Tobias kirjoitti:Nyt vituttaa oma tyhmyys, eli satuin vapaaehtoisesti kuuntelemaan muutaman minuutin KissFM:ää. Voi herran pieksut, millaista paskaa radiosta voi tullakin. Ei sellaista teinixiä (juonto) yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ja kun musiikkikin tuntui olevan täysin perseestä.
Eniten vituttaa se teennäinen "hauskaa iltaa SULLE". Toi KissFM pitäisi kyllä lailla kieltää, yleisen hyvinvoinnin edistämisen ja yleisen tyhmyyden vähentämisen nimissä. Novan ja Energyn vois poistaa siinä samalla ja YleX palauttaa Mafiaksi.
Kuuntelitko klo 18-22, jolloin Jussi on kehissä? Pahinta on se, että Jussia joutuu kuulemaan aina, jos käy salilla, koska juuri kuntokeskuksilla on jonkinlainen Kiss FM into päällä. Jussihan heittää käsittämättömän urpoa läppää, lausuu niin päin helvettiä kaiken kuten la torturaaaa jne. ja on muuten vain niin urpo jätkä, että siitä on yks jos toinenkin valittanut SBS firmassa toimiville - tuloksetta. En todella tajua miksi tuollainen 18v fullurpojätkä pitää olla juontajana radiossa.
EDIT: Mua kyllä vituttaa jokaisen radioaseman toiminta, jos kuulen sen "SULLE" sieltä. Ensinnäkin eikö se nilkki, joka kulloinkin juontaa puhu koko porukalle eli teille ja toisekseen missä vaiheessa olen antanut jollekin nilkille oikeuden sinutella minua.