Vitutusketju

  • 10 584 899
  • 56 161

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
scholl kirjoitti:
Täällä rähjäisen kuuloinen paskiaisjoukko meni puolisen tuntia sitten mekastaen ikkunan alta ohi. Tai ehkä heitä oli vain kaksi, mutta sitäkin kovaäänisempiä. Kuolemantuomio ei ole valitettavasti ole meillä voimassa.

Onko panokset loppu?
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
scholl kirjoitti:
Täällä rähjäisen kuuloinen paskiaisjoukko meni puolisen tuntia sitten mekastaen ikkunan alta ohi.

Vaikka tämä asia ei ole kohdallani juuri nyt ajankohtainen, niin sympatiani ovat schollin ja Tobiaksen puolella. Mikään ei vituta enempää kuin kuunnella ikkunan alla möykkääviä idiootteja. Ulkonaliikkumiskielto toimisi mielestäni hyvin. Tai sitten voitaisiin harkita esim. sellaista ratkaisua, että vietäisiin öykkärit johonkin metsään ja rakennettaisiin niin korkea aita ympärille, että ihmisten ilmoille heillä ei olisi mitään asiaa. Saisivat sitten siellä keskenään möykätä ja tapella niin paljon kun vaan ikinä huvittaa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tobias kirjoitti:
Rähjäisen näköinen paskiaislauma kittaa kaljaa läheisessä puistossa. Äsken ainakin rikkoivat pullon tuohon kävelytielle. Kusipäät, toivotan teille kaikkea pahaa.

Ylimielisen näköinen rapubilelauma maistelee kuivaa valkkaria läheisen ok-talon terassilla. Ainakin äsken tiputtivat rapupihdit lattialle ja huusivat rivosti sjutton också. Kusipäät, toivotan teille kaikkea pahaa. Ainakin jälkiveroa tai rapuruttoa.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
tuuski kirjoitti:
Ylimielisen näköinen rapubilelauma maistelee kuivaa valkkaria läheisen ok-talon terassilla. Ainakin äsken tiputtivat rapupihdit lattialle ja huusivat rivosti sjutton också. Kusipäät, toivotan teille kaikkea pahaa. Ainakin jälkiveroa tai rapuruttoa.

Vittu et vituttaa. Vedin litran kiljua, lähdin ulos, kusin nimeni kerrostaloni seinään ja huusin täysiä: "Junnu Vainio on Jumala!!!"" Vitun idiootti, toivotan itselleni kaikkea pahaa...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
tilliliha kirjoitti:
Vittu et vituttaa. Vedin litran kiljua, lähdin ulos, kusin nimeni kerrostaloni seinään ja huusin täysiä: "Junnu Vainio on Jumala!!!"" Vitun idiootti, toivotan itselleni kaikkea pahaa...

Vittu mikä juppi, jätkällä varaa ostaa tarpeeks hiivaa että kusi tarttuu betoniin.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
tuuski kirjoitti:
Vittu mikä juppi, jätkällä varaa ostaa tarpeeks hiivaa että kusi tarttuu betoniin.

Mut meilläpä onki tiilitalo. Lällällää.

Ainii vituttaa muuten sekin että loma alkaa lähenemään loppuaan. Pikku hiljaa pitänee palata sorvin ääreen... Jos järkevästi ajattelee niin minun kaltaiselleni "homersimpsonille" se on pitemmän päälle vain hyväksi
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuleva työn antaja ei saatana voi soittaa aikanaan! Pitääkö odottaa kuinka helvetin kauan kärsimättömänä sitä koska aloittaa hommat ja paljonko tienaa, tää on niin tätä!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ulkona paistaa aurinko ja on oikein mukavaa, ihmiset hymyilevät ja ajattelevat varmasti kauniita ja beigejä asioita. Tosin itselläni on nyt krapula, kesäloma loppuu -> huomenna taas margariini tehtaalle, rahasäiliön pohja näkyy ja suoraan sanoen lukon pakisto, Longhoolion kunto ja Tolvasen kuviot epäilyttävät. Eikä niistä vahvistuksistakaan ole kuulunut mitään. Perkele. Mutta nou hätä, lähden tästä suihkun kautta seurustelemaan keski-eurooppalaiseen tapaan isovanhempieni kanssa, ja lauleskelen samalla mielessäni "happy, happy, joy, joy" ja ajattelen jotain beigeä. Illalla, tuhannen ave marian lomassa, valan uskoani uuteen Lukkoon ja enää ei vituta yhtään. Hjymiö.

Huomenna herätys 06:00, tana.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenna herätys 5:20, huh!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Helvetti. Kesällä sairastelu on kyllä jotakin äärimmäisen ärsyttävää. Nokka tukossa ja päätä jomottaa, veto täysin poissa. Paskamainen olo toki poiki muutaman päivän sairaslomaa (samalla kesän kolmannen vapaaviikonlopun), mutta silti tämä aloillaan istuskelu ja pötköttely tuppaa riepomaan kun ikkunasta näkee auringonpaisteen ja kyllä sitä töissäkin olisi. Samalla olisi kerrankin tarjoutunut mahdollisuus lähteä katsomaan MiKin kotipelejä, mutta eipä kyllä oikein kehtaa.

Huomenna sitten pitäisi kaivaa esiin motivaatio mennä töihin. Onneksi duunia on enää jäljellä vain pari viikkoa.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu että ihminen voi olla tyhmä!
Kännykkä on muuten ihan oikeasti humalaisen pahin vihollinen. Sitä tulee kerran vuodessa soiteltua melkein kaikille mahdollisille..
(Pientä moraalista krapulaa pukkaa päälle)
 

Tobias

Jäsen
Radio

Nyt vituttaa oma tyhmyys, eli satuin vapaaehtoisesti kuuntelemaan muutaman minuutin KissFM:ää. Voi herran pieksut, millaista paskaa radiosta voi tullakin. Ei sellaista teinixiä (juonto) yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ja kun musiikkikin tuntui olevan täysin perseestä.
Eniten vituttaa se teennäinen "hauskaa iltaa SULLE". Toi KissFM pitäisi kyllä lailla kieltää, yleisen hyvinvoinnin edistämisen ja yleisen tyhmyyden vähentämisen nimissä. Novan ja Energyn vois poistaa siinä samalla ja YleX palauttaa Mafiaksi.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tobias kirjoitti:
Nyt vituttaa oma tyhmyys, eli satuin vapaaehtoisesti kuuntelemaan muutaman minuutin KissFM:ää. Voi herran pieksut, millaista paskaa radiosta voi tullakin. Ei sellaista teinixiä (juonto) yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ja kun musiikkikin tuntui olevan täysin perseestä.
Eniten vituttaa se teennäinen "hauskaa iltaa SULLE". Toi KissFM pitäisi kyllä lailla kieltää, yleisen hyvinvoinnin edistämisen ja yleisen tyhmyyden vähentämisen nimissä. Novan ja Energyn vois poistaa siinä samalla ja YleX palauttaa Mafiaksi.

Aamen. Juuri näin. Samoilla linjoilla on oltu jo pitkään; Mafiaa muistelen kaiholla. Vituttaa myös monen muunkin kanavan (mukaan lukien usein päällä oleva City) soittolistat - montakohan sataa kertaa on tultu kuultua muutaman viime kuukauden sisällä esim. Poets of the Fallin Lift yhden esimerkin vain mainitakseni - sekä kesän paska telkkaritarjonta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Välitän tänne Danten morkkisvitutusterveiset kyseisen herran tekstiviestistä. Kundi lähti eilen Turkuun DBTL:n mutta heräsi...laivalta.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin vain vituttaa. Eräs läheinen ystävänikin on ollut koko kesän jotenkin poissaoleva eikä häneltä enää juurikaan aikaa minulle irtoa. Itse en viitsisi seuraani koko ajan hänelle tuputtaa, jos ei kiinnosta niin sitten ei. Jotenkin kesä onnistunut erottamaan meidät lähes kokonaan. Uudet ystävät ilmeisesti astuneet kuvaan joten minut voi heivata. Kiva. Minä kun olen vielä sellainen persoona, etten kovin helpolla ystävysty ihmisten kanssa. No olkoot, pärjään yksinkin. Ärsyttää silti.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vituttaa. Loma loppuu tänään. Miten kuukausi voikin kulua niin nopeasti. Ei sitten millään nappaa mennä duuniin huomenna, ahdistaa ja vituttaa vaan. Jospa sitä palaisi jossain vaiheessa koulun penkille tai yritittäisi etsiä uuden duunin. Ei työhön menemisen näin vastenmielistä pitäisi olla. Vittu.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Le Banner kirjoitti:
Jätkähän saa nukkua oikein reilusti.Muistaakseni 4:55 piippaa kello.

Olkaa onnellisia kun kerran saatte sentään nukkua.... Nimimerkillä eilen illalla 21.30 töihin ja tänään päivällä 13.30 pois. Ja minäkö muka rahanahne? :p
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun työkengät on kyljestä hieman revennyt ja menee ulkonahan ja goretex-härdellin väliin ikävästi soraa, alkaa painaa siitä loppu päivästä ikävästi isovarpaan reunaa..Ei sillä, tienasin tänään 100e töissä, huomenna toiset!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa oma vaimoke. Kävi tässä ilmi että eukko on valehdellut päin naamaa eräästä tapahtumasta. Homma paljastui sillä että löysin laatikoista pari valokuvaa missä on jotain ventovieraiden apinoiden kuvia. Mulle on sanottu että nätisti ollaan kotona oltu tuolloin. Mitään vakavampaa hommassa ei ilmeisesti ole, mutta tilanteesta kertoo se jonkunverran että eukko on ollut 6 aikaan aamusta vielä jalkeilla, kun normaalisti painuu nukkumaan 11 aikaan illalla, jos meikäläinen on kotosalla. Ja kaverina on mukana ollut "kylän" pahin polkupyörä (melkeen kaikki on polkenut) joten pieni pelko tässä on persiissä että mitä on tapahtunut.

Mulla on periaate että en siedä valehtelua yhtään joten tämäkin alkaa olla aika kiikunkaakun, mitä tehdä. Se ei ole hyvä jos parisuhteessa lähdetään tälle linjalle. Ja ei, en itsekkään varmasti ole puhdas pulmunen, mutta ikinä en ole valehdellut tai kusettanut omaa rakastani.

Sattuu ja vituttaa. Onneksi baarikaappi on täynä viinaa ja kesälomaa 3vko jäljellä.

Naiset...voi saatana.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mikään ei vituta niin paljon kuin maksaa palkkoja perkele, ensin otat vieraat ihmiset töihin ja sitten joka kuukausi maksat. Maksaisivat minulle että saavat olla tekemässä viihteellistä ja mukavaa työtä. Vituttaa sellainen perkele.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
timppa kirjoitti:
Naiset...voi saatana.

Sama vitutuksen aihe täälläkin. Minusta tuntuu vain, että meidän suhde on tuhoon tuomittu, koska missään asiassa ei ole samalla sivulla. Vittu liekköhän ollaan edes samassa kirjassa.

Tänä aamuna tuli sitten purkauduttua vähän asiasta, kun ei saanut nukkua (oli yöksi töihin lähtö, ja herätys yhdeksän aikoihin aamusta, ei kuulunut suunnitelmiin).
Jotenkin vain tuntuu siltä, että teen minä niin tai näin, niin minun mielipiteitä ei kunnioiteta. Suurin sodan aihe meillä on anoppi, jota en itse kunnioita ollenkaan (koska on juoppo) ja avovaimolle, se on Jumalasta seuraava ellei sitten jopa itse Jumala. Aina pitää avovaimon juosta anopin asioilla, ja siinä sivussa pitää huolta pikkusiskostaan, kun anoppi ei siihen itse kykene. Vittu meillä ois omakin lapsi, ja mielestäni siinä on tarpeeksi hommaa.

Ja sitten pitäs joka vitun viikko, päästä vielä baariin. Itseäni ei kiinnosta millään tasolla, katsoa baarissa kännisiä ihmisiä, joten mukaan en ole lähdössä. No eihän siinä mitään, kyllä sitä voi tuulettumassa käydä, jos on rahaa ja minulla on sopiva vapaa töistä.
Mutta vittu aina sitä pitää sinne baariin ängätä sillon, kun minulla on jotain 56 tuntia töitä 5 päivään, ja välissä yksi ainoa vapaapäivä. Ja tuona vapaapäivänä pitää päästä baariin, että ei tarvitse minun kanssa vittu aikaa viettää.

Ehkä vähän kärjistetysti tuli asia esitetty, mutta ei tunnu hyvältä.
Sais ees vittu nukkua, sillon kun tarviaa töihin mennä. Jos on aamuvuoroon meno, niin ei kyllä erään takia pääse ennen puoltyötä nukkumaan, ja sitten jos on yövuoro, niin harvoin saa puolille päiville nukkua, että jaksais vuoron paremmin.
Ja ei ole yksittäis kertoja, kun on vittu pitäny yövuoron jälkeen lähteä, erinäisille asioille, tai hoitaa tyttöä, kun toista vähän nukuttaa. Ei sitä ole pakko valvoa jonnekkin kolmeen asti yöllä.

Vittu, että vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös