Vitutusketju

  • 10 507 435
  • 56 109

Nick Neim

Jäsen
Mulla on sellainen havainto, että moni näistä reaalimaailman ”mä sanon suoraan”- ihmisistä on valmiita sanomaan muille suoraan, mutta annas olla sitä kiukuttelun ja loukkaantumisen määrää, jos joku toinen sanoo heille suoraan. Voi sitä suuttumisen ja nokkaansa ottamisen määrää.
Se on juurikin näin. Vähän kun töksäyttää tarvittaessa takaisin, niin johan mökötetään, kiukutellaan ja ollaan niin lapsellisia, että.

Silti heillä on siihen töksäyttelyyn oikeus, koska he vain puhuvat suoraan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on sellainen havainto, että moni näistä reaalimaailman ”mä sanon suoraan”- ihmisistä on valmiita sanomaan muille suoraan, mutta annas olla sitä kiukuttelun ja loukkaantumisen määrää, jos joku toinen sanoo heille suoraan. Voi sitä suuttumisen ja nokkaansa ottamisen määrää.


Myös suoraan puhumisen ja toisen ihmisen loukkaamisen ero on joillekin vaikea ymmärtää. Jotkut myös luulevat, että suorapuheisuus tarkoittaa sitä, että oma mielipide on oikea.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Myös suoraan puhumisen ja toisen ihmisen loukkaamisen ero on joillekin vaikea ymmärtää. Jotkut myös luulevat, että suorapuheisuus tarkoittaa sitä, että oma mielipide on oikea.

Ja sitten ihmiset "Mä sanon vain tämän yhden kerran!" Mitä vittua, ne hokee samaa fraasia kaikille, se siitä yhdestä kerrasta. Ja luulevat olevansa jotain auktoriteettejä. Täyttä paskaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Nyt kun innostuin, niin myös sanat "isosti" ja "kokonaisvaltaisesti" vituttavat. Eivät tarkoita yhtään mitään. Saatana. Mä ruuvaan tonicin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällaisina hetkinä melkeinpä toivoisin että ärsytyksen syy olisi jokin arkipäiväinen luokkaa musiikkijuhla, säätila, koiranjönssi tai toisen ihmisen tapa. Ongelma olisi ainakin tarvittaessa heti hoidettavissa tai muuten vaan sivuutettavissa. Olisipa omakin ongelmien maailma noin helppohoitoinen ja tavallinen.

Vaan kun ei ole. On pakko sairastaa jotakin Suomessa kohtuuharvinaista neurohäiriötä. Pakko pistää voimia sellaisen ajatteluun mikä ei pidä paikkaansa. Pakko joutua ymmärtämään että asian tiedostaa, muttei voi lopettaa. Ristiriitainen henkimaailman sisällissota, jossa vastakkainasettelut ja massamurhat eivät ota koskaan loppuakseen. Kuin kolmikymmenvuotinen taistelu. Sitä tämä on.

Väsyttääkin vielä. Menen saunaan.
Ota poika iisisti. Kuuntele Duran Durania. Tai vaikkapa tämä allaoleva.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sting oli väärässä, kun lauloi Roxannelle että you don’t have to sell your body to the night. Kyllä täytyy myydä. Sting vittuun.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Myös köyhillä on sauna. Mullakin.
Lähinnä ketjun kamaa on se, että mua ketuttaa, kun harvoin haluan käyttää sitä.

Pistät sen kunnolla lämpiämään vähintään joka toinen ilta, kun kerran sauna on. Kunnon löylyt sittennii. Mut muista, että ns. norminaikana olut-taikajuomaa siellä vaan pe (ja/tai) la :)
 
K

Kiekkokatsoja

Pistät sen kunnolla lämpiämään vähintään joka toinen ilta, kun kerran sauna on. Kunnon löylyt sittennii. Mut muista, että ns. norminaikana olut-taikajuomaa siellä vaan pe (ja/tai) la :)
Noo. Luulen että edelleenkin se lämpenee harvemmin. Syksy-talvi aikana toki joskus. Kivahan se on, että se on olemassa, mutta mulla ei oo sille tarvetta kuin satunnaisesti.
Se on samantapaisesti, kuin munanikin :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntelin hetki sitten Motörheadia.
Toivottavasti vanhaa. Lemmyhän oli Jumala aina, mutta Motörheadin kultakausi oli se Lemmy-Fast Eddie-Philthy -kokoonpano, joka väsäsi legendaariset albumit Overkill, Bomber, Ace of Spades ja Iron Fist sekä maailman kaikkien aikojen kovimman livelevyn No Sleep ’til Hammersmith.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kattelin eilen ilalla sitten DVD:ltä yhtä suosikkileffaa. Kesken leffan siinä oli sitten kohta jossa se sitten hieman jumitti ja pomppas 10 minsaa eteenpäin. Sen verran uusi bluray soitin että kyllä se vika siinä levyssä taitaa olla. Vituttaa että vaikka kuinka hyvin kohtelet DVD levyjä niin näköjään ei noi ikuisia ole.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pienetkin asiat saattavat joskus vituttaa. Metsähallituksella oli mahtava ja todella hyödyllinen verkkosivusto, nimeltään retkikartta.fi. Sivusto toimi loistavasti, mutta se oli pakko uudistaa. Ja samalla siitä tehtiin täysin käyttökelvoton.

Sivuston hyödyllisin ominaisuus oli se, että sillä pystyi suunnittelemaan reittejä mittaustyökalulla. Tuolloin valittiin karttapisteet, ja niiden välille piirtyi jana. Reitin sai piirrettyä laittamalla useita mittapisteitä peräkkäin. Jos tuli virhe, tai halusi suunnitella pienen pätkän uusiksi, aiempia pisteitä sai kumottua. Reitti piirtyi selkeällä violetilla viivalla.

Niin se uudistus... Reitti piirtyy nyt niin ohuella mustalla katkoviivalla, ettei sitä erota karttaa vasten mitenkään. Ja sitten toinen hauskuus on se, että reittiä pystyy vain jatkamaan tai lopettamaan mittauksen kokonaan. Mutta edellisen mittapisteen kumoaminen ei ole enää mahdollista. Todella v*tun hienoa, jos on suunnitellut vaikkapa 20 kilometriä pitkää patikointia, ja tekeekin yhden virheen. Ei muuta kuin aloittamaan alusta...

Laitoin tuosta asiallista palautetta Metsähallitukselle, ja sainkin ihan perustellun vastauksen. Jääköön sisältö kirjesalaisuuden vuoksi julkaisematta. Samasta asiasta olivat muutkin antaneet palautetta.

Vähän jäi se kuva, että uudistus tehtiin vain siksi, että uudistus "piti tehdä". Kertoivat aiemman version kehittyneen kymmenen vuoden aikana pala palalta valmiiksi. Ja nyt työ alkaa tavallaan alusta.

Sitä eivät vaan kertoneet, että miksi toimiva ja valmiiksi tehty sivusto piti sulkea, ja ottaa tilalle puolivalmis ja aivan "v*tun p*ska" toteutus, jonka käyttöarvo on todella heikko... Eivätkä ole määritelleet tuotteen toimittajalle jo tilausvaiheessa tällaisia olennaisia vaatimuksia, miten reittisuunnittelun on toimittava...

Jotenkin tuntuu siltä, että nykyaikainen vitsaus on vain se, että uudistutaan siksi, että annetaan kuva eteenpäin menemisestä. Eikä siksi, että sille on oikeasti aito tarve. Vanhaa sanontaa ei noudateta: "Jos se ei ole rikki, älä korjaa". Softatalojen markkinointiosastot ovat osanneet taas myydä...
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Kattelin eilen ilalla sitten DVD:ltä yhtä suosikkileffaa. Kesken leffan siinä oli sitten kohta jossa se sitten hieman jumitti ja pomppas 10 minsaa eteenpäin. Sen verran uusi bluray soitin että kyllä se vika siinä levyssä taitaa olla. Vituttaa että vaikka kuinka hyvin kohtelet DVD levyjä niin näköjään ei noi ikuisia ole.

Eikös noiden DVD-levyn kesto ole joku reilu kymmenen vuotta? Varmaan jos kyseessä on suosikkileffa, joka on ollut kovemmassa käytössä, niin ehkä se on kulunut vielä enemmän? Minulla on käytettynä ostettu Monty Pythonin Graalin Malja ja siinä on juuri tuollainen, että jää jumittamaan ja muutamaa chapteria se ei suostu näyttämään. Ja on minulla ollut vanha DVD-soitinkin, joka alkoi varmaan kaikkien leffojen ja sarjojen kanssa lagaamaan välillä, veikkaan että se laite ei tehnyt hyvää niille levyille. Kannattaa kokeilla sitä DVD:tä jollain toisella laitteella, on ihan mahdollista, että vaikka soitin on uusi niin siinä on jotain vikaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varmaan jos kyseessä on suosikkileffa, joka on ollut kovemmassa käytössä, niin ehkä se on kulunut vielä enemmän?
Tää DVD versio ei ole ollu kovassa käytössä. 2-3 kertaa olen varmaan ton kattonut. Saahan ton tarvittaessa nyt halvalla bluraynä, mutta kyllä silti vituttaa että noi dvd:t ei tosiaan kauaa tunnu kestävän. Tossa hiljattain joudin heittämään parilla suosikkilleffa DVD:llä vesilintuja kun niissä oli kunnon "disc rot" ja eikä ne toiminut alkuunkaan. Kuitenkin oma leffa-arkisto on ihan kivan kokoinen, joten kyllä tässä on varmaan pari vitutusta tästä aiheesta vielä edessä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeah nyt vituttaa naapuri. Tämä ukkeli on tämän kerrostalomme joku yleismies. Käy esim. lukemassa vesimittarit joka kämpästä ja sitten kerää rahnat ja maksaa vesilaitokselle. Mutta kun se yrittää kusettaa talon asukkaita näiden maksujen kanssa muutaman kerran vuodessa.

Okei, ymmärrän että täkäläisillä eläkkeillä ei paljon juhlita ja ilmeisesti rahaa olisi saatava. Se nyt vaan on niin että melkein kaikki muutkin tässä talossa ovat eläkeläisiä, jotkut vielä pienemmällä eläkkeellä kuin tämä sankari. Esimerkiksi eilen oli yrittänyt kusettaa kaikki maksut kahteen kertaan. Vittu että tekis mieli pistää vastapalloon kun äijää näkyy. On aina niin kaveria kun vastaan tulee, mutta enpä ole vissiin kertaakaan edes hymyillyt tuolle paskiaiselle tässä viime vuoden aikana.

Joka kerta se jää tästä kiinni koska ei sen älli riitä mihinkään kovin syvälliseen kusetukseen. Saatana että pistää vihaksi tuollainen. Se pitää vielä kerran kuussa päästää kämppään sisällekin noita mittareita lukemaan, mutta olen yleensä poistunut paikalta ettei satu mulkkua leukaan.

Vituttaa myös toinen naapuri joka huutaa tuossa takapihallaan joka päivä. Vanha lehmähän tuo on ja sen kaverit myös, joten kuulossa on vikaa aivan varmasti. Silti, jos ainoa kommunikointitapa on huutaminen pää punaisena, olis varmaan aika katella vaikka kuulolaitetta.

Nyt jos vielä duunissa joku saatanan puolalainen rupeaa vittuilemaan, vedän sokan irti ja räjäytän koko Euroopan saatana.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Eikös noiden DVD-levyn kesto ole joku reilu kymmenen vuotta? Varmaan jos kyseessä on suosikkileffa, joka on ollut kovemmassa käytössä, niin ehkä se on kulunut vielä enemmän? Minulla on käytettynä ostettu Monty Pythonin Graalin Malja ja siinä on juuri tuollainen, että jää jumittamaan ja muutamaa chapteria se ei suostu näyttämään. Ja on minulla ollut vanha DVD-soitinkin, joka alkoi varmaan kaikkien leffojen ja sarjojen kanssa lagaamaan välillä, veikkaan että se laite ei tehnyt hyvää niille levyille. Kannattaa kokeilla sitä DVD:tä jollain toisella laitteella, on ihan mahdollista, että vaikka soitin on uusi niin siinä on jotain vikaa.

Itselläni on DVD-levyjä reilut 500, ensimmäiset aivan vuosituhannen alusta, ja täytyy kyllä sanoa että yhdenkään kohdalla ei ole tullut vielä vastaan ettei toimisi täysin moitteetta. Mukana on jonkin verran myös käytettynä ostettuja ja sama juttu niissäkin. Mutta entäpä sitten nämä Blu-Rayt? Niitä mulla on n. 30 kpl, ja kun kävin ne läpi niin 3 löytyi sellaista jotka eivät ainakaan PS4:lla suostuneet toimimaan ollenkaan. Ainakin aiemmin toimivat PS3:lla, mutta se soitin on historiaa jo. Pisti ihan vituttamaan samoin kun se, että siinä samalla tulin ymmärtäneeksi etteivät PS3-pelit toimi PS4:lla. Pelejä mulla ei juuri ole, mutta on aika käsittämätön juttu.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Laitoin tuosta asiallista palautetta Metsähallitukselle, ja sainkin ihan perustellun vastauksen. Jääköön sisältö kirjesalaisuuden vuoksi julkaisematta. Samasta asiasta olivat muutkin antaneet palautetta.

Kirjesalaisuus ei muuten estä sinua vastausta julkaisemasta. Se kieltää kolmatta osapuolta avaamasta tai muuten sähköisesti selvittämästä viestiä, joka ei ole hänelle tarkoitettu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjesalaisuus ei muuten estä sinua vastausta julkaisemasta. Se kieltää kolmatta osapuolta avaamasta tai muuten sähköisesti selvittämästä viestiä, joka ei ole hänelle tarkoitettu.

No, olet varmaan oikeassa. Mutta itse pidän kunnia-asiana, että minulle henkilökohtaisesti kerrotut asiat jäävät vain minun tietoon.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Se tunne kun moniveto menee vituiksi ajassa 90+6. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Edit. Onneks aika helppo rivi, niin kerroin ei voi olla iso. Ja sen takia kun on helppo rivi, niin ois ollu mulla kerrankin kiinni :)
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Suomen Posti vituttaa.
Pysyvä osoitteenmuutos tehty ja silti nämä idiootit jakoivat erittäin tärkeän kirjeen vanhaan osoitteeseen, mistä en pääse sitä hakemaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomen Posti vituttaa.
Pysyvä osoitteenmuutos tehty ja silti nämä idiootit jakoivat erittäin tärkeän kirjeen vanhaan osoitteeseen, mistä en pääse sitä hakemaan.
Sama laitos vituttaa, mutta eri syystä. Mua vituttaa lukutaidottomat/numeroita tuntemattomat postinnjakajat. Postia jaetaan suruttua vääriin postilaatikoihin, jotka kaikki on kuitenkin asiallisesti merkitty. Yksi iso suojatyöpaikka koko vitun laitos.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Mikä helvetti siinä on ettei noilla asuntoauton paskoilla voi ajaa sitä sataa vaikka semmoinen lätkä komeilee tuommoisen paskahuusin hanurissa.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Mikä helvetti siinä on ettei noilla asuntoauton paskoilla voi ajaa sitä sataa vaikka semmoinen lätkä komeilee tuommoisen paskahuusin hanurissa.
Ne on niin persaukiasia, ettei lompakko kestä. Kulutus nousee aika rapakasti noissa kiimakopeissa, kun nostetaan 80-->100 vauhtia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös