CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat
Että semmoista, mites muiden päivä on mennyt?
Ei paskemmin, kiitos kysymästä.

Mitä nyt teloin käteni töissä ja edessä viikon sairasloma. Onhan tässä toki mm. yleisurheilun MM-kisoja ja NHL:ää luvassa ajanvietteeksi.

1991 | 1992 | 2009 | 2016 | 2017
1969 | 1970 | 1974 | 1980 | 1983 | 1998 | 2011
1995 | 2011 | 2019

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vittu mie en ymmärrä saatana. Katsoin Youtubesta yhtä samaa tiettyä sarjaa 4 jaksoa putkeen, nyt sitten automaattinen toisto jostain syystä heittää seuraavana vaihtoehtona jotain ihan toista videota eikä seuraavaa jaksoa löydy edes siitä alta vaan pitää itse hakea. Mikä ihmeen järki tässä touhussa on. 10 jaksoa on kuitenkin vielä kattomatta.

Maassa jota sika johtaa porsaat pyrkii ylöspäin

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vähän vituttais. Olis duunissa takaraja eräälle projektille huomenna, mutta puolet porukasta lähti lomalle. Eipä ollut aikaisemmin tietoa, että tässä näin käy, koska ilmeisesti päättivät vasta viime viikolla ottaa vähän vapaata. Eikä tietenkään siitä oltu informoitu oikeastaan ketään. Tässä nyt sitten ihmetellään että mistä sais tarvittavat tiedot tämän homman loppuun viemiseen. Onneksi nyt sentään ei oman tiimin porukka tällaista tee, mutta tuolla Idässä näyttäis olevan vähän eri toimintatavat. En tiiä, vois mennä vaikka vodkalle...

Yes English can be weird. It can be understood through thorough thought, though.

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Se kun valmiiksi tiukkaan budjettiin tulee turhia lisäkuluja. Muutama päivä sitten tuulilasiin lensi motarilla kivi, ihan minimaalinen jälki jäi lasin alalaitaan. Aamulla töihin lähtiessä tuo oli muuttunut kahdeksi isoksi viiruksi ja tuntuu vain kasvavan. Eikun lasin vaihtoon. Vakuutus löytyy, mutta on siinäkin muutaman sadan omavastuu.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Puusilmäiset kokit
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.

Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.
Joo... tässäkin on siitä esimerkki. ”Näytä tissit!” – kannattajat mylvivät törkeästi tv-toimittajalle, hiljensi huutomyrskyn jäätävällä tavalla

"Jäätävällä tavalla"... heristi sormea ja näytti peukkua alaspäin, eikä siellä mikään tainnut edes hiljentyä. No, joka tapauksessa klikkasin jutun vain nähdäkseni että oliko tv-toimittaja kuuma ja olihan se.

"Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin." - peksa, kaupunkiasiantuntija

Punamusta

Jäsen
Joo, eli...

Olen luuseri. Iso luuseri. Aivan liian iso luuseri.

Haluaisin korjata unirytmiä. Halunnut tehdä niin jo ties kuinka pitkään, ainakin läpi kuluneen vuoden. En ole onnistunut siinä. Vieläkin on aivan liian vaikeaa puhua yhtään kenellekään, jos jokin on huonosti. Vaikka minulla murtuisi jalka kesken koulumatkan, en luultavasti silloinkaan soittaisi kenellekään saadakseni apua, vaan mieluummin piilottelisin asiaa ja kierisin vaikka nurmikkoa pitkin Kokemäenjokeen kellumaan kuin uppotukki.

Tämä alati toistuva perfektionismi, tämä ylenpalttisen liioiteltu tarkkuus aivan kaikessa tekemisessä... tämä hioo aivosolujani tomuksi kuin metallinpuristin lasia. Joka toinen päivä, yleensä joka toinen tunti, tuntuu siltä että en haluaisi tehdä jotain asiaa enää ollenkaan, vaikka tiedän etten kykene irrottautumaan mistäkään tavasta.

Koko ajan tuntuu että esitän jotakuta. En ole oikea minäni. Tuskinpa oikea minäni olisi tällainen. Olen varmaan joku kevyt halpaversio, pahvista kyhätty muotokuva, jokin riippamielinen kummajainen joka vain NÄYTTÄÄ siltä mitä on, mutta todellisuudessa pelkkä kuori on aito. Sisältä ei löydy konvehteja, vaan pahanmakuisia liköörikarkkeja, jotka nekin vain näyttävät hyvältä, todellisuuden ollessa kymmenen astetta karumpi ja kurjempi.

Mitään mitä tulee suunniteltua, ei toteuteta. Voi rupisammakon valahtanut silmämuna sentään, ikään kuin meikällä olisi riittävästi TAHTOA saada mitään suunnitelmia aikaiseksi. Pompottelen muutenkin koko ajan sen välillä, teenkö jotain vai en. Yhtenä esimerkkinä tämä palsta: kirjoitanko vai en? Miksi en kirjoittaisi? Miksi toisaalta pitäisi kirjoittaa? Ei pidäkään, mutta tunnet niin. No miksi tunnet niin? Haloo, kuuletko saatana, et varmaan kun jokainen yllämainituista kysymyksistä tukkivat korvakäytäväsi apokalyptisissa olosuhteissa kaupunginkirjastoon turvaan ryntäävän ihmisjoukon lailla.

Nyt tekisi vain mieli unohtua johonkin nurkkaan. Mutta olen luuseri, ei minulla ole mitään PALLEJA mennä yhtään mihinkään mädäntymään, esimerkiksi kapakkaan, vaikka haluaisin. Ei ole palleja käyttää säästössä olevia rahoja ryyppäämiseen, jotta voisin hyvässä lykyssä vajota kuudeksi päiväksi satu-Liisan tapaan johonkin kummalliseen taikamaahan vaikka viikon ajaksi, sellaiseen helevetin syvään psykoosiin, jossa ei ole minkäänlaista epävarmuutta tahi itseluottamuksen puutetta mistään. Saattaapi olla, että ne pallitkin roikkuisivat kiinni jossakin siellä ihmemaassa.

Edes kirosanat eivät tohdi lentää ulos suusta, koska koitan pysyä hillittynä...

Joo, aivan. Olen saanut jo rikepisteen moderaattoreilta vitutusviestistä, jonka kirjoitin nopeasti hallilta poistumisen yhteydessä ottelun Ässät - TPS otteluketjuun viime lauantaina. Senkin saaminen otti hermoille, koska ei kovin paljon piristä joutua syyniin oman palsta-antinsa vuoksi. Olen vissiin aivan helevetin hyvä kirjoittaja, tuotan hyvää tekstiä ja ties moniko eri ihminen, eivät kahden käden sormetkaan riitä, ovat tsempanneet ja kehuneet.

No miksi ihmeen vitussa elämä sitten kyrpii enemmän kuin koskaan aiemmin?!

Okei okei okei, tämä on varmaankin kasvamista. Nuori mies, ottaa liikaa paineita kaikesta, ei edes nuku tarpeeksi, ei aina syö riittävästi ja niin pois päin... kyllä kaikki vaan järjestyy, kyllä vaan.

Ja hah.

Samalta se on tuntunut jo pitkään. Koko vuoden. Suurimman osan viime vuodestakin. Joskus mikään ei tunnu onnistuvan. Olen mielestäni helvetin perkeleen kummallinen, äkkipikainen ja ehkä jopa lievästi hullu tohelo, joka ei ymmärrä maailman oikeasta menosta, politiikasta, yhteiskunnallisista seikoista ja autojen mekaniikasta tuon taivaallista paskaakaan. Ja sekös minua riemastuttaa. On todella, TODELLA riemastuttavaa tuntea itsensä joskus vitun surkeaksi ihmiskuonaksi, vaikka selän takana on perkuleen laaja sekä auttava tukiverkosto, valmiina tekemään eteeni mitä vaan.

Mutta kun olen luuseri. Ei ole palleja käyttää sitä hyödyksi. Itsesäälissä rypeminen taitaakin olla parasta. Olikin hauskaa kuvitella, että pääsisin hyvän olon tunteiden vallitessa ylös siitä kuralammikosta. Niin, minä taisin vain SANOA että nousen ylös... kun tarpeeksi pitkään oli jauhettu, tuli huomattua että hei hetkinen, minähän makaan tässä yhä kuraisena kuin lokakuisella kaurapellolla kyntänyt Audi tai intialaisessa paskalammessa, jonne kylän paskat valutetaan putkea pitkin, kylpenyt lehmä. Tässä mä makaan yhä.

En kässää itsestäni tuon taivaallistakaan. Onko maailma luotu minulle vai minut maailmalle? Kukapa sen voisi tietää. Jonkun filosofin tai oman elämänsä mestarifilosofin mielestä kaikki mitä on olemassa, on hyödytöntä. Aivan VALTAVAN piristävä ajatusmaailma, saa minut tuntemaan sydämen pusertumista kokoon jo pelkästä ajatuksestakin. Teille kaikille pessimisteillekin, siis aivan pirullisen syvälle juurtuneille pessimisteille: mitä perkelettä? On varmaan mukavaa elää ihmisenä, jonka sydän on painunut kokoon kuin 1950-luvulla valmistettu sukellusvene Mariaanien haudassa.

Täälläkin palstalla puhutaan siitä, miten maailmaan ei tehdä lapsia. Joo, tässä 18-vuotias, seuraavana panojonossa oleva kaveri. Eli...

Onkin aivan HELEVETIN KANNUSTAVAA koittaa pistää maailmaa pyörimään oman positiivisen ajatusmaailmansa mukaan, kun joka ikinen päivä saa lukea ja kuulla negatiivisia asioita vaikka mistä. Tulevaisuus on yksi helevetin uhkaava aika, jolloin varmaan syttyy kolmas maailmansota, afrikkalaiset köyhät valloittavat Euroopan, Kiina hyökkää Yhdysvaltoihin ja länsimainen sekä täten suomalainen yhteiskuntajärjestelmä kaatuu siihen, kun digitalisaatio tekee meistä miljoonan eri kaavan kautta itsensä päin pylvästä ajavia sonneja.

Kaikki lapsikeskustelukin saa jutun tuntumaan lähinnä siltä, että joko niitä pitäisi tehdä koska ne ovat yhteiskunnalle hyödyllisiä, HYI PERKELE miten vastenmielinen ajatus, inhoan sitä helvetisti, tai sitten koska muuten meille käy aivan vitun köpelösti seuraavan 50 vuoden sisään.

Sehän se on.

Maailma jossa elät, muuttuu jo seuraavien 50 vuoden sisällä kamalaksi ja rappiolliseksi helvetiksi. On se jumalauta aivan HELEVETIN ihanaa elää joka päivä siten, että ajattelet juuri tuota. Uskaltaako tässä edes tehdä yhtään mitään, koska aikuisiässä maailma luisuu kuitenkin jonkin sortin kaaokseen? Ilmastokin muuttuu pahemmaksi ja kohta vitun syöpäiset äärijärjestöt ottavat vallan maailmassa hyökkäämällä vähemmistöjen ja "väärämielisten" kimppuun.

Joskus maailma ei tunnu mahdollisuudelta, vaan uhalta. Kaikki hyvä meni jo. Kaikki tuleva on paskaa. Minä itsekin tunnen joskus olevani paskaa. Koita tässä jumalauta sitten pärjätä päivittäin.

Mikä olisi paras keino päästä tästä kaikesta ikävästä ajatusverkostosta eroon? Älkää vaivautuko vastaamaan että lähipiiri tai lääkäri. Muistutan vielä, minulla on pienemmät pallit kuin vastasyntyneellä kilillä. En uskalla kertoa mistään kenellekään, ihan kuin jokin kännykkään ja omaan pumpulilla päällystettyyn kuoreensa verhoutuva luuseri. Ehkä jokin huumausaine voisi tehota...

Siis mitä vittua?

Olenko mä nyt muka TOSISSANI tai edes puolivakavissani pohtimassa jotain tuollaista?

Ei herranjestas. Minä olen oikeasti sittenkin luuseri. Luuseri sanoo että vitut lääkäristä, antakaa litra viinaa tai kaksi pillereitä, homma hoituu ja kivaa on. Ei vittu ole. Perkele mihin suuntaan minäkin olen ajautumassa... joku koittaa nykiä hihasta että "tules Punamusta tänne pimeelle puolelle, meillä on rokkia ja pimuja sekä vitusti aineita, joilla pääsee vaikeuksista eroon".

Rutto. Ja sama rumba jatkuu huomenna. Mitään muutosta ei tapahdu mihinkään. Olen kierteessä.

Enkä löydä radan varrelta poiskäyntiä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kaikki maailmassa ole hyödytöntä, paskaa tuollainen. Eikä maailma tästä mihinkään tuhoudu, joka saatanan vuosisata on elämä joidenkin tuomiopäiväjamppojen juttujen perusteella menossa päin helvettiä, mutta täällä sitä nytkin ollaan vielä. Kuorossa valittaminen on sekin kyllä silti ihan hyvä, se saa aikaan sen että asiat muuttuu parempaan. Senkun vaan siinä mukana lilluu, tekee asioita joista tykkää ja siinä sivussa yrittää olla mahdollisimman vähän mulkku. Ei tää oo niin vakavaa hei, kuus mestaruut!

RAPORTOI

Punamusta

Jäsen
Olen kyllästynyt niin moneen ajatusmaailmani hommeliin, että niiden laskemiseen ei riittäisi edes Googlen pääkonttorin megalaitteet. Jumalauta kun ottaa päähän jatkuva toisten joukkueiden aliarviointi. Ottaa vitusti päähän toisille lällättely ja vittuilu. Ottaa niin vitusti päähän, kun maailmassa on miljoona eri tapaa olla junttimainen. Kaikki huppupäiset, röökiä räkivät oman elämänsä gangsterit vituttavat. Ihmisten käytös nettimaailmassa vituttaa aivan julmetusti.

Mutta ennen kaikkea... eniten ottaa päähän minä itse. Enkös mä ole se esityksen päähahmo? Elämäni käsikirjoittaja? Se jolla on vastuu omasta itsestään.

Voisin vaikka kaivaa lapion esiin ja käydä hautaamassa itseni keskelle peltoa. Vältynpähän siltä, että naksahdan joskus OIKEASTI ja silloin ei mikään järki päässä kykene estämään Mielellisen Manalan virtausten voimaa.

Mutta kun... niin moni ihminen rakastaa ja tukisi. Mutta kun... mä en osaa ottaa sitä vastaan. EN OSAA! Jos osaisin, olisin tehnyt sen jo AJAT SITTEN! Mitä mä teen? Vollotan sängyssä, lyön tyynyä nyrkillä, puristan hampaat ulos suusta ja tulen tänne avautumaan. Eli ei mitään HYÖDYLLISTÄ! En osaa auttaa itseäni. Olisin valmis auttamaan vaikka tämän koko vitun maailman ja ihmiskunnan turvaan jonnekin muuhun galaksiin, mutta itseäni en vaan pysty. Paskat minusta.

Hei jiihaa, minulla on taas KUUDEN TUNNIN paskaiset yöunet edessä, joilla ei pärjäisi normaalissa arjessa edes steroideilla täyteen massaa ja voimaa pumpattu ylivilkas Salama. ODOTAN sitä saatanan päivää, kun herään puolikuolleena pedistä, ja kun otan askeleen eteenpäin, aivot tilttaavat ja läjähdän lattialle turpavärkki edellä kuin viinaa litkinyt dromedaari Saharassa. Odotan sitä hetkeä, kun TERVEYS ottaa viimein ohjat käsiinsä ja melkein listii minut hyttysen lailla, ennen kuin joku tekee jotain. En itse pysty. Pakko odottaa, että keho tekee sen puolestani.

Se on elämän ja kuoleman peli, voitto tai häviö, se vitun tulos tai ulos. 50/50. Katselinkin eilen animaatioklippejä Kaksinaamasta. Kelpo ajoitus kyseisillä klipeillä. Kohta ryhdyn itsekin heittämään lanttia sen puolesta, teenkö jotain vai en.

Aamulla taas kouluun, kun sää vituttaa, syksyhän on aivan vitun perseestä verrattuna tappohelteitä sisältävään kesään. Kouluun, vaikka tekisi mieli jäädä sänkyyn kasvamaan villakoiria ja pesusieniä. Päivän aikana pohdin maailman kurjuutta ja vittuunnun, kun luuserina ei riitä pallit mennä sanomaan välituntivalvojalle, että "tulisitko avamaan ystävällisesti tuon oven, jotta pääsisin soittamaan rumpuja?". Kuolen vaikka mieluummin kuin autan itseäni millään tavalla.

Ja sekös, JUURI sekös vituttaakin niin paljon, että näppäimistöni roihahtaa pian liekkeihin kuin Amazonin sademetsä. Ja sitäkään ei alettu sammuttaa, koska brasilialaisilla on VITUN HIENO presidentti, jota kiinnostaa varmaan raha enemmän kuin oman perseen pyyhkiminen. Kivaa saatana. On meillä maailma hyvissä käsissä. Eikä kukaan tee sille mitään. En minäkään, munaton luuseri.

Punamusta

Jäsen
Ei kaikki maailmassa ole hyödytöntä, paskaa tuollainen. Eikä maailma tästä mihinkään tuhoudu, joka saatanan vuosisata on elämä joidenkin tuomiopäiväjamppojen juttujen perusteella menossa päin helvettiä, mutta täällä sitä nytkin ollaan vielä. Kuorossa valittaminen on sekin kyllä silti ihan hyvä, se saa aikaan sen että asiat muuttuu parempaan. Senkun vaan siinä mukana lilluu, tekee asioita joista tykkää ja siinä sivussa yrittää olla mahdollisimman vähän mulkku. Ei tää oo niin vakavaa hei, kuus mestaruut!
Paskaa se onkin. Niin kuin kaikki mitä olen tänne äskettäin kirjoittanut. Vaan mikäpä yllätys se nyt onkaan, kun KOKO MIELI on tällä hetkellä kuin mikäkin sikala, jossa jokaisella neliömetrillä lojuu kilo paskaa ja puolikas kärpäsiä munimassa siihen. Vittu kuinka vastenmielinen ilta, IHAN TAAS vaihteeksi! Kuinkahan monta iltaa tuntuu vielä tämän vuoden puolella paskalta... sanotaan vaikka että jokainen. Ei se Kärpät tai Tapparakaan jumalauta häviä koskaan, PAITSI kun pelaavat tietysti toisiaan vastaan. Voisi kuvitella että "tällä kertaa häviävät", mutta höhöö, Kuukin tippuu todennäköisemmin alas. Jumalauta tehkää nyt noille kahdelle jotain! Ryminälätkää ja pari hammastakin vastapuolen suusta kentälle, niin johan perkele kaatuu se puu alas. Vai eikö tästä maasta tosiaan löydy ketään, joka onnistuisi kellistämään nuo kaksi, vaikka niillä ei olisi pelissä munasuojia, mailoja, maalivahtia tai edes jumalauta luistimia... kaikkea sitä.

Eikä ne mun tulevat iltanikaan tule olemaan sen parempia. Jokainen tuntuu ihan yhtä inhottavalta. Turhaa ajatella, että joku tekee poikkeuksen. Jos ei muuten, niin viimeistään iltasaunassa alkaa vituttaa. Se on sitten menoa. Voi taas valvoa siihen yhteen asti ja nukkua niin vähän, että kierre jatkuvalle kyrpiintymiselle on katettu kuin kalkkuna teksasilaiseen joulupöytään.

Antakaa anteeksi tämä kaikki. Tai älkää antako, tuskinpa te tunnette tähän edes yhtään mitään. Yksi vitun Porin Ässiä, aivan vitun hikistä paskaseuraa kannustava jonne (hei raumalaiset, minäkin osaan näyttää keskisormea) vaahtoaa täällä vittuuntuneena siitä, miten kaikki on paskaa ja kusikin sontaa. Menee varmaan palstamainekin, jos sellaista ikinä ehti tullakaan. Hienoo.

Öitä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän tämä mitään auta, mutta sanon silti: olet nuori mies vielä, silloin kuuluukin ottaa asiat raskaasti ja isolla tunteella. Meuhkaa tänne vaan asiasi, jos ei muuta paikkaa purkautua ole, kai sen pitäisi helpottaa että jonnekin saa vitutustaan huudella. Näin muistelisin omasta nuoruudestani, siitä on tosin jo aika paljon aikaa. Kyllä sinustakin tulee vielä vanha ja väsynyt tylsämielinen muumio jota ei enää mikään hetkauta, mutta ennen sitä on hyvä tuskailla ja vittuuntua ja mietiskellä asioita.

RAPORTOI

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan, nuorempana sitä kyllä näkee itse kukin maailman aika paskana paikkana. Aika kliseiseltä kuulostaa, mutta kyllä se nuorena pitää vaan antaa mennä eikä ihmeemmin miettiä sitä tulevaisuutta. Totta kai joku suunta on hyvä olla, mutta vanhemmalla iällä sitä voi sitten katsella taaksepäin ja muistella niitä nuoruuden aikoja. Sittenhän niitä jo alkaa kaipaamaan. Eli koskaan ei ole hyvä.

Itse luovutin esim. naisten suhteen kaksvitosena ja tein pyhän lupauksen, että paremmin tämä elämä yksin menee. Aika synkeitä hetkiä oli välillä, mutta eipä siinä mennyt kuin reilu viisi vuotta ja paukautin naimisiin ja muutin pois Suomesta. Tämä kaikki tuli todellakin puun takaa ja miestä vietiin.

Juu välillä elämä vituttaa ja syystäkin, mutta aina ne asiat jotenkin järjestyy vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaakin.

Yes English can be weird. It can be understood through thorough thought, though.
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pahuuden akseli
Uutisointi on paikoin varsin vääristävää. Hyviä juttujakin kyllä uutisoidaan. Esimerkkejä:

1.10.2019 uutisoitiin: Nasa teki yllättävän havainnon maailman metsistä: Maapallo onkin vihertynyt – taustalla erityisesti kahden valtion toiminta. Satelliittikuvat osoittavat maailman metsien lisääntyneen 20 vuodessa Amazonin sademetsien pinta-alaa vastaavalla määrällä." Linkki: Nasa teki yllättävän havainnon maailman metsistä: Maapallo onkin vihertynyt – taustalla erityisesti kahden valtion toiminta

Eijariitta Korholan kirjoitus 30.9.2019. Mahtava kirjoitus, kannattaa lukea! Greta on monessa asiassa väärässä: Missä Thunberg on väärässä, missä täysin oikeassa?

Sitten on esim. tätä WWF:n propagandaa.

Linkissä oikea kuva jääkarhusta ja manipuloitu kuva. Ja tietenkin feikkikuva on se ns. mainoskuva.

En ole sitä mieltä, että ilmastoa ei pidä suojella jne. Mutta liiallisen pelottelun ja valehtelun olisi myös syytä loppua.

@Punamusta

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Tossa edellisellä sivulla pähkäilivät polkupyörävarkautta. Toisen omaisuuteen kajoaminen on toki väärin ja varkaat on perseestä, mutta minua just nyt vituttaa eniten polkupyöräilijät. Saatana ne rimpuiluraudat pitäisi kriminalisoida, ainakin taajama-alueilla. Ajelkoot siellä mualla maitolaiturin ja Römppäsen kanalan väliä, mutta vittuun ne helvetinkoneet ihmisten ilmoilta.

Polkupyöräilijä ei tiedä liikennesääntöjä. Polkupyöräilijä ajaa auton vauhtia, kimpoilee ja sinkoilee. Ajaa välillä jalkakäytävillä, välillä ajoradalla, miten se kulloinkin omia intressejä parhaiten palvelee. Polkupyöräilijä ei katso sivuille, sinkuttelee vaan eikä välitä mistään ympärillään. Polkupyöräilijä olettaa, että häntä väistetään aina, koska hän on oikeassa ja oikeamielinen.

Pelastin tänään polkupyöräilijän hengen. Hillitsin itseni. En ole ihan varma, toiminko oikein.

You can call me lost, I call it freedom.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Rovaniemen Kiekko. Hienosti kustu 3 maalin johtoasema 4-5 häviöön. Saatana. Noh jääkiekko on välillä tätä ja mennään eteenpäin vaikka kirpasee vitusti.

Huomioimatta jätetty sisältö

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Vituttaa se, kun ei voi työn tekoa lopettaa edes baarissa käymisen ajaksi.

"Se on ihmeellistä, miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee yhtään mitään. Tärkeintähän on vain näyttää kiireiseltä."

Idea varastettu, lopullinen muoto oma.
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
sdfhsdhsddfz pitäisi olla duunissa 7:45 ja tuli luettua äsken että Dallasilla ois peli tänäkin yönä. Olenko valmis kuolemaan joukkueeni puolesta, kirjaimellisesti? Siinäpä yön pähkinä. Voi olla että huomenna on ns. olot jos en nuku.

I learnt how to breathe in the waves so I could learn to swim in your flames | You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

Punamusta

Jäsen
sdfhsdhsddfz pitäisi olla duunissa 7:45 ja tuli luettua äsken että Dallasilla ois peli tänäkin yönä. Olenko valmis kuolemaan joukkueeni puolesta, kirjaimellisesti? Siinäpä yön pähkinä. Voi olla että huomenna on ns. olot jos en nuku.
Mitä sitä suotta kuolemaan Starsin puolesta. Heillä on edessään vielä 80 peliä lisää aina huhtikuuhun asti. Mene vaan sänkyyn lepäämään muutamien tuntien ajaksi. Päätös on toki sinun, minä vaan veistelen omaa näkemystäni tilanteesta.

Onnea muuten Starsille peliin.

Meikää harmittaa jossakin määrin se, että reppu on yhä tyhjentämättä, vaikka on jo keskiyö ja aamukymmeneltä olisi koulua. Ei millään tekisi mieli ruveta unitautisena purkamaan tavaroita ulos ja pistämään niitä järjestykseen.

Perhana.

Syön vähän lisää juustoa, ennen kuin ryhdyn toimeen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.
Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!

Unfuck this clusterfuck now!

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!
Näin on ja toivoisi että prismassakin siirryttäisiin ajantasalle. Kumminkin aika paljon porukkaa heilläkin asiakkaina.

Lidlissä ei pääse jonoja syntymään kun homma toimii.

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lidlissä ei pääse jonoja syntymään kun homma toimii.
Kerran eräs kassajono juuri aukeni ja menin ensimmäisenä siihen. Huomaamattani siinä hihnalla oli valmiina joku 25 sentin vanha auto -karkki. Kassaneiti kuittasi sen ja sanoin, ettei minulla ollut tarkoitus sitä ostaa, jolloin syntyi pieni härdelli siinä, sain lohdutuspalkinnoksi lopulta toisen samanlaisen karkin ja jonoa ehti kertyä. Jonon muodostaminen Lidliin on mahdollista.

Mitäs siihen sanotte?

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kerran eräs kassajono juuri aukeni ja menin ensimmäisenä siihen. Huomaamattani siinä hihnalla oli valmiina joku 25 sentin vanha auto -karkki. Kassaneiti kuittasi sen ja sanoin, ettei minulla ollut tarkoitus sitä ostaa, jolloin syntyi pieni härdelli siinä, sain lohdutuspalkinnoksi lopulta toisen samanlaisen karkin ja jonoa ehti kertyä. Jonon muodostaminen Lidliin on mahdollista.

Mitäs siihen sanotte?
Sait tietenki pillua kaupan päälle?

Kari Runk

Jäsen
Mä en kyllä ymmärrä, miksi kaupan kassoilla ei ole sellaista ns. varavaakaa, tai miksi S- tai K-ryhmä ei sitä ole kai harkinnut tai kokeillutkaan. Vaikka tuotteiden punnitseminen jätettäisiin edelleen asiakkaiden vastuulle, niin ei kassojen tarvitsisi juosta punnitsemassa sitä kurkkua missään kaukana. Ei varmasti meinaan ole edes yksi tai kaksi asiakasta päivässä, jolta joku tomaatti jää punnitsematta.

Esimerkiksi tuossa läheisessä Salessakin on peräti kolme vaakaa ihan vierekkäin ja melkein toisissaan kiinni, joten mikään kustannuskysymys tämä ei ole. Kyllä asiakkaat pärjäisivät kahdellakin vaa'alla, ei niissä sen vertaa jonoa ole.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy