Jyväsjemmari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, D Team
Vitun kuuset ei pala kunnolla saunanpesässä, kituu vaan. Menee taas ikuisuus lämmittämisessä ja koko ajan pitää olla pöyhimässä.
Joo, haittaa lähinnä siinä että välillä voimaa vaativiin asioihin ei vain kykene. Se voima joskus vaikea nähdä kohdistaa "oikeaan suuntaan" ja lihasten hallinta esim. vaikeaa. Ihmiset ei aina myöskään ihan ymmärrä, että itse en pysty hallitsemaan että sormien ylimmät nivelet taittuvat myös taakse. Tai että esim. Hoitotyössä oikeasti vaikuttaa, että olkanivelet pyörii joka suuntaan. Joutuu useita tilanteissa asiaa miettimään ettei vaivoja tulisi.@Ötökkä Kiva kuulla että on muitakin joilla on yliliikkuvat nivelet. Tai ei nyt tietenkään sillä tavalla ole kiva kuulla kun asia on negatiivinen mutta tiedänpähän nyt ainakin etten ole ainoa jolla on vastaavia ongelmia kuin minulla.
Jos siis ymmärsin nyt oikein. Minulla nyt ei vain ole koskaan ollut onneksi varsinainen ongelma mutta jo pienestä pitäen esimerkiksi sormeni ovat olleet melko vääriä ja peukalotkin taittuvat niin yliluonnolisiin asentoihin että voisi luulla ettei niissä ole niveliä ollenkaan.
Se onkin ollut aina ihmettelyn ja numeron aihe näytellä ihmisille kuinka peukaloni vääntyvät näin ihmeellisiin asentoihin. Haittaa tuosta ei kyllä minulla koskaan ole onneksi ollut.
Enemmän sitten häiritsee kyllä pakkoliikkeet joita minulla myös on. Monia eri lihaksia pitää sellain nykiä ja liikutella. Se ei ole kiva juttu se ja joskus siitä on tullut kuittailuakin vaikka sairaushan tuokin on. Onneksi kuittailua on tullut sittenkin harvakseltaan. Pakkoliikkeitä minulla on ollut teini-iästä asti. Sydämen rytmihäiriöihinkin määrätty lääke vei nämä pakkoliikkeet pariksi vuodeksi pois mutta nyt ne ovat taas palanneet.
Sen siitä saa kun entrylevelillekin hakee satoja henkilöitä. Rekryäjällä voinut olla hakujen alussa ihan oikeasti mielessä että otetaan uusi kaveri alalle mutta kun siellä tulee sitten hakijoissa paikanvaihtajia 10v kokemuksella niin kyllähän ne alkavat houkuttaa."Etsittiin vähän valmiimpaa työntekijää tähän työhön." Haistakaa nyt vittu, entry level -hommasta kyse ja koko vitun 6-portaisen haun ajan toisteltu että nimenomaan ei etsitä valmista työntekijää vaan hyvää potentiaalia yms. paskaa. Sanoisi edes suoraan mikä mättää, ei tuosta ota työnhakijana mitään irti, että "olit ihan loistava hakija kaikin puolin".
Vitun ylipitkät rekryprosessit.
Tässähän tämä, on jo pariin otteeseen jäänyt toiseksi työnhaussa kun päädytään valitsemaan "turvallisempi" hakija. Pitäisi varmaan alkaa valehtelemaan CV:ssä.Sen siitä saa kun entrylevelillekin hakee satoja henkilöitä. Rekryäjällä voinut olla hakujen alussa ihan oikeasti mielessä että otetaan uusi kaveri alalle mutta kun siellä tulee sitten hakijoissa paikanvaihtajia 10v kokemuksella niin kyllähän ne alkavat houkuttaa.
Hehe.@Jyväsjemmari Ehkä koneesi vitutuksenesto on ajan tasalla?
Mitkä ilmoitukset? Pop up ikkunat virustorjunnalta, kaupalliset mainokset ym?Vituttaa nämä ainaiset ilmoitukset joita tietokoneeni suoltaa ruudulle tämän tästä. Tietäisi vaan voiko näille tehdä mitään? Ja vituttaa kun en osaa edes tietokonetta laittaa sellaiseksi ettei mene näytönsäästäjälle silloin kun kone on koskemattomana vaikka kyllä sitä silloinkin katselen.
Siis katselen vaikka Teliaa, en koske koneeseen ja kone tulkitsee ettei sitä silloin käytetä ja laittaa päälle vähän ajan kuluttua näytönsäästäjän.
Näihin olisi tärkeää saada parannusta sillä lauantaina katsellaan toivottavasti porukalla lätkää ja olisi kiva ettei silloin katselu keskeytyisi näiden edellä mainittujen seikkojen takia.
Mitkä ilmoitukset? Pop up ikkunat virustorjunnalta, kaupalliset mainokset ym?
Näytön nukahtamiseen win 10:
Settings - >System -> Power and sleep ja sieltä When plugged in PC goes to sleep after ja valitset Never.
Sitten Settings ikkunassa mene -> Notifications and actions ja kytke pois tarpeettomat. Varsinkin alaosassa olevat Get notifications from these senders.
Sekä tärkeänä : Hide notifications while presenting option and turn it ON.
Jos uudempi WIn 10 käytössä niin katso seuraava linkki ja Focus assist ja sieltä While I´m using app in full screen mode ja laita se ON. Tämä estää lähes kaikki popupit kun katsot full screen modessa jotain koneelta.
Hyviä pahoinvointilääkkeitä löytyy. Jos on pitkä kuuri niin kandee pyytää lekurilta respaa.Vituttaa huono olo. Olen käyttänyt pari päivää lääkettä jonka sivuoireena on pahoinvointia. Se on niin yleistä että 1/10 saa pahoinvointia. Eikä tämä ole "psyko-somaattista" koska ensin tuli kamalan huono olo ja sitten katsoin lääkkeen lapukkeesta että pahoinvointi on yleinen sivuvaikutus. Ja lääke ei ollut edes mikään ns. pakollinen vaan tukee/auttaa omaa paranemista. Otan kuitenkin kuurin lävitse kun olen kerran aloittanut (kaksi päivää jäljellä). Syöminen ei yhtään huvita, ruuanlaitto vielä vähemmän... Oikeastaan mikään ei hotsita kun on niin huono olo.
Kyllä minä selviän (vaikka vituuttakin). Olen sairauslomalla keuhkoputkentulehduksen takia (ihan hillitön yskä). Siihen määrättiin limaa irroittamaan Flavamed-tabletteja jotka siis aiheuttaa sen pahoinvoinnin. Antibiootteja en ottanut ja se taisi olla ihan hyvä valinta koska yskä alkaa jo vähentyä ja limaa irronnut hyvin (ehkä tablettien takia, ehkä ei). No tulevaisuudessa ehkä jätän ko. tabletit ottamatta kun niistä tulee niin huono olo... vaikka niitä joku lääkäri määräisikin.Hyviä pahoinvointilääkkeitä löytyy. Jos on pitkä kuuri niin kandee pyytää lekurilta respaa.
Onko noissa tableteisa kodeiinia? Jos on niin se voi aiheuttaa huonovointisuutta. Jos kodeiinia ei ole niin hae apteekista Resilaria. Siinä on kodeiinia ja voit hörpiskellä puoli pulloa illassa. On paljon mukavampi sairastaa kun opiaatit virtaa elimistössä.Kyllä minä selviän (vaikka vituuttakin). Olen sairauslomalla keuhkoputkentulehduksen takia (ihan hillitön yskä). Siihen määrättiin limaa irroittamaan Flavamed-tabletteja jotka siis aiheuttaa sen pahoinvoinnin.
Voi saatana että voi ihmistä vituttaa. Jäin 3 kertaa puhelimessa puhumisesta kiinni vuoden sisään poliisille. Ja eiköhän sieltä tullut kirje ajokiellosta.
Työni puolesta ajelen 60 tuhatta km vuodessa jotenka erittäin iso haitta tämä tulee olemaan.
Miten helvetissä sulla ei oo joko hands free korvassa tai sellainen auto johon voi bluetoothin kautta yhdistää puhelimen?
On mulla mutta sakot tuli aina kun lähdin soittamaan. Sen jälkeen puhelin telineeseen. Se riitti sakkoihin silti.
Helvetin hyvä, että sait ajokieltoa. Onpahan yksi riskikuljettaja hetken aikaa pois liikenteestä.Voi saatana että voi ihmistä vituttaa. Jäin 3 kertaa puhelimessa puhumisesta kiinni vuoden sisään poliisille. Ja eiköhän sieltä tullut kirje ajokiellosta.
Työni puolesta ajelen 60 tuhatta km vuodessa jotenka erittäin iso haitta tämä tulee olemaan.