Vitutusketju

  • 10 669 720
  • 56 216

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Master God
Stn kun vituttaa tämä viidettä päivää jatkunut hammassärky. Miksi ihmeessä ihmiselle pitää kasvaa viisaudenhampaita, jos ne eivät kerran sinne suuhun mahdu. Lääkäriajan sai vasta ensi tiistaiksi, eikä niitä särkylääkkeitä jaksa siihen asti syödä. Pitää elää pääosin nestemäisellä ravinnolla, kun syöminen on yhtä tuskaa. Vastapainoksi tosin pyrin syömään sen vähän kiinteän mahdollisimman rasvaisena.

Olisit ottanut yhteyttä. Olisimme voineet tehdä tuon vanhan kunnon lanka ovessa -tempun. Tai jos se ei olisi toiminut, olisimme voineet lähteä vittuilemaan Bellegrino pubiin...

Notta kai sitten otamme tuossa tulevana viikonloppuna riittävästi nestemäistä ravintoa, jotta jaksat tiistaihin saakka?

Että silleen...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Master God
Stn kun vituttaa tämä viidettä päivää jatkunut hammassärky.

Allekirjoittaneella tänään ensimmäinen päivä hammassärkyä. Ja kävin hammaslääkärissä 6 viikkoa sitten jolloin minulle todettiin että hampaani ovat loistavassa kunnossa. Samalla tuli tehtyä hammaspuhdistus jolla yleensä pärjää sen vuoden ilman mitään ongelmia. Saa luvan loppua tää särky huomiseen mennessä tai lähtee pientä reklamaatiota eräälle firmalle...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti wilco
Notta kai sitten otamme tuossa tulevana viikonloppuna riittävästi nestemäistä ravintoa, jotta jaksat tiistaihin saakka?
Tuossa juhannuksena tuli todettua, että ainakin tämä hammassärky on sitä lajia, että kokovartalopuudutus ei tähän tehoa. Niinpä se juhla jäi niiltä osin kesken jo lauantai-iltana. Tulevana viikonloppuna kuitenkin mukana ollaan vahvassa särkylääke- ja jossain määrin muussakin humalassa. Katsotaan sitten kauanko innostusta riittää...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Että pitää olla tyypeillä älliä! Hollantilainen troolari miehistöineen katsoi asiakseen ankkuroitua suoraan huvilani eteen. Olisi edes naisia mukana, vaan kun näkyy olevan kolmen äijän kööri. Taidan kohta aloittaa supisuomalaisen häirintäoperaation jos eivät tajua tuosta häipyä. Ääshouls!

Toivottavasti et omaa sitä köyhälistön taloa, jossa oli vain vajaa mittainen fudiskenttä? Hävetti ihan omistajan puolesta.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Tatzka
Toivottavasti et omaa sitä köyhälistön taloa, jossa oli vain vajaa mittainen fudiskenttä? Hävetti ihan omistajan puolesta.

Kai sitä nyt joku tyylitaju olla pitää! Nyrkkisääntö kuitenkin on, että naapuritontin pitää olla sen verran lähellä, että joulukuusen voi käydä "lainaamassa" oman reviirin ulkopuolelta jalan.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Oloneuvos
Että pitää olla tyypeillä älliä! Hollantilainen troolari miehistöineen katsoi asiakseen ankkuroitua suoraan huvilani eteen.
Joulukuusen ehdit myöhemminkin hankkimaan, luulen, että nyt kannattaisi mennä katsomaan onko heillä Pirtulasti. Viimekesänä Hollantilainen troolari yritti tuoda tätä fysioterapeuttien tuntemaa selänpesuvettä jonnekin Kustaviin tai sinne päin. Hyvinkin voisi olla sama paatti, joten mene äkkiä tarkistamaan.
Lähde: Ihmiset Vartsalan lossilla.

Terveisin koo
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo
Joulukuusen ehdit myöhemminkin hankkimaan, luulen, että nyt kannattaisi mennä katsomaan onko heillä Pirtulasti. Viimekesänä Hollantilainen troolari yritti tuoda tätä fysioterapeuttien tuntemaa selänpesuvettä jonnekin Kustaviin tai sinne päin. Hyvinkin voisi olla sama paatti, joten mene äkkiä tarkistamaan.
Lähde: Ihmiset Vartsalan lossilla.

Terveisin koo

Mikäli lastina olisi pirtua, uskoisin sen jo olevan Oloneuvostoliitossa varastoituna. Osin tietty riippuu siitä, missä päin Jet Ace tällä hetkellä vaikuttaa. Nämä miehet ymmärtävät hyvän päälle. Ja paljon.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Mikäli lastina olisi pirtua, uskoisin sen jo olevan Oloneuvostoliitossa varastoituna. Osin tietty riippuu siitä, missä päin Jet Ace tällä hetkellä vaikuttaa. Nämä miehet ymmärtävät hyvän päälle. Ja paljon.

Valitettavasti olen tällä hetkellä Helsingissä. Jos olisin siellä pelipaikalla, niin olisin todennäköisesti nyt siellä kuunarin toisella puolella kelvollisen näköesteen ilmaannuttua suojaksi Oloneuvoksen kiikareilta.

Viikonloppuna kutsuu taas Iniö, josta prkl pitää tulla Helsinkiin jo sunnuntaina kokouksiin ja iltakokkareisiin. Pitkä Uuuh!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pirtua pirtua

Viestin lähetti Senior
Mikäli lastina olisi pirtua, uskoisin sen jo olevan Oloneuvostoliitossa varastoituna. Osin tietty riippuu siitä, missä päin Jet Ace tällä hetkellä vaikuttaa. Nämä miehet ymmärtävät hyvän päälle. Ja paljon.
Noniin, koska nyt tiedämme Jet Acen fyysisen sijainnin voimme päätellä, että Pirtu on Oloneuvoksen hallinnassa. Alamme siis tarkkailemaan onnellisuusketjua...
Luulen, että Oloneuvos säästää pari pulloa meillekin, sinulle Jet Acen paikannuksesta ja minulle pirtulaivan paljastamisesta.

Terveisin koo
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Pirtua pirtua

Viestin lähetti koo
Noniin, koska nyt tiedämme Jet Acen fyysisen sijainnin voimme päätellä, että Pirtu on Oloneuvoksen hallinnassa.

Ja ketut! Pelkkää Bokmaa koko lasti. Hollantilaiset ovat sitten kieroa porukkaa. Lastata nyt troolari täyteen ihmisten juotavaksi lähes kelpaamatonta moskaa. Pthui!

Jään odottamaan skottien rantautumista kotilahteeni. Ne viskitynnyrit soutelen sitten vauhdilla tuulensuojaan kellariin. Varmuuden vuoksi lainaan Predatorilta "kanuunan" mahdollista ryssien vodkapäissään tekemää hyökkäystä varten. Hänellä kun tuo ei liene joka päivä käytössä. ;)
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Vituttaa suunnattomasti, ei duuninkaan teosta tunnut tulevan mitään. Syitä en sen kummemmin ala erittelemään. Mutta vituttaa kuitenkin
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhani Tamminen... Suuret puheet, pienet teot.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sataa. Ainoa vapaapäivä puoleentoista viikkoon ja sataa. Jollakin on hyvin hyvin kiero huumorintaju. Kyllä on aurinko paistanut joka pirun päivä kun on pitänyt olla töissä ja kattoa kun ihmiset ostaa hellepöperöä, mutta ei nyt voi.
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Vittu kun ei ikinä ole kameraa silloin kuin pitäisi, tälläkin hetkellä saisi alastomasta naisesta kuvan jonka voisi laittaa nettiin, mutta saatana kun ei ole kameraa (siis ei oma nainen joku ties kuka, nukkuu tossa vieressä)
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Tommy72
Vittu kun ei ikinä ole kameraa silloin kuin pitäisi, tälläkin hetkellä saisi alastomasta naisesta kuvan jonka voisi laittaa nettiin, mutta saatana kun ei ole kameraa (siis ei oma nainen joku ties kuka, nukkuu tossa vieressä)

No onneksi ei ole kameraa ja toivottavasti sellaista ei tuollaisille saatanan idiooteille koskaan annetakaan.

"Jes, alaston tyttö nukkuu vieressä. Otanpa kuvan ja laitan nettiin."

Voi tsiisus.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Tommy72
Vittu kun ei ikinä ole kameraa silloin kuin pitäisi, tälläkin hetkellä saisi alastomasta naisesta kuvan jonka voisi laittaa nettiin, mutta saatana kun ei ole kameraa (siis ei oma nainen joku ties kuka, nukkuu tossa vieressä)

Niin, eikö olisi vielä parempi, jos olisi videokamera...

Että silleen...
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja mitenköhän h-tissä kukaan voi tietää, että kyseessä on ns. "kevennys", kun sinä vain yksinkertaisesti ilmoitat, että vieressäsi makaa alaston nainen, josta pitäisi ottaa kuva?
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
NO joo, lähinnä nauratin itseäni ajatuksella ja kyllä alkoholilla oli vahvasti osuutta asiaan, kai sitä enää on turha vatvoa. Niin ja kankkunenhan löytyy kai tässä on riennettävä terassille, ilmatkin näyttää sen sallivan
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Tommy72
Mdawg!

Jos laittaa kevennyksen palstalle, niin ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti ja kyllä minulla on kamera.
Minä en ainakaan usko että sulla on kameraa, ellet todista puheitasi esim laittamalla kuvaa siitä naisesta nettiin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot noihin saatanan mummu- ja pappaikäisiin naapureihin joiden on pakko laittaa radio täysille aina kun meen lapset menevät meen takapihalle leikkimään. Vittu, lapsien äänet eivät saisi haitata, se on eri asia jos meikäläinen kännissä örisee mutta lapset leikkivät saatana...

Ja voitte uskoa että jos tuo nyt viikon verran jatkunut pelleily ei ala loppua niin täällä tullaan järjestemään Korkkistock jossain vaiheessa. Jos ei muuta niin raahaan PA-kamat tuohon takapihalle ja laitan Metallican jytisemään ...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti korkki
Ja voitte uskoa että jos tuo nyt viikon verran jatkunut pelleily ei ala loppua niin täällä tullaan järjestemään Korkkistock jossain vaiheessa. Jos ei muuta niin raahaan PA-kamat tuohon takapihalle ja laitan Metallican jytisemään ...

Metallican tuntuessa sulusoinneilta, suosittelen vakavaan naapurisovun rikkoutumisyritykseen mm. seuraavia bändejä: Sepultura, Morbid Angel sekä suomalainen helmi Impalad Nazarene. Varsinkin Kuolema kaikille (paitsi meille) on sellaista, mistä varmasti myös naapurisi tajuaa asian todellisen luonteen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Metallican tuntuessa sulusoinneilta, suosittelen vakavaan naapurisovun rikkoutumisyritykseen mm. seuraavia bändejä: Sepultura, Morbid Angel sekä suomalainen helmi Impalad Nazarene. Varsinkin Kuolema kaikille (paitsi meille) on sellaista, mistä varmasti myös naapurisi tajuaa asian todellisen luonteen.

B1 on asian tiimoilla ja suosittelen edellisiä. Toki lisään listaan Panteran ja vaikkapa Slayerin, kyllä siinä naapurit suuttuvat, tosin minä nautin, mutta olenkin kai erilainen. Harmi etteivät minun naapurit kuuntele samanlaista musiikkia, voisin jopa bisset tarjota.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Tatzka
B1 on asian tiimoilla ja suosittelen edellisiä. Toki lisään listaan Panteran ja vaikkapa Slayerin, kyllä siinä naapurit suuttuvat, tosin minä nautin, mutta olenkin kai erilainen. Harmi etteivät minun naappurit kuuntele samanlaista musiikkia, voisin jopa bisset tarjota.

Taikka wanhaa kunnon swedu döödistä eli Entombedia tahi Dismemberiä kehiin. Lähtee naapureilta hampaista paikat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti korkki
Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot noihin saatanan mummu- ja pappaikäisiin naapureihin joiden on pakko laittaa radio täysille aina kun meen lapset menevät meen takapihalle leikkimään. Vittu, lapsien äänet eivät saisi haitata, se on eri asia jos meikäläinen kännissä örisee mutta lapset leikkivät saatana...

Ehkä kaikki eivät kuitenkaan nauti meluavien lasten äänestä.

Minä en ole mummu- enkä pappaikäinen (tai no joo, jos heti kyetessäni olisin duunannu penskan, ja sekin sitten...), mutta silti lasten melutessa pihalla käännän AC/DC:n, Nightwishin, Irwinin tai mitä sitten kuuntelenkaan sen verran kovalle, että musiikki ei jää leikin äänten jalkoihin. Mielestäni ihmisellä on oikeus kuunnella inhimilliseen aikaan musiikkia kotonaan ilman ulkopuolisia häiriöitä.

Täysin eri asia taas on se, jos keskellä yötä, kun muuten on hiljaista, joku luukuttaa säännöllisesti... Olen asunut tuollaisen terroristin naapurissa.

Minulle saat halutessasi tulla soittamaan Metallicaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös