Vitutusketju

  • 10 535 083
  • 56 128

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole päässyt pariin viikkoon Lahti-Helsinki väliä junalla aikataulussa vaan aina VR myöhässä jotain 5-25 minuutin välillä. Tänään luulin pääseväni, mutta juna hajosi Pasilan ja Rautatientorin välille juuri ennen Steissiä ja tässä taidetaan olla vähän pidempään kuin 25 minuuttia. Voihan vittu.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tein tuossa ESTAn mutta epähuomiossa tein sen ns väärässä sivustossa. Laitoin toki peruutuspyynön että poistaa mun hakemuksen ja sainki vahvistuksen sähköpostitse. Katevaraus lähtenyt tililtä mutta silti vituttaa. Miten mä voin tolleen mokata kun ei tää ollut eka kerta kun tein Estan
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tein tuossa ESTAn mutta epähuomiossa tein sen ns väärässä sivustossa. Laitoin toki peruutuspyynön että poistaa mun hakemuksen ja sainki vahvistuksen sähköpostitse. Katevaraus lähtenyt tililtä mutta silti vituttaa. Miten mä voin tolleen mokata kun ei tää ollut eka kerta kun tein Estan
Mulla meinasi vuosi sitten käydä sama juttu. Puolivälissä aloin jotain asiaa ihmettelemään, jolloin tajusin olevani jollain maksullisella sivustolla. Sitä sattuu.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Huh. Toivottavasti itse en joudu ikinä kolmeksi viikoksi Amerikkaan, koska en halua unohtaa kuinka suomea puhutaan.
Joskus kun joudun vaikka puolikin päivää asioimaan jonkun asiakkaan kanssa englanniksi, niin sen jälkeen huomaan usein alkavani vastaamaan suomalaisten asiakkaiden kyselyihin ensin englanniksi. Tavallaan ymmärrän siis tuon että väärä kieli "jää päälle".
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huh. Toivottavasti itse en joudu ikinä kolmeksi viikoksi Amerikkaan, koska en halua unohtaa kuinka suomea puhutaan.
Suomalaisten ongelma pitkän ulkomailla oleskelun suhteen on se, että unohdetaan miten suomea puhutaan, mutta ei opita mitään tilalle.
 

g0447u

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkijussin mailapeli
Vituttaa etten syntynyt naiseksi ja ampumahiihtäjäksi. Näkisi Wiererin persettä lähempää ja pääsisi ehkä hieman koskettaa palkintopallilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kyllä ottaa päähän että joku käy laittamassa lunta meidän postilaatikkoon. Aluksi ajattelin että tuuli nostaa pyryllä kannen ylös ja siten lunta pääsee laatikkoon. Mutta pian tajusin ettei se ole niin kun lunta oli laatikossa vaikka ei ole ollut lumisadetta ja tuulta. No kyllä on jollain huvi tunkea lunta toisten lastikoihin... Tai sitten lumelle laatikossa on joku muu luonnollinen selitys jota en keksi. Tai yliluonnollinen kuten se valkea ei ole lunta vaan kummituksen lakanan riekaleita...

Sahaa postilaatikosta pohja pois niin ei jää lumet makaamaan laatikkoon ;)
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tämäkin tyhjäpää kävi Hollywoodissa pyörähtämässä, vähän jäi päälle. Ei tota pysty kattomaan kokonaan.

Englannin kielen maisteri

Tällä Sara Forsbergillä (vai mikä vittu onkaan, kielinainen) oli samaa vikaa. Eihän se ole yhtä hienoa sanoa että tuottaja. Mutta ku sanoo että producer, siinä on potkua. Ja jos et osaa ääntää oikein, niin kukaan ei usko että oot käynyt ihan ameriikassa.

Mutta ei tuokaan vielä mitään, mulla oli yläaste aikana tuttu joka kävi viikonlopun TAMPEREELLA, ja puhui sen jälkeen Tampereen murretta. Voi jumalauta miten typerältä se kuulosti, ikänsä Oulussa asunut kaveri vääntää sekaisin Oulun ja Tampereen murretta. "Morrrjens, ei vaan nääs mietin tässä että voikko nää alakaa". Mulla on sellainen muistikuva että tuo pelleily loppui vasta sitten, kun jotkut meistä uhkasi hakata sen Tampereen murteen miehestä ulos.

Sinällään oikeassa ketjussa ollaan, rupesi heti vituttamaan kun muistelenkin koko asiaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vituttaa etten syntynyt naiseksi ja ampumahiihtäjäksi. Näkisi Wiererin persettä lähempää ja pääsisi ehkä hieman koskettaa palkintopallilla.
Sitten olisi hyvin suuri todennäköisyys että et haluaisikaan kosketella Wiererin pyllyä vaan alkaisi enemmän kiinnostaa vaikka Fourcadin tai Bön pepun katselu ja koskettelu.... Näin se maailma makaa?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sitten olisi hyvin suuri todennäköisyys että et haluaisikaan kosketella Wiererin pyllyä vaan alkaisi enemmän kiinnostaa vaikka Fourcadin tai Bön pepun katselu ja koskettelu.... Näin se maailma makaa?
Eiköhän norjalaisten huulirasvaa syömällä palaa halut puristella naishiihtäjiä (ei tosin niitä muita huulirasvansyöjiä) pyllystä.
 

Nick Neim

Jäsen
Mua taas vituttaa kielipoliisit.
Toisaalta jos yli 6 vuotta kirjoittaa joukkueen nimen ihan yksiselitteisesti päin persettä, niin en tiedä onko se hirveää kielipoliisin leikkimistä, jos tuosta joku huomauttaa. Oikeastaan pidän suurena ihmeenä, jos tuosta kukaan ei ole aikaisemmin huomauttanut, miltä hieman vaikuttaisi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisaalta jos yli 6 vuotta kirjoittaa joukkueen nimen ihan yksiselitteisesti päin persettä, niin en tiedä onko se hirveää kielipoliisin leikkimistä, jos tuosta joku huomauttaa. Oikeastaan pidän suurena ihmeenä, jos tuosta kukaan ei ole aikaisemmin huomauttanut, miltä hieman vaikuttaisi.

Luulisi, että noin pitkän ajan kuluessa tulisi edes yksi "kirjoitusvirhe" ja kirjoittaisi joukkueen nimen vahingossa oikein.
 

Nick Neim

Jäsen
Luulisi, että noin pitkän ajan kuluessa tulisi edes yksi "kirjoitusvirhe" ja kirjoittaisi joukkueen nimen vahingossa oikein.
No kun se tuossa onkin hämäävintä. 4.1.2019 kun tuosta kirjoittelin toiseen ketjuun, oli kyseisen käyttäjän haussa 47 viestissä "Carolaina", mutta kun etsii samalta käyttäjältä myös muodon "Carolina", niin niitä löytyy tällä hetkellä tasan 50 kappaletta. Toki osa tulee lainauksista ja/tai otsikoista tai muista kopioinneista oikeiksi, mutta osa oli ihan kuitenkin kirjoitettukin oikein. Pidän tuota aika hämmentävänä, että n. 6-7 vuoden aikana saa noinkin tasan 50-50 vedettyä muodon sekä oikein että väärin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä on linkki YLE:n uutiseen lukihäiriöstä jonka siis tappelen. Ainoan kerran kun olen jostain kokeesta saanut täydet pisteet oli kun mut lukihäiriöni vakavauutta testatiin ylppäteitä varten. Olen siis sokea omille kirjoitusvirheilleni.

Ok, pahoittelen omasta puolestani. Omaan silmääni on osunut vain noita Carolainoja (tai siis vaan ne olen rekisteröinyt), niin luulin että kyseessä on vain tyyli kirjoittaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Tässä on linkki YLE:n uutiseen lukihäiriöstä jonka kanssa siis tappelen. Ainoan kerran kun olen jostain kokeesta saanut täydet pisteet oli kun mun lukihäiriöni vakavauutta testatiin ylppäreitä varten. Olen siis sokea omille kirjoitusvirheilleni.
Ok, pahoittelen omasta puolestani. Omaan silmääni on osunut vain noita Carolainoja (tai siis vaan ne olen rekisteröinyt), niin luulin että kyseessä on vain tyyli kirjoittaa.
Sama homma. En tiennyt, että se on tuolta peräisin. Kirjoitat muuten hyvinkin selkeää tekstiä ilman sen kummempia mieleenjääviä virheitä, joten en osannut ajatella lukihäiriötä. Tai ainakaan en ole mihinkään muuhun kiinnittänyt sen kummemmin huomiota.

Pahoittelut, ei ollut todellakaan tarkoitus pilkata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös