Vitutusketju

  • 10 509 165
  • 56 109
K

Kiekkokatsoja

Kun unelmiesi nainen päätyi toisen syliin.

Vittu, kumpikin tajuaa olevansa toisilleen oikeat. Sitä ovat muutkin sanoneet. Silti kaikkea paskaa tulee aina väliin. Vai onko sitä itse liian naiivi. Vituttaa silti.
Yleensä se menee niin, että eron alussa miettii ainoastaan niitä asioita, jotka oli yhdessä hyviä. Mutta sitten aikaamyöten tajuaa, kuinka mahdoton yhtälö loputa oli. Mahdoton yhtälö voi tulla keskinäisistä asioista, tai sitten myös kahden ihmisen ulkopuolisista asioista.
Itse ajattelen niin, että lopulta ero oli hyvä ratkaisu, ja se avaa mahdollisuuden molemmille löytää sopivamman ihmisen, ja paremmin lähtökohdin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen vitutti Telian viive, Lukon peliesitykset sekä primadonna Peter Tiivola. Toivon tänään parempaa kiekkoiltaa, kun pääseen paikanpäälle katsomaan jääkiekkoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon.

Muistan tiukimmalta toipumisjaksolta, miten eräs ystäväperhe toi meille tuliaisina jostain vitun saarelta viinipullon. No, se pullo tyhjeni nopeasti. Joskus sitä miettii sitä sanontaa, että mihin vihollisia tarvitaan kun on ystäviä. No, olivat ajattelemattomia, mutta olisivat voineet silti vähän kelata. Siinäkin perheessa mies on sellainen oluenmaistelija, kiva juttu, mutta kun joillakin se ei jää maisteluun ja havahtuu jostain Salon rautatieasemalta että ahaa, mut heitettiin junasta mutta mitä vitttua mä junassa edes tein. Onhan tämä nynnyä kun ei tahdo pilata elämäänsä viinalla.
 

Buster

Jäsen
tuo Motorolan paska päättää olla latautumatta. Mini-usb portti ei toimi edes tietokoneella tiedostojen katselua varten, eikä muillakaan johdoilla tilanne muutu.
Selvisi, että myös latautuu normaalisti, kun laite on pois päältä.

Useamman tunnin tuli töiden ohessa tuota näperrettyä ja mm. buuttivalikon kautta tehdasasetuksille. Samaisessa valikossa luki myös, että Battery: Ok. Mitä lie se sitten tarkoittaa, joskin alan kyllä uskoa, ettei akkua vaihtamalla asiat paranisi.

Mutta sitten laitteen ollessa päällä laitoin laturinjohdon kiinni ja virtaa seinästä. Sammutin puhelimen ja annoin olla n. minuutin rauhassa. Virta päälle ja sitten se latasi myös käynnissä ollessaan. Otin laturinjohdon irti, laitoin takaisin kiinni ja taas syttyi salama akun kuvakkeen päälle. Sitten tosin otin laturin taas irti ja kun viiden minuutin päästä kokeilin uudestaan, niin ei tapahtunut enää mitään ja ei taas havainnut, että mitään johtoa olisi siellä usb-portissa. Haluan uskoa, että tuo virtajohdon pikainen on/offailu vain sekoitti sen taas.

Ellei se nyt tuolla korjaannu, niin täytynee napata joskus paremmalla ajalla ruuvimeisseli käteen ja avata tuo ottaen varmaan ainakin ensimmäisenä akun kokonaan irti. Jos ei sieltäkään löydy mitään pikaista ja helppoa korjausta, niin eiköhän se sitten kaupasta uuden luurin muodossa löydy.

2014 lopussa ostettu 2nd gen Moto G on jo "muinainen" teknologiavuosissa, mutta toisaalta sitä on pidetty viimeisen päälle kuin kukkaa kämmenellä ja se on viettänyt elämästään 99,5% lämpimissä sisätiloissa useimmiten pöydällä maaten. Joskus on aiemmin latausten jälkeen myös jäänyt se salaman valo edelleen palamaan akun päälle, vaikka johto on jo otettu pois. Muistaakseni se ei pikaisella buuttauksellakaan sieltä silloin tainnut kadota, mutta hitsi vie kun en vain muista, miten se sieltä sitten lopulta katosi. Saattoi olla vain pelkkä forced restart power ja volume -napeilla.

Hyvin alkaa myös monet noista Motorolan sivun troubleshootingeista: "In the unlikely event that your device becomes unresponsive...." Standardisettiä toki, mutta tuo oli totta enemmänkin 20 vuotta sitten, kun sai tiputtaa useammasta metristä nokialaisen betonilattialle - toistuvasti -, eikä sen tarvinnut kuin koota kasaan ja taas mentiin. Toki tuote on myös saattanut "hieman" parantua ja en kyllä vaihtaisi enää 3210:iin jos saisin valita (en saa), sen verran se elämä kuitenkin helpottuu.

EDIT: Ei jumankauta. Siellä USB-portissa taisi vain olla jotain paskaa, kun linkkuveitsestä ohuimmalla päällä rapsuttelin hellästi ympäriinsä. Nyt useamman kerran ängin laturin pään sisään ja joka kerta syttyi latausikoni. Ainoa hyvä asia, ettei tätä tarvinnut pyöritellä kotona, kjeh kjeh.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllä se syksyn saapuminen (tai konkreettiset asiat mitkä siitä muistuttaa) taas masentaa ja vituttaa. Ei sinänsä syksyssä mitään vikaa, sienestykseen ja yleiseenkin ulkoiluun vuoden parasta aikaa (hirvikärpäsettömissä paikoissa vallan loistavaa), mutta jotenkin alleviivaa vaan jotain vääjäämätöntä ajan kulumista kohti kuolemaa ja sitä kuinka se aika vaan laukkaa ja mitään merkittävää ei oikeastaan ole saanut aikaiseksi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jäi maikkari vahingossa äsken päälle. Alkoi Huuma... Vittu mitä paskaa... Katoin 3 minuuttia ja riitti.. EI JATKOON
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkoholistihan mä olen loppuelämäni. Tällaiset illat vaan vituttaa, kun jo pitäis tietää. Tai tietää, mut silti ei opi. No, oppinut että etten sinne Handeliin enää eksynyt. Vitutusta tässä poden 2-5 päivää. Kun on jo oppinut että voi lähteä kaljalle, mutta ottaa sen holtittoman. On se sitten ihan vettä, vissyä, limua tai jotain. Ei edes alkoholiton olut ole pariin vuoteen laittanut aivotumaketta haluamaan holillista. Pitikin sit tänään. Noh, rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Voimia raittiuden tielle, jos sitä haluat astella.

Aina on askarruttanut tuo alkoholismi, ja miten se eroaa juoppoudesta. Minä myönnän olevani juoppo, mutta en nähdäkseni ole alkoholisti. Olen juonut viinaa yli 30 vuotta vähintään kerran viikossa, ja aina paljon. En käy yhdellä, se on huppu himmeäksi tai ei mitään. Kuitenkin olen näinä vuosina päässyt ylioppilaaksi, sisään yliopistoon, opiskellut maisterin paperit, tehnyt töitä (joskus useampaakin työtä yhtaikaa), avioitunut, saanut lapsia, elänyt keskiluokkaista rivitaloelämää. Mulla oli viime kesänä 10 viikkoa lomaa, siis 70 päivää, joista selviä oli ehkä kymmenen. Juon paljon, mutta hoidan hommani. Kun avaan korkin, ei ole pelkoa että löydyn viikon päästä shortsisillani laivalta tai jostain ylivieskalaisesta siltarummusta.

Siinä eroan alkoholistista, että en syytä mitään sairautta tai geeniä juomisestani. Kyllä se on ihan oma vikani. Minä kävelen Alkoon, minä ostan sen pullon ja juon sen. En ole tahdoton objekti vaan teen mitä teen vakaasti harkiten ja myös kestän sen seuraukset. En piiloudu minkään kuvitellun sairauden taakse.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voimia raittiuden tielle, jos sitä haluat astella.

Aina on askarruttanut tuo alkoholismi, ja miten se eroaa juoppoudesta. Minä myönnän olevani juoppo, mutta en nähdäkseni ole alkoholisti. Olen juonut viinaa yli 30 vuotta vähintään kerran viikossa, ja aina paljon. En käy yhdellä, se on huppu himmeäksi tai ei mitään. Kuitenkin olen näinä vuosina päässyt ylioppilaaksi, sisään yliopistoon, opiskellut maisterin paperit, tehnyt töitä (joskus useampaakin työtä yhtaikaa), avioitunut, saanut lapsia, elänyt keskiluokkaista rivitaloelämää. Mulla oli viime kesänä 10 viikkoa lomaa, siis 70 päivää, joista selviä oli ehkä kymmenen. Juon paljon, mutta hoidan hommani. Kun avaan korkin, ei ole pelkoa että löydyn viikon päästä shortsisillani laivalta tai jostain ylivieskalaisesta siltarummusta.

Siinä eroan alkoholistista, että en syytä mitään sairautta tai geeniä juomisestani. Kyllä se on ihan oma vikani. Minä kävelen Alkoon, minä ostan sen pullon ja juon sen. En ole tahdoton objekti vaan teen mitä teen vakaasti harkiten ja myös kestän sen seuraukset. En piiloudu minkään kuvitellun sairauden taakse.
Huomaa, ettet ole alkoholisti. Ja tämä ihan hyvällä sanottuna.

Mä en piiloudu. Siinä vaiheessa kun tarve ylittää järjen ja tarpeesta tulee pakko, ollaan jo sairauden puolella. Tätä on halua kenellekään, oli sairaus tai mitä lie.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huomaa, ettet ole alkoholisti. Ja tämä ihan hyvällä sanottuna.

Mä en piiloudu. Siinä vaiheessa kun tarve ylittää järjen ja tarpeesta tulee pakko, ollaan jo sairauden puolella. Tätä on halua kenellekään, oli sairaus tai mitä lie.
Vielä toistan, että voimia sinulle. Pärjää. Päivä kerrallaan ja blaablaablaa.

Nyt vasta älysin miten saatanan tekopyhää on kirjoittaa näin tässä kunnossa. Olen nimittäin arviolta noin kahdessa ja puolessa promillessa just nyt. Mutta yritän ainakin olla vilpitön.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vielä toistan, että voimia sinulle. Pärjää. Päivä kerrallaan ja blaablaablaa.
Ja blaa blaa.

Sä et siis tiedä mitä se on on korkin avaa, niin sitä ei kiinni saa. Siinä menee kaikki, mistään mitään välittämättä. Lupaukset, rahat, parisuhde. Blaa. No, ihan sama. Voimia en kaipaa, on mua jo ilman @Evil koeteltu ja pärjätty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja blaa blaa.

Sä et siis tiedä mitä se on on korkin avaa, niin sitä ei kiinni saa. Siinä menee kaikki, mistään mitään välittämättä. Lupaukset, rahat, parisuhde. Blaa. No, ihan sama. Voimia en kaipaa, on mua jo ilman @Evil koeteltu ja pärjätty.
Minä en tiedä sitä omalta kohdaltani, mutta vierestä olen katsonut. Isäni oli sellainen. Ampui sitten lopulta aivonsa seinälle. Vuosi oli 1988, hän oli 42, mie 15.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä en tiedä sitä omalta kohdaltani, mutta vierestä olen katsonut. Isäni oli sellainen. Ampui sitten lopulta aivonsa seinälle. Vuosi oli 1988, hän oli 42, mie 15.
Ja tuota en kohdalleni halua. Siksi korkki on kiinni. Systerin aivot 22n jäljiltä olen nähnyt, omiani en halua sukulaisille näyttää. Siinä nyt ei ollut pelkästään viinasta kyse, oli muitakin aineita. Mä haluan elää.
Ja jos vuosia pitää mainita, olin 16, eli 1989. Piti mennä tsekkaamaan kun mitään ei ollut kuulunut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja tuota en kohdalleni halua. Siksi korkki on kiinni. Systerin aivot 22n jäljiltä olen nähnyt, omiani en halua sukulaisille näyttää. Siinä nyt ei ollut pelkästään viinasta kyse, oli muitakin aineita. Mä haluan elää.
Samoin. Iso peukalo tälle. Eletään, vaikka ihan vittuillakseen.

Olen aina ajatellut, että tämä on se elämä mikä meille on annettu. Onhan sitä lupauksia tulevasta, mutta ei mitään varmuutta. Siksi nyt on aika elää, niin tappiin kuin mahdollista mutta varmuuden vuoksi myös kiltisti, toisia liikaa loukkaamatta. Ihmisiksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Löysin ja kulunein klisee ikinä on, että hän on nähnyt elämää.

Mitä se tarkoittaa? No, julkkiksista puhuttaessa se yleensä tarkoittaa että hän on dokannut, narkannut, nussinut ja muutenkin ollut täysi sika. Paitsi jos kyseessä on nainen. Silloin hän on dokannut, narkannut, nussinut ja ollut miesten dominoiman hyväksikäyttökulttuurin uhri.

Minä ja nimimerkki vetti olemme nähneet elämää. En tiedä mitä kaikkea hän on tehnyt, mutta minä ainakin olen dokannut (urakalla), narkannut (en varsinaisesti, ei mitään piikkihommia mutta piippu kyllä paloi silloin nuorena), nussinut (vaimon kanssa enimmäkseen) ja ollut täysi sika.

Koska en ole julkkis, minun ei tarvitse pyytää tätä anteeksi. Elämäni ei riipu myynneistä, tykkäyksistä eikä katsojaluvuista. Olen nobody, ja ihan vitun iloinen siitä. En edes näytä julkkikselta. Jos kävelet minua vastaan kadulla, et katso olkasi yli. Minun olisi helppo vaikka ryöstää pankki, jos pankeissa olisi vielä rahaa. Silminnäkijät sanoisivat, että se oli sellainen keski-ikäisehkö mies, ei mitään erityistuntomerkkejä. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei mitään. Kasvoton mies.

Luulisi, että tällaisesta ominaisuudesta olisi hyötyä jos ryhtyy rikolliseksi. Että on vaikea tunnistaa. Vaan paskat, nämä ääliöt lyö naaman täyteen kuvia ja sitten selittää raastuvassa, että en se minä ole tuossa valvontakamerassa. Että kaikilla muillakin on Nakke Nakuttaja otsassa.

Miksi kirjoitin kaiken tämän? En tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Oli niin helvetin kiireinen viikko, että krobben kiperien toinen kierros unohtui multa kokonaan. Ärsyttää siinä määrin, että mietin, pitäiskö jättää koko leikki kesken vai osallistua taas kolmannelle rundille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa tämä eilinen hampaan poisto. Varmaan siinä on muitakin juttuja mitkä pitäisi vituttaa kuten hampaan menettäminen mutta hampaan poisto tuli myös huonoon saumaan.

Nyt on rahat tiukilla ja eilisen sekä tämän päivän aikana on kauppaan mennyt rahaa jotain 8 euroa. Aivan liikaa kahden päivän summaksi. Kaapissa olisi kyllä ruokaa mutta tällä hetkellä en voi syödä sitä. Joten on täytynyt ostella pinaattikeittoa, kiisseleitä ja jogurtteja ja näillä on yllättävän paljon hintaa kun ottaa huomioon että jogurttiakin on ostettava enemmän kuin yksi purkki että nälkä lähtee.

Olisipa edes jokin sauvasekoitin että saisi jo valmiina olevasta ruoasta sosemaista, pehmeää. Mutta kun ei ole sellaistakaan. Rahat on nyt minun omalla tililläni tiukilla ja vituttaa tosiaan että tuli tällainenkin ajan jakso just nyt jolloin ostettava normaalia kalliimpaa ruokaa.

Kiisseleitäkin voisi toki tehdä itsekin jolloin säästäisi mutta ne poimimani punaherukkanikin annoin isälle siiheksi kunnes olen muuttanut uuteen asuntoon. Saan sulattaa tuon pakastimeni.

Kaksi viikkoa tässä pitäisi nyt jollain tavalla yrittää sinnitellä. Onnenani voi olla ruokajaot ja ilmaiset ateriat sekä lokakuussa rahatilanteen pitäisi helpottaa. Vaikka ei sinnekään kannata liikaa odotuksia ladata, laskuja sinne kuulle liikaa kasata ja ihmeitä odotella.

No välitystilillä olisi ylimääräistäkin rahaa mutta en kehtaa olla sieltäkään jatkuvasti ruinaamassa rahaa vaikka sekin raha on kyllä minun. Ja vaikka jo kympillä tässä pääsisi varmaan jo melko pitkälle.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei ketuta mikään isosti, mut hieman kuitenkin. Oon lisännyt liikuntaa, ja saanut vaivoja kehoon. Vaikken olekaan tehnyt ylävartaloliikkeitä, on niskakipu yltymässä vahvaksi. No hieroja aikaa ei heti saa, ja eipä sinne isoja setelinippuja ole halua kantaakkaan. Kuumottaa ja särkee niskaa aikalailla. Omat apukeinot ei riittäväst auta.
Muita niska/hartia vaivaisia?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun Osuuspankki. Pitäs siirtää rahaa ja se ei suostu siirtämään ilman jotain tekstiviestivahvistusta. No tottakai siellä on vanha numero ja muutettua saa vaan aspaan soittamalla. No aspa sanoo, että palvelu ruuhkautunut, soita myöhemmin. Voi vittu tätä nykyaikaa, kun ei saa rahaakaan siirrettyä helposti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun Osuuspankki. Pitäs siirtää rahaa ja se ei suostu siirtämään ilman jotain tekstiviestivahvistusta. No tottakai siellä on vanha numero ja muutettua saa vaan aspaan soittamalla. No aspa sanoo, että palvelu ruuhkautunut, soita myöhemmin. Voi vittu tätä nykyaikaa, kun ei saa rahaakaan siirrettyä helposti.

Niin ja nykyaikaa on myös se, että jos kaikki ei onnistu heti ja nyt, niin kuluttaja pitää oikeutenaan menettää hermonsa. Katso vaikka Uuno rautakauppiaana ja vedä syvään henkeä. Kyllä ne rahat vielä tänään siirtyy.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja nykyaikaa on myös se, että jos kaikki ei onnistu heti ja nyt, niin kuluttaja pitää oikeutenaan menettää hermonsa.
Olen ostamassa humalassa sähköpyörää (en tiedä miksi), mutta näköjään täällä ei saa edes ostaa sähköpyörää sillon kun haluaa. Kohta jää ostamatta, ja siitä syytän pankkia. Nostan kanteen, koska tarvitsen sähköpyörän nyt.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ei ketuta mikään isosti, mut hieman kuitenkin. Oon lisännyt liikuntaa, ja saanut vaivoja kehoon. Vaikken olekaan tehnyt ylävartaloliikkeitä, on niskakipu yltymässä vahvaksi. No hieroja aikaa ei heti saa, ja eipä sinne isoja setelinippuja ole halua kantaakkaan. Kuumottaa ja särkee niskaa aikalailla. Omat apukeinot ei riittäväst auta.
Muita niska/hartia vaivaisia?


Tuollainen ja sitten kova hierontapallo, sekä sellainen niskaan laitettava lämmitettävä kaurapussi, niin jo on ensiapua kerrakseen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun Osuuspankki. Pitäs siirtää rahaa ja se ei suostu siirtämään ilman jotain tekstiviestivahvistusta. No tottakai siellä on vanha numero ja muutettua saa vaan aspaan soittamalla. No aspa sanoo, että palvelu ruuhkautunut, soita myöhemmin. Voi vittu tätä nykyaikaa, kun ei saa rahaakaan siirrettyä helposti.
Pääsin aspaan ja 10 minuutin kyselytuokion jälkeen se vanha numero poistettiin sieltä. Nyt menin lisäämään uutta numeroa ja se onnistui, mutta KÄSITTELY KESTÄÄ HUOMISEEN. MITÄ VITTUA. Ennen huomista ei rahaa tältä tililtä siirry. Kyllä nyt koetellaan. Kysyin pankkineidiltä, että tulenko ajelemaan teidän sähköpyörillänne. Ei omistanut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääsin aspaan ja 10 minuutin kyselytuokion jälkeen se vanha numero poistettiin sieltä. Nyt menin lisäämään uutta numeroa ja se onnistui, mutta KÄSITTELY KESTÄÄ HUOMISEEN. MITÄ VITTUA. Ennen huomista ei rahaa tältä tililtä siirry. Kyllä nyt koetellaan. Kysyin pankkineidiltä, että tulenko ajelemaan teidän sähköpyörillänne. Ei omistanut.

No ei näköjään sitten rahat tänään siirtyneetkään, vaikka aiemmin niin sulle lupasin. Vittu tätä nykyaikaa. Nyt menet kauppaan ja pyydät koeajoon sähköpyörän, pitäähän sun saatana nyt päästä sellaisella ajamaan kun mieli tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös