UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Kansalaisten nykyinen poliisileikki somen kautta ottaa jotenkin kupoliin. Media nappaa tuon heti ja jo kiertää ilmoitukset.
Brysselin lentokenttä on aivan perseestä. Hinnat taivaissa ja tarjonta surkea.
Brysselin lentokenttä on aivan perseestä. Hinnat taivaissa ja tarjonta surkea. Ajattelin syödä pihvin tai hampurilaisen, vaan enpä syö, koska ei ole tarjolla.
Ymmärrän sinua. Kyllä minuakin vituttaisi, jos tietäisin joka vuosi etukäteen, ettei oma suosikkijoukkueeni pelaisi SM-liigan pudotuspeleissä.Maaliskuu saapunut ja kevät sieltä pikkuhiljaa kurkkii ja pimeyskin hälvenee. Kaikki siis hyvin. Paitsi tämä iki-ihana kevään joukkue Jokerit. Ai että vituttaa tää jokakeväinen suoritustaso. Hohhoijaa. Katellaa ens kaudella taas...
Ymmärrän sinua. Kyllä minuakin vituttaisi, jos tietäisin joka vuosi etukäteen, ettei oma suosikkijoukkueeni pelaisi SM-liigan pudotuspeleissä.
https://www.youtube.com/watch?v=phatykg0LcE no nyt ei vituta enää yhtäänNo itse asiassa tuo vituttaa vielä enemmän, että Jokerit ei pelaa SM-liigassa. Joten tuplavitutus tähän kohtaan.
Edellinen viesti oli piikittelyä, mutta tämä on ihan aitoa. Vaikka en ole joutunut kokemaan samaa kuin sinä, niin ymmärrän tuskasi.No itse asiassa tuo vituttaa vielä enemmän, että Jokerit ei pelaa SM-liigassa. Joten tuplavitutus tähän kohtaan.
Karjapuskuri on nimenomaan noita varten.Minkä takia niitä ostoskärryjä pitää jättää keskelle vitun parkkipaikkaa ja keskelle vitun parkkiruutuja.
Facebookissa onneks voi.Vituttaa, kun omia viestejä ei voi peukuttaa.
Facebookissa onneks voi.
Vituttaa kun en pääse vielä toteuttamaan haavettani olla vapahtaja vähävaraisille ihmisille ja perheille.
Tarvitaan tähän haaveeseeni. Haluaisin nähdä sen onnellisuuden tuhansia kertoja, kun lahjoitan hädässä olevalle perheelle vaikka asunnon.Ei siihen rahaa tarvita.
Mee lääkärille puhumaan asiasta. Tai jonnekin muualle.Vituttaa ettei ees paneta.
Muakaan ei aina paneta. Sit katon yleensä seksikkäiden naisten kuvia, nii alkaa panettamaan. Kannattaa kokeilla.Vituttaa ettei ees paneta.
Tuo mennee minimillä ei pojallasi ole merkittävällä palkalla töitä. Poikasi voisi sen muuten varmaan maksaa ellei ole juonut kaikkia tulojaan. Sinällään vittumainen homma kun menee päiväsakoille aina tuollaiset ylitykset. Itse nappasin vahingossa aikoinaan ylinopeussakon ja pari parkkisakkoa.Saatana, kun nuoriso on tyhmää. Miljuuna kertaa pojalle sanonut, että ei tötöile auton kanssa. Ja tänään sitten oikein kunnon sakot, kortti pois jne. On ottanut lehdenjakohommankin, että sais rahaa, koulua vielä hiukan jäljellä. Nyt menee sitten kaikki taas mietintämyssyn alle, että miten hoidetaan asiat. Perkele, että taas oikein ahistaa. Sakko on varmaan aika mukavan kokoinen, voihan vittu. Taidan riipasta taas huolella kännit...
Eikun vaan annat pojan itse hoitaa ja selvitä törttöilystään ja sen aiheuttamista ongelmista. Tuo autolla kaahailu on vieläpä semmonen homma, että siinä ei auta selitykset, eikä siinä oo lieventäviä asianhaaroja.Harvemmin ne oppii, jos joku pelastaa. Itse en ainakaan oppinut, vasta kun itse jouduin maksamaan teoistani. Kyllä se vetää nöyräksi lähteä 17 vuotiaana kyselemään ovelta ovelle, et oisko jotain duunia tarjota koulupäivän jälkeen, niin sais noita sakkoja sun muita maksettua, ettei menis perintään.Saatana, kun nuoriso on tyhmää. Miljuuna kertaa pojalle sanonut, että ei tötöile auton kanssa. Ja tänään sitten oikein kunnon sakot, kortti pois jne. On ottanut lehdenjakohommankin, että sais rahaa, koulua vielä hiukan jäljellä. Nyt menee sitten kaikki taas mietintämyssyn alle, että miten hoidetaan asiat. Perkele, että taas oikein ahistaa. Sakko on varmaan aika mukavan kokoinen, voihan vittu. Taidan riipasta taas huolella kännit...