Vitutusketju

  • 10 507 549
  • 56 109

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina ei jaksa vittuuntua, mutta jotenkin taas ärsyttää että ajaessa miehen autolla kaikki helvetin bemari/audipellet yms. tulee jatkuvasti joko roikkumaan iholla, vetävät hirveellä kaasulla suoraan nokan eteen, haluavat kisailla liikennevaloissa. Tai mikä ärsyttävintä kun lähtee ohittamaan niin toiset lähtee hirveällä spurtilla eteenpäin, ettei vaan pääsisi ohi.
Onneksi ei ole tarve toisia nöyryyttää tappiolla tai lähteä mukaan moiseen hölmöilyyn, mutta joskus kyllä sattuu sellasia teiden sankareita kohdalle että pistää vituttamaan.

Yhtä olennaista tietoa jäin kaipaamaan: mitäs merkkiä se miehen auto on? Joitain miehiä voi provosoida jo pelkkä nainen ratissa, ja sitten jos auton merkkikin on vielä omiaan herättämään kateutta, niin tuollaista torspoilua voi tapahtua.

On olemassa sellaisia teiden ritareita, joiden mielestä naisen pitäisi ajaa pienellä autolla ja juuri rajoitusten mukaan tai vähän hiljempaa, ja silloinkin valitettaisiin, että miksi muija ajaa noin hiljaa.

Liikenne saa kyllä tehokkaasti ihmisten huonot ja juntit piirteet esiin. Ja aika usein nimenomaan miehiltä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aina ei jaksa vittuuntua, mutta jotenkin taas ärsyttää että ajaessa miehen autolla kaikki helvetin bemari/audipellet yms. tulee jatkuvasti joko roikkumaan iholla, vetävät hirveellä kaasulla suoraan nokan eteen, haluavat kisailla liikennevaloissa. Tai mikä ärsyttävintä kun lähtee ohittamaan niin toiset lähtee hirveällä spurtilla eteenpäin, ettei vaan pääsisi ohi.
Onneksi ei ole tarve toisia nöyryyttää tappiolla tai lähteä mukaan moiseen hölmöilyyn, mutta joskus kyllä sattuu sellasia teiden sankareita kohdalle että pistää vituttamaan.

Luonto huolehtii tuollaisista.

Kyseinen ihmistyyppi melko suurella todennäköisyydellä pääsee hengestään kun rullaa jonkin bensavetoisen kulkuvälineen kännissä seinään. Tai sitten kyseinen ihmistyyppi tuhoaa elämänsä talousperseilyllä ja lyijymyrkyttää itsensä suun kautta. Tai sitten kaahailujen päätteeksi on menossa alistamaan vaimoaan, mutta naapurin tatska-Jokke onkin tarjoamassa oikeaa kyytiä vaimolle. Kaahailija yrittää pelastaa miehisyytensä rippeet, mutta tatska-Jokke vetää vielä turpaan, pyyhkii kohtuuttoman suuren pelivälineensä kaahailijan takin rinnuksiin ja katoaa paikalta.

Eli ei syytä huoleen jos tuollaisia tapauksia kohtaa liikenteessä. Olet teistä kahdesta 99% varmuudella se aito voittajatyyppi.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Yhtä olennaista tietoa jäin kaipaamaan: mitäs merkkiä se miehen auto on? Joitain miehiä voi provosoida jo pelkkä nainen ratissa, ja sitten jos auton merkkikin on vielä omiaan herättämään kateutta, niin tuollaista torspoilua voi tapahtua.

Tesla.

Liikenne saa kyllä tehokkaasti ihmisten huonot ja juntit piirteet esiin. Ja aika usein nimenomaan miehiltä.
Näin on kyllä saanut todeta ja kontrasti siihen kun ajan omalla volkkarillani on vaan niin suuri, että väkisin pistää silmään. Mieskin saa kyllä välillä moisia ritareita peräänsä, mutta ei samassa mittakaavassa kuin minä. Melkein poikkeuksetta nämä tosiaan ovat miehiä ja alle 30 : siä. Olisko kerran joku nainen suhannut autollansa suoraan nokan eteen, mutta muuten ei ole osunut naisia silmään. Toki en aina jaksa tuijotella kuka valopää siellä tällä kertaa istuu.

Eli ei syytä huoleen jos tuollaisia tapauksia kohtaa liikenteessä. Olet teistä kahdesta 99% varmuudella se aito voittajatyyppi.

Kiitoksia. Joo eiköhän elämä näitä ihmisiä opeta, toivottavasti ennenkuin vetävät 200 kallion seinään tai vievät jonkun muun mukanaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos laittais tän oikeaan paikkaan. Pahoittelut, haulla kun tuli vitutusketju ja sitten oli Saipan ketju oli eka ja vitutukseltani en tajunuut tarkistaa mihin vittuun tää meni. Teitä taitaa vituttaa sitten enemmän kuin normi Jatkislaista:

Perus maanantai. Tiesin jo etukäteen että tää päivä on yhtä vittua ja kiirettä pukkaa.
No, heräsin ajoissa ja avasin himassa koneen noin seiskalta - tohon lähes naapuriin oli sovittu palaveri kymmeneksi. Siihen asti kaikki hyvin, ehdimme alaisen kanssa oikein hyvin ja asiakaskin oli ajoissa.

Sitten kaikki menikin pieleen. Palaveriin varattu 2h, venähti neljäksi, kun tuo toinen osapuoli ei ollut tehnyt hommiaan.
Nälkä ja tuossa vaiheessa ei enää haluaisi konttorille, joten sovimme että teemme loppupäivän etänä mun luona ja tilataan safkaa. Näin toki teimme.

Alaisen safka oli ihan jotain muuta mitä pyydetty (hän on allerginen maissille niin pyydettiin ilman sitä), niin maissillahan se tietenkin tuli. Mulla ei siinä valittamista. Kerrankin tulinen kastike on tulista.

Jatketaan duunia, löysin varmuusvaraistoista sille safkaa, mitkä oli viikonlopun jäljiltä vähäiset kun en viikonloppuna ollut edes himassa.

Puh. Sitten meni ne tietokannat jumiin mitä molemmat tarvitsee, joku vitun IT on Tukholmassa kämmännyt, veikkaan Intiaa jossa nää loppupeleissä hoidetaan. Ei siinä, mut mun nimenomaan pitää saaada tietyt raportit emolle huomiseksi. Alainen luovutti, sen kun tarvitsee saada duuninsa valmiiksi vain mulle (ja niitä en tänään välttämättä tarvitse, voin tänään elää ilman), sanoin että mene himaas, lapsikin pitää hakea tarhasta.

Nyt tappelen IT:n kanssa et josko saisin ne tietokannat taas käyttöön. Ihan kuulemma kohta. Sen kun näkis.

No, kepab oli hyvää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ei saakeli mikä aikuisten leikkikenttä on tuo twitter. Mä oon varmaan pistänyt sata ihmistä mutelle, mutta edelleen siellä ruutu täyttyy ihan järjettömästi twiiteistä. Vuosi vuodelta vain mennyt pahempaan suuntaan. Onneksi tulin järkiini ja poistin tunnukset.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taidettu jo mainitakin, mutta vituttaa aika nohevasti kun näitten äitiyslomalla olevien pitää roudata näitä tuotoksiaan tänne toimistolle. Voi helvetti sitä huutoa ja lässytystä. Kersa on ihan hiljaa eikä juuri välitä, mutta tämä akkalauma on ihan sekaisin. Hajoo korvat kohta saatana.
 
K

Kiekkokatsoja

Täällä taidettu jo mainitakin, mutta vituttaa aika nohevasti kun näitten äitiyslomalla olevien pitää roudata näitä tuotoksiaan tänne toimistolle. Voi helvetti sitä huutoa ja lässytystä. Kersa on ihan hiljaa eikä juuri välitä, mutta tämä akkalauma on ihan sekaisin. Hajoo korvat kohta saatana.
Korvatulpat, taikka musanapit korviin..? Ja leikit ahkeraa + keskittynyttä työntekijää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korvatulpat, taikka musanapit korviin..? Ja leikit ahkeraa + keskittynyttä työntekijää.

Jep pitäisi tässä olla kokouksessa ja jotain kuulla ja ymmärtääkin, mutta ei tässä metelissä kuule yhtään mitään. Ahkeraa ja keskittynyttähän mä esitän aina, nytkin Jatkoaikaan kirjoittaessa on sellainen ilme naamalla että ei nuo lähelle uskalla tulla. Huutakoon nyt energiansa pihalle - ehkä ne on loppupäivän hiljaa.

Edit: Lisätäänpä tähän samaan paskakasaan myös avokonttorit. Täällä kun yksi aukaisee naamansa, kaikki tietää mikä kokous nyt on menossa. Tuppaa joillakin olemaan tapana huutaa siihen mikrofoniin niin saatanasti. Ja ainahan tällaisessa avokonttorissa on jotain meteliä - yksi köhii keuhkojaan pihalle jo toista kuukautta, toisella on ikuinen flunssa ja kolmas ei voi olla puhumatta puhelimessa omia asioitaan niin että varmasti kaikki kuulevat. Pitäis vissiin käydä ostamassa rynnäkkökivääri ja latasta parit sarjat ilman kuulosuojaimia - sais ainakin hetken olla rauhassa. Tai no, nää varmaan opettelis viittomakielen että vois kertoa mulle miten pikku-zorbas oppi eilen kusemaan seisaaltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Totta kai vuoden ensimmäiset itseä kiinnostavat konsertit osuivat sitten täsmälleen samalle illalle. Mikä pahinta, niin toiseen noista mulla on jo liput hankittuna ja nyt tulin siihen lopputulokseen että haluankin tuonne pienempään konserttiin On The Rocksille, josta tulin tietoiseksi vasta noin tunti sitten. Positiivisena puolena tämä kyseinen I Prevailin Tavastian konsertti johon mulla on liput, on loppuumyyty eli täytyisi vain löytää jostain joku bändin fani joka jäi vaille tikettiä ja antaisi siitä vaikka vasemman kiveksensä. Jos joku nyt siis lukee tämän ja tunnistatutuu I Prevailin faniksi niin ei kun tulittamaan mua yv:llä. Hinnasta voin joustaa reilumminkin!.

Edit: liput meni jo kaupaksi
 
Viimeksi muokattu:

SgtMarkov

Jäsen
Täällä taidettu jo mainitakin, mutta vituttaa aika nohevasti kun näitten äitiyslomalla olevien pitää roudata näitä tuotoksiaan tänne toimistolle. Voi helvetti sitä huutoa ja lässytystä. Kersa on ihan hiljaa eikä juuri välitä, mutta tämä akkalauma on ihan sekaisin. Hajoo korvat kohta saatana.

Mitä jos niille vaan ystävälliseen sävyyn huomauttaisi että nyt saatana se turpa kiinni kun täällä joku yrittää tehdä töitäkin, perkele.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä jos niille vaan ystävälliseen sävyyn huomauttaisi että nyt saatana se turpa kiinni kun täällä joku yrittää tehdä töitäkin, perkele.

Joo itseasiassa pomo jo tuosta huomauttikin muutama kuukausi sitten, mutta ongelma on vaan se, että tämä pomo on ehkä se suuriäänisin. On mielestään helvetin huumorintajuinen, ja kaikki "vitsit" pitää sitten tietty huutaa ja nauraa sellaista vammaista kikattelua siihen päälle.

Noh, mulla on aika pitkä lista musiikkia kuunneltavana, joten luurit päähän ja Slayer täysille. Raining Blood luo mukavasti tunnelmaa toimistoelämään.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep pitäisi tässä olla kokouksessa ja jotain kuulla ja ymmärtääkin, mutta ei tässä metelissä kuule yhtään mitään. Ahkeraa ja keskittynyttähän mä esitän aina, nytkin Jatkoaikaan kirjoittaessa on sellainen ilme naamalla että ei nuo lähelle uskalla tulla. Huutakoon nyt energiansa pihalle - ehkä ne on loppupäivän hiljaa.

Edit: Lisätäänpä tähän samaan paskakasaan myös avokonttorit. Täällä kun yksi aukaisee naamansa, kaikki tietää mikä kokous nyt on menossa. Tuppaa joillakin olemaan tapana huutaa siihen mikrofoniin niin saatanasti. Ja ainahan tällaisessa avokonttorissa on jotain meteliä - yksi köhii keuhkojaan pihalle jo toista kuukautta, toisella on ikuinen flunssa ja kolmas ei voi olla puhumatta puhelimessa omia asioitaan niin että varmasti kaikki kuulevat. Pitäis vissiin käydä ostamassa rynnäkkökivääri ja latasta parit sarjat ilman kuulosuojaimia - sais ainakin hetken olla rauhassa. Tai no, nää varmaan opettelis viittomakielen että vois kertoa mulle miten pikku-zorbas oppi eilen kusemaan seisaaltaan.

Ostan kaiken tuon!! Saatanaa olla tuollaisessa, enemmän kuin tuttua
Paitsi ja lisäksi:
Jumalauta, jos on tuollaista köhimistä, niin teillä on sisäilmaongelma. Lisäksi tuo samainen ongelma aiheuttaa juurikin lisää keskittymisvaikeuksia itselle. Silmätippaa ja punoitusta? kuivaa ihoa ja kutinaa? väsymystä ja vitutusta? huonot yö unet?
Ei ole muuten leikin asia. Oma terveys kyseessä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostan kaiken tuon!! Saatanaa olla tuollaisessa, enemmän kuin tuttua
Paitsi ja lisäksi:
Jumalauta, jos on tuollaista köhimistä, niin teillä on sisäilmaongelma. Lisäksi tuo samainen ongelma aiheuttaa juurikin lisää keskittymisvaikeuksia itselle. Silmätippaa ja punoitusta? kuivaa ihoa ja kutinaa? väsymystä ja vitutusta? huonot yö unet?
Ei ole muuten leikin asia. Oma terveys kyseessä.

Joo on siellä kyllä jotain häikkää koko ajan ilmastoinnin kanssa. Oon säästynyt pahemmilta vaivoilta, mitä nyt muutamat flunssat olen sieltä saanut kun jengi tulee kipeenä töihin ("mä olen nyt hyvä työntekijä kun olen kipeä mutta en ota saikkua"). Väsyttää ja vituttaa kyllä harva se päivä, mutta se nyt on ihan yleinen olotila enkä yksistään toimiston syyksi sitä voi pistää.

Mutta joo, tämän avokonttorin on sitten joku laskenut olevan tuottava muoto tehdä töitä. Mä olisin kyllä vähän eri mieltä, mutta eipä sitä multa kysytä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hämeenlinnassa karvaranne tappanut nuoren suomalaisen naisen, ilmeisesti pää sahattu irti. Toivottavasti huhu

En edelleenkään ymmärrä kuka ja miksi haluaa näitä apinoita tänne vaan lisää.
 

444

Jäsen
Noh, mulla on aika pitkä lista musiikkia kuunneltavana, joten luurit päähän ja Slayer täysille. Raining Blood luo mukavasti tunnelmaa toimistoelämään.
Ehkä sä voit seuraavan kerran unohtaa kuulokkeet kotiin ja laittaa silti Slayerin täysille. Ehkä ymmärtävät lähteä muualle kaakattamaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vahvasti huhutaan että yhtymäkohtia taannoiseen Porin surmaan olisi varsin monta.

Eroavaisuutena se että kyseessä oli nuori Fitnessmimmi. Hemmetti, ei paranisi noitten ählämien kanssa lähteä kaveeraamaan, seurustelemisesta puhumattakaan. Eroon aika harvoin pääset elävien kirjoissa.

Ja ketään ei ole vaadittu vangittavaksi koska kaveri oli kuulemma menettänyt omankin kunniansa ja poistanut itsensä päiviltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hemmetti, ei paranisi noitten ählämien kanssa lähteä kaveeraamaan, seurustelemisesta puhumattakaan. Eroon aika harvoin pääset elävien kirjoissa.
Onkohan se ihan noin. Kai niitä kuolleita pitäisi tulla enemmän jos ulkomaalaistaustaisesta ihmisestä ei voi erota kuin harvoin tulematta tapetuksi. Vai eikö nämä kuolemat tule vain yleiseen tietoon. En minä tiedä, mietin vaan...
 

dimmu

Jäsen
Vahvasti huhutaan että yhtymäkohtia taannoiseen Porin surmaan olisi varsin monta.

Eroavaisuutena se että kyseessä oli nuori Fitnessmimmi. Hemmetti, ei paranisi noitten ählämien kanssa lähteä kaveeraamaan, seurustelemisesta puhumattakaan. Eroon aika harvoin pääset elävien kirjoissa.

Ja ketään ei ole vaadittu vangittavaksi koska kaveri oli kuulemma menettänyt omankin kunniansa ja poistanut itsensä päiviltä.

Selvittelin tuttavilta Hämeenlinnasta ja tottahan tämä juttu on, pää leikattu irti ja sen jälkeen tappoi itsensä. Vitun sairasta meininkiä. Kuvia kiertää jo whatsapissa ja muualla.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Selvittelin tuttavilta Hämeenlinnasta ja tottahan tämä juttu on, pää leikattu irti ja sen jälkeen tappoi itsensä. Vitun sairasta meininkiä. Kuvia kiertää jo whatsapissa ja muualla.

Kieltämättä sairasta jakaa kuvia pään leikkaamisesta ja jonkun itsemurhasta.
 

A Siente

Jäsen
Onkohan se ihan noin. Kai niitä kuolleita pitäisi tulla enemmän jos ulkomaalaistaustaisesta ihmisestä ei voi erota kuin harvoin tulematta tapetuksi. Vai eikö nämä kuolemat tule vain yleiseen tietoon. En minä tiedä, mietin vaan...

Muslimeista erottaessa aika helposti joutuu kunniaväkivallan uhriksi. Ei välttämättä tapetuksi, nämä ovat Suomessa onneksi harvinaisempia. Pahoinpitelyt tai pelkkä kiusanteko ovat yleisempiä keinoja. Itsekkin tuollaista todistanut missä eronneen elämästä ollaan tehty ihan helvettiä uhkailulla yms. Tätä tekee myös romanit. Ei tietenkään kaikki, mutta kyllä tälläiset on tiettyjen toimesta varsin yleistä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Muslimeista erottaessa aika helposti joutuu kunniaväkivallan uhriksi. Ei välttämättä tapetuksi, nämä ovat Suomessa onneksi harvinaisempia. Pahoinpitelyt tai pelkkä kiusanteko ovat yleisempiä keinoja. Itsekkin tuollaista todistanut missä eronneen elämästä ollaan tehty ihan helvettiä uhkailulla yms. Tätä tekee myös romanit. Ei tietenkään kaikki, mutta kyllä tälläiset on tiettyjen toimesta varsin yleistä.
Jos oikein olen ymmärtänyt, ei tuo liity mitenkään muslimiuteen vaan on muun (kuin uskonnollisen) kulttuurillisen perimän tuotosta. Sattuneesta syystä tuota pidetään uskontoon kuuluvana, kun esiintyy paljon samoilla alueilla, missä islamiakin esiintyy enemmän. Ja toki monet sitä ”kunniaa” uskonnon varjolla ”puolustavat”, se kun on helppo perustelu. (Saatan myös olla ymmärtänyt väärin.)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
tänne toimistolle.
Toimisto. Paikka, jonne mennään ”tekemään töitä”, eli siirtelemään papereita pinosta toiseen, pelaamaan nettipokeria, taputtamaan kopiohuoneen Irmaa persielle ja ratkomaan sudokuita. Sitten nostetaan palkkaa siitä hyvästä, että on väännetty solmio kaulaan.

Kunnioitan paskakuskeja, puuseppiä, putkimiehiä, palomiehiä, suutareita, räätäleitä, lääkäreitä, bussikuskeja. Nämä ovat niitä ihmisiä, jotka tekevät oikeita töitä. Näitä ihmisiä toimistojen dynaamiset moniosaajat huutaa apuun, kun vessa menee tukkoon tai kravatti ratkeaa.

Neil Peart kuoli vasta. Miljoonat ihmiset surevat. Minäkin. Kun konsultti kuolee, kuka kaipaa? Kaatuuko puu metsässä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös