tehnyt blondi-, mustalais- tai vaikka lakimiesvitsienkin kohdalla. En ole pitänyt anoppeja kamalina ihmisinä.

Niin ne asiat muuttuvat!

On se saatana, jos minä maksan itse oman kämppäni vuokran, niin enköhän minä myös päätä, koska kämppä on siinä kunnossa, että on siivouksen aika.

Ja minä myös päätän omista valoistani, eli minun kämpässäni eivät valot huoneessa pala, jos huoneessa ei ketään ole. Se on energiapoliittisestikin järkevää.

Ja päätän myöskin oman jääkaappini sisällöstä ja siitä, kuinka juomaveteni tahdon säilyttää. Anoppi opetelkoon saatana avaamaan sen jääkaapin oven niin, että vesi ei läiky kannusta jääkaapissa olevien ruokien päälle, niin ei tarvitse valittaa ja vihjailla, että juomavesi kannattaisi säilyttää pulloissa.

Olkoon kämpän kanssani jakava nainen miten paljon tahansa anopin ihan iki oma tytär, mutta minulle ei perkele tulla neuvoja oman asuntoni suhteen jakamaan. Ellei niitä sitten erikseen pyydetä.

En ole väkivaltainen ihminen, etenkään naisia kohtaan. Poikkeus vahvistakoon säännön, tämän naisen tahtoisin kuristaa ihan omakätisesti.

Onko vinkkejä, miten nalkuttava anoppi saadaan kuriin?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti cosmic_rodeo

Onko vinkkejä, miten nalkuttava anoppi saadaan kuriin?




Niin, kyllähän sen anopin aina kuriin saa. Mutta tehdäpä tämä tavalla josta naisesi sekä virkavalta pitää...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Naiset..

Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu... ?
...tuskin yhtään mitään...

Makea poikamieselämä taas häämöttää.

Stadin terassit. Here I Come !

K
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja pelleily senkun jatkuu...

Oltiin tuossa poissa muutaman tunnin ja sinä aikana (keskellä päivää) joku saatanan idiootti oli käynyt meidän pihassa katkaisemassa lasten keinusta yhden narun. Oli oikein siistin näköisesti puukolla vedetty poikki. Päivällä löysimme lasten hiekkalaatikosta (taas) lasinsirun. Meillä alkaa olemaan epäilys kuka naapureista voi olla kyseessä, mutta perhana kun asiaa ei pysty todistamaan. Näkisin vaan kun pappa tulisi kerran meidän aidan ylitse niin vaikka hyväkuntoinen vanhus onkin niin minun nyrkkiini pysähtyisi varmasti. Tai ihan sama kuka naapuri olisi kyseessä, vaikka olisi nainen niin jos minun lapsilleni tekee kiusaa niin minulla on oikeus vetää turpaan, varsinkin kun lasinsiruilla hiekkalaatikossa saa pahaakin aikaan.

Nyt kyllä alan uskoa kaikki pahat jutut mitä rivitaloasumisesta olen kuullut. Ei enää ikinä rivitaloon kun tästä päästään!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa tää viheliäinen allerginen nuha ja siihen liittyvä hirvee väsymys ja lihassärky. Tuntuu kuin silmät miltei turpoaa päästä ja vesi valuu nenästä. Ja se täs ihmetyttää kun ei mulla oo koskaan ennen näin pahoja oireita ollu vaikka sentään jo 30 kesää oon näillä leveysasteilla viettänyt..Prkl, taas niistämään! Huomenna apteekkiin, mars!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Loma loppui. Vituttaa niin ettei veri kierrä. Toivottavasti Maidenin keikka toisi vähän lohtua.

Keikka peruttu!

Ai että, kun vituttaa. Koko päivän odotellut koneen korjaajaa ja sitten ei tulekkaan. Aivan kuin ei olisi muitakin hommia meikäläisellä.

Että silleen...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Ja Jakke Huuliparta poistui keskuudestamme. Kuolinsyyksi on ilmoitettu verenkierto ongelmat. ;)
 
Loman alku siirtyi päivällä, mutta eipä siinä vielä mitään. Menin äsken pankkiin tilittämään viikonlopun keikkaliksoja. Laitoin rahat tililleni ja päätin vastoin tapojani siirtää rahat ohjelmatoimistolle laskunmaksu-automaatilla. Yleensähän vältän em. helvetinkoneita kuin ruttoa, mutta nyt ajattelin "säästää" aikaa ja jättää kotona nettikoneen ääressä poikkeamisen väliin.

Jankan Nordean molemmat laskunmaksu-automaatit olivat varattuja, joskin kumpaakin miehitti vain yksi pari asiakkaita. Niinpä arvelinkin session sujuvan nopeasti ja huokaisin helpotuksesta. Kun kaksikymmentä minuuttia olin raivosta puhisten seurannut toista automaattia miehittävien kahden mummon taistelua yhden ainoan laskunsa kanssa sai edelläni ollut, ilmeisesti lobotomialaskuaan suorittamassa ollut nuoripari oman yhden laskun urakkansa valmiiksi kauhean säädön ja arpomisen jälkeen.

Ryntäsin automaatille, syötin korttini sisään ja sain ilokseni lukea korttini olevan viallinen. Koska mummot viereisellä koneella syöttivät korttiaan sisään noin viidettäkymmenettä kertaa aloittaakseen sen ainoan laskunsa maksun alusta, jätin toisen koneen suopeuden korttiani kohtaan testaamatta ja painelin kotiin tietokoneen ääreen...
Huomatakseni,että hiiri on paskana! Nyt on rahat siirretty ja seuraavaksi yritän löytää tabulaattorilla "lähetä"-napin tätä viestiä varten.
Voi kun tulis joku ja ampuis niskaan.

-Buddy

edit: Lähdin kotoa takaisin työpaikalle ja huomasin kenkäni pohjassa ruskean purukumin, joka lähemmässä tarkastelussa osoittautui koiranpaskaksi. Nyt istun toimistossani sormet haisten ja suunnittelen tekeväni itsellenikin lobotomian illalla Jäähovissa.
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Uhhuh. Olipas kivaa tänään duunissa pestä ikkunoita kaatosateella samaan aikaan kun ohi ajavat autot roiskivat paskavesiä päälle. Eikä ollut mitään kunnon safkaakaan - mitä nyt pari kälyistä leipää. Toisaalta himaan päästyäni vetäisin kunnon safkat naamariin ja käväisin saunassa, eikä enää juurikaan vituta. Noh, korkeintaan tietoisuus siitä, että sama paska jatkuu huomenna...
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt vituttaa. Luin jotain lehtijuttua, jossa kerrotaan leiristä, jonne amerikkalaiset porhot lähettävät lapsiaan uudelleenkoulutettaviksi, jos käytös ei miellytä. Koko homma ryhtyi ottamaan varsin vaikuttavalla tavalla päähän, enkä saa sitä edes pois mielestäni. Tämä ilta on ilmeisesti varattu henkilökohtaiselle vitutuksella, kun miettii, että miltä tuntuisi olla 11-vuotias jonka joku vanhempien palkkaama korsto kaappaisi varoittamatta keskellä yötä jonnekin ******tin Jamaikalle. Pitäisi vissiin joko opetella olemaan ottamatta kaikkia asioita henkilökohtaisesti tai sitten lopettaa lukeminen...
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti Afan
VITTU!

Sama sana. Korjailin eilen konesahaa puolille öin muutaman kaljan ja parin viskipaukun avulla. Aamulla sitten ratsiaan ja tulos eri mittareilla 0,45 - 0,54 promillea. Ei kun verikokeeseen ja pariksi viikoksi kynsiä pureskelemaan lopputulosta varrotessa.

Ja ihan omaa tyhmyyttä, ei meinaan tullut mieleenkään, että voisi olla veressä jotain. En ollut meinaan kännissä enkä krapulassa, mutta kuuden tunnin yöunet eivät tietenkään riittäneet näin jälkikäteen laskien.

t. Hanu
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Re: Keleen pääskyset

Viestin lähetti Oloneuvos
Keleen pääskyset ja kaikki muutkin ilmassa liikkuvat SAS:ia lukuunottamatta!

Pudotetaan sitten seuraavakin viritys!

Myydään äänenvaimentimella ja kiikarilla varustettu .22 kivääri
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti hanu
Sama sana. Korjailin eilen konesahaa puolille öin muutaman kaljan ja parin viskipaukun avulla. Aamulla sitten ratsiaan ja tulos eri mittareilla 0,45 - 0,54 promillea. Ei kun verikokeeseen ja pariksi viikoksi kynsiä pureskelemaan lopputulosta varrotessa.

Ja ihan omaa tyhmyyttä, ei meinaan tullut mieleenkään, että voisi olla veressä jotain. En ollut meinaan kännissä enkä krapulassa, mutta kuuden tunnin yöunet eivät tietenkään riittäneet näin jälkikäteen laskien.

t. Hanu


Hankkikaa se alkometri.
Maksaa pomminvarmasti itsensä takaisin. Esim. tukkimiehestä saa kännykänkokoista versiota 60-70 €uron hintaan.

Koskahan kännykänvalmistajat kieksivät lisätä alkometrin tuotteisiinsa? Vanhanmallin antennihan olisi pillistä käynyt..

Nim. Monta kertaa amusella kuvitellut olevansa ajokuntoinen..

K
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu mitä touhua.

Oon tehny hanttihommia opiskeluja ja ryyppäämistä rahoittaakseni.

Eilen tuli "liksa". 160e kahden viikon painamisesta. Soitin pomolle ihan ystävällisesti ja tuumasin, että mikäs tässä mättää, että tää on ihan selkeesti väärin.

Pomo sano, että ei ole tietoa mitä on tapahtunut ja selvittää asian ja soittaa mulle sitten illalla.

Yllätys, yllätys mitään soittoa ei kuulunut. Äsken yritin sitten soittaa, mutta eihän se akka vastannut, kun tietenkin näkee mistä puhelu tulee. Annoin vaan soida ja sitten tuli punaista luuria.

No, tätä ennen olin jo heti aamulla soittanut liittoon. Enhän mä tietenkään jäsen ole, mutta lupasivat lähettää liittymiskaavakkeet ensi tilassa. Saa nähdä mitä tapahtuu.

Pomo oli jo sanonut mulle, että nyt ei tälle viikolle löydy hommia, mutta sitten on taas paljon.

Vittu joo mä ala mitään osa-aikahommia tekemään. Pitää etsiä uusi työpaikka, vaikka rahani saisinkin. Olisikohan firma menossa nurin?

Muutama sata euroa on vielä sisässä ja palkkaturvasta on turha kysellä mitään, kun ei ole työsopimusta.

No, töitä löytyy kyllä, se mua tässä vähiten stressaa/vituttaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kaiser Soze
Hankkikaa se alkometri.
Maksaa pomminvarmasti itsensä takaisin. Esim. tukkimiehestä saa kännykänkokoista versiota 60-70 €uron hintaan.

Offtopic. Laite ei vissiin ole kertakäyttöinen, eli siihen voi luottaa vielä muutaman käyttökerran jälkeen. Entä kuinka korkealle promillet nousevat? Ettei tulisi innostuttua puhaltelemaan siihen kesken illan kilpailumielessä. 0.5:een menevä asteikko riittäisi aivan mainiosti.

Sitten vitutus : Rauman sars jatkuu vielä viikon jälkeen. Minkä prkl:een taudin olen sieltä saanut, pää on täynnä räkää vielä viikon alueelta poistumisen jälkeen. Ensin kahden päivän kanuuna, jota seuraa 37.5 asteen kuume, jota seuraa viikon räkätauti. Onneksi jussi on vain kerran vuodessa. Päivääkään en silti vaihtaisi pois.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti vision
Offtopic. Laite ei vissiin ole kertakäyttöinen, eli siihen voi luottaa vielä muutaman käyttökerran jälkeen. Entä kuinka korkealle promillet nousevat? Ettei tulisi innostuttua puhaltelemaan siihen kesken illan kilpailumielessä. 0.5:een menevä asteikko riittäisi aivan mainiosti.

Ei ole kertakäyttöinen.
Asteikko on 1.2 % asti. Hälyttää punaisella valolla ja piippauksella promillien ulottuessa 0.4% asti.
Ei ole sellainen lelu jolla voi spedeillä. hymiö. Tarkat ohjeet seuraa mukana.
Ennen puhallusta täytyy olla 20 min juomatta ja tupakoimatta. Lisäksi suu täytyy huuhdella vedellä...ei oluella..

2 vuoden takuun antavat. Itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen. Kulkee näppärästi taskussa mukana, eikä ole tullut otettua typeriä riskejä aamumörköjen suhteeen..

K
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti pernaveikko
Muutama sata euroa on vielä sisässä ja palkkaturvasta on turha kysellä mitään, kun ei ole työsopimusta.

Tuossa keväällä jopa opin jotain koulussa, kun en nukkunut sillä ainoalla tunnilla, jolla kävin.

Työsopimus syntyy, jos esimies näkee sinun työskentelevän työpaikalla, eikä puutu siihen. Tuosta on olemassa korkeimman oikeuden päätös. Mutta eri asia on sitten miten sen todistat, jos muutkin työntekijät ovat pomosi laisia tai työnkuva hieman erilainen.

Mutta vastaavia työpaikkoja olen kuullut myös kavereilta, niitä riittää...

Että silleen...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti pernaveikko
Vittu mitä touhua.

Oon tehny hanttihommia opiskeluja ja ryyppäämistä rahoittaakseni.

Eilen tuli "liksa". 160e kahden viikon painamisesta. Soitin pomolle ihan ystävällisesti ja tuumasin, että mikäs tässä mättää, että tää on ihan selkeesti väärin.

Pomo sano, että ei ole tietoa mitä on tapahtunut ja selvittää asian ja soittaa mulle sitten illalla.

Yllätys, yllätys mitään soittoa ei kuulunut. Äsken yritin sitten soittaa, mutta eihän se akka vastannut, kun tietenkin näkee mistä puhelu tulee. Annoin vaan soida ja sitten tuli punaista luuria.


Pesäpallomaila on palkkaturvaa parempi keino näissä tapauksissa. Jos pakoilu jatkuu niin menet sinne toimistolle, lyöt ensin sillä mailalla ja vasta sitten kysyt uudestaan, että löytyykö sitä fyrkkaa nyt, heti, vai ihan kohta.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Perkele! Lainasin uuden Fleimari-levyni pari kuukautta sitten kaverilleni, ja nyt, kun vihdoin sain sen takaisin, koko saatanan levy on naarmuja täynnä. Noh, pitää toivoa, että suurimmat paskat ovat kansissa, ja että itse levy on vielä soittokunnossa... huoh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös