timppa kirjoitti:
Sama vitutuksen aihe täälläkin. Minusta tuntuu vain, että meidän suhde on tuhoon tuomittu, koska missään asiassa ei ole samalla sivulla. Vittu liekköhän ollaan edes samassa kirjassa.
Tänä aamuna tuli sitten purkauduttua vähän asiasta, kun ei saanut nukkua (oli yöksi töihin lähtö, ja herätys yhdeksän aikoihin aamusta, ei kuulunut suunnitelmiin).
Jotenkin vain tuntuu siltä, että teen minä niin tai näin, niin minun mielipiteitä ei kunnioiteta. Suurin sodan aihe meillä on anoppi, jota en itse kunnioita ollenkaan (koska on juoppo) ja avovaimolle, se on Jumalasta seuraava ellei sitten jopa itse Jumala. Aina pitää avovaimon juosta anopin asioilla, ja siinä sivussa pitää huolta pikkusiskostaan, kun anoppi ei siihen itse kykene. Vittu meillä ois omakin lapsi, ja mielestäni siinä on tarpeeksi hommaa.
Ja sitten pitäs joka vitun viikko, päästä vielä baariin. Itseäni ei kiinnosta millään tasolla, katsoa baarissa kännisiä ihmisiä, joten mukaan en ole lähdössä. No eihän siinä mitään, kyllä sitä voi tuulettumassa käydä, jos on rahaa ja minulla on sopiva vapaa töistä.
Mutta vittu aina sitä pitää sinne baariin ängätä sillon, kun minulla on jotain 56 tuntia töitä 5 päivään, ja välissä yksi ainoa vapaapäivä. Ja tuona vapaapäivänä pitää päästä baariin, että ei tarvitse minun kanssa vittu aikaa viettää.
Ehkä vähän kärjistetysti tuli asia esitetty, mutta ei tunnu hyvältä.
Sais ees vittu nukkua, sillon kun tarviaa töihin mennä. Jos on aamuvuoroon meno, niin ei kyllä erään takia pääse ennen puoltyötä nukkumaan, ja sitten jos on yövuoro, niin harvoin saa puolille päiville nukkua, että jaksais vuoron paremmin.
Ja ei ole yksittäis kertoja, kun on vittu pitäny yövuoron jälkeen lähteä, erinäisille asioille, tai hoitaa tyttöä, kun toista vähän nukuttaa. Ei sitä ole pakko valvoa jonnekkin kolmeen asti yöllä.
Vittu, että vituttaa.