http://www.helsinginuutiset.fi/arti...kaava-jengi-toi-rajun-villityksen-pk-seudulle
Tämä vituttaa tällähetkellä enemmän, kuin mikään muu hetkeen. Saatanan idiootit!
Erikoinen valinta antipaskaTV-ragen kohteeksi, tuo on kuitenkin vähemmän hirveää rupukuraa (vaikka paskaahan nämä helvetin hauskat sitcomit melko järjestään ovat kaikki), kuin samaten jatkuvassa esityksessä jostain syystä oleva kellarin kunkku, puhumattakaan n. miljoonasta muusta samanlaisesta mitä syystä tai kolmannesta hankitaan televisiollisten elämän riesaksi. Toisaalta: onko pakko katsoa?Kaikki Rakastaa Raymondia?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaikki_rakastavat_Raymondia
Linkissä taitaa jo lukea sen sisältö?
Paskat rakasta! Voisin kuristaa Raymondin ja elvyttää hänet sen jälkeen, jotta voisin kuristaa hänet uudelleen ja uudelleen - aivan hirvittävää skeidistä!
Montaakohan telkkaria on viritelty paremmaksi haulikon tuplalaukauksella "Raymondon" vuoksi?
Ei ole tietenkään pakko katsoa. Minut vain yleensä äänestetään nurin. Onneksi makuuhuoneessa on toinen telkkari.EToisaalta: onko pakko katsoa?
@-merkin twitter-käyttö ns. nimitunnisteena (@käyttäjänimi) näkyy levinneen palstallekin.
@-merkin twitter-käyttö ns. nimitunnisteena (@käyttäjänimi) näkyy levinneen palstallekin.
^Ei taida tulla. Ainakaan mulle ei tullut kun kävin itseäni ättäämässä testiosiossa. Kyllä, ättäämässä.
Tuohan voisi olla ihan hyödyllinen, jos tosiaan hälyttäisi kuten lainaushälytys, joka on varsin kiva juttu.
mun naapurilla on ollut kohta kuukauden joulutähti ikkunassa... vituttavaa sekin... tai ehkä ihmetyttää. Miksi kukaan laittaa lokakuussa joulutähden? saati sit syyskuun lopussa...@benicio : no nyt toimi täggäys eli miukumaukutus eli ättäys.
On siis yksi vitutuksen aihe vähemmän. Mutta vitutuksen määrä saattaa olla vakio, sillä heti tuli yksi lisää:
"Kutsu: joulu on jo ovella!"
Tämmöinen tuli sähköpostiini eräältä tunnetulta ruotsalaiselta kaluste-ja lihapullatavaratalolta. Joulu on ovella, 2,5kk ennen joulua. Pidän joulunpyhistä, mutta en pidä siitä, että jouluhössötys käynnistetään vuosi vuodelta aikaisemmin.
mun naapurilla on ollut kohta kuukauden joulutähti ikkunassa... vituttavaa sekin... tai ehkä ihmetyttää. Miksi kukaan laittaa lokakuussa joulutähden? saati sit syyskuun lopussa...
... Pidän joulunpyhistä, mutta en pidä siitä, että jouluhössötys käynnistetään vuosi vuodelta aikaisemmin.