Vitutusketju

  • 10 533 575
  • 56 128

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisko ollut mahdotonta kirjoittaa koko purkaus suomeksi? Kuulostaa nimittäin aika tyhmältä.

Mutta muuten omastakin lähikaupasta tuttua, kun lapset pääsee koulusta. Mutta kyllähän niillä nuorilla on oikeus asioida kaupassa siinä missä meillä muillakin.

Ai jaa, vilpittömät pahoitteluni, minulle tämä on normaalia puhekieltä. Sanaa entourage käytän nimenomaan tällaisissa yhteyksissä, kun kyse on arvovaltaisesta seurueesta tärkeällä asialla.

Kaikilla on oikeus asioida kaupassa, mutta etenkin kiireisempään aikaan olisi järkevää, jos sinne kauppaan ei hyökkäisi hirveästi sellaisia, jotka vain hengaavat mukana. Toki tämä ongelma on pahin Helsingissä ja pk-seudulla, jossa on muutenkin eniten väkeä.

Aluksi ajattelin että ketä se nyt haittaa että tullaan kauppaan isolla katumaasturilla... Jostain syystä tuli sellainen mieleen...

Hmm, olenkokohan minä tästäkin jotain sanonut... No sanotaan nyt taas, että katumaasturit pois sieltä, missä on vähän tilaa. Ajelkaa niillä siellä Espoossa. Ja tähän hymiö.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Influenssarokotus on suolesta, sain jälkioireena flunssan jota on mennyt nyt pari päivää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taas vituttais autoilijat. Siis muut kun minä, koska olen keskivertoa parempi kuski.

Yleinen kaaoshan täällä on koko ajan päällä liikenteessä, mutta nyt on löytynyt tällainen uusi ryhmä: ajanvitunhitaastitahallaan-ryhmä. Ihan normaaleilla autoilla, normaalin oloisia ihmisiä, mutta ajetaan 50:n alueella kolmeakymppiä. Näiden perässä sitten körötellään vaikka saattaisi olla jo ruokatauko loppumassa. Ei niillä mitään syytä vissiin tuohon mateluun ole. Tai ainakaan mä en ole huomioinut ikinä mitään mikä voisi tuohon vauhtiin vaikuttaa.

Okei, ihan hyvä että jotkut ottavat rauhallisesti - he ovat kyllä vähemmistö. Mutta jos parin tällaisen takia puuroutuu koko liikenne, en ymmärrä ja pistää vituttamaan.

Sain myös poliisisaattueen kotiin, mikä nyt ei sinänsä vituta. Mutta joo sedät pysäytti, ja kun ei ollut paikallista ID:tä, tarkastelivat kaikki mun paperit sataan kertaan. Eikä tietty osanneet yhtään englantia. Noh, vajavaisilla paikallisen kielen kyvyilläni selitin, että on mulla oleskeluluvat sun muut, mutta en mä sitä paperia mukana kanna. Oltiin kuitenkin puolen kilsan päässä kotoani, joten ehdotin sedille että tulevat perässä niin näytän paperit. Yleensä tämä on riittänyt siihen, että poliisi sanoo moro, mutta nyt oli ilmeisesti löysää aikaa. Ajelivat sitten perässä kotiovelle asti ja näytin paperit ja kaikki ok. Vaimo kyllä oli aluks vähän "mitänytvittua"-ilme päällä kun sanoin että kytät tuli mukana.

Tulipa avauduttua. Vielä pitäis kolme kertaa lähteä tuonne liikenteeseen ennen viikonloppua, mutta sitten loppuu meikäläisen ajelut hetkeksi. Ens viikolla pari päivää duunia, mutta ei täällä koko kaupungissa ole juuri ketään enää tuossa joulun alla, joten voipi olla ettei autoiluvitutus iske ennen ensi vuotta (eipä!).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Influenssarokotus on suolesta, sain jälkioireena flunssan jota on mennyt nyt pari päivää.
Jos tarkkoja ollaan niin sait flussan joka ei liity rokotteeseen vaan tuli sattumalta samaan aikaan. Mutta saa se nuha vituttaa silti, ei siinä mitään.

Nuhakuumeita aiheuttavia viruksia kiertää väestössä erityisesti syys- ja talvikauden aikana.
Influenssarokote annetaan syksyllä, jolloin liikkeellä on useita kymmeniä erilaisia viruksia, jotka aiheuttavat hengitystieinfektioita. On mahdollista, että rokotushetkellä rokotettavalla on jo itämässä nuhakuume, jonka oireet vain sattuvat alkamaan rokottamisen jälkeen.
Usein kysyttyä influenssarokotuksista - Infektiotaudit ja rokotukset - Infektiotaudit ja rokotukset - THL (Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen sivusto jossa annetaan vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin influenssarokotuksista)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vitutusketju valahtanut toiselle sivulle. Mitäs nyt? Onko kaikilla ykskaks kivaa? Onko maailman virheet korjattu?

Minua vituttaa tämä jouluhössötys, kuten aina. Ja rahanmeno, kuten aina. Olisi ohi jo. Joulupäivä ja Tapaninpäivä ovat hienoja. Lapset nauttivat lahjoistaan, herkkuja on, saa maata sohvalla ja kuunnella hyvää musaa konjakkilasi kädessä... Mutta nämä päivät ennen jouluaattoa on kyllä Saatanasta.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vittu.

Olin unohtanut harrastelaserin ohjaukseen käytetyn läppärin WIN-salasanan ja nyt tässä lataillaan password crackereita. Katsotaan mitä tästä saadaan aikaiseksi - mahdollisesti lisää vitutusta kun asennan kaikki mahdolliset virukset koneelle tuon softan myötä. Vaikka pitäisi olla ihan toimiva ratkaisu ja vähintäänkin semiluotettavalta taholta latailen tuota.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Vittu että on hankalaa tuo henkilökortin tunnusten aktivointi. (Jäi tekemättä). Tiedän että mun käytöllä en niitä tunnuksia edes tarvi, mut kun ne on mahdollista siihen korttiin saada, niin olisi se kiva saada.

Nykyaikana ihan vitun hankalat ohjeet ja aktivointivaiheessa selviää että tarviikin jonku hiton kortinlukijan (tietokoneelle) . Sitten googlailun jälkeen selviää että ihan Androidilla pitäs onnistua, mutta kun ei niin ei.

App ladattu ja tunnistaa kortin ja saa tunnusluvun laitettua. Sitten minuutin päästä ilmoitus ettei tunnusluku kelpaa. Pitäkää tunkkinne.

Ja siis tunnin värkätty pikku kikoilla, mut ei lähe.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vittu.

Olin unohtanut harrastelaserin ohjaukseen käytetyn läppärin WIN-salasanan ja nyt tässä lataillaan password crackereita. Katsotaan mitä tästä saadaan aikaiseksi - mahdollisesti lisää vitutusta kun asennan kaikki mahdolliset virukset koneelle tuon softan myötä. Vaikka pitäisi olla ihan toimiva ratkaisu ja vähintäänkin semiluotettavalta taholta latailen tuota.

No niin.

Vitutus poistettu ainakin jossain määrin. Salasana "hakkeroitu" ja kone taas käyttökunnossa. Tosin näytössä muutama viiva, joten ne pitäisi vielä jaksaa yrittää poistella. Katsotaan jos jaksaa vaivautua kun ei kyseisen koneen käytön kannalta juurikaan merkitse mitään. Pari kertaa aiemminkin moiset on saatu pois pikku säätämisellä.

Nyt ehkä pari ansaittua drinkkiä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ai jaa, vilpittömät pahoitteluni, minulle tämä on normaalia puhekieltä. Sanaa entourage käytän nimenomaan tällaisissa yhteyksissä, kun kyse on arvovaltaisesta seurueesta tärkeällä asialla.

Entourage, seurue, harvoja lainasanoja ranskasta kielessämme. Toinen on croissant, joka tarkoittaa voisarvea.

Toikin on varmaan lähinnä helsinkiläinen ongelma, että kaupassa tungeksiva entourage aiheuttaa henkilökunnassa kireyttä ruuhka-aikaan. Muualla vain lupsakasti lausahdellaan, jotta onpa nyt mukavasti rahvasta lähtenyt liikkeelle, tällaista ei olekaan ollut sitten vuoden 1981, kun paikallislehden mainokseen oli lipsahtanut väärä hinta sipuliteemakkaralle.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Vituttaa, kun unohdin jättää kynttilän Rydin hautapaadelle. Meni järki, koska Hietsun liikenne oli ihan tukossa.
Prkl.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mixu

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Vituttaa, kun unohdin jättää kynttilän Rydin hautapaadelle. Meni järki, koska Hietsun liikenne oli ihan tukossa.
Prkl.

Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa: Älä ota sitä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen, illalla taas tavataan, ja lauletaan uudelleen!

Uskon, että ylläoleva viestisi teki suuremman vaikutuksen juuri sillä ajatus-siementen ja hengellisten säteilyjen saralla, jolla kynttilänlaskun oli tarkoitus vaikuttaa.

Ryti oli hieno mies.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Kaatosade Huoltoäijä ehkä ajatteli, että jos piippaus alkoi juuri kun tiskasit, niin on kohonnut todennäköisyys että johtuu lutraamisesta tai korkeintaan esim viemärin hajulukon vuotamisesta. Ei myöskään ehkä tajunnut ettet saa ääntä loppumaan. Eikö ne ole ihan patterivehkeitä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitä en tiedä, että onko se kosteushälytin pattereilla toimiva vai ei. En kyllä uskalla mennä itse sorkkimaan mitään, kun ei se hälytin tuolla missään näkyvissä ole, ja jos yrittäisin itse säätää jotain, niin tulisi varmaan vain pahempaa jälkeä
Jos veikata pitäisi niin sokkelin takaa löytyy, ja sokkeli lähtee todnäk ihan vetämällä irti.
 

redpecka

Jäsen
Tuossa vähän aikaa sitten, silloin kun sitä Kiasmaa siihen bygattiin. Mikä se oli se kulmassa oleva yöbaari? Bakers tai jotain. Manskun ja oliko Kalevankadun kulmassa. Vituttiko? Kyllä. Miksi? No siksi että:

Olin ollut siellä muutamana iltana loppuun asti. Ja taas olin menossa, surullisin ja apein mielin kuten aikaisemminkin. Istuin aina yksin siellä nurkassa, mutta sisällä on lämmintä ja muutamaan keppanatuoppiin oli aina varaa. Annoin lähtiessäni pokellekin tippiä...

Sitten menen taas sinne ja poke kysyy olikos mulla jotain ongelmia viimeks!? Ei tietenkään ole ollut ja kerroin antaneeni hänelle vielä tippiäkin..

- Olet erehtynyt henkilöstä, sanoin.

Se ei uskonut. Eli mikä vitutti, oli se että humalaisena joutuu alkaa selittää jotain poken virhettä ja nopeesti huomaa ettei sen hetken humalatilalaisena oikein voinut vakuuttavasti enää vedota mihinkään. Ei ole enää mitään millä voi parantaa tilannettaan. Siispä poistuin nukkumaan sinne Kiasman rakennussepeleille taas. Muutenkin kurjaa niin vielä enemmän vitutti se, että joutui kokee vääryyttä.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
UV-suunnitelmat illalta peruuntui. Sinänsä vituttaa ja paljon, nykyään tulee muutenkin liian harvoin kavereita nähtyä töistä, muutoista ja uusista elämäntilanteista johtuen. Jatkot sitten kalsarikännitopicissa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Argh @Linc puolestasi.

Itseä vituttaa toisinaan, kun toinen puolisko supistaa tällaisiin bailuihin osallistumista epäsosiaalisuudellaan/introverttiydellään. Rinnalla toki muitakin tekijöitä, mutta itse suhaisin mielelläni tsekkaamassa suurempia kemuja. Romantikkona vaan haluan tuon toisenkin rinnalla tällaiset päivät olla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joku norovirus tai vastaava vissiin iskeny. Ei ole kovin häävi olo. Kaipa tästä paranee.
Taitaa olla joku laajempi flunssa-aalto liikkeellä tällä hetkellä, kun itsekin olen saanut lukea jo aika monelta lähipiiriin kuuluvalta ihmiseltä että ovat tällä hetkellä/olleet vastikään flunssan kourissa. Toki nyt on juuri se aika vuodesta jolloin ne bakteerit riehuvat muutenkin joka nurkassa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paul Stanley kertoo lahjaksi saamassani kirjassa, että jokaisen on oltava itsensä suurin ihailija. Oivalsin äskettäin, että olen itseni suurin inhoaja. Kukaan muu ei vihaa tässä maailmassa yhtä paljon minua kuin minä itse. Vihaan itseäni monella tasolla, niin monella, etten jaksa edes miettiä niiden lukumäärää. Voi olla että niitä on vain yksi, mutta se yksi onkin sitä voimakkaampi.

Silti jaksoin kaikesta huolimatta kirjoittaa viime vuonna melkein 5000 viestiä palstalle ja tulin lähes valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Minä... epävarma teini. Olen toisaalta otettu, toisaalta vihaan koko ajatusta juuri tällä hetkellä, kuten montaa muutakin asiaa itsessäni. Ihan ensimmäisenä ja eniten aivoja.

Olkaa hyvä, lisää nollatason paskaa kaikille luettavaksi. Hyi saatana miten voi kaikki vituttaa juuri nyt. Kaikki vittuilijat, vetäkää käteenne saatana. Kaikki mukavat ihmiset, pahoitteluni. Ja aivan jokainen teistä lukijoista: anteeksi.

Nyt voinkin poistua paikalta. Valonheittimet saa sammuttaa, kiitos. Ei kuluteta ylimääräistä sähköä.

Tätähän se nuoruus on - epävarmaa oleskelua ja maailman miettimistä. Kaipa sitä jokainen jollain tasolla itseään vihaa, mutta eipä tuosta nyt ole juuri muuta kuin haittaa. Sanot että vihaat aivojasi, mutta sieltä aivoistahan se viha lähtee. En mä nyt tässä jaksa ruveta lässyttämään mistään asennemuutoksesta tai itsensä tutkiskelusta. Kyllä ne aivotkin siitä tasoittuu iän myötä, ja muutaman vuoden päästä voit palata tuohon viestiisi ja nauraa itsellesi.

Mua nyt ei sinänsä mikään erityisesti vituta. Tää on tätä samaa vitutusta päivästä toiseen, joten kaikki ihan normaalia täällä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tätähän se nuoruus on - epävarmaa oleskelua ja maailman miettimistä. Kaipa sitä jokainen jollain tasolla itseään vihaa, mutta eipä tuosta nyt ole juuri muuta kuin haittaa. Sanot että vihaat aivojasi, mutta sieltä aivoistahan se viha lähtee.
Mäkin taisin muistaakseni vihata 18-vuotiaana aika montaa asiaa tässä maailmassa. En ala tässä nyt luettelemaan niitä kaikkia vihan kohteita mutta kyllähän sitä tuli angstailtua yhestä sun toisesta aiheesta. Jotenkin sitä ei vaan tuossa vaiheessa suurin osa oikein vielä tiedä kovin tarkkaan omaa paikkaansa yhteiskunnassa. Sitä ikään kuin vaan on ja menee paikasta toiseen vailla selkeää päämäärää.

Ja itse ainakin vielä Punamustan ikäinen ollessani olin todella itsekriittinen ja vertasin itseäni jatkuvasti muihin oman ikäisiini ja kun koin, etten vain ole yhtä hyvä kuin muut, tällä oli varsin negatiivinen vaikutus itsetuntooni. Mulla oli myös kova halu saada elämällä jotain merkittävää aikaiseksi ja kun sitten koin että tuo tarve ei oikein millään muotoa täyttynyt, niin vituttihan se nuorta jamppaa kun tunsi jatkuvasti olevansa täysin hyödytön maailmalle.

Ennen pitkää sitä jokainen meistä käy läpi sen syväluotaavan itsetutkiskelujakson ja jossain vaiheessa sitä alkaa sitten tajuamaan, että ne omat niin ulkoiset ja sisäiset heikkoudetkin joita nuorempana suorastaan inhosi, on tietyllä tapaa kuitenkin just se osa ihmisestä, joka pitää meidät aitoina ja niiden hyväksyminen osana omaa persoonaa on tärkeimpiä vaiheita ihmisenä kasvamisessa.

Voin kuitenkin @Punamusta a sen verran kehaista, että sinun ikäisenäsi vaikenin omasta paskasta olostani usein jopa omalle perheelleni, eikä olisi tullut mieleenikään näyttää omaa haavoittuvaisuuttani nettipalstalla. Olet ainakin avoimempi ja rohkeampi puhumaan asioista mitä itse olin 18-vuotiaana.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttavat suuresti ns. työasiat. Koko joulun ym. ajan olen tapellut erinäisten töiden kanssa ja paskaa toki jää aina käteen. Tahtoisin lopettaa nämä työni, mutta en kykene lopettamaan. Yrittänyt olen. Enkä kykene mihinkään muuhun. Kiva elämä. Tiedän että monien mielestä elämäni on vitun taatusti jänskää ja mitä kaikkea, mutta totuus on aivan toinen. Mieluiten menisin hirteen, mutten viitsi kun on vaimo ja eläin. Muusta luomakunnasta en välitä yhtään. Tänään olin aivan paskana, kun taas huomasin miten tulin ohitetuksi tai oikeastaan ohitus oli tapahtunut jo aikoja sitten, nyt näin vain perävalot horisontissa. Taloudellinen tilanne ei ole huono, se on naurettava ja naurettavammaksi menee. En usko että mikään paranee mutta silti sinnittelen ja otan turpaan yhä uudestaan. Haistakaa vittu!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se että Ruutu+ sisällyttää otteluohjelmassaan floppikautta vetävän AC Milanin henkeä salpaavan 0-0 nyhväyksen. Ei mua ois kiinnostanukaan nähdä kun europaikasta pelaava oma jengini Atalanta juhlii taas viidellä maalilla. Joten ketkä noista striimattavista peleistä päättääkin siellä Nelosella niin haistakaapa paska.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Se että Ruutu+ sisällyttää otteluohjelmassaan floppikautta vetävän AC Milanin henkeä salpaavan 0-0 nyhväyksen. Ei mua ois kiinnostanukaan nähdä kun europaikasta pelaava oma jengini Atalanta juhlii taas viidellä maalilla. Joten ketkä noista striimattavista peleistä päättääkin siellä Nelosella niin haistakaapa paska.

Mikset etsinyt Streamia? Ihan saman mä teen jos ei Newcastlen peliä näytetä. Tietty jos odottaa että maksutv näyttää aina oman suosikkinsa pelin niin sitten on varmasti vaikeaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mikset etsinyt Streamia?
Huono tekosyy, tiedän mutten jaksanut avata konetta ja arpoa löydänkö omat kuvanlaatustandardit täyttävän striimin heti vai vartin hakemisella. Oon mä joskus noita itse ettinytkin kyllä. Lähinnä ärsyttää vaan että lähes aina kun muistan Atalantan matsin niin Ruutu+ ei tarjoa sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös