Vitutusketju

  • 10 507 559
  • 56 109

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Itse olet itseltäsi vitun kieltänyt niin mieti sen käyttöä tarkkaan. Toivottavasti pystyt pelin edes jostain katsomaan. Tiedän tunteen jos väliin jää.
Täytyy yrittää. Kait täältä Söderistä joku baari löytyy missä näkis pelin. Ja en mä ole vittua itseltäni kieltänyt.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän, että toistan itseäni, raportoikaa. Mua vituttaa noi hirvikärpäset. Nilkassakin oli tänään yksi. Meinasin kompastua kun huomasin sen. Ja tottakai niitä oli myös niskassa ja hiuksissa. Metsässä kulkeminen on jokamiehen oikeus, mutta sen ei pitäisi antaa koskea myös hirvikärpäsiä!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varasin töihin liittyen yhden kirjan ja kävin tänään noutamassa sen. Tai oikeastaan vaan palautin sen saman tien, kun paljastui, että kirja perustuikin raamatun lauseisiin. Voi vittu eikö tuollainen pitäisi mainita kirjan esittelytekstissä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yhdeksän vuoden mittaisen vanhemmuuden sekä 8 vuoden pituisen vuorotyön seurauksena oma aivotoiminta lähentelee samaa kastia ameeban kanssa. Mitä nuo pääkopan sisäiset ihmeelliset hyytelöt mahtaa syödä ja ennenkaikkea onko niiden elvyttäminen vielä mahdollista?

En kyllä tiedä mitä ne syö mutta edellisessä elämässä koitin viiden vuoden ajan olla nukkumatta tai jos joskus oli pakko nukkua niin alkoholilla sai kierrokset alas. Ruokana oli tietysti pitsaa ja kebabia sekä muuta paskaa tasaseen 12h välein.

Lasten kanssa heräilemiset tuntuu nykyään ihan sopivilta ja vireystaso on ihan jees vaikka muuten en kyllä voi kellekään suositella lisääntymistä mutta on se ainakin terveelisempää kuin tuo edellä mainittu.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tule uni. Täysin ulkopuolinen olo maailmasta. Yhtään ystävää ei ole ollut vuosikausiin.
Osaan pelata kiekkoa jollain tasolla ja pyöriä hallilla porukoissa. Siihen se jääkin. Joskus tulee pelatessa häivähdys hyvästä kemiasta jonkun kanssa, mutta koppiin asti se ei kanna. Nyt kun vaihdettiin uudelle paikkakunnalle, ulkopuolisuuden tunne on entistä vahvempi. Haeskelen uusia porukoita, kuin kerjäläinen. Kolmen kuukauden jälkeen samaan vuoroon, saatikka samojen pelaajien kanssa osuminen on harvinaista.
Työyhteisöä ei ole. Rahaa on periaatteessa loppuelämäksi. Perhearki pyörii täysin minun käsissä. Minullakun on tuota aikaa, joka ei ole minkäänarvoista kenellekään muulle, jos minullekaan. Lapsille ole kuin kodinkone. Äiti on aina tärkeämpi. Olen varmasti masentavaa seuraa kaikille juuri nyt, vaikka koetan pitää itseni kasassa ja kaivaa hymyä naamalle.

Vitutus on lievä sana kuvaamaan mielentilaa. Lopullista ratkaisua olen pohdiskellut. Mutta tytär on niin pieni, etten viitsi vielä. Ja pelaaminen on yleensä kivaa, silloin kun vuoron jostain saa kaivettua.
 

ace

Jäsen
Lopullista ratkaisua olen pohdiskellut

Jos tarkoitat sitä mikä minulle tuli tästä ensimmäisenä mieleen, niin älä nyt hyvä mies edes ajattele sellaisia. Oma tilanteeni on samankaltainen, mutta perhettä minulla ei ole. Työyhteisö on tosi kiva ja teen unelmatyötäni, mutta sen ulkopuolella elämä on todella tyhjää. Tosin tykkään yksinolosta eikä se ole minulle ongelma, mutta kukapa ei kaipaisi sosiaalisia suhteita.

Vieraassa maassa jossa kaikki ei välttämättä osaa edes englantia, on aika vaikea tälläiselle introvertille luoda edes kaverisuhteita, puhumattakaan parisuhteesta. Joskus jossain ketjussa avauduinkin että alkoholi on noussut liian isoon osaan elämässäni. Sillä täytän yksinäisyyttä, mutta tietäähän sen ettei se pidemmän päälle ole oikea polku.

Sinulla on siis kuitenkin tytär joka on sinulle tärkeä ja haluat nähdä hänen kasvavan, se selkeästi antaa sinulle voimaa. Olen maailman viimeinen tyyppi neuvomaan miten saat helpotuksen yksinäisyyteesi, mutta haluan sanoa ettet ole yksin. Toivon sinulle paljon voimia, kirjoituksesi osui hyvin omalle kohdalle vaikkei taustamme ihan samanlaiset olekkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voiko vitutukseen kuolla? Tänään on niitä päiviä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Paavo
En tiedä kenenkään kyenneen moiseen kuolemaan. Hyppää molkkiin, jos se toimis.

Edit. No toi oli vitsi.
Paavo kait yritti. Nyt lähden vitutuslenkille. Jos se jeesais.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Soittokeikka peruuntui oman sairastumisen takia. Onneksi toinen bändi sai illan läpi, lieventää (muka) vitutusta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhtään ystävää ei ole ollut vuosikausiin.
Osaan pelata kiekkoa jollain tasolla ja pyöriä hallilla porukoissa. Siihen se jääkin. Joskus tulee pelatessa häivähdys hyvästä kemiasta jonkun kanssa, mutta koppiin asti se ei kanna. Nyt kun vaihdettiin uudelle paikkakunnalle, ulkopuolisuuden tunne on entistä vahvempi. Haeskelen uusia porukoita, kuin kerjäläinen.
Tuli kyllä älyttömän surullinen fiilis tätä lukiessa. Tsemppiä sinne ja parempaa jatkoa. Kyllä sitä aina toivoisi, että kenenkään ei tarvitsisi kärsiä yksinäisyydestä ja ulkopuolisuudesta. Jokaisella pitäisi olla se ihminen kelle soittaa, että lähetäänkö vaikka kaljalle tai jotain.

Ps. Täällä on aina tilaa. Meidän porukoihin mahtuu aina jokainen, eikä kukaan ole eriarvoisempi. Siinä on vaan se huono puoli, että saattaa joutua narrien peleihin ;)
 

A Siente

Jäsen
Levottomat jalat. Vuosia sitten vaivasivat ja silloin tuli pakonomaisesti käveltyä. Se meni hetkeksi ohi, mutta nyt se on tullut takaisin. En ole varma onko kyse just tästä, on vain pakko koko ajan heilutella jalkoja ja ei ole mitenkään päin hyvä olla. Aikasemmin kävelin niin pitkään ettei jalat enää meinannu kantaa. Nyt ei jaksais enää lähteä seikkailemaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Näemmä kevään vaiva tekee taas tuloaan. Voihan vittujen vittu, kun vähän kaikenlaista härdelliä tässä olisi. Tosin niinhän ne sairastelut tuntuvat aina osuvan, kun jotain tärkeää olisi kohdalla tai tulossa.

Viimeksi taisin olla lähemmäs 4 viikkoa saikulla, ja jos tässä tällä kertaa kunnolla veitsen alle joutuu, niin saattaa tulla tuplatkin. Voi vittu.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kun unelmiesi nainen päätyi toisen syliin.

Vittu, kumpikin tajuaa olevansa toisilleen oikeat. Sitä ovat muutkin sanoneet. Silti kaikkea paskaa tulee aina väliin. Vai onko sitä itse liian naiivi. Vituttaa silti.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
"Pärstä jonka näkeminen vituttaa" -ketjuun menisi seuraava henkilö:

Mikko Manner, Kärpät.

Jostain syystä vituttaa, en tiedä miksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi helvetin perse. Miks pitää ihmisen kiusata itseään tällä tavalla? Päivä oli ihan OK, ellei hyvä. Koulutusta jne. Pyysivät kaljalle sen jälkeen - OK, jäi yhteen. Sekin ois pitänyt jättää juomatta, tai ottaa muuta.

Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon. Senhän tietää miten käy toipuvan holistin kanssa. Se meni kurkusta alas. Onneksi ei ole enempää ja sain nostettua itseäni ylös niskasta sen verran etten (olisin ehtinyt) Alkoon enää mennyt.

Pääsen aamulla duuniin, toki huonosti nukutun yön jälkeen. Vittu että ihminen on heikko.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon. Senhän tietää miten käy toipuvan holistin kanssa. Se meni kurkusta alas. Onneksi ei ole enempää ja sain nostettua itseäni ylös niskasta sen verran etten (olisin ehtinyt) Alkoon enää mennyt.
Kyllä, elämä on vaikeaa. Kun ei voi ottaa yhtä jos on mahdollisuus toiseen ja kolmentaan jne (puhun siis itsestäni). No hyvä sinulle ettet Alkoon päätynyt. Voimia...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä, elämä on vaikeaa. Kun ei voi ottaa yhtä jos on mahdollisuus toiseen ja kolmentaan jne (puhun siis itsestäni). No hyvä sinulle ettet Alkoon päätynyt. Voimia...
Kiitos. Kyllä tää taas tästä. Tulihan hyvä muistutus missä mennään.
 
K

Kiekkokatsoja

Voi helvetin perse. Miks pitää ihmisen kiusata itseään tällä tavalla? Päivä oli ihan OK, ellei hyvä. Koulutusta jne. Pyysivät kaljalle sen jälkeen - OK, jäi yhteen. Sekin ois pitänyt jättää juomatta, tai ottaa muuta.

Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon. Senhän tietää miten käy toipuvan holistin kanssa. Se meni kurkusta alas. Onneksi ei ole enempää ja sain nostettua itseäni ylös niskasta sen verran etten (olisin ehtinyt) Alkoon enää mennyt.

Pääsen aamulla duuniin, toki huonosti nukutun yön jälkeen. Vittu että ihminen on heikko.
No, menneeseen EI voi vaikuttaa. On vain tämä hetki, ja sitten huominen. Niihin vain voi vaikuttaa. Silloin siis paremmin.
Mun naapurin pappa kertoi olevansa alkoholisti, ja nyt 45vuotta kuivilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No, menneeseen EI voi vaikuttaa. On vain tämä hetki, ja sitten huominen. Niihin vain voi vaikuttaa. Silloin siis paremmin.
Mun naapurin pappa kertoi olevansa alkoholisti, ja nyt 45vuotta kuivilla.
Alkoholistihan mä olen loppuelämäni. Tällaiset illat vaan vituttaa, kun jo pitäis tietää. Tai tietää, mut silti ei opi. No, oppinut että etten sinne Handeliin enää eksynyt. Vitutusta tässä poden 2-5 päivää. Kun on jo oppinut että voi lähteä kaljalle, mutta ottaa sen holtittoman. On se sitten ihan vettä, vissyä, limua tai jotain. Ei edes alkoholiton olut ole pariin vuoteen laittanut aivotumaketta haluamaan holillista. Pitikin sit tänään. Noh, rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa olla iltavuorossa kun Pelicansin kausi alkaa huomenna :(((

Vituttaa myös se, että Pelicansilla on vaihteeksi kaikista joukkueista vähiten lauantaikotipelejä tällä(kin) kaudella. Eihän tuo olisikaan kuin itselle esim. paras päivä mennä katsomaan peliä livenä. Vittu.

Kun unelmiesi nainen päätyi toisen syliin.

Vittu, kumpikin tajuaa olevansa toisilleen oikeat. Sitä ovat muutkin sanoneet. Silti kaikkea paskaa tulee aina väliin. Vai onko sitä itse liian naiivi. Vituttaa silti.
Tuttu tunne, toki useamman vuoden takaa, mutta jotakuinkin "met the right person at the wrong time" klisee tapahtui tuolloin kohdallani. Sattui syvästi ja pitkään, mutta nykyisin olen onneksi hänestä yli ja siirtynyt elämässä eteenpäin. Joo, kyllähän toi on vittumainen tilanne ja tiiän sen itekin. Ja tähän loppuun taas kliseisesti että ajalla on tapana parantaa haavat...
 

Buster

Jäsen
Jee, jee. Edelleen flunssan jämissä, liikaa töitä ja sitten tuo Motorolan paska päättää olla latautumatta. Mini-usb portti ei toimi edes tietokoneella tiedostojen katselua varten, eikä muillakaan johdoilla tilanne muutu.

Ainoastaan hard-bootilla latausjohdon ollessa valmiiksi kiinni suostui ainakin eilen lataamaan, mutta sitten aamulla huvikseni kokeilin uudelleen latausjohtoa laittaa kiinni normaalisti ja ei taas reagoinut mitenkään.

Puhelin tehdasasetuksille, ei auta. Selviäisiköhän tästä pelkällä akun vaihdolla. Ei tuo usb-portti kuitenkaan löysältä tunnu ja ei kai se nyt likainenkaan voi olla, kun hard-bootilla latasi. Mainitsinko jo myös, että töitä on niin pirusti, ettei tämä olisi huonompaan paikkaan voinut alkaa kettuilemaan. Viittä vaille, etten lähde hakemaan uutta, mutta taidanpa pihinä vielä akun tilailla ensin, jos tämä vielä tuolla hard-bootilla suostuu latautumaan.

EDIT: Täytyy nyt ensin vielä katsoa tuo portin ja pinnien kunto ja troubleshoottailla töiden lomassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös