A Siente

Jäsen
Lukossahan tuo oli, eli väärin vittuiltu vitutusta.

edit. Ja vaikka ei olisi ollut, niin kädet silti katki ihmisjätteeltä, joka toisen omaisuutta anastaa. Kaikki pitää saatana pultata kiinni ettei joku pölli.
Oliko pelkästään renkaan ympäri vai kiinnitetty lukkoketjulla johonkin? Mut kyllähän se vituttaa varsinkin jos on ns. juoppopyörää kalliimpi pyörä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lukossahan tuo oli, eli väärin vittuiltu vitutusta.

edit. Ja vaikka ei olisi ollut, niin kädet silti katki ihmisjätteeltä, joka toisen omaisuutta anastaa. Kaikki pitää saatana pultata kiinni ettei joku pölli.
Tämä on kyllä totta. Jokuhan siinä on jossain kohtaa väärin mennyt, että pitäisi roudata jossain repussa monta kiloa painavaa lukkoa mukana, ettei joku elämäm koululainen paskaperse tuota pyörää pölli sen Siwan edestä, jossa kerkiät asioimaan sen kaksi minuuttia. Oikeastihan lukko ei varkaita edes erityisesti pysäytä, vaan jos pyörä oikeasti halutaan pölliä, niin siinä kyllä onnistutaan. Esimerkiksi hyvä U-lukko toimii tietysti hetkellisesti edes hidasteena satunnaisia nistejä ja kännisiä ääliöitä vastaan, mutta eihän nuo monet lukot ei oikeasti takaa yhtään mitään ja ovat myös todella epäkäytännöllisiä. Siinä vaiheessa kun urpolla on edes sivuleikkurit mukana, niin voidaankin jo melkein sanoa konkelille hyvästit. Parasta tietysti, jos saa fillarin rungosta kiinni johonkin tolppaan. Itse käytän sellaista kokoontaitettavaa lukkoa, mutta melko tiiliskivi sekin on. Onneksi sen saa edes runkoon kiinni.

Jos tuo koko pyöränpöllimis-skene on jo pienissä kaupungeissa ongelma, niin en halua edes tietää miten noita lähtee isommilla paikkakunnilla.

Lähinnä nyt eettinen ja yksinkertainen ohje, jota ei luulisi kauhean vaikea noudattaa. Monesti tuon rikkominen aina vaan jaksaa yllättää: älä vittu koske toisen omaisuuteen.

"Peräaukkojuttuja varten lienee huomattavasti parempiakin paikkoja kuin tämä ketju. Eli takaisin aiheeseen kiitos." - Jatkoajan moderaattorit Vihreiden ketjussa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vituttaa nuo Turun perkeleet, kun iskevät 0-1 ajassa 59:53... oli automaattinen käsky aivoissa kävellä välittömästi pois. Lievä vitutus päällä. Kaiken huipennukseksi raumalaiset hihittelevät asialla. No joo, ikään kuin mokomilla olisi varaa hihitellä yhtään mistään, mutta siinähän ovat sitten.

Ei perkele. Perkeleen perkele. Kuinka te voitte, Ässät... syö kyllä takuuvarmasti miestä, kun hävitään tällä tavalla. No mutta, ei heitetä bussin alle. Pakko tsempata jätkiä. Kyseessä on edelleen Porin Ässät, punamusta Porin ja Satakunnan ylpeys.

Nyt sieppaa sydämestä ja lujaa, mutta vielä perkele palataan voittojen tielle! Eikö vaan, @Vahva tunne? Pakko jatkaa tästä taas eteenpäin kuin eilenkin. Olihan tämän päivän esitys Ässiltä muuten aika hyvä tehottomuutta lukuun ottamatta.

Mutta tosiaan: perkele saatana.
Suomi - Ruotsi 2003 MM-puolivälierät
Suomi - Ruotsi 2006 Olympiafinaali

Mikään ei tunnu enää miltään.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Oliko pelkästään renkaan ympäri vai kiinnitetty lukkoketjulla johonkin? Mut kyllähän se vituttaa varsinkin jos on ns. juoppopyörää kalliimpi pyörä.
Molemmat. Vieressä oli fillari, joka oli jollain panssariketjulla rungosta kiinni tolpassa. Siitä oli hävinnyt takarengas. Ja siis valvontakameroita tossa käytävässä on ainakin neljä, mutta varmaan kriminaalit tietää, ettei näitä kukaan tutki kuitenkaan eikä kiinni jää. Kutsun Batmanin. Muutaman satasen xxl-fillari, eli ei nyt mikään pietarin kalansaalis rosvollekaan, mutta vitutuksen sai aikaan.

Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Menin sitten hemmetti soikoon pudottamaan mun Pelicans-kahvikupin tänään lattialle ja rikkihän se meni. No ei muuta kun tämän vuoden versio hallilta mukaan muutaman viikon päästä kun pääsen vihdoin näkemään kauden ensimmäisen livematsin. Sattuuhan näitä.. Hetken tää tulee kyllä kirpasemaan kun kuitenkin lempi kahvimuki meni siinä, mutta mokattu mikä mokattu. Etiäpäin kun ei muutakaan voi.

I learnt how to breathe in the waves so I could learn to swim in your flames | You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Menin sitten hemmetti soikoon pudottamaan mun Pelicans-kahvikupin tänään lattialle ja rikkihän se meni. No ei muuta kun tämän vuoden versio hallilta mukaan muutaman viikon päästä kun pääsen vihdoin näkemään kauden ensimmäisen livematsin. Sattuuhan näitä.. Hetken tää tulee kyllä kirpasemaan kun kuitenkin lempi kahvimuki meni siinä, mutta mokattu mikä mokattu. Etiäpäin kun ei muutakaan voi.
Ai kelmi, sinne putosi kahvimuki pirstaleiksi. Harmin paikka. Sattuu taatusti hitusen menettää rakas muki, mutta käyt ostamassa uuden ja aamukahvin juonti jatkuu jälleen pelikaanipitoisissa merkeissä.

Eilen tapahtunut karvas tappio TPS:lle tuntuu yhä sielussa, mutta enemmistö vitutuksesta on jo tiessään. Kamalia tuollaiset ottelut, joissa johto taikka tasatilanne mokataan tappioksi viime hetkillä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kamalia tuollaiset ottelut, joissa johto taikka tasatilanne mokataan tappioksi viime hetkillä.
No varmasti ja samaan kastiin menee todennäköisesti tämäkin tapa millä Kauhajoen Karhubasket karsiutui eilen Mestarien liigan lohkovaiheesta.

Kauhajoen Karhubasket ei päässyt Mestarien liigan lohkovaiheeseen kun hävisi toisen karsintakierroksen ottelut yhteispistein 151-152 puolalaiselle Torunille. Siis Kauhajoki hävisi karsintapelit vain yhdellä ainoalla pisteellä!

Ja joko arvaatte (tai tiedätte) milloin tuo ratkaiseva piste on heitetty? Torunin Keith Hornsby heitti Mestarien liigan lohkopaikan Torunille ratkaisseen kolmen pisteen heiton pelin viimeisellä sekunnilla.

Vituttaahan tämä. Jotenkin taas niin suomalaista tuo tapa millä Kauhajokikin lopulta karsiutui. Mutta kai tuo hyvää taistelua oli kuitenkin noinkin kovaa puolalaisjoukkuetta vastaan, mutta kun se Mestarien liigankin lohkopaikka jäi niin lähelle.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No varmasti ja samaan kastiin menee todennäköisesti tämäkin tapa millä Kauhajoen Karhubasket karsiutui eilen Mestarien liigan lohkovaiheesta.

Kauhajoen Karhubasket ei päässyt Mestarien liigan lohkovaiheeseen kun hävisi toisen karsintakierroksen ottelut yhteispistein 151-152 puolalaiselle Torunille. Siis Kauhajoki hävisi karsintapelit vain yhdellä ainoalla pisteellä!

Ja joko arvaatte (tai tiedätte) milloin tuo ratkaiseva piste on heitetty? Torunin Keith Hornsby heitti Mestarien liigan lohkopaikan Torunille ratkaisseen kolmen pisteen heiton pelin viimeisellä sekunnilla.

Vituttaahan tämä. Jotenkin taas niin suomalaista tuo tapa millä Kauhajokikin lopulta karsiutui. Mutta kai tuo hyvää taistelua oli kuitenkin noinkin kovaa puolalaisjoukkuetta vastaan, mutta kun se Mestarien liigankin lohkopaikka jäi niin lähelle.
Vai ei Karhubasket päässyt Mestarien liigaan, kun kokivat saman kohtalon kuin Ässät... menetys oli toki paljon suurempi kuin Ässillä. No mutta, koripallo on maailmanlaajuinen peli ja Eurooppa on täynnä enemmän tai hieman vähemmän laadukkaita korisjoukkueita. On hienoa jos suomalaiset seurat onnistuvat edes haastamaan niitä positiivisesti. Joskus voisi tietysti voittaakin, mutta pieneltä maalta ei tohdi vaatia mahdottomia. Hyvä Karhubasket! Vaikka menetittekin jatkopaikan ratkaisevalla hetkellä.

Ulkona on sumuista, maha tyhjä ja koe alkaa kohta. Ihan tavallinen kurssikoe vain, ei yo-koe. Tämän tilanteen kai pitäisi vituttaa jollakin tasolla, muttei mua kiinnosta tippaakaan. No, mä pakkaan repun sukkelasti ja lähden hetkeksi raapustamaan koetta. Pitäis vaihtaa kurssejakin vielä tänään, toivon mukaan sille yhdelle kurssille pääsis mukaan, jos ei niin pieni perkele sentään.

Suosikkijoukkue
Tajusin äsken, että pelkästään Temptation Islandin teaser-mainoksen näkeminen herättää mussa suurta vitutusta kyseistä sarjaa kohtaan. Jo pelkästään tuosta mainoksen ilmapiiristä välittyy saman tien sellainen kuva, että noista ihmisistä on aitous ja kiltteys yhtä kaukana kuin järki ja rationaalisuus Trumpin aivoista. Kuinka ontto pitää ihmisen olla sisältä, että tuollaiseen lähtee hakemaan mukaan? Temppareihin verrattuna joku BB on vielä aika harmitonta koko kansan viihdettä.

Tuossa formaatissa sen sijaan ei ole alun alkaenkaan ollut järjenhiventä ja koko Temptation Islandin idea kuvastaa hyvin nyky-yhteiskunnan taipumusta pinnallisuuteen, turhamaisuuteen sekä seksualisoituneisuuteen. Jos mulla olisi oikeus päättää, niin tollasta paskaa ei näytettäisi töllöstä ikinä. Tempparit antaa kerrassaan tosi hyvän kuvan nykynuorisolle "rakkaudesta" ja tv realitysta.

I learnt how to breathe in the waves so I could learn to swim in your flames | You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ai saakeli tulee mieleen yksi ihminen aikaisemman elämän varrelta, joka jäi tämmöisiin asioihin kiinni aina päiväkausiksi. Vittu että oli raskasta.

Saatana.
Suosikkijoukkue
Ai saakeli tulee mieleen yksi ihminen aikaisemman elämän varrelta, joka jäi tämmöisiin asioihin kiinni aina päiväkausiksi. Vittu että oli raskasta.
Mähän tarrauduin nuorena kaikkiin pienimpiikin yksityisseikkoihin ja olin suorastaan neuroottinen ihminen. Lisäksi mä oon se sama kaveri joka läähätti vajaa pari vuotta takaperin Naisasiat -ketjussa niinsanotusti vanhan suolan perään ja tämä menneisyydessä kieriminenhän jatkui mulla melkein neljä pitkää vuotta kunnes jossain viime vuoden kevään-kesän aikoihin aloin hiljalleen päästämään irti ja hyväksymään tosiasiat sellaisena kuin ne ovat.

Jälkikäteen tätä obsessiota ko. naiseen osaltani voi todellakin pitää pakkomielteisenä ja mulla todellakin on ollut vuosien saatossa useamminkin taipumusta tällaiseen ajatteluun, että jääräpäisesti en suostu luovuttamaan tai luopumaan jostakin, kun olen jotain mielessäni päättänyt.

Ihan samalla tavalla mulla oli etenkin silloin nuorempana henkisesti todella vaikeaa päästää vanhoista tavaroista irti juuri niiden muistojen vuoksi. Ja ihan sama mentaliteetti mulla oli tämän ensirakkauden suhteen, eli ajattelin niitä hyviä muistoja ja yritin mielessäni palata niihin aikoihin, vaikka sisimmässäni varmaan koko ajan tiesin että jos meidän välille olisi jotain syntynyt, se olisi mitä todennäköisimmin jo tapahtunut.

Mutta kyllä siinä menee ihmisellä aina oma aikansa kasvaa vanhoista ajatus- ja toimintamalleista ulos ja muuttaa sitä omaa ajatusmaailmaansa.
Tän vuoden teema mulla onkin ollut opetella elämään hetkessä ja nauttimaan juuri siitä hetkestä missä olen nyt, ilman että stressaan liikaa tulevaa tai kaipaan liikaa menneitä aikoja. Nykyhetki on se ainut mihin mä pystyn omilla päätöksilläni vaikuttamaan ja siitäpä idea mun nykyisen allekirjoituksen jälkimmäisestä mietelauseesta taisi pohjimmiltaan lähteä.

Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta kyllä siinä menee ihmisellä aina oma aikansa kasvaa vanhoista ajatus- ja toimintamalleista ulos ja muuttaa sitä omaa ajatusmaailmaansa.
Aikaa menee ja vanhat mallit myös palaavat säännöllisesti (usein esimerkiksi vaihtuvissa parisuhteissa), mutta tärkeintä on nimenomaan tiedostaa muutoksien tarve ja tehdä säännöllisesti työtä sen eteen.

Saatana.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vituttaa tuo Kuopion kouluhyökkäys.

Ja se et kaikki mahdolliset roskalehdet "olitko paikalla - lähetä kuva".

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et (pelastus)viranomaisilla saisi olla täydet valtuudet ottaa turmapaikalta kuvia ottavien puhelimet ja joko takavarikoida taikka heittää maahan, tuhanneksi palaksi.

No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et (pelastus)viranomaisilla saisi olla täydet valtuudet ottaa turmapaikalta kuvia ottavien puhelimet ja joko takavarikoida taikka heittää maahan, tuhanneksi palaksi.
Tohon päälle vielä 1000+ euron sakot.

Mustavalkoinen on Turku ainiaan, ei sinimusta milloinkaan. Turku tuo mustavalkoinen kaupunki Aurajoen rannalla Varsinais-Suomessa.
-Member of Sissiryhmä-

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Upea, suorastaan mahtava päivä. Ensin herään myöhässä töihin. Kello oli kyllä ajoissa soimassa, mutta puhelin päivitti ohjelmiston yöllä, eikä paljon herätystä kuulunut. Tässä vaiheessa vitutuskäyrä nousee pikkuisen.

Töissä pitkä päivä, sovitut asiat eivät pidä kiinni tilaajan puolelta, joten vitutuskäyrä nousee lisää.

Kotimatkalla rupeaa kiertämään mahassa, onneksi matkaa ei ole puolta tuntia pidempään. Edessä matelee joku mummeli, joten matka-aika pitenee, ja vitutus kasvaa.

Kotipihalla kierrokset mahassa nousee, ja tulee kiire vessaan. Avaat ulko-oven, ja heti eteisessä iskee kauhea haju vastaan. Koira on ripuloinut kolmeen eri kohtaan kasan ripulipaskaa.

Juokset myös vessaan, ja kun toimenpide on ohi, huomaat ettei vessapaperia ole vittu ollenkaan. Samalla muistat kuinka rouva eilen illalla käski hakemaan vessapaperia töistä tullessa, kun sitä on enää muutama pala jäljellä. Simply great sanoisi Juhani Tamminen tässä tilanteessa.

Koira oli upeasti tähdännyt kaiken ripulin olohuoneen matolle, ja totta vitussa tämä matto on tälläinen hapsuinen karvamatto, joten se paska on juuttunut melko tukevasti siihen kiinni. Kävin siinä hirvittävässä paskan hajussa keskustelua itseni kanssa, ja tulin siihen tulokseen että koko matto saa lähteä. Rouva saattaa töistä kotia tullessa olla toista mieltä, mutta se on sen ajan murhe. Toistaiseksi maton sijaintina toimii takapiha. Anoppilan ilmapiiriin tuo matto hajuineen toki kuuluisi.

Koira on onneksi ok, ja kämpän haju palannut normaaliksi. Ja kyllä tämä nyt jo vähän naurattaa, mutta muutama tunti takaperin ei paljoa hymyilyttänyt.

Että semmoista, mites muiden päivä on mennyt?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat
Että semmoista, mites muiden päivä on mennyt?
Ei paskemmin, kiitos kysymästä.

Mitä nyt teloin käteni töissä ja edessä viikon sairasloma. Onhan tässä toki mm. yleisurheilun MM-kisoja ja NHL:ää luvassa ajanvietteeksi.

1991 | 1992 | 2009 | 2016 | 2017
1969 | 1970 | 1974 | 1980 | 1983 | 1998 | 2011
1995 | 2011 | 2019

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vittu mie en ymmärrä saatana. Katsoin Youtubesta yhtä samaa tiettyä sarjaa 4 jaksoa putkeen, nyt sitten automaattinen toisto jostain syystä heittää seuraavana vaihtoehtona jotain ihan toista videota eikä seuraavaa jaksoa löydy edes siitä alta vaan pitää itse hakea. Mikä ihmeen järki tässä touhussa on. 10 jaksoa on kuitenkin vielä kattomatta.

Maassa jota sika johtaa porsaat pyrkii ylöspäin

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vähän vituttais. Olis duunissa takaraja eräälle projektille huomenna, mutta puolet porukasta lähti lomalle. Eipä ollut aikaisemmin tietoa, että tässä näin käy, koska ilmeisesti päättivät vasta viime viikolla ottaa vähän vapaata. Eikä tietenkään siitä oltu informoitu oikeastaan ketään. Tässä nyt sitten ihmetellään että mistä sais tarvittavat tiedot tämän homman loppuun viemiseen. Onneksi nyt sentään ei oman tiimin porukka tällaista tee, mutta tuolla Idässä näyttäis olevan vähän eri toimintatavat. En tiiä, vois mennä vaikka vodkalle...

Yes English can be weird. It can be understood through thorough thought, though.

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Se kun valmiiksi tiukkaan budjettiin tulee turhia lisäkuluja. Muutama päivä sitten tuulilasiin lensi motarilla kivi, ihan minimaalinen jälki jäi lasin alalaitaan. Aamulla töihin lähtiessä tuo oli muuttunut kahdeksi isoksi viiruksi ja tuntuu vain kasvavan. Eikun lasin vaihtoon. Vakuutus löytyy, mutta on siinäkin muutaman sadan omavastuu.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Puusilmäiset kokit
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.

Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.
Joo... tässäkin on siitä esimerkki. ”Näytä tissit!” – kannattajat mylvivät törkeästi tv-toimittajalle, hiljensi huutomyrskyn jäätävällä tavalla

"Jäätävällä tavalla"... heristi sormea ja näytti peukkua alaspäin, eikä siellä mikään tainnut edes hiljentyä. No, joka tapauksessa klikkasin jutun vain nähdäkseni että oliko tv-toimittaja kuuma ja olihan se.

"Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin." - peksa, kaupunkiasiantuntija

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo, eli...

Olen luuseri. Iso luuseri. Aivan liian iso luuseri.

Haluaisin korjata unirytmiä. Halunnut tehdä niin jo ties kuinka pitkään, ainakin läpi kuluneen vuoden. En ole onnistunut siinä. Vieläkin on aivan liian vaikeaa puhua yhtään kenellekään, jos jokin on huonosti. Vaikka minulla murtuisi jalka kesken koulumatkan, en luultavasti silloinkaan soittaisi kenellekään saadakseni apua, vaan mieluummin piilottelisin asiaa ja kierisin vaikka nurmikkoa pitkin Kokemäenjokeen kellumaan kuin uppotukki.

Tämä alati toistuva perfektionismi, tämä ylenpalttisen liioiteltu tarkkuus aivan kaikessa tekemisessä... tämä hioo aivosolujani tomuksi kuin metallinpuristin lasia. Joka toinen päivä, yleensä joka toinen tunti, tuntuu siltä että en haluaisi tehdä jotain asiaa enää ollenkaan, vaikka tiedän etten kykene irrottautumaan mistäkään tavasta.

Koko ajan tuntuu että esitän jotakuta. En ole oikea minäni. Tuskinpa oikea minäni olisi tällainen. Olen varmaan joku kevyt halpaversio, pahvista kyhätty muotokuva, jokin riippamielinen kummajainen joka vain NÄYTTÄÄ siltä mitä on, mutta todellisuudessa pelkkä kuori on aito. Sisältä ei löydy konvehteja, vaan pahanmakuisia liköörikarkkeja, jotka nekin vain näyttävät hyvältä, todellisuuden ollessa kymmenen astetta karumpi ja kurjempi.

Mitään mitä tulee suunniteltua, ei toteuteta. Voi rupisammakon valahtanut silmämuna sentään, ikään kuin meikällä olisi riittävästi TAHTOA saada mitään suunnitelmia aikaiseksi. Pompottelen muutenkin koko ajan sen välillä, teenkö jotain vai en. Yhtenä esimerkkinä tämä palsta: kirjoitanko vai en? Miksi en kirjoittaisi? Miksi toisaalta pitäisi kirjoittaa? Ei pidäkään, mutta tunnet niin. No miksi tunnet niin? Haloo, kuuletko saatana, et varmaan kun jokainen yllämainituista kysymyksistä tukkivat korvakäytäväsi apokalyptisissa olosuhteissa kaupunginkirjastoon turvaan ryntäävän ihmisjoukon lailla.

Nyt tekisi vain mieli unohtua johonkin nurkkaan. Mutta olen luuseri, ei minulla ole mitään PALLEJA mennä yhtään mihinkään mädäntymään, esimerkiksi kapakkaan, vaikka haluaisin. Ei ole palleja käyttää säästössä olevia rahoja ryyppäämiseen, jotta voisin hyvässä lykyssä vajota kuudeksi päiväksi satu-Liisan tapaan johonkin kummalliseen taikamaahan vaikka viikon ajaksi, sellaiseen helevetin syvään psykoosiin, jossa ei ole minkäänlaista epävarmuutta tahi itseluottamuksen puutetta mistään. Saattaapi olla, että ne pallitkin roikkuisivat kiinni jossakin siellä ihmemaassa.

Edes kirosanat eivät tohdi lentää ulos suusta, koska koitan pysyä hillittynä...

Joo, aivan. Olen saanut jo rikepisteen moderaattoreilta vitutusviestistä, jonka kirjoitin nopeasti hallilta poistumisen yhteydessä ottelun Ässät - TPS otteluketjuun viime lauantaina. Senkin saaminen otti hermoille, koska ei kovin paljon piristä joutua syyniin oman palsta-antinsa vuoksi. Olen vissiin aivan helevetin hyvä kirjoittaja, tuotan hyvää tekstiä ja ties moniko eri ihminen, eivät kahden käden sormetkaan riitä, ovat tsempanneet ja kehuneet.

No miksi ihmeen vitussa elämä sitten kyrpii enemmän kuin koskaan aiemmin?!

Okei okei okei, tämä on varmaankin kasvamista. Nuori mies, ottaa liikaa paineita kaikesta, ei edes nuku tarpeeksi, ei aina syö riittävästi ja niin pois päin... kyllä kaikki vaan järjestyy, kyllä vaan.

Ja hah.

Samalta se on tuntunut jo pitkään. Koko vuoden. Suurimman osan viime vuodestakin. Joskus mikään ei tunnu onnistuvan. Olen mielestäni helvetin perkeleen kummallinen, äkkipikainen ja ehkä jopa lievästi hullu tohelo, joka ei ymmärrä maailman oikeasta menosta, politiikasta, yhteiskunnallisista seikoista ja autojen mekaniikasta tuon taivaallista paskaakaan. Ja sekös minua riemastuttaa. On todella, TODELLA riemastuttavaa tuntea itsensä joskus vitun surkeaksi ihmiskuonaksi, vaikka selän takana on perkuleen laaja sekä auttava tukiverkosto, valmiina tekemään eteeni mitä vaan.

Mutta kun olen luuseri. Ei ole palleja käyttää sitä hyödyksi. Itsesäälissä rypeminen taitaakin olla parasta. Olikin hauskaa kuvitella, että pääsisin hyvän olon tunteiden vallitessa ylös siitä kuralammikosta. Niin, minä taisin vain SANOA että nousen ylös... kun tarpeeksi pitkään oli jauhettu, tuli huomattua että hei hetkinen, minähän makaan tässä yhä kuraisena kuin lokakuisella kaurapellolla kyntänyt Audi tai intialaisessa paskalammessa, jonne kylän paskat valutetaan putkea pitkin, kylpenyt lehmä. Tässä mä makaan yhä.

En kässää itsestäni tuon taivaallistakaan. Onko maailma luotu minulle vai minut maailmalle? Kukapa sen voisi tietää. Jonkun filosofin tai oman elämänsä mestarifilosofin mielestä kaikki mitä on olemassa, on hyödytöntä. Aivan VALTAVAN piristävä ajatusmaailma, saa minut tuntemaan sydämen pusertumista kokoon jo pelkästä ajatuksestakin. Teille kaikille pessimisteillekin, siis aivan pirullisen syvälle juurtuneille pessimisteille: mitä perkelettä? On varmaan mukavaa elää ihmisenä, jonka sydän on painunut kokoon kuin 1950-luvulla valmistettu sukellusvene Mariaanien haudassa.

Täälläkin palstalla puhutaan siitä, miten maailmaan ei tehdä lapsia. Joo, tässä 18-vuotias, seuraavana panojonossa oleva kaveri. Eli...

Onkin aivan HELEVETIN KANNUSTAVAA koittaa pistää maailmaa pyörimään oman positiivisen ajatusmaailmansa mukaan, kun joka ikinen päivä saa lukea ja kuulla negatiivisia asioita vaikka mistä. Tulevaisuus on yksi helevetin uhkaava aika, jolloin varmaan syttyy kolmas maailmansota, afrikkalaiset köyhät valloittavat Euroopan, Kiina hyökkää Yhdysvaltoihin ja länsimainen sekä täten suomalainen yhteiskuntajärjestelmä kaatuu siihen, kun digitalisaatio tekee meistä miljoonan eri kaavan kautta itsensä päin pylvästä ajavia sonneja.

Kaikki lapsikeskustelukin saa jutun tuntumaan lähinnä siltä, että joko niitä pitäisi tehdä koska ne ovat yhteiskunnalle hyödyllisiä, HYI PERKELE miten vastenmielinen ajatus, inhoan sitä helvetisti, tai sitten koska muuten meille käy aivan vitun köpelösti seuraavan 50 vuoden sisään.

Sehän se on.

Maailma jossa elät, muuttuu jo seuraavien 50 vuoden sisällä kamalaksi ja rappiolliseksi helvetiksi. On se jumalauta aivan HELEVETIN ihanaa elää joka päivä siten, että ajattelet juuri tuota. Uskaltaako tässä edes tehdä yhtään mitään, koska aikuisiässä maailma luisuu kuitenkin jonkin sortin kaaokseen? Ilmastokin muuttuu pahemmaksi ja kohta vitun syöpäiset äärijärjestöt ottavat vallan maailmassa hyökkäämällä vähemmistöjen ja "väärämielisten" kimppuun.

Joskus maailma ei tunnu mahdollisuudelta, vaan uhalta. Kaikki hyvä meni jo. Kaikki tuleva on paskaa. Minä itsekin tunnen joskus olevani paskaa. Koita tässä jumalauta sitten pärjätä päivittäin.

Mikä olisi paras keino päästä tästä kaikesta ikävästä ajatusverkostosta eroon? Älkää vaivautuko vastaamaan että lähipiiri tai lääkäri. Muistutan vielä, minulla on pienemmät pallit kuin vastasyntyneellä kilillä. En uskalla kertoa mistään kenellekään, ihan kuin jokin kännykkään ja omaan pumpulilla päällystettyyn kuoreensa verhoutuva luuseri. Ehkä jokin huumausaine voisi tehota...

Siis mitä vittua?

Olenko mä nyt muka TOSISSANI tai edes puolivakavissani pohtimassa jotain tuollaista?

Ei herranjestas. Minä olen oikeasti sittenkin luuseri. Luuseri sanoo että vitut lääkäristä, antakaa litra viinaa tai kaksi pillereitä, homma hoituu ja kivaa on. Ei vittu ole. Perkele mihin suuntaan minäkin olen ajautumassa... joku koittaa nykiä hihasta että "tules Punamusta tänne pimeelle puolelle, meillä on rokkia ja pimuja sekä vitusti aineita, joilla pääsee vaikeuksista eroon".

Rutto. Ja sama rumba jatkuu huomenna. Mitään muutosta ei tapahdu mihinkään. Olen kierteessä.

Enkä löydä radan varrelta poiskäyntiä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kaikki maailmassa ole hyödytöntä, paskaa tuollainen. Eikä maailma tästä mihinkään tuhoudu, joka saatanan vuosisata on elämä joidenkin tuomiopäiväjamppojen juttujen perusteella menossa päin helvettiä, mutta täällä sitä nytkin ollaan vielä. Kuorossa valittaminen on sekin kyllä silti ihan hyvä, se saa aikaan sen että asiat muuttuu parempaan. Senkun vaan siinä mukana lilluu, tekee asioita joista tykkää ja siinä sivussa yrittää olla mahdollisimman vähän mulkku. Ei tää oo niin vakavaa hei, kuus mestaruut!

RAPORTOI

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen kyllästynyt niin moneen ajatusmaailmani hommeliin, että niiden laskemiseen ei riittäisi edes Googlen pääkonttorin megalaitteet. Jumalauta kun ottaa päähän jatkuva toisten joukkueiden aliarviointi. Ottaa vitusti päähän toisille lällättely ja vittuilu. Ottaa niin vitusti päähän, kun maailmassa on miljoona eri tapaa olla junttimainen. Kaikki huppupäiset, röökiä räkivät oman elämänsä gangsterit vituttavat. Ihmisten käytös nettimaailmassa vituttaa aivan julmetusti.

Mutta ennen kaikkea... eniten ottaa päähän minä itse. Enkös mä ole se esityksen päähahmo? Elämäni käsikirjoittaja? Se jolla on vastuu omasta itsestään.

Voisin vaikka kaivaa lapion esiin ja käydä hautaamassa itseni keskelle peltoa. Vältynpähän siltä, että naksahdan joskus OIKEASTI ja silloin ei mikään järki päässä kykene estämään Mielellisen Manalan virtausten voimaa.

Mutta kun... niin moni ihminen rakastaa ja tukisi. Mutta kun... mä en osaa ottaa sitä vastaan. EN OSAA! Jos osaisin, olisin tehnyt sen jo AJAT SITTEN! Mitä mä teen? Vollotan sängyssä, lyön tyynyä nyrkillä, puristan hampaat ulos suusta ja tulen tänne avautumaan. Eli ei mitään HYÖDYLLISTÄ! En osaa auttaa itseäni. Olisin valmis auttamaan vaikka tämän koko vitun maailman ja ihmiskunnan turvaan jonnekin muuhun galaksiin, mutta itseäni en vaan pysty. Paskat minusta.

Hei jiihaa, minulla on taas KUUDEN TUNNIN paskaiset yöunet edessä, joilla ei pärjäisi normaalissa arjessa edes steroideilla täyteen massaa ja voimaa pumpattu ylivilkas Salama. ODOTAN sitä saatanan päivää, kun herään puolikuolleena pedistä, ja kun otan askeleen eteenpäin, aivot tilttaavat ja läjähdän lattialle turpavärkki edellä kuin viinaa litkinyt dromedaari Saharassa. Odotan sitä hetkeä, kun TERVEYS ottaa viimein ohjat käsiinsä ja melkein listii minut hyttysen lailla, ennen kuin joku tekee jotain. En itse pysty. Pakko odottaa, että keho tekee sen puolestani.

Se on elämän ja kuoleman peli, voitto tai häviö, se vitun tulos tai ulos. 50/50. Katselinkin eilen animaatioklippejä Kaksinaamasta. Kelpo ajoitus kyseisillä klipeillä. Kohta ryhdyn itsekin heittämään lanttia sen puolesta, teenkö jotain vai en.

Aamulla taas kouluun, kun sää vituttaa, syksyhän on aivan vitun perseestä verrattuna tappohelteitä sisältävään kesään. Kouluun, vaikka tekisi mieli jäädä sänkyyn kasvamaan villakoiria ja pesusieniä. Päivän aikana pohdin maailman kurjuutta ja vittuunnun, kun luuserina ei riitä pallit mennä sanomaan välituntivalvojalle, että "tulisitko avamaan ystävällisesti tuon oven, jotta pääsisin soittamaan rumpuja?". Kuolen vaikka mieluummin kuin autan itseäni millään tavalla.

Ja sekös, JUURI sekös vituttaakin niin paljon, että näppäimistöni roihahtaa pian liekkeihin kuin Amazonin sademetsä. Ja sitäkään ei alettu sammuttaa, koska brasilialaisilla on VITUN HIENO presidentti, jota kiinnostaa varmaan raha enemmän kuin oman perseen pyyhkiminen. Kivaa saatana. On meillä maailma hyvissä käsissä. Eikä kukaan tee sille mitään. En minäkään, munaton luuseri.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy