Helvettiin joutaisivat nämä mestarit, jotka lentokoneessa/bussissa läväyttää istuimen taka-asentoon ja sitten nojaavat eteenpäin koko matkan koskematta selkänojaa. Vitun minä itte-tyypit.
Näissä pitää vain reagoida nopeasti. Pari kertaa on lennoilla ja bussissa sattunut nyt aikuisiällä tällainen makailuyritys, mutta olen mahtavalla reaktiokyvyllä varustettuna ehtinyt tuikata polvea sen verran eteenpäin, että mulkut ovat tajunneet, ettei pysty. Tai no, se pikkumuksu ei ehkä mulkku ollut ja äitinsä ihan järki-ihminen, kun totesi lapselleen, että ei valitettavasti mahdu penkki taaksepäin, kun on pitkä setä takana. En tosin ole kuin sen 187, mutta sen verran vakuuttavasti onnistuin röhnöttämään, että meni läpi.Helvettiin joutaisivat nämä mestarit, jotka lentokoneessa/bussissa läväyttää istuimen taka-asentoon ja sitten nojaavat eteenpäin koko matkan koskematta selkänojaa. Vitun minä itte-tyypit.
Tuo on perseestä. Tosiasia on kuitenkin se että hekin ovat paikastaan maksaneet. Tee samoin?
Toivotaan, että menee pienillä. Eipä poika oikein viinaksia käytä, sikäli fiksumpi kuin faijansa. Kysyin, että näkikö tutkatulosta, kertoi, ettei hälle mitään lukemia näytetty. Mites tuo oikein menee? Olen ymmärtänyt, että lukemat pitäisi näyttää, kortin veivät kuitenkin heti.Tuo mennee minimillä ei pojallasi ole merkittävällä palkalla töitä. Poikasi voisi sen muuten varmaan maksaa ellei ole juonut kaikkia tulojaan. Sinällään vittumainen homma kun menee päiväsakoille aina tuollaiset ylitykset. Itse nappasin vahingossa aikoinaan ylinopeussakon ja pari parkkisakkoa.
Kysyin, että näkikö tutkatulosta, kertoi, ettei hälle mitään lukemia näytetty. Mites tuo oikein menee? Olen ymmärtänyt, että lukemat pitäisi näyttää, kortin veivät kuitenkin heti.
Kisa starttaa su klo 7.10. On teillä melkoisen aikaisin nuo sählyvuorot. Vituttaisi tuommoiset treeniajat.Vituttaa kun olin ihan jo kikkeleissäni kun sunnuntaina alkaa vormulat, mutta en kerkiä katsomaan, koska on sählyvuoro.
Ai jumalauta kiitos niimpä onkin! Enää ei vituta.Kisa starttaa su klo 7.10. On teillä melkoisen aikaisin nuo sählyvuorot. Vituttaisi tuommoiset treeniajat.
Niin oudolta kuin se kuullostaakin niin tuli tärkeämpää ohjelmaa tilalle. Nimittäin keskustelutilaisuus peliongelmaisille, jollainen minäkin olen.
Toipumisia sinne... Kuumetta alentavaa lääkettä kannattaa ottaa... Ei mulla muuta...Kuumetta 39.... Ei mulla muuta...
Sama. Äsken taitoin vasemman käden peukalon oikean kämmenen päälle.Btw, saan mun peukalon kämmenen päälle taitettua
Olipas servaus!Sama. Äsken taitoin vasemman käden peukalon oikean kämmenen päälle.
Ba-dum-tshh.
Joo, haittaa lähinnä siinä että välillä voimaa vaativiin asioihin ei vain kykene. Se voima joskus vaikea nähdä kohdistaa "oikeaan suuntaan" ja lihasten hallinta esim. vaikeaa. Ihmiset ei aina myöskään ihan ymmärrä, että itse en pysty hallitsemaan että sormien ylimmät nivelet taittuvat myös taakse. Tai että esim. Hoitotyössä oikeasti vaikuttaa, että olkanivelet pyörii joka suuntaan. Joutuu useita tilanteissa asiaa miettimään ettei vaivoja tulisi.@Ötökkä Kiva kuulla että on muitakin joilla on yliliikkuvat nivelet. Tai ei nyt tietenkään sillä tavalla ole kiva kuulla kun asia on negatiivinen mutta tiedänpähän nyt ainakin etten ole ainoa jolla on vastaavia ongelmia kuin minulla.
Jos siis ymmärsin nyt oikein. Minulla nyt ei vain ole koskaan ollut onneksi varsinainen ongelma mutta jo pienestä pitäen esimerkiksi sormeni ovat olleet melko vääriä ja peukalotkin taittuvat niin yliluonnolisiin asentoihin että voisi luulla ettei niissä ole niveliä ollenkaan.
Se onkin ollut aina ihmettelyn ja numeron aihe näytellä ihmisille kuinka peukaloni vääntyvät näin ihmeellisiin asentoihin. Haittaa tuosta ei kyllä minulla koskaan ole onneksi ollut.
Enemmän sitten häiritsee kyllä pakkoliikkeet joita minulla myös on. Monia eri lihaksia pitää sellain nykiä ja liikutella. Se ei ole kiva juttu se ja joskus siitä on tullut kuittailuakin vaikka sairaushan tuokin on. Onneksi kuittailua on tullut sittenkin harvakseltaan. Pakkoliikkeitä minulla on ollut teini-iästä asti. Sydämen rytmihäiriöihinkin määrätty lääke vei nämä pakkoliikkeet pariksi vuodeksi pois mutta nyt ne ovat taas palanneet.