Hehe. Ostin tuossa tammikuussa auton käytettynä eräästä liikkeestä, ei jobbari, ei iso ketju.
Autossa on kuitenkin kokoajan tullut jotain pientä ongelmaa ja värkki olikin korjattavana kyseisessä liikkeessä, jossa on myös mm. korjaamo, kuukauden. Silti johonkin korjaamoon on jäänyt ilmastointia pyörittävä moniurahihna?
Autoa ostaessa tehtiin sopimus, jossa lukee selvästi, että mulle on luvattu UUDET kesärenkaat autoon. No, renkaat tuli, muttei ole uudet ja olen noita rikkinäisiä (myös heidän toimestaan todettu) osia tivannut jo kohta kaksi kuukautta ja aina myyjät heittelevät palloa toisilleen, että soita sille ja kysy siltä, se tietää. Tai sitten tavarat on luvattu pian lähetettäviksi.
Huomenna ajattelin ottaa jo kuluttajaneuvontaan yhteyttä mm. noiden renkaiden takia, jotka ei siis uudet ole, kuten sopimuksessa mustaa valkoisella on. Vituttaa vaan, kun tuo liike on noin 500km päässä olinpaikasta ja yhden keikan sinne olen jo tehnyt, kun auton vein huoltoon lähestulkoon samointein. Sijaisauton kyllä sain ja en ole maksanut itse pennin pyörylää korjauksista, autossahan on siis kirjallinen 6kk takuu.
Alkaa vaan vituttaa tuo noiden jatkuva venkoilu ja vastuun pakoilu, perkele. Kaikenlisäks bemarit on paskoja, näköjään.
Mitähän tästä nyt oikeesti tulee, toi renkaiden kans vehtailu kai on jo selvä jonkinsortin sopimuksen laiminlyöminen. Ja kyseessä siis alle 7000e auto.
Mitähän nuo tuolta kuluttajaneuvonnasta sanovat ja mikä saa yrityksen sitten toimimaan, niinkuin he ehdottavat?