Vitutusketju

  • 10 581 764
  • 56 150

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
veinikretski kirjoitti:
Mikään ei vituta niin paljon kuin maksaa palkkoja perkele, ensin otat vieraat ihmiset töihin ja sitten joka kuukausi maksat. Maksaisivat minulle että saavat olla tekemässä viihteellistä ja mukavaa työtä. Vituttaa sellainen perkele.

Nehän maksaa sinulle takaisin työpanoksellaan. Todennäköisesti ravintolasi tuottaa paremmin, kun siellä on tarpeeksi henkilökuntaa hoitamassa, asiakkaiden tarpeita.
Ei pirä olla liian ahne ;)
Mutta melkein hyvä vitsi kuitenkin.
 

scholl

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Nyt vituttaa oma tyhmyys, eli satuin vapaaehtoisesti kuuntelemaan muutaman minuutin KissFM:ää. Voi herran pieksut, millaista paskaa radiosta voi tullakin. Ei sellaista teinixiä (juonto) yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ja kun musiikkikin tuntui olevan täysin perseestä.
Eniten vituttaa se teennäinen "hauskaa iltaa SULLE". Toi KissFM pitäisi kyllä lailla kieltää, yleisen hyvinvoinnin edistämisen ja yleisen tyhmyyden vähentämisen nimissä. Novan ja Energyn vois poistaa siinä samalla ja YleX palauttaa Mafiaksi.

Kuuntelitko klo 18-22, jolloin Jussi on kehissä? Pahinta on se, että Jussia joutuu kuulemaan aina, jos käy salilla, koska juuri kuntokeskuksilla on jonkinlainen Kiss FM into päällä. Jussihan heittää käsittämättömän urpoa läppää, lausuu niin päin helvettiä kaiken kuten la torturaaaa jne. ja on muuten vain niin urpo jätkä, että siitä on yks jos toinenkin valittanut SBS firmassa toimiville - tuloksetta. En todella tajua miksi tuollainen 18v fullurpojätkä pitää olla juontajana radiossa.

EDIT: Mua kyllä vituttaa jokaisen radioaseman toiminta, jos kuulen sen "SULLE" sieltä. Ensinnäkin eikö se nilkki, joka kulloinkin juontaa puhu koko porukalle eli teille ja toisekseen missä vaiheessa olen antanut jollekin nilkille oikeuden sinutella minua.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
scholl kirjoitti:
Ensinnäkin eikö se nilkki, joka kulloinkin juontaa puhu koko porukalle eli teille ja toisekseen missä vaiheessa olen antanut jollekin nilkille oikeuden sinutella minua.

Älkää olko noin narsistinen. Se tyyppihän puhui sille kaverille, teidän takananne, sille joka veti nilkkapainoilla. Eihän tavallinen radiojuontaja uskaltaisi teitä sinutella, varsinkin kun on kuullut uutisista, että teitä on katsottu pitkään avoautossanne. Ei todellakaan. Kyllä se sinutteli ihan muita.
 

scholl

Jäsen
Olkku kirjoitti:
Älkää olko noin narsistinen. Se tyyppihän puhui sille kaverille, teidän takananne, sille joka veti nilkkapainoilla. Eihän tavallinen radiojuontaja uskaltaisi teitä sinutella, varsinkin kun on kuullut uutisista, että teitä on katsottu pitkään avoautossanne. Ei todellakaan. Kyllä se sinutteli ihan muita.

Kuvittelenko vain vai jäikö Olkulta ymmärtämättä asian vakavuus.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
scholl kirjoitti:
Kuvittelenko vain vai jäikö Olkulta ymmärtämättä asian vakavuus.

Ette. Kyllä minuakin vituttaa, teidän puolestanne, että radiokanava on ollut niin töykeä, että on sinutellut teitä. Ymmärsin täysin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
scholl kirjoitti:
EDIT: Mua kyllä vituttaa jokaisen radioaseman toiminta, jos kuulen sen "SULLE" sieltä. Ensinnäkin eikö se nilkki, joka kulloinkin juontaa puhu koko porukalle eli teille ja toisekseen missä vaiheessa olen antanut jollekin nilkille oikeuden sinutella minua.

Sikamaista kyllä tuo sinuttelu, julkisessa viestintävälineessä.
Vielä törkeämpää on tämä piilosinuttelu, joka tapahtuu, kun ei ole itse kuuntelemassa radiota. Siellähän saattaa, juontaja sinutella, koko päivän sinua, etkä sinä tiedä siitä mitään.
Ehkä sinun ei pitäisi repiä pelihousuja turhista asioista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa kun joka toinen mainos nykyään on joku helvetin kännykkä- tai puhelinmainos! Ei perkele suoraan sanottuna...
 

Cube

Jäsen
Vituttaa toi kirkkoketju. Ei tässä iässä ja tällä palstalla pitäisi tulla sellainen olo, että keskustelee jonkun yläastelaisen kanssa. Varsinkin, kun tietää, ettei asia näin ole. Tai sitten olen vain suvaitsematon sille, että kerrotaan miten mikäkin asia on. Tai muuten vain tyhmä.

Onneksi koulu alkaa kohta, niin eipä ole enää niin paljon aikaa vääntää täällä. Tai no, onhan se usein harmikin.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
lake79 kirjoitti:
Vituttaa kun joka toinen mainos nykyään on joku helvetin kännykkä- tai puhelinmainos! Ei perkele suoraan sanottuna...

Sama vitutus täällä. Ja sit ihmetyttää toi tapa millä eräs vitun mainostaja/operaattori mollaa toista (kun sillä on kalliimmat(?)hinnat). Ei ymmärrä ei. Onneks naiset ei vituta tälläkertaa kumma kyllä.

Töissäkin vituttaa helvetinmoinen kiire ja resurssienhallinnan (ah mikä sana vituttaa sekin) kyvyttömyys tehdä asialle mitään vittuperkele. Pari viikkoa ollut lomien jälkeen duunissa ja jo nyt pohdin burnoutlomaa ei helvetti.

Talviloman alkuunkin on vitusti päiviä. Montakohan vitun kertaa tässäkin vitun ketjussa mainitaan vittu muodossa jos toisessa, siinäpä jollekkin aihetta tutkimukseen vittu.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Rixa kirjoitti:
Sama vitutus täällä. Ja sit ihmetyttää toi tapa millä eräs vitun mainostaja/operaattori mollaa toista (kun sillä on kalliimmat(?)hinnat). Ei ymmärrä ei.

Itse olen kummaksuen katsonut samaa mainosta. Ei tule nopeasti ainakaan mieleen vastaavaa tapausta. Toivottavasti ei leviä laajemmalle. Vaikka olisihan se surkuhupaisaa lukea Citymarketin mainoksesta Prisman hintoja ja kehumista siitä, että Prismassa asioivat maksavat enemmän.

Itseni tuo TeleFinland on tuolla mainonnallaan (sekä sillä että puhelinmyyjänsä koitti tosissaan tehdä kauppaa 13-vuotiaan sisareni kanssa, huolimatta siitä että tämä kertoi selvästi vanhempiensa hoitavan liittymäasiat) karkoittanut omasta asiakaspiiristään. Kauppaa voi tehdä myös tyylikkäästi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ghost kirjoitti:
Itseni tuo TeleFinland on tuolla mainonnallaan (sekä sillä että puhelinmyyjänsä koitti tosissaan tehdä kauppaa 13-vuotiaan sisareni kanssa, huolimatta siitä että tämä kertoi selvästi vanhempiensa hoitavan liittymäasiat) karkoittanut omasta asiakaspiiristään. Kauppaa voi tehdä myös tyylikkäästi.

Ensinmäisen kerran, kun näin noita mainoksia nauroin. Toisen kerran, kun näin toisen olin, että mitä vittua. Kolmannen kerran, kun näin mainoksen päätin, että tuon lafkan liittymiä en enää tule ikinä ottamaan.
Ihme juttu, että lähdetään tuommoiseen vain sen takia, että saunalahti irtisanoi sopimuksensa soneran kanssa. Ei tainnu saunalahdelle kelvata soneran hintojenkorotus, tai sitten elisa kuviolla on jotain tekemistä asian kanssa. Mutta ei siitä sen enempää.

Oikeasti nuo mainokset vituttaa. Tosin melkeimpä enemmän vituttaa nämä kolumbuksen mainokset. "miksi potkia ampiaispesää?".

Kannattaa muuten sen liehuletin rautatieasemalla toivoa, että tule minulle tyrkyttämäään sitä telefinlandin liittymää. Prkl jos haluan liittymän minä tulen siitä kysymään, eikä päinvastoin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäinen työvuoro takana pitkästä aikaa - ja vituiksihan se meni. Jotenki jäi mieleen ku ois kohdeltu jotain b-mielisairaalasta karannutta kahjoa, työkaverit ja työn vaativuusluokka oli kyllä sillä tasolla.

Lienee tästä vaan ryhdyttävä aktiivisemmin etsimään noita työpaikkoja - sellaisia paikkoja joissa pitkää ammattitaitoa ja osaamista myös arvostetaan, nykyinen työpaikkani ei oikein tunnut sellainen olevan. Sillä mitä osaat ei tunnu lopultakaan olevan pätkänkään merkitystä...

vlad.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ghost kirjoitti:
Itse olen kummaksuen katsonut samaa mainosta. Ei tule nopeasti ainakaan mieleen vastaavaa tapausta. Toivottavasti ei leviä laajemmalle. Vaikka olisihan se surkuhupaisaa lukea Citymarketin mainoksesta Prisman hintoja ja kehumista siitä, että Prismassa asioivat maksavat enemmän.
Kylläpä täällä eri ketjuissa hämmästellään ja kauhistellaan tätä TeleFinlandin käyttämää tyyliä. Omastakin puolestani kyseisen lafkan mainokset saisivat jäädä esittämättä, lopettaisivat vaikka koko puulaakin, mutta eikö vastaavaa, vertailevaa mainontaa ole varsinkin automainonnassa esiintynyt jo vuosia.

Ja nimenomaan tähän samaan tapaan, eli kilpailijaa ei haukuta vähimmässäkään määrin, vaan tuodaan esille oman tuotten parempi varustelu, pienempi hinta jne.. Kaikki siis asiallisen vertailun merkeissä

Olikohan joskus Volvon mainos Hesarissa, joka totesi kutakuinkin näin: "Mercedes Benz käyttää autossaan jalopuujäljitelmää, meillä kaikki on aitoa." Mazda 6 taisi puolestaan olla "Tilavampi kuin C-luokan Mercedes-Benz". Mazda 6:en mainoskampanjahan toki erottui muutenkin mistään aiemmin nähdystä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
saatanansaatana!

Keskellä nenää on pari finniä ja se on muutenkin kivan punakka, vitun ärsyttävää.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykynen pomo ei sitten antanut lupaa sisäseen siirtoon. Vitun lortto ilmeisesti päättänyt, etten työskentele enää tässä firmassa. Perkele, paikka olis muuten ollut täysin varma. Vittuuuuh!
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iker kirjoitti:
Olikohan joskus Volvon mainos Hesarissa, joka totesi kutakuinkin näin: "Mercedes Benz käyttää autossaan jalopuujäljitelmää, meillä kaikki on aitoa."
Mersu mainosti Volvon käyttävän jäljitelmää. Pojat taisi käydä aika kiivasta sotaa mainoksissaan, kävivätkö jopa tuomioistuimessa asti puimassa kampanjoiden sanakäänteitä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
repe_joke kirjoitti:
Ensinmäisen kerran, kun näin noita mainoksia nauroin. Toisen kerran, kun näin toisen olin, että mitä vittua. Kolmannen kerran, kun näin mainoksen päätin, että tuon lafkan liittymiä en enää tule ikinä ottamaan.
Ihme juttu, että lähdetään tuommoiseen vain sen takia, että saunalahti irtisanoi sopimuksensa soneran kanssa. Ei tainnu saunalahdelle kelvata soneran hintojenkorotus, tai sitten elisa kuviolla on jotain tekemistä asian kanssa. Mutta ei siitä sen enempää.
Saunalahden sopimuksen irtisanomisella ei ollut mitään tekemistä Soneran hintojen kanssa. Valitsivat kumppanikseen Elisan, that's it. Ja tietääkseni se yksi viisas valtion neropattilauma määrää operaattorien vuokrahinnat toisilleen, ei siinä operaattori voi paljon enää itse hinnoitella. Ihan kiva, kun kertoisivat vielä Veholle, että Mersu saa nyt maksaa tämän ja tämän verran. Itseäni huvittaa Saunalahden mainonnassa ne TeliaSoneran ruotsinliput, kun itse ovat suurimmaksi osaksi islantilaisessa omistuksessa. Ärrän Erpo ja Urpo taitaa olla kuitti Saulille&Paulille siinä pre-paid mainoksessa.

Muuten olen myös sitä mieltä, että tuollainen vastustajan nokittelu ja pilkkaaminen kääntyy aina itseään vastaan. Lopettaisivat jo, saakeli.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En vaan osaa. Omilla suhdesotkuillani olen onnistunut pilaamaan monen muunkin asiat. Olisi pitänyt tietää, ja tuntea itsensä, ei minusta ole sitoutumaan, eikä ilmeisesti mihinkään muuhunkaan vakavaan. Että onnistuinkin loukkaamaan pahimmalla mahdollisella tavalla ihmistä, josta välitän eniten.

Hajoan. Ja se on minulle ihan oikein.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Ossi kirjoitti:
Ja tietääkseni se yksi viisas valtion neropattilauma määrää operaattorien vuokrahinnat toisilleen, ei siinä operaattori voi paljon enää itse hinnoitella.

Alkaa mennä jo "vähän" off-topiciksi, mutta Suomessa ei valtio enää pitkään aikaan ole puuttunut verkkovuokrien hinnoitteluun. Operaattoreita koskee vain viestintämarkkinalain mukainen velvollisuus käyttää kustannussuuntautunutta ja syrjimätöntä hinnoittelua, mikäli kyseessä on huomattavan markkinavoiman teleyritys. Viestintäviraston päätöksen mukaan Suomessa ei kuitenkaan ole matkaviestinverkkoon pääsyn osalta yhtään tällaista yritystä, joten verkkovierailun hinnat määräytyvät markkinoilla vapaasti kilpailun asettamalle tasolle. Lisätietoja on saatavilla Viestintäviraston kotisivuilta osoitteesta www.ficora.fi.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
SSee kirjoitti:
Kortti hyllylle, 480e sakkoja. Hasitakaa paska.

Ei vituta enää. Ainakaan niin paljoa. Ajokortti takaisin jo 4.9. kuluvaa vuotta. Joten minimirangaistuksella selvisin. Sakot tosin vituttaa vieläkin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
metsänpeikko kirjoitti:
En vaan osaa. Omilla suhdesotkuillani olen onnistunut pilaamaan monen muunkin asiat. Olisi pitänyt tietää, ja tuntea itsensä, ei minusta ole sitoutumaan, eikä ilmeisesti mihinkään muuhunkaan vakavaan. Että onnistuinkin loukkaamaan pahimmalla mahdollisella tavalla ihmistä, josta välitän eniten.

Hajoan. Ja se on minulle ihan oikein.

Muista että olemme vain ihmisiä !
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Itseäni v*tuttaa Jatkoajan etusivun yläreunassa oleva Veikkauksen mainos, joka alkaa hiiren siihen osuessa huutamaan "HUOOOMIOOO...!". Muutaman kerran on meinannut tulla löysät pöksyyn, kun kajarit tietsikassa ovat olleet vähän isommalla...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Stomper kirjoitti:
Itseäni v*tuttaa Jatkoajan etusivun yläreunassa oleva Veikkauksen mainos, joka alkaa hiiren siihen osuessa huutamaan "HUOOOMIOOO...!". Muutaman kerran on meinannut tulla löysät pöksyyn, kun kajarit tietsikassa ovat olleet vähän isommalla...

http://adblock.mozdev.org/

Jos et vielä käytä Mozillaa, suosittelen siihen siirtymistä mitä pikimmiten.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua että heillä saattaa olla olemassa etunimikaimoja. Ja silloin vituttaa eniten, kun he lähettävät tällaisia ryhmätekstiviestejä, joissa kertovat numeronsa muuttuneen.

On taas kovin kiva arvailla, että kuka 'Pertti' tai 'Kauko' (nimet muutettu) on vaihtanut numeroaan, kun puhelimeen tulee vaan tieto: "Hei, tässä uusi puhelinnumeroni. Vanha ei ole enää käytössä. Terveisin: Kauko!"

Vittu, käyttäkää ihmiset järkeänne, kun ilmoittelette puhelinnumeroiden muutoksista. Teillä jopa saattaa olla kaimoja. Sukunimen laittaminen tuollaiseen viestiin ei olisi paha juttu, vaikkakin se saattaa kuulostaa mielestänne turhan viralliselta.

Niin, sain juuri äsken tällaisen viestin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös