Huomaisiko kukaan eroa?Tosin tässä piilee sellainen riski, että ne kaikista jurpoimmat luulevat nyt Samppa Linnan pelaavan kevään kisoissa Jarkko Immosen paikalla.
Huomaisiko kukaan eroa?Tosin tässä piilee sellainen riski, että ne kaikista jurpoimmat luulevat nyt Samppa Linnan pelaavan kevään kisoissa Jarkko Immosen paikalla.
Huomaisiko kukaan eroa?
Sopii siis kuin nenä päähän Skodacupin keulakuvaksi. Kale, Juti ja Samppa Linna: aika täydellinen trio alkaa olla koossa.
Tämä. Ei perkele mikä sää ja kohta ois tarkotus istua vappua viettämässä piknikillä.Ulkona on näköjään lokakuun puoliväli: läpiharmaa taivas, lehdettömät puut, tihkusadetta ja viitisen astetta lämmintä.
Olen koittanut itseäni varjella tuolta Samppa Linnan feat. Jutin kisabiisiltä, mutta nyt piti tuo video avata. Meni kyllä kiinnikin ensimmäisen kertsin kohdalla...kuka ihme tällaisen tuottamisen on maksanut ja ennen kaikkea kuka ihme tällaisen soittamisesta maksaa kenellekään yhtään mitään? Ois taas kirveelle töitä.
No huh huh. En pystynyt kuuntelemaan loppuun asti, mutta sanokse oikeesti tossa kertosäkeessä että "kohta ronssi riippuu mun kaulassain" tjsp.??? Kertokaa joku, että kuulin väärin.
Ei ainakaan täällä ole tullut "hiljattain" vaan noin Chrome on toiminut mun nähdäkseni alusta asti. Joskin tässä toki pitää ottaa huomioon, että voihan tuo riippua järjestelmästä missä se pyörii. Eli jos mulla se onkin toiminut noin aina niin ei se välttämättä tarkoita, että muilla.Varsin ärsyttävää... Google Chrome on alkanut temppuilemaan. Se on nimittäin käynyt "syömään" muistia aivan jumalattomasti. Pieni tutkiminen kertoi, että jokainen välilehti toimii kuten itsenäinen selain (näin pitääkin olla), mutta välilehden sulkemisen jälkeen se ei lähdekään resurssienhallinnan prosessilistasta mihinkään vaan jatkaa muistin käyttämistä. Tästä seuraa se, että kohta Wintoosa ilmoittaa muistin loppuvan kesken. Chromeen olen kuitenkin jo tottunut ja kaikenlaisia sivusuosikkeja on jo kirjainmerkkeihin laitettu... Ei huvittaisi lähteä poistamaan koko selainta ja asentamaan uudestaan, mutta kai se on kohta pakko ellei keksi jotain korjausta tilanteeseen. Tämä muutos on ihan hiljattain tullut.
Se tässä sentään ilahduttaa, että ei tuollaista joukkuetta vastaan ole Realillakaan mitään jakoa.Ei jumalauta. Noin munatonta Barcelonaa ei ole nähty miesmuistiin. Toki Bayern on vireessä, mutta joku raja!
Hehe. Ostin tuossa tammikuussa auton käytettynä eräästä liikkeestä, ei jobbari, ei iso ketju.
Mitähän nuo tuolta kuluttajaneuvonnasta sanovat ja mikä saa yrityksen sitten toimimaan, niinkuin he ehdottavat?
Ei ainakaan täällä ole tullut "hiljattain" vaan noin Chrome on toiminut mun nähdäkseni alusta asti. Joskin tässä toki pitää ottaa huomioon, että voihan tuo riippua järjestelmästä missä se pyörii. Eli jos mulla se onkin toiminut noin aina niin ei se välttämättä tarkoita, että muilla.
Oma ratkaisu oli ennen Linuxiin siirtymistä, että silloin tällöin pitää sulkea Chrome ja tappaa prosessit.
Mulle tuo nappula vain kaatoi koko selainen. Sen sijaan "memory-model=low" käsky pikakuvakkeessa tuntuu auttavan. Vituttaahan se silti, että kone on niinkin vanha ja tehoton mutta sentään on joku kone joka edes jotenkin toimii.shitf + ESC komennolla pääsee chromen omaan tehtävienhallintaan josta voi katsoa mikä siellä oikeasti vie sitä muistia.
Jos haluaa alkaa säätämään enemmän niin tässä olisi pieni ohje miten vähentää chromen muistin käyttöä.
Free up memory in Chromium with a single click
-Tinke