Vitutusketju

  • 10 587 099
  • 56 164

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tuuski kirjoitti:
Radio City on tällä hetkellä ainoa radioasema, jota pystyy kuuntelemaan ja se onkin joka arkipäivä auki 7.00-15.00. Soittolistarummutuksesta ei jaksa enää jauhaa, mutta muutamasta biisistä on pakko avautua:

- Audioslaven molemmat hirvitykset
- Foo Fighters - Best of you
- Viikate - Pohjoista viljaa
- Se joku vitun "Suomi voittaa viieelä kuuultaa"

Vittu!

Poets of the Fall: Lift? Ja "soi Sodankylän seitabaarissa iskelmä..." Vittu!

Kaikista mainitsemistasi olen samaa mieltä, yleensä vaihtuu hetkeksi kanava tai radio menee kiinni.
 

Stan Laurel

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Mikkää ei vituta. Pimppiä saatu ja nyt pimppi lähti matkoille ja koti omassa hallussa. Lomaa jälellä, viinaa, saa sotkea himpessä. ELÄMÄ ITSELLÄ, kerrankin. Voi vittu mitä tekis? Baariinko vai kattosko pilluvilimejä? Lukijaa voi toki vituttaa!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Stan Laurel kirjoitti:
Mikkää ei vituta. Pimppiä saatu ja nyt pimppi lähti matkoille ja koti omassa hallussa. Lomaa jälellä, viinaa, saa sotkea himpessä. ELÄMÄ ITSELLÄ, kerrankin. Voi vittu mitä tekis? Baariinko vai kattosko pilluvilimejä? Lukijaa voi toki vituttaa!!

Se että menettää poikuutensa pitää pistää Naisasioihin tai onnellisuusketjuun. Amatööri.

Vittu, vatta kuralla, ei tarvinu mennä reenaamaan, oisin paskonu housuun. Alkaa nykyinen kämppäkin nysväävyydessään ahistamaan.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa trollarit. Turskanpurijat ei sentään vituta tällähetkellä. Vituttaa myös Toronton pelaajameininki. Voi perkele vituttaa olla töissäkin. Kelit ei kumma kyllä vituta paitsi se että jos sattuu sataan. Vittu sateenvarjokun sattuu olemaan kaverilla. Ei o elämä helppoa vittu.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Työpaikka A:ta ollaan sulkemassa ja henkilöstöä lomauttamassa, joten siirryin YT-koukeroiden ja lomautusuhan vuoksi sisäisesti pitämään koossa/avustamaan työpaikka B:n eräänlaista siirtymävaihetta, mistä suoriudun hyvin. Nyt siirtymävaihe on ohi ja minulle jää käteen muutamaksi kuukaudeksi täydellinen täytemiehen rooli eli paskaduuni, sillä minun oletetaan automaattisesti siirtyvän työpaikka A:n tilalle avattavaan työpaikka C:hen, mikä on huvittava ajatus, josta käytännön todellisuus uupuu kokonaan. Työjakoa työpaikka B:ssä ei haluta muuttaa, vaikka siihen olisi näissä olosuhteissa edellytyksiä ja tarvetta.

En vitutuksesta huolimatta kuitenkaan osaa heittää lekkeriksi koko hommaa, vaikka mieli tekisi. Enkä voi (tietenkään) tietyistä syistä myöskään vaihtaa työnantajaa.

Vaihtoehdot olivat siis siirtyessäni käytännössä lomautus/ei tietoa työnkuvasta. Näillä lainoilla oli pakko valita jälkimmäinen.

Minua Vituttaa. Witun isolla weellä,vaikka lomautusuhka väistyikin.

P.S Sikäli huvittavaa, että kirjoitin aasta beehen siirtyessäni onnellisuusketjuun.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
kopo kirjoitti:
Poets of the Fall: Lift? Ja "soi Sodankylän seitabaarissa iskelmä..." Vittu!

Kaikista mainitsemistasi olen samaa mieltä, yleensä vaihtuu hetkeksi kanava tai radio menee kiinni.


Itse en nykyään oikein jaksa kuunnella samaa kanavaa yhtäjaksoisesti kovin pitkään. Jos jotain, niin Citya. Ainoan poikkeuksen tähän kuunteluun tekee Herätysliike. Varsinki Heikelä on niin pirun hauska, että aamushow'ta kuuntelee aina mielellään.

Niin, itseäni vituttaa monet asiat, joita ei tässä jaksa jauhaa. Kieltämättä tuo soittolistajuttu on yksi niistä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
tuuski kirjoitti:
Radio City on tällä hetkellä ainoa radioasema, jota pystyy kuuntelemaan ja se onkin joka arkipäivä auki 7.00-15.00. Soittolistarummutuksesta ei jaksa enää jauhaa, mutta muutamasta biisistä on pakko avautua:

- Audioslaven molemmat hirvitykset
- Foo Fighters - Best of you
- Viikate - Pohjoista viljaa
- Se joku vitun "Suomi voittaa viieelä kuuultaa"

Vittu!



edit. Niin, ja se Metallica on tehnyt 80-luvullakin musiikkia. Nojoo, Bell Tollsi tuli sentään tänään.

edit2. niin, ja Ramonesilla on pari muutakin biisiä kuin Pet Semetary

Juuri näin. Itsekin on alkanut vituttamaan aivan armottomasti Cityn soittolista. Tuosta listastasi minä henkilökohtaisesti diggaan hemmetisti Audioslavesta, mutta noihin muihin on mitta tullut täyteen jo aikoja sitten. Noihin voisi lisätä vielä Apulannan "Pahempi toistaan" ja Kotiteollisuuden kaikki soitettavat kappaleet.

Iltaisin onneksi Cityllä musiikinlaatu on aavistuksen päivää korkeampi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kum on maha oikeastaan jo kolmatta päivää hieman kipeä..Ja jos tänään jo sais kunnolla nukuttua, perkele!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa cityn haukkuminen kun se on täälläpäin ainoa kunnon kanava satunnaista YleX -ohjelmistoa lukuunottamatta.

Lisäksi vituttaa kun jotkut ihmiset ymmärtävät asiat miten itse tahtovat ja suuttuvat vaikka ovat ymmärtäneet asiat väärin...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaiser Soze kirjoitti:
Paremman tuloksen valittamiselle saa täällä:
http://www.radiocity.fi/?area=palaute&sesID=

Samat vitutuksen aiheet minullakin Citystä ja palautetta olen jo monesti antanut. Antakaahan tekin.

K

Kerkesin aikanaan antamaan myös palautetta, mutta se että nykyään "rockradio" ei soita enää 60- ja 70-lukujen musiikkia - riitti minulle. Vitutti niin paljon.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Taa vitun kaukana "kotoa" asuminen on kylla valilla ihan vitun vittua.

Paras kaveri oli taalla vitun kaks viikkoa ja meilla oli ihan vitun hauskaa. Joka vitun paiva. Nyt se istuu jo vittu koneessa kohti vitun Eurooppaa ja Suomea ja mina oon taalla vitun yksin ilman parasta kaveria. Ei vittu, etta voi vituttaa. Vittu saatana.

Vitun kaverit.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Golden AWe kirjoitti:
Kerkesin aikanaan antamaan myös palautetta, mutta se että nykyään "rockradio" ei soita enää 60- ja 70-lukujen musiikkia - riitti minulle. Vitutti niin paljon.

Jes, tästä on itsekin käyty antamassa palautetta. Rock-kanava, joka ei soita rock n' rollia. Mitä vittua?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Golden AWe kirjoitti:
Kerkesin aikanaan antamaan myös palautetta, mutta se että nykyään "rockradio" ei soita enää 60- ja 70-lukujen musiikkia - riitti minulle. Vitutti niin paljon.

Yep, mutta kyllä kanavalla pitäisi soittaa myös 50-luvun musaa, sillä silloinhan Rock´n Roll syntyi. Esim. Englannissa löytyy tai ainakin löytyi aikoinaan radio-ohjelma, joka keskittyi kerran viikossa pariksi tunniksi vain 50-luvun musaan.
60-ja 70-lukujen rockia pitäisi soittaa jo pelkästään sen takia, että nykynuoriso tajuaisi enemmän tämän päivän rockista ja sen juurista.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se pistää itkettämään, kun Cityllä pauhaa jatkuvasti joku vitun BonJovi ja sitten heti perään tulee mainos "Suomen ainoa rock-kanava". Itse olen ideoinut tällaisen mainoskampanjan Citylle:

"Radio City, rokkia kolmelta vuosikymmeneltä. Yritämme kusettaa olevamme rock-kanava, jotta nuolisimme myös oikeiden rock-ystävien perseitä. Tosiasiassa yritämme kuitenkin kaupallistua, jotta saamme perseenheiluttaja-housunroikuttaja teinit kuuntelemaan kanavaamme. Luotamme, että todellisille rock-ystäville ei ole Cityn lisäksi muuta vaihtoehtoa, joten siksi voimme huoletta vittuilla heille päin naamaa. Meitä kiinnostaa vain raha ja levikki, joten pyrimme ihmisten perseitä nuolemalla ja kusettamalla huijaamaan kaikki kuuntelemaan kanavaamme, mikä ei tosiasiassa palvele enää kenenkään musiikillisia intressejä."

Olisiko hyvä?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perkele. Toissa viikolla oli muutaman päivän yskää ja maha kipeänä. Se meni ohi. Nyt tuli taas viime yönä kurkku kipeäksi. Ei nyt mitenkään pahasti, mutta ärsyttävästi kuitenkin. Näitä kesä-flunssia tuntuu nyt olevan liikkeellä enemmänkin.
 

Tep

Jäsen
Olin jo iloinen etten tänä kesänä sairastellut, mutta eikös nyt ole kurkku ihan paskana. No, kun ei puhu niin pärjään ihan hyvin, mutta vituttaa silti.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Kuvernööri kirjoitti:
"Radio City, rokkia kolmelta vuosikymmeneltä. Yritämme kusettaa olevamme rock-kanava, jotta nuolisimme myös oikeiden rock-ystävien perseitä. Tosiasiassa yritämme kuitenkin kaupallistua, jotta saamme perseenheiluttaja-housunroikuttaja teinit kuuntelemaan kanavaamme. Luotamme, että todellisille rock-ystäville ei ole Cityn lisäksi muuta vaihtoehtoa, joten siksi voimme huoletta vittuilla heille päin naamaa. Meitä kiinnostaa vain raha ja levikki, joten pyrimme ihmisten perseitä nuolemalla ja kusettamalla huijaamaan kaikki kuuntelemaan kanavaamme, mikä ei tosiasiassa palvele enää kenenkään musiikillisia intressejä."

Olisiko hyvä?

Tuli eilen ihan sama mieleen. Tässäkö uusi leka? Ja sitten jotain vitun Bon Jovia. Rock-kanava minun pyllikseni. Ja joka väliin pitää tunkea spotti siitä että kuuntelet Radio Shittyä. Soitamme Bon Jovia kolmelta vuosikymmeneltä!!? Viu viu

Radio Helsinki täyttää paikkansa mutta sehän ei ole rock-kanava, sieltähän tulee ihan ohjelmaakin. Eilisen hairahduksen jälkeen lupaan pysytellä jatkossakin taajuudella 95,2 Mhz
 

Joni91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
repe_joke kirjoitti:
Pyyhintänäppäintä käyttämällä minä ainakin poistan tekstiä.
Ja tarkennuksena tuosta
juttujen sisältä.
Elikkä voit pistää sen pyyhekumin takaisin pöytälaatikkoon, sillä ei pysty tekstiä näytöltä poistamaan.


Yritin mutta ei toimi,kertokaa nyt vittu tarkemmin.En pysy yhtään perässä.
 

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Vituttaa

olla joissakin ja vähän useammissakin asioissa tollo. Uinaileva untamo. Kun ikävuosia tulee lisää, olisi syytä keksiä muutakin kuin tekemistä kuin taivastelu. Missä on lamppu?
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Ruma lapsi kirjoitti:
Tuli eilen ihan sama mieleen. Tässäkö uusi leka? Ja sitten jotain vitun Bon Jovia. Rock-kanava minun pyllikseni. Ja joka väliin pitää tunkea spotti siitä että kuuntelet Radio Shittyä. Soitamme Bon Jovia kolmelta vuosikymmeneltä!!? Viu viu


Vanha Bon Jovi (Keep The Faith -levyyn asti) on rockia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaikka edelleen fiilis huikea, niin kyllä pikkasen pistää vituttamaan Coloradon pelleily Foppan ja Footen menetys ja Turgeon, Brisebois-kaksikon hankinta gh-joukkueeseeni, todellista penailua!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös