Anoppi helvetistä!
Olen aina vain viattomasti naureskellut anoppivitseille, niin kuin olen tehnyt blondi-, mustalais- tai vaikka lakimiesvitsienkin kohdalla. En ole pitänyt anoppeja kamalina ihmisinä.
Niin ne asiat muuttuvat!
On se saatana, jos minä maksan itse oman kämppäni vuokran, niin enköhän minä myös päätä, koska kämppä on siinä kunnossa, että on siivouksen aika.
Ja minä myös päätän omista valoistani, eli minun kämpässäni eivät valot huoneessa pala, jos huoneessa ei ketään ole. Se on energiapoliittisestikin järkevää.
Ja päätän myöskin oman jääkaappini sisällöstä ja siitä, kuinka juomaveteni tahdon säilyttää. Anoppi opetelkoon saatana avaamaan sen jääkaapin oven niin, että vesi ei läiky kannusta jääkaapissa olevien ruokien päälle, niin ei tarvitse valittaa ja vihjailla, että juomavesi kannattaisi säilyttää pulloissa.
Olkoon kämpän kanssani jakava nainen miten paljon tahansa anopin ihan iki oma tytär, mutta minulle ei perkele tulla neuvoja oman asuntoni suhteen jakamaan. Ellei niitä sitten erikseen pyydetä.
En ole väkivaltainen ihminen, etenkään naisia kohtaan. Poikkeus vahvistakoon säännön, tämän naisen tahtoisin kuristaa ihan omakätisesti.
Onko vinkkejä, miten nalkuttava anoppi saadaan kuriin?