puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kum on maha oikeastaan jo kolmatta päivää hieman kipeä..Ja jos tänään jo sais kunnolla nukuttua, perkele!
Kaiser Soze kirjoitti:Paremman tuloksen valittamiselle saa täällä:
http://www.radiocity.fi/?area=palaute&sesID=
Samat vitutuksen aiheet minullakin Citystä ja palautetta olen jo monesti antanut. Antakaahan tekin.
K
Golden AWe kirjoitti:Kerkesin aikanaan antamaan myös palautetta, mutta se että nykyään "rockradio" ei soita enää 60- ja 70-lukujen musiikkia - riitti minulle. Vitutti niin paljon.
Golden AWe kirjoitti:Kerkesin aikanaan antamaan myös palautetta, mutta se että nykyään "rockradio" ei soita enää 60- ja 70-lukujen musiikkia - riitti minulle. Vitutti niin paljon.
Kuvernööri kirjoitti:"Radio City, rokkia kolmelta vuosikymmeneltä. Yritämme kusettaa olevamme rock-kanava, jotta nuolisimme myös oikeiden rock-ystävien perseitä. Tosiasiassa yritämme kuitenkin kaupallistua, jotta saamme perseenheiluttaja-housunroikuttaja teinit kuuntelemaan kanavaamme. Luotamme, että todellisille rock-ystäville ei ole Cityn lisäksi muuta vaihtoehtoa, joten siksi voimme huoletta vittuilla heille päin naamaa. Meitä kiinnostaa vain raha ja levikki, joten pyrimme ihmisten perseitä nuolemalla ja kusettamalla huijaamaan kaikki kuuntelemaan kanavaamme, mikä ei tosiasiassa palvele enää kenenkään musiikillisia intressejä."
Olisiko hyvä?
repe_joke kirjoitti:Pyyhintänäppäintä käyttämällä minä ainakin poistan tekstiä.
Ja tarkennuksena tuostajuttujen sisältä.
Elikkä voit pistää sen pyyhekumin takaisin pöytälaatikkoon, sillä ei pysty tekstiä näytöltä poistamaan.
Yritin mutta ei toimi,kertokaa nyt vittu tarkemmin.En pysy yhtään perässä.
Ruma lapsi kirjoitti:Tuli eilen ihan sama mieleen. Tässäkö uusi leka? Ja sitten jotain vitun Bon Jovia. Rock-kanava minun pyllikseni. Ja joka väliin pitää tunkea spotti siitä että kuuntelet Radio Shittyä. Soitamme Bon Jovia kolmelta vuosikymmeneltä!!? Viu viu
Serge kirjoitti:Vanha Bon Jovi (Keep The Faith -levyyn asti) on rockia.
No tuleepa tuo ainakin halvemmaksi... Mistä päästäänkin aiheeseen, pikkuista isomman parisuhdekriisin ansiosta tuli puhuttua puhelimessa ja tekstailtua vaimon kanssa vähän liikaakin ja siitä seurasi 120 Euron puhelinlasku. No tiedämpä ainakin mihin rahani laitan ensi tilistä, kun lisäksi on vielä 750 E:n luottokorttilasku... Mää esitin meidän postineidille kainon toiveen ettei tuo laskuja ja tässä tulos ;)Pikku Myy kirjoitti:Päivittäisistä kahen tunnin puheluista on näköjään hyvin lyhyt tie siihen, ettei edes vastata viesteihin.
Kuvernööri kirjoitti:Ja ACDC on popin pelastaja.
Nimim. Michael Jackson.
korkki kirjoitti:Mää esitin meidän postineidille kainon toiveen ettei tuo laskuja ja tässä tulos ;)
Golden AWe kirjoitti:Se että menettää poikuutensa pitää pistää Naisasioihin tai onnellisuusketjuun. Amatööri.
Vittu, vatta kuralla, ei tarvinu mennä reenaamaan, oisin paskonu housuun. Alkaa nykyinen kämppäkin nysväävyydessään ahistamaan.
Joni91 kirjoitti:repe_joke kirjoitti:Pyyhintänäppäintä käyttämällä minä ainakin poistan tekstiä.
Ja tarkennuksena tuosta
Yritin mutta ei toimi,kertokaa nyt vittu tarkemmin.En pysy yhtään perässä.
Et. Vain. Osaa.
Koeta ensi kerralla sulkea ne (kaikki) quote-tagit.
salla kirjoitti:Joni91 kirjoitti:Et. Vain. Osaa.
Koeta ensi kerralla sulkea ne (kaikki) quote-tagit.
Joo tajusin,kiitos.
Kuvernööri kirjoitti:Ja ACDC on popin pelastaja.
Nimim. Michael Jackson.