Vittu, että vitutti palata eilen takaisin Suomeen. Hiki-Vantaalla +3 astetta ja satoi räntää, käpyjä, kepulaisia ja vanhoja mummoja. Vittu! Haluan takaisin Hollantiin!
Mitä, onko Umayya Abu-Hanna päässyt luteen koneelle?
vlad.
Vittu, että vitutti palata eilen takaisin Suomeen. Hiki-Vantaalla +3 astetta ja satoi räntää, käpyjä, kepulaisia ja vanhoja mummoja. Vittu! Haluan takaisin Hollantiin!
Mitä, onko Umayya Abu-Hanna päässyt luteen koneelle?
vlad.
macnevis: Olin reilun viikon reissussa. Sää oli Hollannissa todella hyvä + kaikki muu (historia, kulttuuri etc etc). Aurinko paistoi koko viikon ja välillä tuulikin, mutta tuuli ei minua haittaa sateesta puhumattakaan...
Äsken pikku kännissä konetta tutkin ja löysin sattumalta kansion joka oli täynnä kuvia minusta ja entisestä akasta. Pitää juoda lisää ja unohtaa koko löydös.
Minun oikea kotikaupunkini on Las Palmas, Gran Ganaria. Mulla on siellä kämppä, jossa vietän kaikki lomani, enkä onneksi joudu ottamaan lomia Suomen kesäaikaan.
t. hanu
Onneksi olkoon. Onnellisuusketjuun jatkossa nämä ;)
Vituttaa Suomen talvet ihan sikana.
Vituttaa wannabe-köyhät. Nimim. -77 € tilillä....tilin nollaa näyttäessä ei oikein oteta.
Oleppa itsenäisyyspäivästä alkaen kuusi viikkoa ihmiselle tarkoitetussa olosuhteessa ja tule Helsinki-Vantaalle farkkutakissa -25 keliin. Paluu arkeen on aika kova.
PeteX:n näkökulmasta tämä lienee oikea ketju mutta näin sivullisen silmin sopisi myös "Mille naurat nyt" ketjuun... :DTarjosin siivousduunia työttömälle tutulle kesäksi. Aiemmin homma on hoitunut, mutta nyt hänella pukkaa lomareissua ja lisäksi liksan pitäisi nousta 60%. Syynä on se, että hänellä menee aikaa ja rahaa töihin tuloon ja himaan menoon. Lisäksi minulla on kuulemma varaa maksaa lisää, koska kuitenkin vedän bissee lomilla
Hyvin kommarit ja hipit on saanut asiansa läpi. Löhöilköön Lapissa verorahoillani, vittu.
Tarjosin siivousduunia työttömälle tutulle kesäksi. Aiemmin homma on hoitunut, mutta nyt hänella pukkaa lomareissua ja lisäksi liksan pitäisi nousta 60%. Syynä on se, että hänellä menee aikaa ja rahaa töihin tuloon ja himaan menoon. Lisäksi minulla on kuulemma varaa maksaa lisää, koska kuitenkin vedän bissee lomilla
Hyvin kommarit ja hipit on saanut asiansa läpi. Löhöilköön Lapissa verorahoillani, vittu.
Jos frendillesi ei jää tarpeeksi käteen kyseisestä duunista, mainitut ajomatkat ja muut yms. niin miksi ihmeessä hänen tulisi suostua sinun ehdotukseesi? Tästä nyt saa lähinnä sen kuvan, että haluat mahdollisimman halpaa työvoimaa ja suutut kun se ei onnistunutkaan. Myöskin outoa, että aiemmin sovittu lomareissu olisi jotenkin negatiivinen asia. Kai ihmiset nyt lomailla saa jos siltä tuntuu, olisit tarjonnut niitä duuneja ajoissa ja suostunut käypään liksaan.
Ei kävisi mielessäkään tehdä mitään paskoja siivoushommia nollapalkalla.
Millä vitun nollapalkalla? Vaati nyt 20,-/tunti. Normaaliliksa siivoojalle on siinä kympin paikkeilla on ja olen aiemmin maksanut reilusti tämän yli.
Entiset Veikkausliigapelaajat, joiden pää ei kestä edes alasarjojen harjoitusotteluissa.
Jos scholl on suomalaisen kusipääporvarin karikatyyri, niin PeteX taas katkeroituneen yrittäjän, tuon aikamme marttyyrin.
Korjaus. Scholl on habsburgiaanisen ylimyksen karikatyyri.Jos scholl on suomalaisen kusipääporvarin karikatyyri
Korjaus. Scholl on habsburgiaanisen ylimyksen karikatyyri.
Voi helvetti sentään taas. Joskus kannattaisi olla ihan hiljaa.
Millä vitun nollapalkalla? Vaati nyt 20,-/tunti. Normaaliliksa siivoojalle on siinä kympin paikkeilla on ja olen aiemmin maksanut reilusti tämän yli.
Käsittääkseni työtön ei voi noin vain lomailla vaan hänen pitää olla työmarkkinoiden käytössä, jos esim. työkkäri tarjoaa duunia. Vai onko tämäkin muuttunut?
Tasaisesti olen liksaa nostanut, mutta nyt keulii jo liikaa.
...No mitä? Tuo työttömän työllistäminen on toki ihan jaloa sinänsä, mutta jos ei ole maksaa työntekijän kannalta kannattavaa palkkaa, niin ei silloin pidä ihmetellä kieltäytymisiä. Näitä vastaavia juttuja kuulee pienyrittäjien suusta aika usein, kun he ihmettelevät sitä, että miksi joku ei tulekaan töihin nappipalkalla tai ilmaiseksi, kun se ei ole edes verrattavissa heidän itsensä raatamiseen etc. Lopuksi sitten haukutaan kaikki pummeiksi ja sosialisteiksi.