Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Täällä yläkerran naapurista päästiin eroon häädöllä. Se ei tehnyt remonttia.Yläkerran naapureista pääsee eroon muuttamalla esim. omakotitaloon.
Täällä yläkerran naapurista päästiin eroon häädöllä. Se ei tehnyt remonttia.Yläkerran naapureista pääsee eroon muuttamalla esim. omakotitaloon.
Kiitos tästä tiedosta.Yläkerran naapureista pääsee eroon muuttamalla esim. omakotitaloon.
Murha on myös hyvä vaihtoehto. Pääsee eroon remppaavasta naapurista ja omaan rauhalliseen valtion tarjoamaan yksiöön sen jälkeen.Yläkerran naapureista pääsee eroon muuttamalla esim. omakotitaloon.
Joo, remontti ei varmaan ole kuitenkaan syy häätöön. Kuuluu ns. elämisen ääniin. Onhan se perseestä varmaan joo, mutta onhan ne hoidettava.Täällä yläkerran naapurista päästiin eroon häädöllä. Se ei tehnyt remonttia.
En minä ole kieltänyt ketään vittuuntumasta.Eli väärin vittuunnuttu, jos ei saa nukuttua yövuoron jälkeen remontin takia? Tuskin kovin moni olisi innoissaan tuossa tilanteessa. On täällä ollut vähäisempiäkin vitutuksen aiheita, eikä niistä ole vittuiltu noin paljon takaisin.
Eli väärin vittuunnuttu, jos ei saa nukuttua yövuoron jälkeen remontin takia? Tuskin kovin moni olisi innoissaan tuossa tilanteessa. On täällä ollut vähäisempiäkin vitutuksen aiheita, eikä niistä ole vittuiltu noin paljon takaisin.
Elämä ei todellakaan aina kohtele silkkihansikkain. Tähän olisi turha lässyttää mitään ”kaikella on tarkoituksensa” -bullshittiä. Toivotan silti paljon jaksamista. Toivottavasti on läheisiä, joiden kanssa asioita voi käydä läpi ja jotka ymmärtävät tarvittaessa antaa tilaa käydä asioita myös itseksesi läpi; joskus sekin on helpompaa kuin jatkuvasti repiä haavoja auki.Tuollaista näpytin muutama viikko sitten. Nyt sitten meni se kaverinkin faija.
Kolme läheistä kuollut reiluun kolmeen kuukauteen. Eikös nyt voitaisi sopia ettei enempää? Jooko? Vitunvittu.
No ei se aina sitä tosiaan tee. Eihän nämä kivoja juttuja ole, mutta ei kaada maailmaakaan. Näitä nyt tulee jokaiselle elämässä eteen, nyt nämä on mun kohdalla kasautunut. Tänä vuonna on muutenkin tuntunut tapahtuneen enemmän negatiivista kun muutamiin vuosiin yhteensä. Mut kyllä tää tästä. Enempää paskaa en kuitenkaan vähään aikaan kaipaisi.Elämä ei todellakaan aina kohtele silkkihansikkain. Tähän olisi turha lässyttää mitään ”kaikella on tarkoituksensa” -bullshittiä. Toivotan silti paljon jaksamista. Toivottavasti on läheisiä, joiden kanssa asioita voi käydä läpi ja jotka ymmärtävät tarvittaessa antaa tilaa käydä asioita myös itseksesi läpi; joskus sekin on helpompaa kuin jatkuvasti repiä haavoja auki.
No ei se aina sitä tosiaan tee. Eihän nämä kivoja juttuja ole, mutta ei kaada maailmaakaan. Näitä nyt tulee jokaiselle elämässä eteen, nyt nämä on mun kohdalla kasautunut. Tänä vuonna on muutenkin tuntunut tapahtuneen enemmän negatiivista kun muutamiin vuosiin yhteensä. Mut kyllä tää tästä. Enempää paskaa en kuitenkaan vähään aikaan kaipaisi.
Ja on mulla tarpeen mukaan hyviä frendejä kenen kanssa jutella.
Mutta sekin yksiö on todennäköisesti kerrostalossa ja ne naapurit eivät saa möykkäämisen vuoksi häätöä kovin helposti.Murha on myös hyvä vaihtoehto. Pääsee eroon remppaavasta naapurista ja omaan rauhalliseen valtion tarjoamaan yksiöön sen jälkeen.
Onko tuo joku muoti-ilmiö mistä minun pitäisi pärräilijänä olla tietoinen? En ole pitkiä käyttänyt tänäkään kesänä päällä muuta kun keväällä kun mopoon ruuvasi akun paikalleen ja testasi että toimiiko lamput, mutta kai se on ruvettava sitten pitkiä käyttämään jos se on joku juttu.Vituttaa poliisien valikoivat faktat.
Vuosi tai pari sitten Pasternakki oli radiossa, jossa kysyttiin prätkien pitkät päällä ajamisesta.
Pollari vastasi, ettei he ole ollenkaan huomanneet sellaista.
Tervetuloa oikeille maanteille: joka ainoa vastaantuleva tai takalasissa hönkivä pyörä ajaa nykyään pitkät päällä.
Siis ilmeisesti poliisin suostumuksella.
Missä näit sen viimeksi?
Siinä tapauksessa kevyet mullat paidallesi. Uutta ostamaan.
Niin. Onkohan siitä kokonainen viikko kun autoilija ei "huomannut" risteykseen ajaessaan että etuajo-oikeutetulla tiellä tuleekin moottoripyörä. Seurauksena kolari, moottoripyörän matkustajalta henki pois ja kuski loukkaantui vakavasti. Eli tuo pitkät päällä ajaminen on ihan turvallisuus tekijä. Ja vaikken enää itse ajakaan moottoripyörällä niin ymmärrän niin tekeviä ihan hyvin. Liian moni autoilija ei näe niinkin selkeää objektia kuin moottoripyörä...
Verkkokauppaan mars. Uusi Leppard-nuttu vaiennetun tilalle.
Hyvää musiikkiahan löytyy kaikista lajeista, ei vain brittipopista.
Vähän nyppii tämä alkuillan olotila. On ollut hyvin sekalainen.